quote:Badr fietste met Ruud en Estelle's 11-jarige zoon Maxim door de Amsterdamse Cornelis Schuytstraat toen Ruud daar op dat moment toevallig ook was.
Badr en Ruud gingen zeer volwassen met de wat ongemakkelijke situatie om toen Maxim van zijn fiets sprong om zijn vader een kus te geven. De twee mannen groetten elkaar vriendellijk en maakten zelfs nog een kort praatje.
Volgens mij is het gewoon al veel langer aan de gang dan dat wij weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat ze allebei blíj zijn van elkaar af te zijn.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:06 schreef Marrije het volgende:
Of, 'nog een golftas nodig? Die van mij staat te verstoffen'
Ik snap Ruud wel. Je wil toch niks verkeerds zeggen tegen Badr, voor je het weet lig je in het ziekenhuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Hij valt vast alleen op blond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Nou scheelt het voor Estelle dat ze altijd een horde fotografen als extra oppas heeft, maar ik vind het wel heel snel gaan voor een relatie die zogenaamd nog maar zo kort duurt. Ze wisselt niet alleen van partner, maar ook van man in het gezin.
Ik ken meer mensen die dat doen. Iemand die iedere vriend die ze heeft gelijk thuis neerzet bij de kinderen, en ze heeft nogal wat vriendjes... ben ik het ook totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Ik denk ook dat de relatie tussen Estelle en Badr al veel langer aan de gang is. Want al zou Estelle nog wel zo dom kunnen zijn om haar nieuwe vriend nu al zo'n groot deel van het leven van haar kinderen uit te laten maken, kinderen (en vooral op deze leeftijd) accepteren niet zo snel een nieuwe man in het leven van hun moeder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraakquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij had ik een paar topics geleden al gezegd dat dit al veel langer duurt
En nu ben ik er helemaal zeker van.
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
Dat jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
ik denk gewoon dat hij te druk was met zijn golftasje en dat Estelle al die jaren die golftasjes heeft gepikt en hij nu verbaasd is dat Estelle in de tussentijd gewoon een ander leven heeft opgebouwd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraak
Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me niet
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Waarom zou het niet zo geweest kunnen zijn dat Daphne zegt dat ze zwanger is maar dat ze gewoon geld wil van Badr en dat het allang uit was. Dan klopt het weer..quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Ah!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijn) dat de baby toen 4 weken oud was.
Dat was volgens mij een neukertje,tot mevrouw zwanger bleek en meer wou wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even te denken aan Rob Kamphuys, hoe zat het daar ook alweer mee? Dat was ook een scharrel, of nee een enkele one-night-stand toch?
Nou ja dat dacht ik idd ook wel even toen ik dat las ja met die uitgebreide hele close-up foto's er bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
Ze zitten idd erg te poseren op die foto's...quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Al die Weekendlezeressen direct kamers boeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Oh!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mij
Smuldersquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt?
Foto's: Rene van Marenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!
Nou wie weet dat ze daarom zo lekker ontspannen op de kiek staat.
Ook al?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Edwin Smulders. Zijn vrouw Anouk is nu bij Boulevard .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Smulders woonde ooit aan het water, of zijn ze allemaal alweer vaak verhuisd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nog vind ik het niet poseren. Wes en Yo staan ook geregeld lachend en struinend door de stad op de foto, Sylvie lacht zelfs in de camera... en vergeet vooral de lens niet waarmee je op meters afstand in kunt zoomen
Jazeker wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moesten die kinderen niet naar school? De vakanties zijn toch nog niet begonnen?
Tja, als je verliefd bent hang en zit je zo, imo. Handjes vasthouden doe je dan ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
Ja, 30 juni, regio zuid.... daar valt Amsterdam iig niet onder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jazeker wel.
De eerste regio van de vakantiespreiding heeft vorige week vakantie gekregen. Vraag me niet welke regio het is maar wie weet de regio waar ze vandaan komen. Bovendien is het met middelbare scholen en/of groep 8 vaak ook nog wat anders.
Badr komt overal mensen tegen waar hij een vrouw gemeen mee heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Boulevard een filmpje dat Estelle en Badr gezellig op een terrasje zitten en dat Willem Holleeder langs loopt en gezellig een tijdje met Badr blijft staan kleppen. Toen de ober de drankjes kwam brengen keek hij echt een beetje geschrokken toen hij zag dat het Holleeder was![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rrast_Estelle__.htmlquote:Badr Hari verrast Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari heeft Estelle Gullit op haar 34ste verjaardag in de watten gelegd met een surpriseparty.
Het feestje vond donderdag plaats in de villa van topdesigner Eric Kuster. Onder anderen Patty Brard en Caroline Tensen mochten bij het feestje aanwezig zijn, zo weet RTL Boulevard vrijdag te melden.
Het moge duidelijk zijn dat Badr en Estelle stapelverliefd op elkaar zijn!
Even gelezen, wat een lulverhaal zeg. Duidelijk iemand die op de hand van Estelle is, of bang is voor klappen van B.H.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Mylene het volgende:
De Weekend van deze week.
klikken om te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)rrast_Estelle__.html
http://crimesite.nl/compo(...)ij-mishandeling.htmlquote:'Badr Hari betrokken bij zware mishandeling'
Dat meldt Crimesite op basis van een 'betrouwbare bron'. Badr Hari en Estelle Gullit waren aanwezig bij het dancefeest in de Arena. De bron vertelt: 'Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid. Zijn hele kop inelkaar zijn neus, zijn ogen, er was veel bloed maar het bizarste is dat zijn voet gewoon los hing, het bot stak eruit en zijn voet hing half los naar achter.'
De bron stapte de vipbox binnen en zag daar naar eigen zeggen Badr Hari met een hand die onder het bloed zat. Ook zag hij een blonde vrouw in de box die hulpeloos om zich heen keek. 'Even later verscheen politie in burger. Het schorem was natuurlijk snel vertrokken', aldus de bron die hier zijn hele verhaal doet.
De politie bevestigt dat om 03.30 uur een 38-jarige man ernstig is midhandeld in een vipbox van de Arena. Het slachtoffer ligt nog steeds in het ziekenhuis. Er zijn geen verdachten aangehouden en de politie kan niet zeggen of Badr Hari bij de mishandeling betrokken was. De advocaat van Hari ontkent dat de kickbokser betrokken was bij de mishandeling, wel was hij aanwezig in de vipbox op dat moment.
quote:Badr Hari: 'Ik heb er niets mee te maken'
Badr Hari ontkent dat hij iets te maken heeft gehad met de mishandeling die vannacht heeft plaatsgevonden in op het VIP-dek van de Amsterdam-Arena. Zijn advocaat Benedicte Ficq laat weten aan Crimesite dat hij 'niets' met het gebeurde te maken heeft. Volgens Ficq was Badri Hari wel aanwezig in de VIP-box maar was Badr Hari niet betrokken bij de vechtpartij. 'De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is,' zegt Ficq.
Ficq: 'Badr was al weg uit de VIP-box voordat de politie aanwezig was. Daarna is hij ook niet gebeld door de politie, terwijl dat makkelijk had gekund omdat hij gewoon bereikbaar was. De politie kan hem zo spreken als ze dat willen. Ik heb hem gevraagd naar de bebloede hand en de handdoek die hij om zijn hand gewikkeld zou hebben, maar dat is niet waar. Hij wil graag dat dit wordt rechtgezet. Dit is heel vervelend voor hem.'
Volgens Ficq wordt Badr Hari achtervolgd door negatieve verhalen. Ficq: 'Er hoeft maar iets te gebeuren als hij in de buurt is en het wordt direct op zijn conto geschreven.'
In de bar Blinq op het Leidseplein in Amsterdam vond op 19 februari 2010 een mishandeling plaats van een portier. Hari was aanwezig en werd door de politie verdacht van die zaak maar hij ontkende geslagen te hebben. De portier ontkende later ook door Badr Hari geslagen te zijn, na daarover eerst wel te heben gesproken. Het Openbaar Ministerie heeft deze zaak niet voor de rechter gebracht.
En dat 'de bebloede hand niet waar is'.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
"Ze konden hem gewoon bellen"quote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
Leuk die advertenties, tongquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Badr Hari, het nieuwe vriendje van Estelle Gullit, zou zaterdagavond betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij in een vipbox tijdens Sensation.
Foto: FEG Inc
Ads door Google
Parttime Bedrijfskunde
Voorlichtingsavond 2 aug a.s. RSM, Erasmus University Rotterdam
www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde
Goede Uitvaartverzekering
Vanaf slechts ¤ 2,42 p/mnd heeft u een Goede Uitvaartverzekering !
GoedkoopUwUitvaartVerzekeren.nl
Uitvaartsparen verzekeren
Bereken nu de premie van uw uitvaartverzekering of vraag advies
www.unive-rivierenland.nl
Een bron van Crimesite meldt het volgende: “Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid.” Een 38-jarige bezoeker van het dansfeest zou daar zwaar zijn toegetakeld in de VIP-box. Wat er precies heeft plaatsgevonden is echter tot op heden onduidelijk.
De politie heeft 34 aanhoudingen verricht rond het dancefeest in de Amsterdam ArenA. Dat maakte een woordvoerster zondag bekend. De mensen werden aangehouden om uiteenlopende redenen. In de vipbox zijn naar verluidt geen verdachten aangehouden.
UPDATE
Benedicte Ficq, de advocate van Hari, ontkent tegenover Crimesite dat haar client betrokken was bij de mishandeling. Volgens Ficq was de kickbokser wel aanwezig in de VIP-box, maar was Badr niet betrokken bij de knokpartij. "De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is," laat Ficq
Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.quote:
Bedankt Tong, voor je bijdrage.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.
En weer maakt Badr een slachtoffer.quote:
quote:
Dat mishandelde slachtoffer ook waarschijnlijk.quote:
quote:Badr weet niets van mishandeling
Voor sommige mensen was één plus één wel twee. Een zware mishandeling in de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff - daar moest de K1-kampioen wel bij betrokken zijn geweest. En zo eindigde een avondje Sensation White in de Amsterdam ArenA voor Badr erg zuur. Volgens getuigen en Badr Hari zélf is het verhaal anders. Hij vertelt het, aangeslagen, exclusief aan Pagina Privé.
Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Het was zondagochtend ongemakkelijk wakker worden voor de kickbokskampioen. Na een avondje ‘Sensation White’ met zijn vriendin Estelle Cruijff en wat vrienden, in de skybox van een van hen, kreeg Badr op een misdaadsite de schuld van een zware mishandeling die had plaatsgevonden in de luxe skybox in het afgeladen stadion. Badrs eigen verhaal staat vandaag in De Telegraaf.
bronquote:BADR HARI ‘ aangeslagen’ door ArenAbeschuldiging :
‘Ik heb zelfs niets gehóórd!’
EEN ERNSTIG INCIDENT tijdens Sensation White in de Amsterdam ArenA. Ruim 40.000 aanwezigen, en uitgerekend in de nabijheid van BADR HARI en zijn vriendin ESTELLE CRUIJFF werd een man zwaar mishandeld. Sommigen trokken de conclusie dat één plus één wel twee zou zijn. Volgens getuigen en Badr Hari zélf is het verhaal anders. Hij vertelt het, aangeslagen, exclusief aan Pagina Privé.
Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Het was zondagochtend ongemakkelijk wakker worden voor de kickbokskampioen. Na een avondje ‘Sensation White’ met zijn vriendin Estelle Cruijff en wat vrienden, in de skybox van een van hen, kreeg Badr op een misdaadsite de schuld van een zware mishandeling die had plaatsgevonden in de luxe skybox in het afgeladen stadion.
En, het moet gezegd, Badr reed niet slechts langs de ArenA. Hij bevond zich in, of net buiten, de skybox waar de klappen vielen. Estelle en hij hebben dezelfde lezing van het gebeurde. Het paar was rond elf uur gearriveerd bij het door meer dan 40 duizend mensen bezochte superevenement.
Badr: „We stonden een minuut of twintig in de rij voordat we naar binnen konden en de skybox van Peter Steenbakkers bereikten. Hij is een van mijn beste vrienden, gezellige Brabander, die het goed heeft gedaan in de wereld van het transport. Er waren nog wat vrienden van hem die in kroketten doen, allemaal leuke mensen, allemaal met hun vrouw. Allemaal met de bedoeling er een leuke avond van te maken. De sfeer vond ik eerst nog wat tam, maar die kwam snel op gang. En eigenlijk werd het een geweldige avond; geen spijt dat we gegaan waren.”
Hij vervolgt: „Eric Kuster (de interieurontwerper van de sterren, ES) was met ons mee. Die zei rond een uur of twee dat hij nog even langs Duncan Stutterheim (de organisator van Sensation, ES) liep om hem een handje te geven en te complimenteren. En Eric zei: ’als ik terugkom, dan gaan we. Oké?’ Stel en ik waren het er helemaal mee eens, en wij stonden in de deuropening naar het balkon nog wat naar die dansende menigte te kijken. Dat is imponerend. Stel je voor, vanuit die skybox kijk je daar helemaal overheen. Kei-harde muziek. Al die mensen in het wit, geweldig. Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!’
Maar de commotie drong ook door op het balkonnetje. ‘Dat was voor mij reden om te zeggen: ‘kom op, we gaan! Ik zag allemaal drukte bij de ingang van onze skybox, beveiliging en gedoe. Ik ben nog een paar stappen richting die deur gelopen, daar bleek een vechtpartij geweest te zijn. Maar beveiligers, die ineens overal waren, zeiden: Kom maar met ons mee, ga maar via de andere kant naar buiten. Estelle en ik zijn toen over de reling, vanuit de box, naar de gewone tribune geklommen en daarlangs weggegaan. Naar huis met een taxi. Niet wetend wat er daarna nog allemaal zou gebeuren en zou worden beweerd. Dat ik zelfs met een theedoek de wonden op mijn hand stond te deppen.’’
Wat in jouw geval gelijk staat als een smoking gun…
„Tsja. Pas de volgende ochtend hoorde ik dat allemaal.” Alle mensen die zich nog in de skybox bevonden toen de politie ter plekke arriveerde, waren meegenomen naar het bureau. Ook de eigenaar van de box, die daar een nacht doorbracht in plaats van in zijn hotelsuite.
Badr: „Wat er is gebeurd? Ik weet het niet. Hoe vaak worden er mensen opgepakt die op zo’n groot evenement wat hebben gedaan? Die flikken wat, verdwijnen in de massa en niemand doet ze meer wat. Iedereen was ook in het wit, hé! Wat had hij aan? Ja iets wits; daar gá je al!”
Wat heb je gezien van het slachtoffer?
„Niets! Ik weet niet wie het is. Ik weet niet of hij groot, klein, dik, dun, kaal of heel behaard is. Wij zijn weg gegaan. Toen ik merkte dat er ellende was, was dat voor mij het teken om te gaan. Zo ben ik. Ik loop tegenwoordig weg van alle ellende. Dat heb ik laatst al gezegd; er staat voor mij teveel op het spel. En ik hou er niet van. Te gekke avond voor iedereen, naar de kloten. Ik kreeg echt pijn in mijn buik zondagochtend, toen ik van iemand moest gaan lezen wat er over me op een misdaadsite stond. Ik las het en dacht: daar gáán we weer!”
„De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen! Maar gelukkig zijn er ook getuigen die zich nu al melden en die hebben gezien dat ik niets gedaan heb. Dat ik niets gedaan kán hebben, met één hand door Estelle’s haar. Voor Estelle vind ik het ook zo erg, weet je? Ze heeft al zoveel over zich heen gekregen de laatste weken. Ik ben er echt door aangedaan. Het is onrecht, puur onrecht.”
Wat is er volgens jou wel gebeurd?
„Ik wéét het niet! Dat zal het slachtoffer misschien kunnen verklaren, misschien kent hij de dader. En dat het net bij ons gebeurde… Het is in de ArenA niet zo dat iedereen de hele avond in zijn eigen box blijft. Al die deuren staan open. Die dingen zijn ook bedoeld om bij elkaar naar binnen te lopen; ze zijn gemaakt om te kunnen netwerken. En ik heb ook wel mensen zien lopen, die niet eens het juiste polsbandje om hadden om daar te mogen zijn. Ik weet niet wat er gebeurd is.”
En die theedoek?
„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
En weer een nieuw item; de theedoek.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:39 schreef WRH het volgende:
ik heb echt nog nooit meegemaakt bij het uitgaan dat ik per ongeluk naast een vechtende groep debielen kom te staan, per ongeluk en zonder dat ik ze ken.
iemand kan wel eens op het verkeerde moment op de verkeerde plaats staan maar hoe vaak gebeurt dat nu écht?
Eensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
In de tijd dat ik de feestjes afliep heb ik vaak genoeg naast of dichtbij een zooitje ongeregeld gestaan. Met drank en drugs gebeurt er genoeg...
En op een feestje zo groot als Sensation is dat niet zo gek, zelfs bij die VIP boxen, maar ja, die jongen is bekend. Geen idee hoe graag mensen hem ook in een verkeerd daglicht willen zetten. Ik heb echt geen idee wat ik hier nou van moet denken
Ik was afgelopen zaterdat bij Beatstad en ook daar dreigde op een gegeven moment een vechtpartij. Het is druk, mensen proberen zich op het laatse moment toch nog naar voren te dringen, er is alcohol in het spel en dan kan het makkelijk mis gaan. Het werd nu gesust maar als het inderdaad vechten was geworden, dan had ik per ongeluk naast een groep vechtende debielen gestaan zonder dat ik ze kende.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
In de tijd dat ik de feestjes afliep heb ik vaak genoeg naast of dichtbij een zooitje ongeregeld gestaan. Met drank en drugs gebeurt er genoeg...
En op een feestje zo groot als Sensation is dat niet zo gek, zelfs bij die VIP boxen, maar ja, die jongen is bekend. Geen idee hoe graag mensen hem ook in een verkeerd daglicht willen zetten. Ik heb echt geen idee wat ik hier nou van moet denken
Whehehe, zo dat is al weer snel!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef static het volgende:
[..]
http://crimesite.nl/compo(...)ij-mishandeling.html
[..]
quote:En die theedoek?
„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 10:28 schreef Lovechild het volgende:
Maar nu begrijp ik dat iedereen wel degelijk daar gewoon in en uit loopt en dat je elkaar dus helemaal niet hoeft te kennen in zo'n box.
Ik denk eerder aan: de keukentafelquote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef OProg het volgende:
Ik wacht met spanning op een stuk van Evert Santegoeds die komt melden dat en een verhouding is ontstaan tussen de golftas en de theedoek. Ik hoop dat die twee binnenkort op liefdesvakantie gaan naar de Malediven.
Te mooiquote:
Ik wacht even op het verslag van dat glasquote:
En van de vrienden die in kroketten doen - die weten vast meerquote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht even op het verslag van dat glas
Zo is hij gewoon dan ook weer! Ideale schoonzoonquote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
Toch lief dat hij zijn eigen glazen afwast na zo'n feestje. Aardige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |