Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Que?alleen vanwege de neef van een neef uitspraak. Je trekt wel erg snel conclusies...
[..]

Maar dat gebruken ze overal wel toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar ben je toch besmet met de kleindorpsecultuur

Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:40 schreef NaRRaToR het volgende:
Ook niet bij hoogpolig tapijt? njah ik loop er sowieso niet op hoor. Is gelukkig een stuk waar eigenlijk alleen de katten lopen. Ik vind het vooral belangrijk dat de geur weg is en dat ze niet nogmaals er gaan plassen....

Ja tot mijn ergernis.... want ik ben heel de tijd bang dat ze er willen plassen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszak

ik plaag ook maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dat gebruken ze overal wel toch?

quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och.. Ze vinden de constructie die je nu hebt ook wel leuk, met de vuilmiszak

vast in dm danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat Kper het wel zegt als hij dat wilt

Mja, dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja tot mijn ergernis.... want ik ben heel de tijd bang dat ze er willen plassen....

je bent dan ook een nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast in dm danen dan mis ik weer alles

Naja, ik kan mij voorstellen dat hij even terughoudend is. Al is datgeen posten in het topic niet terughoudendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vast in dm danen dan mis ik weer alles

nieuwsgierig zijn is een goede eigenschapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bent dan ook een nieuwsgierig aagje

gosig mus van de ikea!!!! 1 euro ofzo.. zijn die van mij helemaal wreed mee.. en sluitclips van vuilniszakken enzo...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat is echt zo lame
wat ik ook in huis haal om mee te spelen ze vind er niks aan
alles waarvan ik hoor 'oh dat vind mijn kat zo leuk' ga ik dan ook halen en het doet haar helemaal geen zak
lambal

Laserlampje ook niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat is echt zo lame
wat ik ook in huis haal om mee te spelen ze vind er niks aan
alles waarvan ik hoor 'oh dat vind mijn kat zo leuk' ga ik dan ook halen en het doet haar helemaal geen zak
lambal

Of de ratquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gosig mus van de ikea!!!! 1 euro ofzo.. zijn die van mij helemaal wreed mee.. en sluitclips van vuilniszakken enzo...

ja die wil ik nogquote:

Hmm... Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar doen ze niet zoveel mee ....te groot denk ik

Haha, die had mijn konijn ook. Daar deed ik hooi en snoepjes in, maar meneer wilde alleen de snoepjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb zo'n bal waar je eten in kunt doen en als ik dat doe pakt ze die bal met een poot schuift ze hem op en neer tot al het eten er uit is (en komt nooit van haar plek) en daarna gaat ze weer liggen maffen

Geen prettig vooruitzicht nee, als je weet dat die knagers ook rondrennenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, dat is ook weer zo.
Over ratten gesproken
De buurman kwam net vragen of ik de ratten ook al had gezien
Ehh... Nee??
Ik wilde vanmiddag buiten gaan leren, maar misschien sla ik toch over..

Inderdaad... Leuk hoor, achteraf wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen prettig vooruitzicht nee, als je weet dat die knagers ook rondrennen

Fijnproevertjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die had mijn konijn ook. Daar deed ik hooi en snoepjes in, maar meneer wilde alleen de snoepjes

Meneer lustte ook geen wortelquote:

Dat is een apart konijn inderdaad, als ie geen wortel lustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |