kudtquote:
heb ik iets spannends gemist?quote:
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is thoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb ik iets spannends gemist?
ik ben zelf even snel terug gescrolt maar ik zie niks
ohquote:
Eh... whut?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien is hij wel hard aan het werk
Net gebeld door het bedrijf dat een functie had voor Functioneel Beheer. Toch niet de goede match
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, werkt gewoonVerdunnen in een spuitfles, goed nat maken, katten een dagje de kamer uit schoppen, zelf dagje wegblijven dus niet op lopen, in laten trekken/laten drogen, klaar.
Je moet ook op de weg lettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moest ook even een keer extra lezen..
Maargoed, nu nog voorop.. Het gaat mij nl. echt niet om het uitzicht ofzo, of om onderweg naar te kunnen kijken
Bedankt voor het breezer effectquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Kom je uit een klein dorp NARRAT0R
had geen zin om al die stomme hoofdletters te doen, maar voor het breezer effect een 0
Kperquote:
Strange..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is tho
ik vond het hele 'dochter van de neef van de buurvrouw van mijn oudklasgenoot' erg klein dorpig aan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....mag ik het wel afdekken met plastic en er iets op zetten zodat het goed kan intrekken?
[..]
Je moet ook op de weg letten
[..]
Bedankt voor het breezer effectJa uit een klein dorp (noujah klein 35k inwoners). Vanwaar je vraag?
edit- enne multiquote voor pien![]()
ik heb er niks van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't andere topic. Geen idee wat er aan de hand is tho
ja hij is hard aan het werkquote:
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het hele 'dochter van de neef van de buurvrouw van mijn oudklasgenoot' erg klein dorpig aan doen
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....
Niet afdekken. En je hoeft de kamer niet uit, als je maar niet op de plek gaat lopen zolang het nog nat is. Daarom ook de katten er uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zelf de kamer uit? het is de woonkamer....mag ik het wel afdekken met plastic en er iets op zetten zodat het goed kan intrekken?
edit- enne multiquote voor pien![]()
Nee, zie andere topicquote:
Indeedquote:
Ik ook nietquote:
Reserve-Limburger?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh ja ik snap het alleen komt mijn familie uit de verste verte niet hier uit de buurt.. ik ben de enige brabo tussen de limbolanders....
Que?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuur
Ook niet bij hoogpolig tapijt? njah ik loop er sowieso niet op hoor. Is gelukkig een stuk waar eigenlijk alleen de katten lopen. Ik vind het vooral belangrijk dat de geur weg is en dat ze niet nogmaals er gaan plassen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet afdekken. En je hoeft de kamer niet uit, als je maar niet op de plek gaat lopen zolang het nog nat is. Daarom ook de katten er uit.
Multi quote
Nope. Geboren Brabander.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |