nog wel, straks zit de buurvrouw erinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Heb in elk geval iets nuttigs gedaan. De kelder uitgemest en tig zakken met troep naar zolder gebracht.
Nu is de kelder vrij.
Buurvrouw? Welke buurvrouw?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Ik hoop voor je dat het bij jou op het werk anders werkt dan in de voetballerij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Kan me voorstellen dat je niet rustig zit tot je meer weet.... maar wel fijn dat je leidinggevende zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zit vast waarheid inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Wat heeft ze gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.quote:
Oh, wat sneuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
Damn ik ben zo'n sukkelvandaag met de trein naar Culemborg gegaan in de veronderstelling dat ik vanavond met mijn moeder mee kon rijden naar wijk waar ik een afspraak heb. Alleen even helemaal vergeten dat zij vanmiddag naar Amsterdam moet en dat dus niet kan
nu moet ik met de trein naar Utrecht en de bus naar wijk. Een reis van 1,5 uur terwijl het met de auto een kwartier kost
Hmmm dat zou ook nog best kunnen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?
Voetbal is een wereld op zichzelf tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn post is vast niet geruststellend en zo, sorry
Voor de rest: 16 juli. Voor mezelf: geen idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Soempie het volgende:
Wanneer hoor je meer over die 'ingrijpende veranderingen', Etcie?
Kwam dat:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Hoe dan ook: ik klikte net in het aanwezigheidsschema wat rond, kwam op juli terecht en zag staan 'RB 3 weken vakantie' Halleluja.
quote:De 10 leukste Out-of-Office replies
1. I am currently out of the office at a job interview and will reply to you if I fail to get the position.
Please be prepared for my mood.
2. You are receiving this automatic notification because I am out of the office. If I was in, chances are you wouldn’t have received anything at all.
3. Sorry to have missed you, but I’m at the doctor’s having my brain and heart removed so I can be promoted to our management team.
4. I will be unable to delete all the emails you send me until I return from vacation. Please be patient, and your mail will be deleted in the order it was received.
5. Thank you for your email. Your credit card has been charged $5.99 for the first 10 words and $1.99 for each additional word in your message.
6. The email server is unable to verify your server connection. Your message has not been delivered. Please restart your computer and try sending again.
7. Thank you for your message, which has been added to a queuing system.
You are currently in 352nd place, and can expect to receive a reply in approximately 19 weeks.
8. Hi, I’m thinking about what you’ve just sent me. Please wait by your PC for my response.
9. I've run away to join a different circus.
10. I will be out of the office for the next two weeks for medical reasons. When I return, please refer to me as ‘Kate’ instead of Dave.
Vanuit Breda valt die afstand best mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Bij Frankrijk?![]()
Ik moet vanavond ook nog wat te eten fixen want mn vriend heeft een etentje met zn werk... Denk dat ik een maaltijdsalade haal als er geen kliekjes meer in de vriezer staan
ik ben in Amsterdam wel eens ingehaald door de trein die ik moest hebben, 100 meter voor het station. En moest toen van spoor 4 naar 15 en dat lukte ook op tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Overwegstoring tussen Zutphen en Dieren, ik moet naar Arnhem. De ICE die ik moet hebben vertrekt om 19:37, ik ben er (met enig geluk) om 19:36. In 1 minuut van spoor 7 naar spoor 10, dát gaat interessant worden
Oeh daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben weer een poging aan het doen om gehaktballen te braden
Kom ze gerust een keer hier bradenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook wel weer eens zin in
Aha, ich schnapp.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Etcetera het volgende:
In Arnhem, onderweg naar Keulenen daarvoor moet ik met de ICE
Jullie lossen elkaar wel mooi af, hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op Schiphol aangekomen. Vannacht weer in mijn eigen bed
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Als je een slechte basis hebt, is het zo makkelijk om jezelf te verbeteren![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op Schiphol aangekomen. Vannacht weer in mijn eigen bed
Ik heb weer een zoutzak zitten imiteren. Bedankt voor het schuldgevoel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond trouwens nog een uurtje gefietst want het was er heerlijk weer voor
toch weer 30 km
zal ik er nog een schepje bovenop doen of is het zo wel genoeg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb weer een zoutzak zitten imiteren. Bedankt voor het schuldgevoel.
eind juli weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!
Weet je al of je binnenkort weer moet, of was dit even de laatste keer?
daar grappen over maken is flauwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal ik er nog een schepje bovenop doen of is het zo wel genoeg?
Doe es bewijzen danquote:
Narcissus, uit de Metamorfosen van Ovidius?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
10 punten voor wie weet welke legende dit is:
[ afbeelding ]
De naam Thisbe doet wel een belletje rinkelen, maar het verhaal ken ik niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
PS, dat weet elke debiel die gymnasium heeft gedaan, en daarbuiten nog een dozijn.
Waarom teken je niet Pyramus en Thisbe en hun gefluister door de muur. Dat is een relatief onbekend verhaal, maar dat is me wel altijd bijgebleven. Ook omdat ik toen kennismaakte met de moerbeiboom (en nog steeds nooit eentje in het echt heb gezien).
Zie je, LB is ook zo'n debiel.
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
PS, dat weet elke debiel die gymnasium heeft gedaan, en daarbuiten nog een dozijn.
Waarom teken je niet Pyramus en Thisbe en hun gefluister door de muur. Dat is een relatief onbekend verhaal, maar dat is me wel altijd bijgebleven. Ook omdat ik toen kennismaakte met de moerbeiboom (en nog steeds nooit eentje in het echt heb gezien).
Mijn culturele vragen in de AKQ werden ook nooit geradenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellen
Ik in elk geval niet....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel debielen doorlopen het gymnasium met succes?
Het is het oorspronkelijke verhaal van Romeo & Julia.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
De naam Thisbe doet wel een belletje rinkelen, maar het verhaal ken ik niet?
Om drie uur 's nachts zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellen
Ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel debielen doorlopen het gymnasium met succes?
Oh, dat heet bij ons ook gewoon gymnasium.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik in elk geval niet....
ik heb geen gymnasium gedaan, had wel latijn maar grieks mocht er niet meer bij wegens teveel uur![]()
Dan teken je Pyramus en Thisbe.quote:
Bij ons moest je dan minimaal 2 jaar Grieks hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat heet bij ons ook gewoon gymnasium.
ah, vandaar dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
serieuze vrouwen hier...
het was een retorische vraag, iets met debiel en gymnasium.
ik zou jullie toch niet debiel willen noemen
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik het heb gehad, maar waarschijnlijk twee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Bij ons moest je dan minimaal 2 jaar Grieks hebben gehad.
Ik ook niet, daarom was ik dus ook niet serieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
serieuze vrouwen hier...
het was een retorische vraag, iets met debiel en gymnasium.
ik zou jullie toch niet debiel willen noemen
Uit mijn jaar hebben uiteindelijk 3 meiden eindexamen gedaan in Grieks, de rest van de gymnasiumklas haakte massaal af toen ze de twee jaar Grieks erop hadden zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik het heb gehad, maar waarschijnlijk twee.
oh ja ook een goeiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga een heel lekker recept uitzoeken om dit weekend te koken
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.quote:
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uit mijn jaar hebben uiteindelijk 3 meiden eindexamen gedaan in Grieks, de rest van de gymnasiumklas haakte massaal af toen ze de twee jaar Grieks erop hadden zitten![]()
Ik wil nog steeds een keer Grieks leren, en ook Zweeds trouwens
klopt, verder dan de HAVO ben ik niet gekomenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.
[..]
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.
We hadden trouwens ooit met onze klas (19 personen waaronder nog geen 5 jongens en allemaal nerds) de sportdag gewonnen.![]()
Kwam natuurlijk ook omdat we de joker (die we zelf moesten maken en waarvoor we de meeste punten kregen) strategisch hadden ingezet. Wat een heerlijke tijd was dat.
Fijn als dat kan ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja ook een goeieMaar ik had al wat bedacht, ik ga even buiten zitten en een kleurtje vangen
Kon dat in het ziekenhuis maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.
[..]
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.
We hadden trouwens ooit met onze klas (19 personen waaronder nog geen 5 jongens en allemaal nerds) de sportdag gewonnen.![]()
Kwam natuurlijk ook omdat we de joker (die we zelf moesten maken en waarvoor we de meeste punten kregen) strategisch hadden ingezet. Wat een heerlijke tijd was dat.
Ik niet! Zo laat ga ik niet naar bed, en zo vroeg hoef ik er niet uitquote:
Ik las het meer als laat je bed in, vroeg eruit en daarom moequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik niet! Zo laat ga ik niet naar bed, en zo vroeg hoef ik er niet uit![]()
Nee, andersom natuurlijk. Je zet een joker in om te zorgen dat die persoon niet doodgaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Goed idee. Ik ga voor elke patiënt die ik van de dood red een joker knutselen.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ok, ok. Ik knutsel een joker. Ze blijven leven. En dan vouw ik een kraanvogel voor ze.
Bij mij werd dat gedaan door bouwvakkers in de jaren '20quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Pffff, die had ik ook niet geweten. Maar ja, ik heb m'n gymnasium ook niet afgemaakt
topdagjequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij werd dat gedaan door bouwvakkers in de jaren '20
Ik kan overigens terugkijken op best een goede dag. Op stage kreeg ik een mail dat de docent die oorspronkelijk mijn scriptie zou beoordelen ziek is en er gezocht wordt naar een vervanger. Eerst wist ik niet of ik daar zou blij mee moest zijn. Vervolgens een mail dat een project is afgetekend, later op de dag een barbecue op stage gehad met prima weer, vrij smakelijk vlees en bij een bingo twee prijzen gewonnen. Daarna kon ik zonder vertraging of al te veel overstaptijd naar Utrecht voor de sneak, waar een toffe knokfilm draaide. Daarna naar de bushalte, waar mijn bus binnen twee minuten kwam. Nog even gezellig wat met mn zusje kunnen praten die ook in die bus zat. Als geluksdagen bestaan wijst alles er dus wel op dat mijn dag van vandaag er een was, en in dat licht bezien hoef ik me ook niet druk te maken over de nieuwe beoordelaar
Mooi, goed om te horen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:58 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb niet te klagen. Maar 3 extra wedstrijden zoals bij het WK hadden wel een paar duizend euro meer omzet opgeleverd.
Al met al gaat het heel goed
Leuk dat je er naar vraagt.quote:
Twee vliegen in een klap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Leuk dat je er naar vraagt.
Met een week of 3 , 4 worden de toiletten verbouwd. Dan ga ik 4 dagen dicht en vertrek ik zelf voor een paar dagen naar Dublin
Die is er veel jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee vliegen in een klap.
Doe Jojo dan de groeten. Die zal er dan wel weer/nog in de buurt zitten.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die is er veel ja![]()
Ben er tegelijkertijd met ringel s, dus kan zijn dat we samen een Guiness gaan drinken.
In principe wel ja. Zoals plagvreugd die de halve aardkloot aan het verkennen isquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Leuk. Waar je ook bent, altijd wel een FOK!ker in de buurt.
Is die al bij PS op de koffie geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In principe wel ja. Zoals plagvreugd die de halve aardkloot aan het verkennen is
volgens mij zit ie aan de andere kant van de globequote:Op woensdag 27 juni 2012 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is die al bij PS op de koffie geweest?
Oeps, foutje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
volgens mij zit ie aan de andere kant van de globe
Hoe ga ik je vinden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens![]()
Ga mij eens uitnodigen!!
Goedemorgen!
gebruikersnaam: PeaceDiaanquote:
Moet straks bloed laten prikken en moet dus nuchter blijven. Mag geen koffie dus (niks eigenlijk...).quote:
en ik heb mn ipad niet bij me dus kan je op z'n vroegst vanavond uitnodigenquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gebruikersnaam: PeaceDiaan
Ik kan alleen vandaag overdag niet reageren, vrees ik. Ben aan het werk...
Top.quote:
succesquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet straks bloed laten prikken en moet dus nuchter blijven. Mag geen koffie dus (niks eigenlijk...).
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet straks bloed laten prikken en moet dus nuchter blijven. Mag geen koffie dus (niks eigenlijk...).
Okayquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik heb mn ipad niet bij me dus kan je op z'n vroegst vanavond uitnodigen
Ze is niet de buurvrouw van Soempie hoop ikquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze is niet de buurvrouw van Soempie hoop ik
quote:
Vervelend is dat hequote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met hoofdpijn naar bed gegaan en ben er nu ook weer mee wakker geworden
Na 13.00 uur.quote:
Dat hoop ik ook niet.quote:
Weinig kans, trein vertrekt redelijk op tijd en die wil ik toch wel graag halenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Etc!
Ga je Keulen nog bezichtigen? Of direct terug naar huis en het lange weekend besteden aan je huis inrichten?
Ja, maar ik overleef het wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pfff wat lang moet je dan nuchter zijn
Over Duitsland gesproken..daar is een rechter het niet eens met mannelijke besnijdenissen.quote:
Ik hoop dat dat een grapje is...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeh....huh?
Amsterdam overweegt naaktscans op straat
http://www.at5.nl/artikel(...)naaktscans-op-straat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeh....huh?
Amsterdam overweegt naaktscans op straat
http://www.at5.nl/artikel(...)naaktscans-op-straat
Ja, ik ga nu eens even kijken hoe het gaat met aankleden enzo, maar als het (na de tweede pijnstiller van net) nog niet beter gaat, meld ik me ziekquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
LB, naar van je hoofdpijn. Moet je vandaag werken of dat niet?
Ik denk dat jij op je werk iets onmisbaarder bent....quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik te vaak hoofdpijn gehad dat ik me daar niet om ziekmeld?
Ja, en geen schreeuwende klanten in je oorquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
En Etcie heeft niet achter elkaar door telefoontjes die ze moet beantwoorden, neem ik aan? Als je wat meer je eigen tijd in kunt delen, dan is het ook al anders.
blij toequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
En hoppa! Dag Martijn
http://www.nu.nl/politiek(...)eniging-martijn.html
Dat ook, ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en geen schreeuwende klanten in je oor
Maargoed, de tweede dosis Aleve heeft geholpen, dus ik ga erheen... Wel wat gammel maar dat vind ik dan weer minder erg.
that's the spiritquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en geen schreeuwende klanten in je oor
Maargoed, de tweede dosis Aleve heeft geholpen, dus ik ga erheen... Wel wat gammel maar dat vind ik dan weer minder erg.
Wat is ziek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
that's the spirit(maar als je ziek bent moet je thuisblijven)
Ik ook, maar IARL waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over Duitsland gesproken..daar is een rechter het niet eens met mannelijke besnijdenissen.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18604664
Vind ik wel mooi eigenlijk.
Op papier misschien wel...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
En hoppa! Dag Martijn
http://www.nu.nl/politiek(...)eniging-martijn.html
toe maar, je kunt hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Onverwachts urine moeten inleveren terwijl je de hele ochtend niets gedronken hebt wegens nuchter moeten zijn...
En dan een arts die net gaat doen alsof 'ie je vader is...![]()
![]()
Koffie!!!
Het was meer van: 'Neemt u vooral de tijd...'quote:
Je piemel vasthouden en zeggen: "Toe maar, ontspan je maar. Het lukt je wel! Grote jongen!"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Onverwachts urine moeten inleveren terwijl je de hele ochtend niets gedronken hebt wegens nuchter moeten zijn...
En dan een arts die net gaat doen alsof 'ie je vader is...![]()
![]()
Koffie!!!
Nee, en Achmed ook niet. Ik ben overigens helemaal niet tegen besnijdenis. Maar dan wel op een leeftijd dat je er zelf bewust voor kan kiezen.quote:
Idem, ik vind het nogal een verschil of je een schepje water over je bol krijgt of een stuk van je lijf moet missen. Daar moet je dan zelf maar voor kiezen, niet je ouders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, en Achmed ook niet. Ik ben overigens helemaal niet tegen besnijdenis. Maar dan wel op een leeftijd dat je er zelf bewust voor kan kiezen.
De arts was trouwens om andere redenen net mijn vader, had niet zoveel met het urine inleveren te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je piemel vasthouden en zeggen: "Toe maar, ontspan je maar. Het lukt je wel! Grote jongen!"?
/edit spuit 11
Precies.quote:
Was het je huisarts of een bedrijfsarts? Want huisartsen doen altijd dit soort keuringen voor verzekeringen om eventuele schijn tegen te gaan dat je onder 1 hoedje speeltje met je eigen huisarts.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.
Waarbij ik dan altijd denk: "Als je zo'n goede arts bent, waarom doe je dan dit soort domme keuringen...'
Was bij Meditel, een onafhankelijke toko.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was het je huisarts of een bedrijfsarts? Want huisartsen doen altijd dit soort keuringen voor verzekeringen om eventuele schijn tegen te gaan dat je onder 1 hoedje speeltje met je eigen huisarts.
Dat is altijd afwachten. Vorige keer op Werchter was 'ie zo dronken als een tor en in Ahoy ook(maar toen wél goed).quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond Pearl Jam in de Ziggodome.
Het concert gisteren was erg goed, volgens de personen die toen zijn geweets, dus ben zeer benieuwd...
Uiteraard zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten. Vorige keer op Werchter was 'ie zo dronken als een tor en in Ahoy ook(maar toen wél goed).
Ik ga ze vrijdag zien.
Was ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze in Gelredome gezien een paar jaar geleden. Toen waren ze ook goed!!
Feli!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Per 16 juli a.s. heb ik een nieuwe baanVreemd... komende weken m'n huidige collega's inwerken op "mijn specialiteiten" en opruimen...
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier vanavond MM! Ik heb hem helaas alleen in zeer beschonken toestand gezien, dat was niet best
Van wie/wat?quote:En trouwens een werkupdate: ik ben sinds gisteren teamleider
Bij mijn ouders, teamleider van de andere werknemersquote:
Ow, dacht dat die er niet meer waren wegens slechte bedrijfsresultaten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, teamleider van de andere werknemers
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Per 16 juli a.s. heb ik een nieuwe baanVreemd... komende weken m'n huidige collega's inwerken op "mijn specialiteiten" en opruimen...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze in Gelredome gezien een paar jaar geleden. Toen waren ze ook goed!!
MM zo irritant die belerende mensen..
Jawel hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dacht dat die er niet meer waren wegens slechte bedrijfsresultaten.
Oh jij ook gefeli danquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
En trouwens een werkupdate: ik ben sinds gisteren teamleider
Wel makkelijk detecteerbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Soempie het volgende:
Wiebelsoempie is ziek. Zojuist wortelprut gevoerd en helaas zat er net een hap in toen hij moest niezen. Ik zat precies in het wortelspervuur.
Auto. En ik zag dat ze om 9:30 bij C+L. vandaan willen vertrekken. Ik heb dus maar even een bericht gestuurd dat dat me wat laat lijktquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaaler verandert voor mij overigens niet heel veel, behalve dat ik wat meer de baas kan spelen af en toe en dat ik bepaalde dingen mag doen die ik eerst niet mocht
Nem, hoe gaan jullie naar Werchter, auto of trein? Wel gek hoor dat ik voor het eerst niet meega
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Soempie het volgende:
Wiebelsoempie is ziek. Zojuist wortelprut gevoerd en helaas zat er net een hap in toen hij moest niezen. Ik zat precies in het wortelspervuur.
Daar ben je vaak voor gewaarschuwd hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Soempie het volgende:
Jij hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Wel hoor, maar druk en ook andere slowchats
Ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, wie heeft de samenvatting vanaf afgelopen vrijdag gemaakt?
quote:...
Vorig jaar hadden we toch om half 9 bij de grens afgesproken? Dan is dit wel wat laat jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Auto. En ik zag dat ze om 9:30 bij C+L. vandaan willen vertrekken. Ik heb dus maar even een bericht gestuurd dat dat me wat laat lijkt
Irien logeert vanavond bij C+L begreep ik.
Ja dat is wel gek
Ah, dat is fijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef LadyBlack het volgende:
DiaanWat gaat dat allemaal snel zeg!
En MaJo ook al promotie dusnice
Soempie,voor jou en je niezende kind... is het alleen verkoudheid of is ie echt ziek?
Ik voel me een stuk beter dan vanochtend, wel nog steeds slapjes, maar de hoofdpijn voel ik niet meer
En ik heb vandaag net zo'n relaxt dagje gehad als gisteren; voornamelijk trainingen gehad
Ahhh... echt een ziek jongetje dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn.Heb je training voor een nieuwe functie?
M. heeft koorts en verder veel snot, hoesten en niezen. Verkouden dus, maar denk dat hij ook wel pijn heeft (hoofd of keel?). Hij voelt zich in elk geval ellendig. Zo zielig.Nu met paracetamol en zoutoplossing in bed. Hoop dat het slapen zo beter gaat.
Maar wel lachen he, tussen de tranen door.![]()
![]()
Ik had het opgezocht en we hadden 09:00 bij Hazeldonk afgesproken. Dus ik heb ook gemailed en nu gaan ze om 08:00 rijden...dus dan komen we daar ietsjes later aan dan vorig jaar maar het is in ieder geval een stuk vroegerquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we toch om half 9 bij de grens afgesproken? Dan is dit wel wat laat ja
Ja dat is wel kut natuurlijkquote:Ik baal nu wel een beetje dat ik niet meega, omdat we helemaal nergens meer heengaan en dat was voor mij de reden om niet mee te gaan
Dat herken ik ook. Zo werkt het bij mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik was nog een reactie aan het typen toen ik naar m'n meeting moest vanmiddagmaar ik bedoelde meer dat ik zo vaak hoofdpijn heb dat mijn grens voor wat betreft ik kan hebben is opgeschroefd - en ik vraag me af hoe gezond dat is
![]()
Aan de andere kant werken pijnstillers bij mij zelden, dus maakt het in mijn ogen weinig uit of ik nu thuis hoofdpijn heb of op m'n werk
Het bedrijf waar ik werk is maar klein met alleen mijn ouders boven me en twee werknemers onder me dus training klinkt wat groots, maar mijn moeder gaat me inderdaad trainenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn.Heb je training voor een nieuwe functie?
M. heeft koorts en verder veel snot, hoesten en niezen. Verkouden dus, maar denk dat hij ook wel pijn heeft (hoofd of keel?). Hij voelt zich in elk geval ellendig. Zo zielig.Nu met paracetamol en zoutoplossing in bed. Hoop dat het slapen zo beter gaat.
Maar wel lachen he, tussen de tranen door.![]()
![]()
We gaan zaterdag naar de beschaving dus dat is wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het opgezocht en we hadden 09:00 bij Hazeldonk afgesproken. Dus ik heb ook gemailed en nu gaan ze om 08:00 rijden...dus dan komen we daar ietsjes later aan dan vorig jaar maar het is in ieder geval een stuk vroeger
[..]
Ja dat is wel kut natuurlijk
Hoewel jij dan wel weer naar Lowlands gaat. Dat is dan wel niet samen, maargoed.
Daarom ook tips als Metropolis enzo. Dat is gratis maar leuk
Ik hoorde trouwens dat Doorzomeren wél doorgaat, alleen later in het jaar.
Ik had het wel gewetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan zaterdag naar de beschaving dus dat is wel leukkreeg net ook twee vrijkaarten voor rockin park aangeboden maar kan niet vanwege de beschaving, dat is wel balen
![]()
Ik ben wel blij dat ik meega naar lowlands, anders zou ik echt gek worden
Het is dat anderen al kaartjes voor de beschaving hebben gekocht om met mij mee te gaan. Dan is het wel lullig om te zeggen veel plezier, ik ga naar rockin parkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten
Rockin Park
Eeeh..jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is dat anderen al kaartjes voor de beschaving hebben gekocht om met mij mee te gaan. Dan is het wel lullig om te zeggen veel plezier, ik ga naar rockin park![]()
G, K, L, S en Dquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeeh..ja
Wie gaan er mee eigenlijk?
G op pad met het kippenhokquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
G, K, L, S en Dik weet dat de anderen hier een hekel hebben aan dit soort posts
Goh...quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
G, K, L, S en Dik weet dat de anderen hier een hekel hebben aan dit soort posts
Niet echt een verrassing neequote:
Ja tot dit ek in 4 jaar ongeveer alle wedstrijden gewonnen. Er was alleen een verliespartijtje in Kaapstad geloof ik, en nog een paar oefenpotjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing nee
Nu hoorde ik van de commentator dat 'ie cijfermatig gezien wel de beste bondscoach van Nederland ooit is. Dat wist ik dan weer niet.
Zo erg zijn we toch nietquote:
Hm, als ik thuis ben en ik zie scheel van de koppijn kan ik tenminste nog gaan liggen / slapen. Dan voel ik meestal een stuk minder. Ik vind het wel degelijk verschil maken dan of ik op mn werk zit of niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik was nog een reactie aan het typen toen ik naar m'n meeting moest vanmiddagmaar ik bedoelde meer dat ik zo vaak hoofdpijn heb dat mijn grens voor wat betreft ik kan hebben is opgeschroefd - en ik vraag me af hoe gezond dat is
![]()
Aan de andere kant werken pijnstillers bij mij zelden, dus maakt het in mijn ogen weinig uit of ik nu thuis hoofdpijn heb of op m'n werk
Jij ook alquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg zijn we toch nietomringd door vrouwen kun je beter zeggen
Ik vind het jammer van Van Marwijk, ik denk dat hem niet zoveel te verwijten valt.
Ik heb nog steeds koppijn
En wederom gunstig voor mijn voetbalpoules vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand al caps van een huilende Ronaldo?
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand al caps van een huilende Ronaldo?
Die is toch oud?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
FMT Slowchat - What's that smell?
Ik hou het op kippenhok. Dat is gemakkelijkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg zijn we toch nietomringd door vrouwen kun je beter zeggen
Ik vind het jammer van Van Marwijk, ik denk dat hem niet zoveel te verwijten valt.
Ik heb nog steeds koppijn
Ik denk dat je zo ook nog trek gaat krijgen in spare ribs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
waarom heb ik ineens trek in Smarties?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo ook nog trek gaat krijgen in spare ribs.
Misschien eet je te kleine maaltijdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik wel.
[ afbeelding ]
Waarom zit ik niet gewoon vol na 1 maaltijd zoals normale mensen?![]()
Tetten!quote:
Das minderquote:Op donderdag 28 juni 2012 02:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pff het gaat weer even minder aan deze kant van de oceaan, dus jullie zullen waarschijnlijk wat minder van me horen. Ik kan echt niet wachten tot ik thuis ben ...nog 6 dagen.
als ze zo al voldoende respons krijgen scheelt het weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Suf
Krijg ik een mailtje van Vredenburg of ik een enquete in wil vullen. Kost me 10 minuten.
Goed, 10 minuten is niet veel. Maar als je als Vredenburg nou slim bent dan verloot je een vrijkaart onder de mensen die de enquete invullen. Maar nee hoor
Ach Diaan, niks nieuws toch?quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:24 schreef Soempie het volgende:
Ik zal het maar bekennen. Ik lust geen spare ribs.
veel plezierquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit klaar..te wachten tot ik wordt opgepikt voor Rock Werchter. En vanacht niet geslapen dus dat wordt wat
Merciquote:
en lekker drukkend warm vandaag, biertjes erbij...succesquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit klaar..te wachten tot ik wordt opgepikt voor Rock Werchter. En vanacht niet geslapen dus dat wordt wat
trein ->op spoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:34 schreef iamredleader het volgende:
vanuit de trein, op weg naar kantoor
Veel plezier Nem.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hier niet.quote:
geen zonnetje en warmte?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach Diaan, niks nieuws toch?
Oh wacht! Het is Soempie.
Ons werk verschilt ook enormquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, als ik thuis ben en ik zie scheel van de koppijn kan ik tenminste nog gaan liggen / slapen. Dan voel ik meestal een stuk minder. Ik vind het wel degelijk verschil maken dan of ik op mn werk zit of niet.
Ik probeer regelmatig eens wat nieuws, soms helpt het en dan neem ik het nog een keer en heeft mijn lichaam iets van 'hahaaaa fuck you!!'quote:Ik neem aan dat je wel allerlei pijnstillers hebt geprobeerd? Ik weet zelf namelijk dat als ik ongesteld ben, dat dan alleen Aleve helpt. Voor 'normale' hoofdpijn is slaap of paracetamol voldoende, dat zijn meestal gespannen schouders en/of nek.
Volgens mij hebben we deze discussie eerder gehad, maar was je hier al mee naar een dokter geweest? Of andere anticonceptie geprobeerd? Het kan door zoveel dingen komen.... en ik ben het met je eens dat ik het niet zo gezond vind dat je zo vaak hoofdpijn hebt. En vooral heel erg vervelend
quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:24 schreef Soempie het volgende:
want er zit bot in?quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:24 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik eet gerust vlees waar botjes in zitten.quote:
Gezondheidquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
Nu vraag ik me af of Diaan het lust.![]()
M. heeft me aangestoken.
Crunchyquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik eet gerust vlees waar botjes in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |