Net zoals het jou geen ruk interesseert waar ik misselijk van word interesseert het mij geen ruk waar jij misselijk van wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Overigens zou ik het op prijs stellen als men hier geen massamoorden goed gaat lopen praten. Het soort zieke gedachtes als: het waren moslims, dus hebben ze het verdiend, daar word ik kotsmisselijk van
/einde mededeling
Volgens mij hebben moslims in Birma geen fuck te maken met (jouw verwrongen perceptie van) de islam hier. Ik weet niet wat daar aan de hand is, jij wel? Katholieken in N-Ierland waren geen lieverdjes, dus dan vindt jij het gerechtvaardigd dat de Ieren denken: mooi zo, weer een paar minder! als ik hier een kerk binnenstap en er een dozijn neerschiet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
daar gaat het niet over, ik denk niet dan een weldenkend mens massamoorden kan goedpraten, wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens , en dat hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is een hoopgevende trend dat de overgrote massa in Europa het niet langer slikt en vriendelijk, doch met aandrang, suggereert dat alles dat met Islam te maken heeft uit het westerse straatbeeld verdwijnt. Fouten zijn er om gecorrigeerd te worden , en die hele instroom van de laatste 3 decennia is er zeker een.
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel te kunnen redeneren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef computerprobleem het volgende:
Tuurlijk joh, moslims worden afgeslacht? Aan wie zou het liggen, aan de Boeddisten of aan de Moslims.
Gandhi was toch een Buddist? De moslims zijn zo ver doorgeslagen dat ze deze heilige, vredelievende aanhang van Gandhi zelfs aanzetten tot geweld. Damn.
Uhm. Nope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens.
Ja maar dat is dan onze eigen shit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben moslims in Birma geen fuck te maken met (jouw verwrongen perceptie van) de islam hier. Ik weet niet wat daar aan de hand is, jij wel? Katholieken in N-Ierland waren geen lieverdjes, dus dan vindt jij het gerechtvaardigd dat de Ieren denken: mooi zo, weer een paar minder! als ik hier een kerk binnenstap en er een dozijn neerschiet.
Wat een rare gedachtengang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |