snap precies wat je bedoelt. Juist kleine "imperfecties" kunnen een vrouw heel aantrekkelijk maken.quote:Qua uiterlijk als ze iets heeft wat wellicht door de massa als lelijk wordt bestempeld, en ik bedoel niet dat ze dik is, maar gewoon iets wat opvalt. Overigens kan ik een vrouw die een paar kilootjes extra heeft ook erg aantrekkelijk vinden, vooral het buikje, ligt aan het totale plaatje. Een lange neus, een grote moedervlek, een opvallend litteken, een bepaalde vorm van een tand, een oog dat niet exact gelijk staat met de andere (niet komen met plaatjes van schele mensen, dat bedoel ik dus niet voor de grappenmakers), heel erg aanwezige sproeten, etc.
En in de meer beweeglijke zin ligt het écht aan de vrouw in kwestie, dat kan ik niet van tevoren zeggen.
Huh? Een scriptie over partnerselectie voor geneeskunde? Of heb je hiervoor nog psychologie of biologie gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een onderwerp weer![]()
Ik heb mijn bachelor thesis gedaan over partnerselectie gebaseerd op lichaamsgeur
Pas maar op, Robby gaat er zo met je vrouw vandoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
ik ben mijn eega's imperfectie, telt dat?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik stel even mijn beeld van robby bij, zoveel diepgang opeens
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag de deadline van mijn thesis niet gehaaldquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Een scriptie over partnerselectie voor geneeskunde? Of heb je hiervoor nog psychologie of biologie gedaan?
Wat ben ik blij dat ik nooit een scriptie heb hoeven schrijven. Met mijn discipline was ik nu nog aan het schrijven geweest.
[..]
ik hang als een 130kilo wegende tumor vergroeid aan haar 57 kilo wegende lichaam dus dan moet ie wel een heftruck meenemen ben ik bang...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pas maar op, Robby gaat er zo met je vrouw vandoor.
[..]
Nee in geneeskunde, ging over HLA-afhankelijke partnerselectie als hypothese voor de grote variabiliteit in het HLA systeem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Een scriptie over partnerselectie voor geneeskunde? Of heb je hiervoor nog psychologie of biologie gedaan?
Wat ben ik blij dat ik nooit een scriptie heb hoeven schrijven. Met mijn discipline was ik nu nog aan het schrijven geweest.
130? Dat vond ik niet opvallen bij John Carter. Je zat toch achter me?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik hang als een 130kilo wegende tumor vergroeid aan haar 57 kilo wegende lichaam dus dan moet ie wel een heftruck meenemen ben ik bang...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef wyccie het volgende:
Als ik het zo lees reflecteert lichaamsgeur dan de verscheidenheid aan immuungenen?
Wat heb jij gedaan naast het lezen van een artikel die dit toetst dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee in geneeskunde, ging over HLA-afhankelijke partnerselectie als hypothese voor de grote variabiliteit in het HLA systeem.
En robby, uit mijn literatuuronderzoekje kwam dus dat een vrouw een partner selecteert waarvan de genen die een rol spelen in het immuunsysteem zoveel mogelijk verschillen van dat van haar, zodat de offspring zich tegen zoveel mogelijk verschillende indringers kan verdedigen.
ok 134 dan.. op die 3 stoelen zat ik idd....quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
130? Dat vond ik niet opvallen bij John Carter. Je zat toch achter me?
Het was alleen maar positief...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ok 134 dan.. op die 3 stoelen zat ik idd....
Zelf een verder onderzoek bedenken zonder uit te voerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan naast het lezen van een artikel die dit toetst dan?
Ha, als iemand tegen me zegt dat ik stink kan ik wel mooi zeggen dat ik daardoor een goed immuunsysteem heb.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Zelf een verder onderzoek bedenken zonder uit te voeren
i know, maar sarcasme uitdrukken in de mobieke versie valt tegen...quote:
Ja, want volgens mij heb jij een hele lieve vrouw, ondanks dat je die vis van haar mocht hebben, hoelang heb je daar over moeten zeuren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:16 schreef RanTheMan het volgende:
ik ben mijn eega's imperfectie, telt dat?
Ik heb de eigenschap om heel veel diepgang te creëren, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik stel even mijn beeld van robby bij, zoveel diepgang opeens
Dat is waar, maar niet té extreem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:21 schreef Baszh het volgende:
Robby krijgt gewoon een hardon van vreemde dingen.
De genen die verantwoordelijk zijn voor het produceren van een bepaalde lichaamsgeur bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
En robby, uit mijn literatuuronderzoekje kwam dus dat een vrouw een partner selecteert waarvan de genen die een rol spelen in het immuunsysteem zoveel mogelijk verschillen van dat van haar, zodat de offspring zich tegen zoveel mogelijk verschillende indringers kan verdedigen.
Met de nadruk op zat. Ik vond het al zo'n luidruchtige zaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
130? Dat vond ik niet opvallen bij John Carter. Je zat toch achter me?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Robby87 het volgende:
Met de nadruk op zat. Ik vond het al zo'n luidruchtige zaal.
Wat heb je geslikt Robby?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij heb jij een hele lieve vrouw, ondanks dat je die vis van haar mocht hebben, hoelang heb je daar over moeten zeuren?
[..]
Ik heb de eigenschap om heel veel diepgang te creëren, als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Dat is waar, maar niet té extreem.
[..]
De genen die verantwoordelijk zijn voor het produceren van een bepaalde lichaamsgeur bedoel je?
[..]
Met de nadruk op zat. Ik vond het al zo'n luidruchtige zaal.
kneus, om het maar op mijn niveau te houden...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is hogere wiskunde, sorry. Nog eens lezen?
Mijn grappen mislukken heel erg vaakquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kneus, om het maar op mijn niveau te houden...
Nee, ik bedoel dat we indirect de genen van het immuunsysteem kunnen ruiken in zweet. Dus op die manier kunnen we een partner selecteren met een andere combinatie genen dan wij --> beter nageslacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Robby87 het volgende:
De genen die verantwoordelijk zijn voor het produceren van een bepaalde lichaamsgeur bedoel je?
ik snap die laatste grap overigens ook niet.. dacht dat het aan mij lag..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mijn grappen mislukken heel erg vaakVergeef me!
Nee, ligt aan mij. Het sneue is dat ik hier keihard om zat te lachen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik snap die laatste grap overigens ook niet.. dacht dat het aan mij lag..
maar hoe zit t dan met lesbische medemensen? die passen niet in de theoriequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we indirect de genen van het immuunsysteem kunnen ruiken in zweet. Dus op die manier kunnen we een partner selecteren met een andere combinatie genen dan wij --> beter nageslacht.
Maar daar past wel meer niet bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef RanTheMan het volgende:
maar hoe zit t dan met lesbische medemensen? die passen niet in de theorie
Want?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar hoe zit t dan met lesbische medemensen? die passen niet in de theorie
Haha inderdaad, daar heb ik me niet in verdieptquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar daar past wel meer niet bij.![]()
Ik denk dat je die even buiten beschouwing moet laten.
Kunnen ze nog wel onbewust van bepaalde geuren houdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hoeven geen ideale genen te selecteren voor hun offspring.
Jawel, maar dat verklaart dan niet direct waarom ze die geur bij die vrouw aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Baszh het volgende:
Kunnen ze nog wel onbewust van bepaalde geuren houden
quote:
NZTquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Persoonlijk van Bradley gekregen
Verschillende mate van variatie dus. Jouw zusje heeft een genoom die erg veel op de jouwe lijkt maar niet hetzelfde is, die zal je dan ook niet zo aantrekkelijk vinden ruiken (of je bent een beetje freaky)quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef Robby87 het volgende:
Misschien een vreemde constatering, maar een man heeft per definitie toch altijd een ander soort gencomplex, waardoor er altijd een nieuw soort complex en dus immuunsysteem zal ontstaan bij het nageslacht? Gaat het dan weer om die onbewuste herkenning van een dermate verschillende geur. die per definitie dus verschillend is, maar sterker waardoor een vrouw zich meer aangetrokken voelt?
Goed nieuws, kan ik mijn t-shirts toch een week dragen, en mijn moeder maar zeuren.
Oh doe mij er ook zo éénquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Persoonlijk van Bradley gekregen
Oja, je kunt hiermee in de top drie komen voor de FMT-stand Fox, dus even je best doen, welke film?!
Hoe meer variatie, hoe meer bescherming. Dat is dus een beetje de conclusie van dat onderzoek van Njo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef Robby87 het volgende:
Misschien een vreemde constatering, maar een man heeft per definitie toch altijd een ander soort gencomplex, waardoor er altijd een nieuw soort complex en dus immuunsysteem zal ontstaan bij het nageslacht? Gaat het dan weer om die onbewuste herkenning van een dermate verschillende geur. die per definitie dus verschillend is, maar sterker waardoor een vrouw zich meer aangetrokken voelt?
Goed nieuws, kan ik mijn t-shirts toch een week dragen, en mijn moeder maar zeuren.
Ja, mij ook. Dan ben ik 3x zo slim, en eindelijk in staat serieuze posts te makenquote:
Vertel... waarom is dit dan niet "gewoon" in de Moslim cultuur? Daar trouwen ze regelmatig met neven en nichten --> familie --> verhoogd kans op genetische afwijkingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe meer variatie, hoe meer bescherming. Dat is dus een beetje de conclusie van dat onderzoek van Njo.
Een man heeft natuurlijk een iets andere samenstelling, maar niet zodanig dat het een heel nieuw soort wordt.
Die hebben niet echt een vrije keuze enzo, daarbij is het echt geen fullproof test zou ik denkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertel... waarom is dit dan niet "gewoon" in de Moslim cultuur? Daar trouwen ze regelmatig met neven en nichten --> familie --> verhoogd kans op genetische afwijkingen.
Ik denk dat jou gedachte daarover kortzichtig is.
Dat bedoel. Dat gezwam over geur enzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:06 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die hebben niet echt een vrije keuze enzo, daarbij is het echt geen fullproof test zou ik denken
Afgewezen door zijn nichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Robby87 het volgende:
Wat ben je prikkelbaar Fox, wat is er aan de hand?
en daarna door zn neef vermoed ik....quote:
Ik moest lachen!quote:
Niks, ik voedt jullie enkel opquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Robby87 het volgende:
Wat ben je prikkelbaar Fox, wat is er aan de hand?
Ik wist hetquote:
Deze?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Crap, denk ik zet even een film aan. Eens wat anders, een Hindi aktiehelden film... Duurt het 3 uur... Dat word in 2 of 3 keer kijken
Heheh, nee. Volgens mij niet (nog geen terminator rip off materiaal gezien). Het is wel echt slecht zeg....quote:
Gewoon sparen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wou dat ik rijk was, dan had ik ook zo'n paar schoenen geprobeerd te kopen... maar ik heb pech...
Waren maar gelimiteerd te koop... en op dat moment had ik geen 1500 dollar om schoenen te kopen... (als ik het goed heb, was 1500 het startbod op de officiele website, weet niet hoe veel ze op Ebay kosten natuurlijk)quote:
Nee, als komt er volgend jaar geloof ik, wel een speelgoed versie van die plank uit... jammer genoeg zonder het hoover gedeeltequote:
Wat Baszh al zegt, die worden uitgehuwelijkd, daar komen die geuren niet eens bij om de hoek kijken. En hoezo ben ik kortzichtig? Ik weet niet eens of ik dat geurverhaal wel wil of moet geloven, ik vat slechts het onderzoek van Njo samen. Verder zeg ik helemaal niks over of iets gewoon is of dat een bepaalde etniciteit inferieur is of niet. Dat gooi jij er opeens in, dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef FireFox1 het volgende:
Vertel... waarom is dit dan niet "gewoon" in de Moslim cultuur? Daar trouwen ze regelmatig met neven en nichten --> familie --> verhoogd kans op genetische afwijkingen.
Ik denk dat jou gedachte daarover kortzichtig is.
Als je ons wilt opvoeden, lees dan eerst goed en kom dan met relevante argumenten of meningen.quote:
Coolquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, deze wilde ik al heel lang posten, maar vergat het steeds als ik een vraag goed had.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Robby87 het volgende:
Nice, Spanje door.
Graag een close-up van Christiano R. zijn huilie-huilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |