Ok partypeople, ik zie inmiddels door de dm's mijn scherm niet meer, ik geef hier mijn uitleg, de dm's gooi ik allemaal van mijn scherm af, je kan gewoon hier in het topic vragen stellen en opmerkingen geven, i.p.v. dat ik iedereen 20x hetzelfde moet vertellen. Mocht je geen reactie op dm hebben gehad, excuses daarvoor.
Anyway, ik krijg gisteravond van onze grote vriendin en boterletter IHA de melding dat ze wel snapt dat ik wel vrijgezel ben en dat mijn gedrag hier stuitend is. Na navraag blijkt het schijnbaar zo te zijn dat ik te veel over vrouwen en seks praat en vrouwonvriendelijk zou zijn. In mijn ogen totale bullshit, als ik een opmerking maak, zoals bijv. gisteren tegen Pien over die PS controller, dan is dat met een knipoog, als het goed is zou dat duidelijk moeten zijn. Verder ben ik ook niet van mening dat ik alleen over bovenstaande onderwerpen praat.
Goed, volgens IHA was zij niet de enige met die mening ook El_Thijs en Weissman zouden er zo over denken. Van de laatste heb ik inmiddels bevestiging dat hij nog nooit met IHA over mij heeft gepraat. Waar het mij om gaat is dat ik een enorme hekel aan achterbaksheid heb. Als er wat is, meldt het in het topic, stuur me een berichtje, maar ga niet achter mijn rug om met andere lopen ouwehoeren over wat er mis is. Tenminste, die indruk krijg ik van IHA dat dit gebeurt, uitgaande van hetgeen zij aan losse kreten via Facebook heeft gestuurd.
Maar inmiddels krijg ik van her en der het idee dat er meer spanningen/ergernissen/irritaties/whatever lopen, dat kan, is helemaal niet erg, maar gooi het gewoon in de groep. IHA die denkt nu dat ik niet tegen kritiek kan, ik kan prima tegen kritiek, maar niet tegen losse, ongefundeerde kreten die nergens op slaan, en sowieso redelijk onbegrijpelijk zijn. En ook niet als er achter mijn rug om kritiek wordt gegeven, en dat er dan verder in het topic schijnheilig wordt gedaan alsof er niks aan de hand is.
Op deze manier heb ik zo iets van, wtf ga ik dan op zo'n meet doen. Vooruit, ik wil er nog wel een keertje over nadenken, laat het wel weten, maar godverdomme zeg, als er wat is, pleur het in het topic en ga niet apart van iedereen over elkaar lullen. Dat komt de sfeer verder ook niet ten goede.
Nu ik toch in Johan Derksen mode zit, ik ga ook even lekken, IHA, hoe is het met de geheime meet in Augustus?