kudtquote:
heb ik iets spannends gemist?quote:
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is thoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik iets spannends gemist?
ik ben zelf even snel terug gescrolt maar ik zie niks
ohquote:
Eh... whut?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien is hij wel hard aan het werk
Net gebeld door het bedrijf dat een functie had voor Functioneel Beheer. Toch niet de goede match
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, werkt gewoonVerdunnen in een spuitfles, goed nat maken, katten een dagje de kamer uit schoppen, zelf dagje wegblijven dus niet op lopen, in laten trekken/laten drogen, klaar.
Je moet ook op de weg lettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moest ook even een keer extra lezen..
Maargoed, nu nog voorop.. Het gaat mij nl. echt niet om het uitzicht ofzo, of om onderweg naar te kunnen kijken
Bedankt voor het breezer effectquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Kom je uit een klein dorp NARRAT0R
had geen zin om al die stomme hoofdletters te doen, maar voor het breezer effect een 0
Kperquote:
Strange..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is tho
ik vond het hele 'dochter van de neef van de buurvrouw van mijn oudklasgenoot' erg klein dorpig aan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....mag ik het wel afdekken met plastic en er iets op zetten zodat het goed kan intrekken?
[..]
Je moet ook op de weg letten
[..]
Bedankt voor het breezer effectJa uit een klein dorp (noujah klein 35k inwoners). Vanwaar je vraag?
edit- enne multiquote voor pien![]()
ik heb er niks van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is tho
ja hij is hard aan het werkquote:
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het hele 'dochter van de neef van de buurvrouw van mijn oudklasgenoot' erg klein dorpig aan doen
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....
Niet afdekken. En je hoeft de kamer niet uit, als je maar niet op de plek gaat lopen zolang het nog nat is. Daarom ook de katten er uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....mag ik het wel afdekken met plastic en er iets op zetten zodat het goed kan intrekken?
edit- enne multiquote voor pien![]()
Nee, zie andere topicquote:
Indeedquote:
Ik ook nietquote:
Reserve-Limburger?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....
Que?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuur
Ook niet bij hoogpolig tapijt? njah ik loop er sowieso niet op hoor. Is gelukkig een stuk waar eigenlijk alleen de katten lopen. Ik vind het vooral belangrijk dat de geur weg is en dat ze niet nogmaals er gaan plassen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet afdekken. En je hoeft de kamer niet uit, als je maar niet op de plek gaat lopen zolang het nog nat is. Daarom ook de katten er uit.
Multi quote
Nope. Geboren Brabander.quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Que?alleen vanwege de neef van een neef uitspraak. Je trekt wel erg snel conclusies...
[..]
Maar dat gebruken ze overal wel toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuur
Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef NaRRaToR het volgende:
Ook niet bij hoogpolig tapijt? njah ik loop er sowieso niet op hoor. Is gelukkig een stuk waar eigenlijk alleen de katten lopen. Ik vind het vooral belangrijk dat de geur weg is en dat ze niet nogmaals er gaan plassen....
Ja tot mijn ergernis.... want ik ben heel de tijd bang dat ze er willen plassen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszak
ik plaag ook maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dat gebruken ze overal wel toch?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszak
vast in dm danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat Kper het wel zegt als hij dat wilt
Mja, dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja tot mijn ergernis.... want ik ben heel de tijd bang dat ze er willen plassen....
je bent dan ook een nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast in dm danen dan mis ik weer alles
Naja, ik kan mij voorstellen dat hij even terughoudend is. Al is datgeen posten in het topic niet terughoudendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast in dm danen dan mis ik weer alles
nieuwsgierig zijn is een goede eigenschapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bent dan ook een nieuwsgierig aagje
gosig mus van de ikea!!!! 1 euro ofzo.. zijn die van mij helemaal wreed mee.. en sluitclips van vuilniszakken enzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat is echt zo lame
wat ik ook in huis haal om mee te spelen ze vind er niks aan
alles waarvan ik hoor 'oh dat vind mijn kat zo leuk' ga ik dan ook halen en het doet haar helemaal geen zak
lambal
Laserlampje ook niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat is echt zo lame
wat ik ook in huis haal om mee te spelen ze vind er niks aan
alles waarvan ik hoor 'oh dat vind mijn kat zo leuk' ga ik dan ook halen en het doet haar helemaal geen zak
lambal
Of de ratquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gosig mus van de ikea!!!! 1 euro ofzo.. zijn die van mij helemaal wreed mee.. en sluitclips van vuilniszakken enzo...
ja die wil ik nogquote:
Hmm... Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar doen ze niet zoveel mee ....te groot denk ik
Haha, die had mijn konijn ook. Daar deed ik hooi en snoepjes in, maar meneer wilde alleen de snoepjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb zo'n bal waar je eten in kunt doen en als ik dat doe pakt ze die bal met een poot schuift ze hem op en neer tot al het eten er uit is (en komt nooit van haar plek) en daarna gaat ze weer liggen maffen
Geen prettig vooruitzicht nee, als je weet dat die knagers ook rondrennenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, dat is ook weer zo.
Over ratten gesproken
De buurman kwam net vragen of ik de ratten ook al had gezien
Ehh... Nee??
Ik wilde vanmiddag buiten gaan leren, maar misschien sla ik toch over..
Inderdaad... Leuk hoor, achteraf wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen prettig vooruitzicht nee, als je weet dat die knagers ook rondrennen
Fijnproevertjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die had mijn konijn ook. Daar deed ik hooi en snoepjes in, maar meneer wilde alleen de snoepjes
Meneer lustte ook geen wortelquote:
Dat is een apart konijn inderdaad, als ie geen wortel lustquote:
ik had hem teruggebracht naar de winkelquote:
Ik niet!quote:
Hij kwam van de boerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had hem teruggebracht naar de winkel
Meneer van de Dierenwinkel: Hallo!
Auto: Hallo, mijn konijn is stuk![]()
Meneer van de Dierenwinkel: Hoezo?
Auto: Hij lust geen wortel!
ik dacht hetzelfdequote:
ohja, dan eten ze alleen maisquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die wil ik nog
maar balletjes/muizen/zo'n ding op een veer waar ze tegen aan kunnen tikken/zakken/ritseltunnel/wattenstaafjes/veren van vogels van buiten doen haar helemaal niks
soms als ik zit te naaien wil ze wel mijn draad hebben
maar als ik dan met die draad ga wapperen voor haar slaat ze er 2 keer naar en dan vreet ze die draad op
Die van mij vinden een belletje aan een touwtje al leuk... maar alleen als ik er actief mee speel dus een beetje over de grond trekken. En dan hebben ze nog wat eigen speeltjes. een pluizerig balletje / vogeltje (althans wat er van over is) / en een ikea muis. Daar doen ze wel eens wat mee. vaak komen ze al mauwend het vogeltje of de muis brengen (net buiten bereik als ik de bank zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb zo'n bal waar je eten in kunt doen en als ik dat doe pakt ze die bal met een poot schuift ze hem op en neer tot al het eten er uit is (en komt nooit van haar plek) en daarna gaat ze weer liggen maffen
Poes hier is dol op blauwschimmelkaas, geitenkaas en luchtig toetje banaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat lust ook heel veel dingen niet die wel normaal zijn zeg maar
stukje vlees of zo
kaas de ene keer wel de andere niet
waar ze echt gek van word is boontjes, vers fruit, peperkoek en festini aardbei ijsjes
vooral die ijsjes
als je die hebt gaat ze voor je zitten krijsen echt
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.quote:
Jupquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.
Brokken van de Aldi, andere vreet ze nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Serieus wat voeren jullie die beesten allemaal zegdierenbeulen....
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Poes hier is dol op blauwschimmelkaas, geitenkaas en luchtig toetje banaan.
Dat is een hele leeftijd! Is het toch een deel van je leven gewordenquote:
ow maar dat is lief! dan komen ze hun prooi delenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[..]
Die van mij vinden een belletje aan een touwtje al leuk... maar alleen als ik er actief mee speel dus een beetje over de grond trekken. En dan hebben ze nog wat eigen speeltjes. een pluizerig balletje / vogeltje (althans wat er van over is) / en een ikea muis. Daar doen ze wel eens wat mee. vaak komen ze al mauwend het vogeltje of de muis brengen (net buiten bereik als ik de bank zit) en als ik het dan gooi dan rennen ze als een malle achteraan en dat zo een paar keer..
Ik heb ook een groene laser dat vinden ze ook helemaal wreed. Bij mij doen ze ook niets met de snoeppot
wat snap je niet aan boer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.
port salut vind ze ook heerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Serieus wat voeren jullie die beesten allemaal zegdierenbeulen....
Ik snap alles aan boer, maar ik mag het toch best vragen?quote:
die van mij kotst al het nat voer uit behalve de gourmet diamant (a 98 cent per blikje) en de ah excelentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Brokken van de Aldi, andere vreet ze niet
ja maar het zal verder wel aan mij liggen hoor maar auto zegt hij komt van de boerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap alles aan boer, maar ik mag het toch best vragen?
Nou... Joepie...!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als dank krijg ik veldmuisjes van haar
Dat eten die van mij ook alleen maar (of de lidl variant) dure merken ho maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Brokken van de Aldi, andere vreet ze niet
Echte liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als dank krijg ik veldmuisjes van haar
Als je ze nog wil nalezen, zie knop in balk boveninquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dank overigens voor alle dm's, ik heb nu een muisarm.
ik krijg dit allemaal niet mee natuurlijk als newbe maar goed sterkte en zo en laat je niet te veel opnaaien door ineternet "*quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dank overigens voor alle dm's, ik heb nu een muisarm.
WOOOHOOO Sarcasmequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je ze nog wil nalezen, zie knop in balk bovenin
Ik kan dat laatste niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we het niet allemaal vergeten ?
Zand er over, kusje kroel, zelfs een bro hug als dat nodig is; maar please, kunnen we allemaal gaan doen alsof we ouder zijn dan 25 ?
doen alsof!quote:
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
doen alsof!
en Kper laat je niet zo op stang jagen serieus.. Ik snap dat het vervelend is maar IHA komt geen eens dus ik zou zeggen, gewoon komen
Dat is serieus allang, lang geledenquote:
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef NaRRaToR het volgende:
Overigens is jouw gedrag net zo stuitend als dat van vele anderen hier (waaronder mijzelf). Er wordt gewoon veel sarcasme gebruikt....en sommigen hebben daar moeite mee om doorheen te lezen blijkbaar.
go narrat0r!quote:
me neither....maar ik loop dan ook nog niet zolang mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.
het probleem is toch ook dat het stiekum ging?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.
Klopt, en daar ben ik blij mee ook want haar hoef ik sowieso niet te zien. Weet je, ik trek het me gewoon aan, ik kan zo slecht tegen zulk achterbaks gedoe, en dan vraag ik me gewoon af: Waarom? Waarom is het nodig om zo te doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
Kper, serieus... IHA komt niet, die zit voor weet ik ;t hoe lang in een of andere uithoek. Overigens verbaast het me helemaal niets dit
Gewoon komen Kper, mensen vinden het jammer dat je niet komt, en dat zuigt.
serieus..quote:
You lucky girlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is serieus allang, lang geleden
Naja, ik heb tegen Kper gezegd dat ik weleensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |