goede editquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je mod moet worden, held![]()
Ik zou het voor de ontgroening doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
terechet klacht maar stiekem wil ts ook mod wordenhypocriet dat je bent.
sowieso wil zijn zijn vrije tijd nou besteden aan het modereren van een forum waar danny al het geld voor krijgt
Frank moet je los en vrij laten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Enige die ik capabel acht is Frank_Derbin
Ok man, hier, een zakdoek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Topic gerapporteerd, sltoje en note voor ts tevens ban voor crewbash
HAHAHAHAHA wordtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jij nimmer mod
Wordt het in Zweden trouwens wel donker rond deze tijd?quote:
Provocatie gerapporteerd note erbijquote:
Ziet mijn gift als provocatie aan. Wat is er mis gegaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Provocatie gerapporteerd note erbij![]()
Ik heb ook alle postgeschiedenissen en fobo"s van de crew onder favorieten staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ah nee verlaat ons niet
Zou een mod nooit doen!!
Beantwoord je ook vragen can je fans? Wat is e favoriete kleur en hoe vaak check je yvonne's postgeschiedenis om te kijken of ze online is en in welke topics je moet zijn??
En dan als mod z'n manier van doen niet meer zien. Zou jammer zijn. Ludo kon dat wel, maar die draaide al wat langer mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Enige die ik capabel acht is Frank_Derbin
Een doorgewinterde mod als ik prikt daar zo doorheenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:58 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Ziet mijn gift als provocatie aan. Wat is er mis gegaan?
Ik weet het al maandenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet weten dat ik het allang al ben
Deze man weetquote:
Ik vervang Skylark en Lithia tegelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar gaan ze nu een functie voor jou creëren of vervang je gewoon die incapabele biogarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |