Ga eens leren jijquote:
Ergens wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee man. Denk je echt dat ik me om die oranje dolfijndildo druk maak?
Geef je nu een feestje?quote:
Noway dude.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik 15.
Eerste account komt uit december 2003
Al een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens even een schuurtje in elkaar zetten, kom ik ook weer eens buiten.
Alsof ik echt concurrentie hebquote:
Waarnaar toe? Ik heb jouw mail adres niet?quote:
Ja, maar stel dat jij KLB-mod wordt. We moeten wel op zoek naar een 2e keus natuurlijk.quote:
Ik heb liever vbl, dat heb ik ook in de klb mail gezetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat jij KLB-mod wordt. We moeten wel op zoek naar een 2e keus natuurlijk.
VBL mod gezocht: bijdehand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarnaar toe? Ik heb jouw mail adres niet?
Mooi toch. Zok EK-burger die elke dag de hele uitzending afkijkt om vervolgens voor de 100e keer te komen zeggenh hoe kut VI Oranje wel niet is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Niveau VI Oranje is echt heel laag t.o.v normale Voetbal International topics.
Heel veel gloryhunters.
Mag Steven ook mee eten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Saind het volgende:
Goed geregeldHuisgenoot en z'n vrienden koken, ik hoef alleen mee te lappen en de wraps op te vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |