nog wel, straks zit de buurvrouw erinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Heb in elk geval iets nuttigs gedaan. De kelder uitgemest en tig zakken met troep naar zolder gebracht.
Nu is de kelder vrij.
Buurvrouw? Welke buurvrouw?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Ik hoop voor je dat het bij jou op het werk anders werkt dan in de voetballerij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Kan me voorstellen dat je niet rustig zit tot je meer weet.... maar wel fijn dat je leidinggevende zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zit vast waarheid inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Net leidinggevende nummer 2 aan de lijn gehad, toch even mijn zorgen geuit over de reorganisatie hier en wat het gaat inhouden. Volgens hem hoef ik me nog geen zorgen te maken - maar dat doe ik toch wel een beetje
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de buurvrouw?
Wat heeft ze gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima, ik hoop alleen dat ze de schurft krijgt.
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.quote:
Oh, wat sneuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf. En ze schreeuwt altijd tegen haar kindje van 2/ 3 jaar.
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef MaJo het volgende:
Damn ik ben zo'n sukkelvandaag met de trein naar Culemborg gegaan in de veronderstelling dat ik vanavond met mijn moeder mee kon rijden naar wijk waar ik een afspraak heb. Alleen even helemaal vergeten dat zij vanmiddag naar Amsterdam moet en dat dus niet kan
nu moet ik met de trein naar Utrecht en de bus naar wijk. Een reis van 1,5 uur terwijl het met de auto een kwartier kost
Hmmm dat zou ook nog best kunnen jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kost wat, maar is een taxi dan geen optie?
Voetbal is een wereld op zichzelf tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn post is vast niet geruststellend en zo, sorry
Voor de rest: 16 juli. Voor mezelf: geen idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef Soempie het volgende:
Wanneer hoor je meer over die 'ingrijpende veranderingen', Etcie?
Kwam dat:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Hoe dan ook: ik klikte net in het aanwezigheidsschema wat rond, kwam op juli terecht en zag staan 'RB 3 weken vakantie' Halleluja.
quote:De 10 leukste Out-of-Office replies
1. I am currently out of the office at a job interview and will reply to you if I fail to get the position.
Please be prepared for my mood.
2. You are receiving this automatic notification because I am out of the office. If I was in, chances are you wouldn’t have received anything at all.
3. Sorry to have missed you, but I’m at the doctor’s having my brain and heart removed so I can be promoted to our management team.
4. I will be unable to delete all the emails you send me until I return from vacation. Please be patient, and your mail will be deleted in the order it was received.
5. Thank you for your email. Your credit card has been charged $5.99 for the first 10 words and $1.99 for each additional word in your message.
6. The email server is unable to verify your server connection. Your message has not been delivered. Please restart your computer and try sending again.
7. Thank you for your message, which has been added to a queuing system.
You are currently in 352nd place, and can expect to receive a reply in approximately 19 weeks.
8. Hi, I’m thinking about what you’ve just sent me. Please wait by your PC for my response.
9. I've run away to join a different circus.
10. I will be out of the office for the next two weeks for medical reasons. When I return, please refer to me as ‘Kate’ instead of Dave.
Vanuit Breda valt die afstand best mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Bij Frankrijk?![]()
Ik moet vanavond ook nog wat te eten fixen want mn vriend heeft een etentje met zn werk... Denk dat ik een maaltijdsalade haal als er geen kliekjes meer in de vriezer staan
ik ben in Amsterdam wel eens ingehaald door de trein die ik moest hebben, 100 meter voor het station. En moest toen van spoor 4 naar 15 en dat lukte ook op tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:36 schreef Etcetera het volgende:
Overwegstoring tussen Zutphen en Dieren, ik moet naar Arnhem. De ICE die ik moet hebben vertrekt om 19:37, ik ben er (met enig geluk) om 19:36. In 1 minuut van spoor 7 naar spoor 10, dát gaat interessant worden
Oeh daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben weer een poging aan het doen om gehaktballen te braden
Kom ze gerust een keer hier bradenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik ook wel weer eens zin in
Aha, ich schnapp.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Etcetera het volgende:
In Arnhem, onderweg naar Keulenen daarvoor moet ik met de ICE
Jullie lossen elkaar wel mooi af, hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op Schiphol aangekomen. Vannacht weer in mijn eigen bed
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Als je een slechte basis hebt, is het zo makkelijk om jezelf te verbeteren![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op Schiphol aangekomen. Vannacht weer in mijn eigen bed
Ik heb weer een zoutzak zitten imiteren. Bedankt voor het schuldgevoel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond trouwens nog een uurtje gefietst want het was er heerlijk weer voor
toch weer 30 km
zal ik er nog een schepje bovenop doen of is het zo wel genoeg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb weer een zoutzak zitten imiteren. Bedankt voor het schuldgevoel.
eind juli weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!
Weet je al of je binnenkort weer moet, of was dit even de laatste keer?
daar grappen over maken is flauwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zal ik er nog een schepje bovenop doen of is het zo wel genoeg?
Doe es bewijzen danquote:
Narcissus, uit de Metamorfosen van Ovidius?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
10 punten voor wie weet welke legende dit is:
[ afbeelding ]
De naam Thisbe doet wel een belletje rinkelen, maar het verhaal ken ik niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
PS, dat weet elke debiel die gymnasium heeft gedaan, en daarbuiten nog een dozijn.
Waarom teken je niet Pyramus en Thisbe en hun gefluister door de muur. Dat is een relatief onbekend verhaal, maar dat is me wel altijd bijgebleven. Ook omdat ik toen kennismaakte met de moerbeiboom (en nog steeds nooit eentje in het echt heb gezien).
Zie je, LB is ook zo'n debiel.
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
PS, dat weet elke debiel die gymnasium heeft gedaan, en daarbuiten nog een dozijn.
Waarom teken je niet Pyramus en Thisbe en hun gefluister door de muur. Dat is een relatief onbekend verhaal, maar dat is me wel altijd bijgebleven. Ook omdat ik toen kennismaakte met de moerbeiboom (en nog steeds nooit eentje in het echt heb gezien).
Mijn culturele vragen in de AKQ werden ook nooit geradenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellen
Ik in elk geval niet....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel debielen doorlopen het gymnasium met succes?
Het is het oorspronkelijke verhaal van Romeo & Julia.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
De naam Thisbe doet wel een belletje rinkelen, maar het verhaal ken ik niet?
Om drie uur 's nachts zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stelde ooit een vraag over narcissus en echo in de AKQ. Niemand wist het en ik moest een nieuwe vraag stellen
Ik in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
hoeveel debielen doorlopen het gymnasium met succes?
Oh, dat heet bij ons ook gewoon gymnasium.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik in elk geval niet....
ik heb geen gymnasium gedaan, had wel latijn maar grieks mocht er niet meer bij wegens teveel uur![]()
Dan teken je Pyramus en Thisbe.quote:
Bij ons moest je dan minimaal 2 jaar Grieks hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat heet bij ons ook gewoon gymnasium.
ah, vandaar dat ik het niet wistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef wyccie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
serieuze vrouwen hier...
het was een retorische vraag, iets met debiel en gymnasium.
ik zou jullie toch niet debiel willen noemen
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik het heb gehad, maar waarschijnlijk twee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Bij ons moest je dan minimaal 2 jaar Grieks hebben gehad.
Ik ook niet, daarom was ik dus ook niet serieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
serieuze vrouwen hier...
het was een retorische vraag, iets met debiel en gymnasium.
ik zou jullie toch niet debiel willen noemen
Uit mijn jaar hebben uiteindelijk 3 meiden eindexamen gedaan in Grieks, de rest van de gymnasiumklas haakte massaal af toen ze de twee jaar Grieks erop hadden zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik het heb gehad, maar waarschijnlijk twee.
oh ja ook een goeiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga een heel lekker recept uitzoeken om dit weekend te koken
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.quote:
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Uit mijn jaar hebben uiteindelijk 3 meiden eindexamen gedaan in Grieks, de rest van de gymnasiumklas haakte massaal af toen ze de twee jaar Grieks erop hadden zitten![]()
Ik wil nog steeds een keer Grieks leren, en ook Zweeds trouwens
klopt, verder dan de HAVO ben ik niet gekomenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.
[..]
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.
We hadden trouwens ooit met onze klas (19 personen waaronder nog geen 5 jongens en allemaal nerds) de sportdag gewonnen.![]()
Kwam natuurlijk ook omdat we de joker (die we zelf moesten maken en waarvoor we de meeste punten kregen) strategisch hadden ingezet. Wat een heerlijke tijd was dat.
Fijn als dat kan ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja ook een goeieMaar ik had al wat bedacht, ik ga even buiten zitten en een kleurtje vangen
Kon dat in het ziekenhuis maar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hoor je a) niet tot de debielen en b) niet tot die dozijn.
[..]
In mijn gymnasiumklas waren er 5 die Grieks hadden, waarvan 2 of 3 ook Latijn erbij.
We hadden trouwens ooit met onze klas (19 personen waaronder nog geen 5 jongens en allemaal nerds) de sportdag gewonnen.![]()
Kwam natuurlijk ook omdat we de joker (die we zelf moesten maken en waarvoor we de meeste punten kregen) strategisch hadden ingezet. Wat een heerlijke tijd was dat.
Ik niet! Zo laat ga ik niet naar bed, en zo vroeg hoef ik er niet uitquote:
Ik las het meer als laat je bed in, vroeg eruit en daarom moequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik niet! Zo laat ga ik niet naar bed, en zo vroeg hoef ik er niet uit![]()
Nee, andersom natuurlijk. Je zet een joker in om te zorgen dat die persoon niet doodgaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
Goed idee. Ik ga voor elke patiënt die ik van de dood red een joker knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |