De moslims zullen het er wel naar maken. Ik bedoel, kom op... BOEDDISTEN DIE GEWELD GEBRUIKEN? Dit is gewoon de aanhang van Gandhi volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:52 schreef Hello0000 het volgende:
Ja, overal ter wereld worden er wel moslims afgeslacht.. kijk maar naar Pakistan. Maar het maakt mensen niks uit door die paar vervelende terroristen, daardoor bekijken ze het niet objectief. Ik ben het een beetje uit gaan zoeken na een paar vage berichten in de media.
Gandhi was een hindoe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef computerprobleem het volgende:
Tuurlijk joh, moslims worden afgeslacht? Aan wie zou het liggen, aan de Boeddisten of aan de Moslims.
Gandhi was toch een Buddist? De moslims zijn zo ver doorgeslagen dat ze deze heilige, vredelievende aanhang van Gandhi zelfs aanzetten tot geweld. Damn.
O, ik zocht op wikipedia en kwam Buddhist tegenquote:
Nee hoor, helemaal niet. Als je er al op in gaat dat de 'moslims dit allemaal zijn begonnen', vind ik het sowieso wel vreemd. Je hebt er niks over uitgezocht en je begint al te wijzen naar de verdoemde boosdoeners. Daarbij, kijk eens naar Pakistan. Elke dag worden er daar mensen in koele bloede neergeschoten door Israëliërs, ook kinderen. Ze kunnen nergens heen want de omgeving is afgesloten, een soort van Berlijnse muur alleen dan om een groter gedeelte. Daar konden de moslims dus echt niks aan doen, maar dat hebben de Joden veroorzaakt. Na de 2e Wereld Oorlog hebben zij dit namelijk veroorzaakt doordat er veel medelijden was. Ze hebben een deel opgeëist en het zou gedeeld worden maar langzaam maar zeker zijn de moslims helemaal verbannen. Ik vind dat je niet zomaar naar één groep kan gaan wijzen als schuldige als je van te voren niet weet wat er speelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De moslims zullen het er wel naar maken. Ik bedoel, kom op... BOEDDISTEN DIE GEWELD GEBRUIKEN? Dit is gewoon de aanhang van Gandhi volgens mij.
Dit zijn de meest rustige mensen ter wereld die geweld afzweren en nu gebruiken ze opeens geweld? Ik durf er 15 duizend euro op te wedden dat de moslims dit allemaal zijn begonnen!
Dat zal wel, maar feit is dat overal waar de moslims komen er een uitbarsting van geweld en haat plaats vind. Dus ik zie de standaard als schuldige, misschien hard of raar, maar zo denk ik - en samen met bijna de rest van de gehele wereld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:58 schreef Hello0000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Als je er al op in gaat dat de 'moslims dit allemaal zijn begonnen', vind ik het sowieso wel vreemd. Je hebt er niks over uitgezocht en je begint al te wijzen naar de verdoemde boosdoeners. Daarbij, kijk eens naar Pakistan. Elke dag worden er daar mensen in koele bloede neergeschoten door Israëliërs, ook kinderen. Ze kunnen nergens heen want de omgeving is afgesloten, een soort van Berlijnse muur alleen dan om een groter gedeelte. Daar konden de moslims dus echt niks aan doen, maar dat hebben de Joden veroorzaakt. Na de 2e Wereld Oorlog hebben zij dit namelijk veroorzaakt doordat er veel medelijden was. Ze hebben een deel opgeëist en het zou gedeeld worden maar langzaam maar zeker zijn de moslims helemaal verbannen. Ik vind dat je niet zomaar naar één groep kan gaan wijzen als schuldige als je van te voren niet weet wat er speelt.
Hindus hebben enorm huisgehouden onder de Moslim bevolking in India toen het zelfstandig werd, so much voor vredenlievende gandi aanhangersquote:
En daarna ook nog met regelmaat. Daarbij, heus niet alle Boeddhisten zijn vredelievend, die voeren onderling ook al oorlog.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hindus hebben enorm huisgehouden onder de Moslim bevolking in India toen het zelfstandig werd, so much voor vredenlievende gandi aanhangers
wtf doet israel in pakistan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:58 schreef Hello0000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Als je er al op in gaat dat de 'moslims dit allemaal zijn begonnen', vind ik het sowieso wel vreemd. Je hebt er niks over uitgezocht en je begint al te wijzen naar de verdoemde boosdoeners. Daarbij, kijk eens naar Pakistan. Elke dag worden er daar mensen in koele bloede neergeschoten door Israëliërs, ook kinderen. Ze kunnen nergens heen want de omgeving is afgesloten, een soort van Berlijnse muur alleen dan om een groter gedeelte. Daar konden de moslims dus echt niks aan doen, maar dat hebben de Joden veroorzaakt. Na de 2e Wereld Oorlog hebben zij dit namelijk veroorzaakt doordat er veel medelijden was. Ze hebben een deel opgeëist en het zou gedeeld worden maar langzaam maar zeker zijn de moslims helemaal verbannen. Ik vind dat je niet zomaar naar één groep kan gaan wijzen als schuldige als je van te voren niet weet wat er speelt.
In ons uiterst tolerant Nederland kan je de gastheer nog in de bek schijten, maar zo'n geintje flik je niet in Myanmar..quote:
israel heeft zijn grensen dus lekker opgeschoven, dat hebben ze dan wel heel sneaky gedaan.quote:
Jazeker zeg, want behalve over geloof weten mensen niks anders te verzinnen om elkaar naar het leven te staan .....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:01 schreef DeWaasheid het volgende:
De enige manier om dit vreedzaam op te lossen is af te stappen van geloof. Maar dat is, in elk geval in de nabije toekomst, een volstrekte utopie.
Die moslims wonen al dusdanig lang in dat gebied dat je ze moeilijk nog gasten kunt noemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:04 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
In ons uiterst tolerant Nederland kan je de gastheer nog in de bek schijten, maar zo'n geintje flik je niet in Myanmar..
Volgens mij ben jij nogal bevooroordeeld, ook als ik kijk naar waar jij op hebt gereageerd is het vrijwel allemaal tegen moslims. Je bekijkt het niet objectief en dat er elke dag duizenden kinderen worden afgeslacht doe je af met: 'Dat zal wel', en een uitbarsting van geweld? Op het moment kan ik geen oorlog opnoemen (naast de gevechten om vrijheid tegen de dictators), die de moslims met hun 'uitbarsting van geweld en haat' (jouw woorden) plaatsvindt nu. Als je iets niet objectief bekijkt kan je nooit een reëel beeld creëren. Daarbij hebben de boeddhisten echt wel geweld gebruikt hoor, het is sowieso een kleinere groep maar kijk maar is naar alle burgeroorlogen in het verleden (80 jaar geleden), volgens mij moet je wat objectiever gaan kijken naar dingen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar feit is dat overal waar de moslims komen er een uitbarsting van geweld en haat plaats vind. Dus ik zie de standaard als schuldige, misschien hard of raar, maar zo denk ik - en samen met bijna de rest van de gehele wereld.
http://boeddhistischdagbl(...)eweld-tegen-moslims/quote:Het geweld laaide een paar weken geleden op na de verkrachting en het vermoorden van een boeddhistische vrouw door drie jonge moslims. Twee daders zijn door een plaatselijke rechtbank ter dood veroordeeld, de derde pleegde zelfmoord.
Boeddhistische dorpelingen namen wraak door tien islamitische bedevaartgangers te vermoorden. Moslimgroepen staken daarop tientallen huis in brand van boeddhisten. Het leger heeft in dat gebied de noodtoestand afgekondigd en stuurde er troepen en oorlogsschepen heen.
Hebben ze ookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:06 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
israel heeft zijn grensen dus lekker opgeschoven, dat hebben ze dan wel heel sneaky gedaan.
Ik heb 't snel ff doorgelezen. Zo te zien gaat het om een bende stateloze moslims die onder erbarmelijke omstandigheden leven en er een zooitje van maken...quote:The violence in Rakhine State was set off by the rape and murder of a Buddhist last month, said Ms. Lewa, which prompted a series of “revenge attacks.” On June 3, 10 Muslim men were said to have been dragged from a bus and killed. On Friday, mobs of Muslim men attacked Buddhist villagers, leaving seven people dead, according to the Burmese news media.
Photographs over the weekend showed villagers in the affected area carrying swords and sharpened bamboo poles.
Ik heb gelezen dat het in eerste instantie niet de bedoeling was om die vrouw van het leven te beroven, heb je daar ook wat over gelezen? Want het was maar 1 bron namelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 't snel ff doorgelezen. Zo te zien gaat het om een bende stateloze moslims die onder erbarmelijke omstandigheden leven en er een zooitje van maken...
edit : ik zie dat het hierboven ook al gepost is.
Ja, onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Sommige(of meeste eigenlijk) reacties hier
quote:Brad Adams van Human Rights Watch stelt: “De Rohingya zijn werelds meest vergeten en vervolgde volk. De internationale gemeenschap kijkt toe. De regering van Bangladesh heeft een jaar geleden zelfs geweigerd om de lokale gemeenschap te ondersteunen terwijl ze 32 miljoen dollar van de Verenigde Naties aan hulpverlening hadden ontvangen.
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef misteriks het volgende:
Als die Moslims nou eens in hun achterlijke zandbaklanden bleven was er niets aan de hand< Zoals bijna iedere niet moslim heb ook ik het helemaal gehad met die godsdienst en zijn aanhanger,
hebben het in elk gastland grandioos verknoeid met hun agressieve en ondankbare egoistische gedrag
Een beetje kennis van geschiedenis zou toch wel een pre zijn .. het waren de invallers in de zandbaklanden die het geloof gingen aannemen en verder verspreiden, en die gastlanden waar het naar toe ging, die zijn pas verknoeid sinds de Britten daar hun voet aan wal zetten en de diverse bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspeelden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef misteriks het volgende:
Als die Moslims nou eens in hun achterlijke zandbaklanden bleven was er niets aan de hand< Zoals bijna iedere niet moslim heb ook ik het helemaal gehad met die godsdienst en zijn aanhanger,
hebben het in elk gastland grandioos verknoeid met hun agressieve en ondankbare egoistische gedrag
Jij was toch degene die Von Daniken serieus nam, niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Een beetje kennis van geschiedenis zou toch wel een pre zijn .. het waren de invallers in de zandbaklanden die het geloof gingen aannemen en verder verspreiden, en die gastlanden waar het naar toe ging, die zijn pas verknoeid sinds de Britten daar hun voet aan wal zetten en de diverse bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspeelden.
En Hitler was een katholiek, dus alle katholieken zijn psychopaten. Ongeveer even logisch als Gandhi was buddist, en pacifist, dus alle buddisten zijn heiligen. Ga je moeder trollenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef computerprobleem het volgende:
Tuurlijk joh, moslims worden afgeslacht? Aan wie zou het liggen, aan de Boeddisten of aan de Moslims.
Gandhi was toch een Buddist? De moslims zijn zo ver doorgeslagen dat ze deze heilige, vredelievende aanhang van Gandhi zelfs aanzetten tot geweld. Damn.
Nope, ik zei dat ik zijn theorieën plausibeler vind dan andere en dat ik het wel leuk zou vinden als hij gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij was toch degene die Von Daniken serieus nam, niet?
Als je de junta tof vindt noem je het Myanmar. En anders noem je het gewoon Birma.quote:
Oh je kent ze persoonlijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die moslims wonen al dusdanig lang in dat gebied dat je ze moeilijk nog gasten kunt noemen.
Als je feiten aanhoudt, of je het er nu mee eens bent of niet maakt geen flikker uit, dan heet het land Myanmar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je de junta tof vindt noem je het Myanmar. En anders noem je het gewoon Birma.
Moet ik ook alle Nederlanders persoonlijk kennen om te concluderen dat een behoorlijk aantal van hen al behoorlijk wat generaties hier woontquote:
Neehoor, sinds een paar jaar is het officieel Myanmar geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je de junta tof vindt noem je het Myanmar. En anders noem je het gewoon Birma.
Nee, maar als het om een enorme minderheid gaat (<4%) is dat bepaald niet vanzelfsprekend. Of ga je ook zeggen dat die ene Canadees in Ter Apel er al vanaf geboorte woont?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet ik ook alle Nederlanders persoonlijk kennen om te concluderen dat een behoorlijk aantal van hen al behoorlijk wat generaties hier woont?
daar gaat het niet over, ik denk niet dan een weldenkend mens massamoorden kan goedpraten, wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens , en dat hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is een hoopgevende trend dat de overgrote massa in Europa het niet langer slikt en vriendelijk, doch met aandrang, suggereert dat alles dat met Islam te maken heeft uit het westerse straatbeeld verdwijnt. Fouten zijn er om gecorrigeerd te worden , en die hele instroom van de laatste 3 decennia is er zeker een.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Overigens zou ik het op prijs stellen als men hier geen massamoorden goed gaat lopen praten. Het soort zieke gedachtes als: het waren moslims, dus hebben ze het verdiend, daar word ik kotsmisselijk van
/einde mededeling
Waarom heeft 'de Islam' alle sympathie verloren? Wie zijn 'ze' en wat hebben ze gedaan om die sympathie te verliezen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
daar gaat het niet over, ik denk niet dan een weldenkend mens massamoorden kan goedpraten, wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens , en dat hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is een hoopgevende trend dat de overgrote massa in Europa het niet langer slikt en vriendelijk, doch met aandrang, suggereert dat alles dat met Islam te maken heeft uit het westerse straatbeeld verdwijnt. Fouten zijn er om gecorrigeerd te worden , en die hele instroom van de laatste 3 decennia is er zeker een.
Men oh men, dit is zowat vragen om een Godwin, je zou zo mee kunnen draaien in de propagandamachine van toen ..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
daar gaat het niet over, ik denk niet dan een weldenkend mens massamoorden kan goedpraten, wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens , en dat hebben ze enkel en alleen aan zichzelf te danken. Het is een hoopgevende trend dat de overgrote massa in Europa het niet langer slikt en vriendelijk, doch met aandrang, suggereert dat alles dat met Islam te maken heeft uit het westerse straatbeeld verdwijnt. Fouten zijn er om gecorrigeerd te worden , en die hele instroom van de laatste 3 decennia is er zeker een.
Iets meer met je neus in de boeken, iets minder met je neus in andermans bilspleetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar feit is dat overal waar de moslims komen er een uitbarsting van geweld en haat plaats vind. Dus ik zie de standaard als schuldige, misschien hard of raar, maar zo denk ik - en samen met bijna de rest van de gehele wereld.
Net zoals het jou geen ruk interesseert waar ik misselijk van word interesseert het mij geen ruk waar jij misselijk van wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Overigens zou ik het op prijs stellen als men hier geen massamoorden goed gaat lopen praten. Het soort zieke gedachtes als: het waren moslims, dus hebben ze het verdiend, daar word ik kotsmisselijk van
/einde mededeling
Volgens mij hebben moslims in Birma geen fuck te maken met (jouw verwrongen perceptie van) de islam hier. Ik weet niet wat daar aan de hand is, jij wel? Katholieken in N-Ierland waren geen lieverdjes, dus dan vindt jij het gerechtvaardigd dat de Ieren denken: mooi zo, weer een paar minder! als ik hier een kerk binnenstap en er een dozijn neerschiet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
Wat moet het heerlijk zijn om zo simpel te kunnen redeneren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:49 schreef computerprobleem het volgende:
Uhm. Nope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef misteriks het volgende:
wel is het zo dat de Islam alle sympathie definitief heeft verloren bij de ongelovige hond, medemens.
Ja maar dat is dan onze eigen shit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben moslims in Birma geen fuck te maken met (jouw verwrongen perceptie van) de islam hier. Ik weet niet wat daar aan de hand is, jij wel? Katholieken in N-Ierland waren geen lieverdjes, dus dan vindt jij het gerechtvaardigd dat de Ieren denken: mooi zo, weer een paar minder! als ik hier een kerk binnenstap en er een dozijn neerschiet.
Wat een rare gedachtengang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |