quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga even mod spelen als je het daadwerkelijk bent. Tot dan hoeft het niet hoor. Wel lief verder..
Klacht: schijnheilige users die denken mod te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef gogosweden het volgende:
Stomme mod promoties![]()
stuur die sollicitatie en doe gewoon normaal mee verder, dat gedoe rond een lege mod vacature altijd
het zou mij wel leuk lijken hoor, ik heb ook gesolliciteerd. maar ik doe ook gewoon normaal mee verder. Snap de meerwaarde van dat wat in de OP beschreven staat niet echt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Mod willen worden, dan heb je toch helemaal geen leven meer ? Voldoening halen uit het respect van een paar zoldernerds.
Ik word liever gehaat. Dat voedt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Mod willen worden, dan heb je toch helemaal geen leven meer ? Voldoening halen uit het respect van een paar zoldernerds.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Enige die ik capabel acht is Frank_Derbin
Nouja, dan erken je dus dat je geen leven hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het zou mij wel leuk lijken hoor, ik heb ook gesolliciteerd. maar ik doe ook gewoon normaal mee verder. Snap de meerwaarde van dat wat in de OP beschreven staat niet echt.
Goede mail versturen, en hopen dat je FOK!historie genoeg zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet toch laten zien dat ik het kan? Hoe willen ze anders weten dat ik geschikt ben?
Playing hard to get?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Gelukkig wordt jij nimmer modquote:
Ze zijn gewoon jaloers op jouw knapheid en hoe onwijs slim jij bent. Fuk hun, bash TSersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Niemand kent mij. En de mensen die mij kennen, haten mij . Niet veel kans dus
jaloers?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
En dan de TS die dit topic opent, zo van; "Ik begrijp jullie moderators en ik blijf tenminste wel normaal functioneren. Kies mij maar als moderator."
Volgens Lithia wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jij nimmer mod
Pic van je tie... Borstharenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Goede mail versturen, en hopen dat je FOK!historie genoeg zegt.
beetje extra opvallend mee gaan doen gaat je geen steek verder helpen hoor.
Geen steek beter met zo'n topic.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jaloers?
nee maar serieus, gewoon een terechte klacht dit.
Ik vind ook dat je mod moet worden, heldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jaloers?
nee maar serieus, gewoon een terechte klacht dit.
goede editquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je mod moet worden, held![]()
Ik zou het voor de ontgroening doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
terechet klacht maar stiekem wil ts ook mod wordenhypocriet dat je bent.
sowieso wil zijn zijn vrije tijd nou besteden aan het modereren van een forum waar danny al het geld voor krijgt
Frank moet je los en vrij laten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ok man, hier, een zakdoek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Topic gerapporteerd, sltoje en note voor ts tevens ban voor crewbash
HAHAHAHAHA wordtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jij nimmer mod
Wordt het in Zweden trouwens wel donker rond deze tijd?quote:
Provocatie gerapporteerd note erbijquote:
Ziet mijn gift als provocatie aan. Wat is er mis gegaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Provocatie gerapporteerd note erbij![]()
Ik heb ook alle postgeschiedenissen en fobo"s van de crew onder favorieten staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ah nee verlaat ons niet
Zou een mod nooit doen!!
Beantwoord je ook vragen can je fans? Wat is e favoriete kleur en hoe vaak check je yvonne's postgeschiedenis om te kijken of ze online is en in welke topics je moet zijn??
En dan als mod z'n manier van doen niet meer zien. Zou jammer zijn. Ludo kon dat wel, maar die draaide al wat langer mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Een doorgewinterde mod als ik prikt daar zo doorheenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Ziet mijn gift als provocatie aan. Wat is er mis gegaan?
Ik weet het al maandenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet weten dat ik het allang al ben
Deze man weetquote:
Ik vervang Skylark en Lithia tegelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar gaan ze nu een functie voor jou creëren of vervang je gewoon die incapabele biogarde?
Zelfverzekerdheid is wel wat je zoekt, en daarom lijkt mij jou ook een goede mod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vervang Skylark en Lithia tegelijk
Bio wordt mijn hulpje
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:21 schreef Nikmans het volgende:
Achter de schermen beslist steven al meer dan Danny
Ik zal jou eens een note gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jou zou ik trouwens sowieso een note geven.
Een zakdoek is ook niet van de stevige kant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Een doorgewinterde mod als ik prikt daar zo doorheen
Biobips!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan als mod z'n manier van doen niet meer zien. Zou jammer zijn. Ludo kon dat wel, maar die draaide al wat langer mee.
Die is idd niet tegen mijn banhammer opgewassen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Een zakdoek is ook niet van de stevige kant.
Jij gaat er gemakshalve vanuit dat heel fok kleurendoof is en het verschil tussen blauw en zwart niet zien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die is idd niet tegen mijn banhammer opgewassen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
En dan de TS die dit topic opent, zo van; "Ik begrijp jullie moderators en ik blijf tenminste wel normaal functioneren. Kies mij maar als moderator."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |