ik had hem teruggebracht naar de winkelquote:
Ik niet!quote:
Hij kwam van de boerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had hem teruggebracht naar de winkel
Meneer van de Dierenwinkel: Hallo!
Auto: Hallo, mijn konijn is stuk![]()
Meneer van de Dierenwinkel: Hoezo?
Auto: Hij lust geen wortel!
ik dacht hetzelfdequote:
ohja, dan eten ze alleen maisquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die wil ik nog
maar balletjes/muizen/zo'n ding op een veer waar ze tegen aan kunnen tikken/zakken/ritseltunnel/wattenstaafjes/veren van vogels van buiten doen haar helemaal niks
soms als ik zit te naaien wil ze wel mijn draad hebben
maar als ik dan met die draad ga wapperen voor haar slaat ze er 2 keer naar en dan vreet ze die draad op
Die van mij vinden een belletje aan een touwtje al leuk... maar alleen als ik er actief mee speel dus een beetje over de grond trekken. En dan hebben ze nog wat eigen speeltjes. een pluizerig balletje / vogeltje (althans wat er van over is) / en een ikea muis. Daar doen ze wel eens wat mee. vaak komen ze al mauwend het vogeltje of de muis brengen (net buiten bereik als ik de bank zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb zo'n bal waar je eten in kunt doen en als ik dat doe pakt ze die bal met een poot schuift ze hem op en neer tot al het eten er uit is (en komt nooit van haar plek) en daarna gaat ze weer liggen maffen
Poes hier is dol op blauwschimmelkaas, geitenkaas en luchtig toetje banaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
mijn kat lust ook heel veel dingen niet die wel normaal zijn zeg maar
stukje vlees of zo
kaas de ene keer wel de andere niet
waar ze echt gek van word is boontjes, vers fruit, peperkoek en festini aardbei ijsjes
vooral die ijsjes
als je die hebt gaat ze voor je zitten krijsen echt
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.quote:
Jupquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.
Brokken van de Aldi, andere vreet ze nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Serieus wat voeren jullie die beesten allemaal zegdierenbeulen....
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Poes hier is dol op blauwschimmelkaas, geitenkaas en luchtig toetje banaan.
Dat is een hele leeftijd! Is het toch een deel van je leven gewordenquote:
ow maar dat is lief! dan komen ze hun prooi delenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[..]
Die van mij vinden een belletje aan een touwtje al leuk... maar alleen als ik er actief mee speel dus een beetje over de grond trekken. En dan hebben ze nog wat eigen speeltjes. een pluizerig balletje / vogeltje (althans wat er van over is) / en een ikea muis. Daar doen ze wel eens wat mee. vaak komen ze al mauwend het vogeltje of de muis brengen (net buiten bereik als ik de bank zit) en als ik het dan gooi dan rennen ze als een malle achteraan en dat zo een paar keer..
Ik heb ook een groene laser dat vinden ze ook helemaal wreed. Bij mij doen ze ook niets met de snoeppot
wat snap je niet aan boer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een erkende fokker zeg maar? Dierenwinkels willen nogal eens niet helemaal eerlijk zijn in het verkopen van dieren.
port salut vind ze ook heerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Serieus wat voeren jullie die beesten allemaal zegdierenbeulen....
Ik snap alles aan boer, maar ik mag het toch best vragen?quote:
die van mij kotst al het nat voer uit behalve de gourmet diamant (a 98 cent per blikje) en de ah excelentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Brokken van de Aldi, andere vreet ze niet
ja maar het zal verder wel aan mij liggen hoor maar auto zegt hij komt van de boerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap alles aan boer, maar ik mag het toch best vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |