Kijk, ten minste nog iemand die luistert naar de meester.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat De_Kromme hem vervangt en als hij het goed doet mag aanblijven. Ook schijnt VBL dan snel te volgen ook wel de 'GGMM Techniek' genoemd.
25 juli 2012quote:
Ja ik ben nu al een beetje aan het aanpappen voor je het weet heb ik weer een slechte relatie met mijn online held.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk, ten minste nog iemand die luistert naar de meester.
En sinds De_Kromme hier nooit te zien is, is hij NIET welkom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Net zoals ik gisteren GGMM vertelde:
vind dat een uit de voetbal slowchat gekozen moet worden, een mod die normaal nooit in VBL komt, kan beter niet rondsnuiven daar, met uitzondering van Patje1987, Monopoly enzulks.
En zijn al wat sollicitaties binnen ja.quote:
Ik reageer niet meer op jou. Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMF of Kapiteintje. Jouw leven wordt een hel.
Tot later aankomende mod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou. Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.
Groetjes, de aankomende mod.
Sinds wanneer post Patje in vblquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Net zoals ik gisteren GGMM vertelde:
vind dat een uit de voetbal slowchat gekozen moet worden, een mod die normaal nooit in VBL komt, kan beter niet rondsnuiven daar, met uitzondering van Patje1987, Monopoly enzulks.
Je bent best wel kansloos als je daar serieus naar solliciteert hoor.quote:
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.quote:
Ik zie het.quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Ik hoop dat je je toets hard verneukt trouwens.
mod. is hier afkorting voor modderschuit, toch?quote:Groetjes, de aankomende mod.
Minderwaardige clubjes zijn niet van toepassing in VBL. Je bent niet welkom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.
Jojoortje was dat al, buiten de 3 danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die zag ik alleen posten in dat topic over korfbal met Stijntje idd. Ik zou uitermate geschikt zijn, eindelijk eens een mod buiten de traditionele top drie.
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jojoortje was dat al, buiten de 3 dan
Gezellig. Hoewel ik in dat tweede topic weinig te vinden zal zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagen
De boel afbreken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wat ik ga doen het komende seizoen in het ADO-Topic en de Live eredivisie verslagen
Wat moeten ze daar met jouw korfbalfoto's?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook, een vette ook wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.
Ze is voor iedereenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lul niet man, dat vrouwmens was gewoon een neus.
[..]
Gezellig. Hoewel ik in dat tweede topic weinig te vinden zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |