Ik kan je ook een rondleiding geven in Kanaleneiland, wijs ik de plekken aan waar je relatief de meeste kans hebt om beroofd te worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef lobelletje het volgende:
Nee dat weet je niet, ik heb ook mijn jeugd en puberteit in Utrecht doorgebracht en ben sinds 5 jaar weer terug, maar je kent het kanaleneiland niet. Ik wil je best een keer een rondleiding geven hoor door de mooie en gezellige stukjes kanaleneiland, maar nog steeds zeg je niet waar je woont.
En trouwens mijn klacht is voor de mods bedoeld.
welke opmerking?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:01 schreef lobelletje het volgende:
En waarom reageert de mod niet op mijn operking. Het racisme straalt eraf, onwetendheid ook, er wordt zomaar een bevolingsgroep van 16.000 mensen weggezet en dat mag op fok?
Cursus Nederlands niet wat voor jou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef lobelletje het volgende:
Kan een mod niet eens optreden tegen het racisme en de onzin die geblaat wordt over kanaleneiland. Ja natuurlijk is er een deel goedkope woningvoorraad van Utrecht en no go area maar er wonen zon 16.000 mensen, waaronder ik goed opgeleid, baan en een mooie flat, 5 minuten van de tram, 3 minuten van de snelweg, en 15 minuten op de fiets in de stad, een huiskamer van 10 bij 4 meter en noem maar op, nee er wonen niet alleen berbers ook veel studenten , nederlanders en ouderen. Zo'n Murkie roept maar wat , weet waarschijnljik niet eens waar kanaleneiland ligt en schoffeert 16.000 mensen met zijn racistische opmerkingen. Dat er dingen niet goed gaan en veel marrokaanse ouders moeite hebben met normen en waarden in hun opvoeding is waar maar dat geldt niet voor de hele bevolking van kanaleneiland. Tegenover mijn flat zijn prachtige nieuwe eengezinswoningen gebouwd, vraagprijs 300.000 euro, bijna allemaal door Turken gekocht en bewoond en het ziet er prima, schoon en netjes uit, murkie mag er van dromen. Dus stop dit racistische gedoe over kanaleneiland.
Vind het Nederlands wel meevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Cursus Nederlands niet wat voor jou?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef lobelletje het volgende:
we dekken elkaar heet dat in onvervalst nederlands. Ik wens een antwoord van de mod daar heeft iedere fokgebruiker recht op en niet een laf gedoe op andere fora kijk eens wat zij zegt, dat is kinderachtig en fokonwaardig. Laat de mod maar eens zjin ballen laten zien en zijn vriendjes desnoods afvallen anders is hij modonwaardig.
Als je hier geen antwoord op geeft, kunnen we er weinig mee. Als je nou gewoon direct naar de post linkt, kijken wij er meteen naar.quote:
wat haal je weg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah nee, ik haal het maar weer weg/
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef lobelletje het volgende:
Lees jewel op het forum of drop je zomaar iets. Ik heb duidelijk een bericht hierboven neergezet. Je mag mod zijn maar ook voor jou geldt dat discriminatie van een totale bevolkingsgroep not done is in nederland en strafbaar.
Ik ben al in de DM met Murkie, De post van 19.16 kan ik verder niks mee. Leuk dat je me overtuigt dat er niet alleen maar tuig in de Kanaaleilanden woont, maar zonder posts waar racisme uit blijkt, of in ieder geval een topic waar het over gaat, maak je ons het werk een stuk lastiger.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef lobelletje het volgende:
Kijk eens naar mijn post van 19.16. En kijk bijvoorbeeld eens naar de posts van Murkie.
Wat ik geschreven had. Dat was :tjeeeeequote:
Ik ook niet, dat is dus het probleemquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet zo goed waar we het over hebben![]()
ik zie geen posts van murkie in dit topicquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef lobelletje het volgende:
geen racisme in dit topic, heb e de dingen van murkie gelezen en de rest.
ooooooooo, het ging over dat topic. Daarom is een linkje dus handig. Daar ben ik mee aan de gang gegaan, een boel reacties konden inderdaad echt niet door de beugel. Ik ga later vandaag het topic wat ik dichtgegooid heb nalopen op uitspraken die écht niet kunnen, ik zit eerst op het andere topic, zodat dat wel normaal verloopt. Niemand is het er niet mee eens dat reacties als 'kankerberber' echt niet kunnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Robijn48 het volgende:
Het wordt wel erg verwarrend, ja![]()
Het topic over het vervuilde zwembad. Lobelletje had daar een uitgebreide klacht over geschreven. Over de racistische toon van de mensen regelmatig.
Timmm heeft daarop het topic dichtgegooid en vervangen door een nieuwe.
Ik hoop dat dit topic door jullie mods gevolgd wordt. Voordat er weer hetzelfde ontstaat.
ik zat de hele dag op het strandquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Robijn48 het volgende:
Het wordt wel erg verwarrend, ja![]()
Het topic over het vervuilde zwembad. Lobelletje had daar een uitgebreide klacht over geschreven. Over de racistische toon van de mensen regelmatig.
Timmm heeft daarop het topic dichtgegooid en vervangen door een nieuwe.
Ik hoop dat dit topic door jullie mods gevolgd wordt. Voordat er weer hetzelfde ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |