Ik kan dat laatste niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we het niet allemaal vergeten ?
Zand er over, kusje kroel, zelfs een bro hug als dat nodig is; maar please, kunnen we allemaal gaan doen alsof we ouder zijn dan 25 ?
doen alsof!quote:
+1quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
doen alsof!
en Kper laat je niet zo op stang jagen serieus.. Ik snap dat het vervelend is maar IHA komt geen eens dus ik zou zeggen, gewoon komen
Dat is serieus allang, lang geledenquote:
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef NaRRaToR het volgende:
Overigens is jouw gedrag net zo stuitend als dat van vele anderen hier (waaronder mijzelf). Er wordt gewoon veel sarcasme gebruikt....en sommigen hebben daar moeite mee om doorheen te lezen blijkbaar.
go narrat0r!quote:
me neither....maar ik loop dan ook nog niet zolang mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.
het probleem is toch ook dat het stiekum ging?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mensen die elkaar al gemeet hebben zullen sommige uitspraken makkelijker kunnen begrijpen dan anderen. Maar hoe dan ook heb ik nog nooit een echt kwaad woord hier langs zien komen.
Klopt, en daar ben ik blij mee ook want haar hoef ik sowieso niet te zien. Weet je, ik trek het me gewoon aan, ik kan zo slecht tegen zulk achterbaks gedoe, en dan vraag ik me gewoon af: Waarom? Waarom is het nodig om zo te doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef Pien85 het volgende:
Kper, serieus... IHA komt niet, die zit voor weet ik ;t hoe lang in een of andere uithoek. Overigens verbaast het me helemaal niets dit
Gewoon komen Kper, mensen vinden het jammer dat je niet komt, en dat zuigt.
serieus..quote:
You lucky girlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is serieus allang, lang geleden
Naja, ik heb tegen Kper gezegd dat ik weleensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik begin een klein beetje het idee te krijgen dat 'r maar 1 zo achterbaks doet... Maar wellicht ben ik de enige die daar zo over denkt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, en daar ben ik blij mee ook want haar hoef ik sowieso niet te zien. Weet je, ik trek het me gewoon aan, ik kan zo slecht tegen zulk achterbaks gedoe, en dan vraag ik me gewoon af: Waarom? Waarom is het nodig om zo te doen?
Ik heb het zo gebracht om de boel even op te schudden, want af en toe moet er wel eens een harde stroming staan, i.p.v. altijd maar een kabbelend beekje. Overigens zal ik er nog over nadenken of ik kom of niet, denk het wel, maar dat is natuurlijk even afwachten wat voor reacties er nog komen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
Geen ruzie maken mensen.. Anders kom ik (ook?) niet..
Daar geloof ik werkelijk gren drol vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
Geen ruzie maken mensen.. Anders kom ik (ook?) niet..
Bedoel je daar mij mee? Je quote niemand dus het is ff raden namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef NaRRaToR het volgende:
Overigens is jouw gedrag net zo stuitend als dat van vele anderen hier (waaronder mijzelf). Er wordt gewoon veel sarcasme gebruikt....en sommigen hebben daar moeite mee om doorheen te lezen blijkbaar.
ja, alleen probeer ik het algemeen te trekken door je niet te quoten....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bedoel je daar mij mee? Je quote niemand dus het is ff raden namelijk.
Dat zou goed kunnen, ik begin dat aan de hand van de reacties die ik krijg ook te denken dat dat zo is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik begin een klein beetje het idee te krijgen dat 'r maar 1 zo achterbaks doet... Maar wellicht ben ik de enige die daar zo over denkt..
Zeg dat maar niet te hardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar geloof ik werkelijk gren drol van
Ja, dat doe en durf ik welquote:
Nee niet dus, wat ik nu begrijp is er dus nooit achter Kper zijn rug om gesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het probleem is toch ook dat het stiekum ging?
Ok duidelijk. Ik probeer altijd met een smiley, wat voor een dan ook, voor of achter de tekst duidelijk maken hoe ik de boodschap bedoel. Maar wat er tegen mij verteld werd was niet dat het probleem maar meestal het onderwerp zelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja, alleen probeer ik het algemeen te trekken door je niet te quoten....
heel vaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
serieus..hoe vaak moet ik nog zeggen dat we geen seks hebben gehad....
Naja, ik weet wel waarover het gaat & geheim... Het is geheim in die zin dat het ivm met plaats / kaartjes niet handig is om met 30man te zijn haha.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Overigens, Kper... Geheime meet in augustus? Zo geheim dat er niemand komt ofzo?
Sommige mensen zijn daar wat duidelijker in dan anderen. Pien stuiterde namelijk meteen over mijn opmerking (en terecht) anderen hoor je niets van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik probeer altijd met een smiley, wat voor een dan ook, voor of achter de tekst duidelijk maken hoe ik de boodschap bedoel. Maar wat er tegen mij verteld werd was niet dat het probleem maar meestal het onderwerp zelf.
En tja, ik heb redelijk aparte humor die niet iedereen kan waarderen, maar geef dan een reactie op een quote dat je het er niet mee eens bent ofzo.
misschien is het een date?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Overigens, Kper... Geheime meet in augustus? Zo geheim dat er niemand komt ofzo?
Nee, het is het probleem dat er geen voorstel wordt gedaan aan de rest wie daar interesse in heeft en dan doordat er een beperkt aantal kaarten is wordt geloot of wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik weet wel waarover het gaat & geheim... Het is geheim in die zin dat het ivm met plaats / kaartjes niet handig is om met 30man te zijn haha.
ja ik word er alleen een beetje simpel van om eerlijk te zijn....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heel vaak
ik pest je alleen joh, je hapt ook zo lekker whaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |