Natuurlijk niet. Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze moordzuchtige haatretoriek wordt getolereerd?
Ja, dank je de koekoek, ik geloof er evenveel van als wanneer je had gezegd dat je aan dwergwerpen doet en je record 185,56 meter is. En ook in ONZ heb je je te gedragenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef blek het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ik in onzin zat, vandaar mijn achterlijke reactie
Oké, mooi.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overal waar moslims zijn is er wel stront aan de knikker, ze moorden elkaar uit om het fucking geloof. Ik maak mij daar niet meer druk om zolang ze het binnenshuis houden op hun eigen territorium gaan ze maar hun gang.
Afgezien hoe hij het zegt, hij heeft wel een punt. Als ze ergens te lijden hebben onder fundamentalistische Islam is het in de Islamitische wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oké, mooi.
En dit soort verderfelijke, rechts-extremistische, racistische bagger?
[..]
Het verschil, deze is zeker niet waarquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:54 schreef Monidique het volgende:
Nee, het valt niet mee, het is nare, valse, racistische lulkoek. "Overal waar joden zitten, is stront aan de knikker, van mij mogen ze elkaar uitmoorden, als ze hun rotzooi maar in hun eigen rattenhol houden."
Je hoeft je er ook niets van aan te trekken, ik denk, ik zeg het alleen even, dan kijk je niet raar op als straks de reacties verdwijnen. Het goedpraten van massamoorden, zoals de paar reacties die ik al verwijderd heb, alleen omdat het een bevolkingsgroep betreft waar jij het toevallig niet zo op hebt, is niet acceptabel. En het maakt me niet zoveel uit of je dat interesseert, vast niet, maar een waarschuwing voor ik aan het verwijderen sla, vind ik wel zo sympathiek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals het jou geen ruk interesseert waar ik misselijk van word interesseert het mij geen ruk waar jij misselijk van wordt.
Overal waar moslims zijn is er wel stront aan de knikker, ze moorden elkaar uit om het fucking geloof.
Ik maak mij daar niet meer druk om zolang ze het binnenshuis houden op hun eigen territorium gaan ze maar hun gang.
Minder erg. Hoe is dat extreemrechts of racistisch? Toegegeven, Het is wel verderfelijk om te denken, als zij elkaar af willen maken, ga je gang maar, maar val mij er niet mee lastig, maar op zich is het nog steeds een mening. Wat anders dan: Ik hoop dat die moslims elkaar allemaal afmaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oké, mooi.
En dit soort verderfelijke, rechts-extremistische, racistische bagger?
[..]
Je bedoelt van het soort reacties als die 1 post boven de jouwe weggehaald is? Nee, inderdaad, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:30 schreef misteriks het volgende:
Best wel grappig dat een user de Islam niet over 1 kam mag scheren en tot vervelens toe met dat gemekker over racisme en holocaust wordt bestookt, terwijl een Moslim van kinds af wordt geleerd dat alle ongelovigen minderwaardig zijn, en ofwel bekeerd ofwel moeten vernietigd worden> Maar dat mag dan weer wel, want dat heet godsdienst, en moet gerespecteerd worden.
Die moraalidioten hier vragen er zelf om
Ik heb jouw schrijfsel tot wel 3 keer herlezen, maar kan er nog steeds niets van makenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt van het soort reacties als die 1 post boven de jouwe weggehaald is? Nee, inderdaad, je hebt helemaal gelijk
We? En dat terwijl jouw collega Remlof in het betreffende topic er ondubbelzinnig zelf aan meedoet? Van enige consistentie is bij FOK geen sprake, maar ja, ik loop hier al lang genoeg rond om ook daar niet verbaasd over te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Tegen het gemekker over racisme, daar treden we ook tegen op. Zelfs 1 post boven de jouwe. We treden tegen allebei op.
Geboren en getogen in Utrecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef lobelletje het volgende:
Een paar koopwoningen e weet werkelijk niet waarover je praat. Maar dan nog zijn racistische opmerkingen not done over een bevolkingsgroep van 16.000 inwoners van Utrecht. Ik weet niet waar jij woont maar ik kan nog wel wat wijken opnoemen hoor waar het een en ander gebeurd. Kennelijk baseer je je alleen maar op de pers en ken je de wijk niet.
Gelukkig kom ik dan niet uit Utrecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier heb ik dan weer een hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |