SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
moblo ookquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
zit te lezenquote:
Ecosia
![]()
precies wat ik dacht
[/vunzige praat]
Zo maar 's de laptop afsluitenMorgen fitness en zwemmen op 't programma!
Ja doei.![]()
morgen? ik dacht nuquote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
precies wat ik dacht
[/vunzige praat]
Zo maar 's de laptop afsluitenMorgen fitness en zwemmen op 't programma!
Ecosia
laters
Ecosia
truste MoBlo
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
óók! Vol (quote:) programma deze vakantie als 't op sporten aankomt! In allerlei classificaties!
Ja doei.![]()
hup, ga zak-zitten jij! Ksst!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
óók! Vol () programma deze vakantie als 't op sporten aankomt! In allerlei classificaties!
Ecosia
voor je gaat slapen MoBlo...misschien de "wie loopt waar" spoiler even opschonen??!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
thankxs iedereen!
haha in het grafiekje zie je precies waar ik op mijn bek ga!
was zo aan het opletten naar de electriciteitsmasten waar we veels te dichtbij kwamen naar mijn zin.
dat ik niet oplette en in de modder onderuit ging.
ik heb namelijk een fobie voor electriciteitsmasten.
als ik in mijn eentje loop dan kom ik er nooit in de buurt.maar met mijn pa mee ging het wel.
i know rare fobie hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef winterstorm666 het volgende:
hier heb je 150 meter mast voor je fobie!quote:
Even zonder dollen, dat lijkt me een vervelende fobie.. Wat vind je het engst eraan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wow de tering!!!
ja geen idee . de hoekmasten met de duivelshoorns en dikkere poten vind ik het engst.
de electriciteits spanningsveld ben ik wel gevoelig voor.
als kind al bang voor en nooit echt weg gegaan.
als ik een nieuw stuk bos wil gaan verkennen kijk ik altijd op google earth of er lijnen doorheen gaan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb stiekem gegniffeld. Maar in ieser geval kun je er zelf nog om lachen. Ergens snap ik het wel hoor, groot lomp ding van ijzer en stroom(heul veul stroom).quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs iedereen!
haha in het grafiekje zie je precies waar ik op mijn bek ga!
was zo aan het opletten naar de electriciteitsmasten waar we veels te dichtbij kwamen naar mijn zin.
dat ik niet oplette en in de modder onderuit ging.
als ik in mijn eentje loop dan kom ik er nooit in de buurt.maar met mijn pa mee ging het wel.
i know rare fobie hahaha!![]()
En elektrisiteits huisjes die zoemen dan? Of echt puur die masten?quote:
Ken trouwens een.gezin die onder van die leidingen wonen en zweren.dat ze sindsdien overal last van hebben. Inclusief ongeluk. Dus ach zo raar is het niet.
Misschien voel jij instinctief wel aan wat wij al niet meer kunnen voelen ofzo![]()
even gegoogled.... je bent niet de enige!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik voel me niet fijn bij electriciteitshuisjes inderdaad.
maar de masten zijn wel het ergste!
RD is er een fobieclub ? hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Of mensen die bang zijn om rechtsaf te slaan hahahaha! Wat een handicap lijkt me dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
even gegoogled.... je bent niet de enige!![]()
http://www.psychforums.com/specific-phobias/topic45070.html
gelukkig lijdt je niet aan Hexakosioihexekontahexaphobia
Ben jij dan pro zonnepaneel/windmolen? Of is dat laatstgenoemde ook eng?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:22 schreef winterstorm666 het volgende:
ik voel me niet fijn bij electriciteitshuisjes inderdaad.
maar de masten zijn wel het ergste!
RD is er een fobieclub ? hahaha!![]()
666 fobie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.psychforums.com/specific-phobias/topic45070.html
gelukkig lijdt je niet aan Hexakosioihexekontahexaphobia![]()
quote:
zonnepanelen heb ik geen probleem mee. windmolens die grote vind ik wat minder.
Hexakosioihexekontahexaphobia oke dan hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
http://www.athletics.org.nz/SOUTHLAND/Resource.aspx?ID=14978
dit is de wekelijkse nieuwsbrief die ik per email krijg van ons overkoepelend provinciaal orgaan, leuk stukje onderaan over de Kenianen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
you don't want to know....WS is a wild one....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb je te dicht naast YUR gezeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:59 schreef kwiwi het volgende:
Gegeten, gaan hardlopen, niks aan de hand.. en nu, bijna 10 uur later, komt het eten er weer uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Teveel in de buurt van YUR gepost denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je te dicht naast YUR gezeten?![]()
![]()
oke, oke....alleen vandaag dan niet...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom rennen wij ook in shorts het hele jaar door... da brotherhood jweetz
Oh boy!! *kruipt nog wat dieper onder de dekens ...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat ziet er koud uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, oke....alleen vandaag dan niet...
[ afbeelding ]Succes en sterkte
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Winkelen voor hardloopkleding geschikt voor de winterquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Winkelen voor hardloopkleding geschikt voor de winter!
Al heb ik daar al alles voor![]()
![]()
Je kunt nooit genoeg hebben![]()
Mijn onderbewustzijn is trouwens vaag bezig. Wekker gezet om 6.00 werd ik wakker om 5.00Die dacht natuurlijk dat ik wilde gaan hardlopen
Dat is waarMaar..4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 2 lange tights (1 dik, 1 dun), 1 hardloopjasje..
Wat een slim lichaam heb je!![]()
![]()
ik moet mijn motivatie nog maar bewijzen met die temperaturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Succes!
![]()
![]()
Eigenwijs lichaam!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:30 schreef GotC het volgende:
Dat is waarMaar..4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 2 lange tights (1 dik, 1 dun), 1 hardloopjasje..
Wat een slim lichaam heb je![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik begon eind januari. na 2 lessend werd het-15quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
ik moet mijn motivatie nog maar bewijzen met die temperaturen.
Succes!
ik moet zeggen dat dat wel wat heeft om dan te lopen
Ecosia
nog geen handschoenen op het lijstje, en een muts...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat goede hardloop kleren voor de winter is.
Ik heb eigenlijk niets. Maar daar wil ik nog niet aan denken.
* streamnl hoorde net op de radio dat het donderdag 26 graden wordt
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 26-06-2012 06:50:57 ]![]()
ondershirt (evt. met lange mouwen)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:44 schreef streamnl het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat goede hardloop kleren voor de winter is.
Ik heb eigenlijk niets. Maar daar wik ik nog niet aan denken.
* streamnl hoorde net op de radio dat het donderdag 26 graden wordt
shirt met lange mouwen
windjacket
tight
muts
handschoenen
wintergarderobe.......... done!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-06-2012 06:55:40 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja maar kort haar+muts op =...net alsof je kaal bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog geen handschoenen op het lijstje, en een muts....
En handschoenen: Meh. Na paar km ben ik warm en zijn die dingen irritantPlus, 2 van m'n shirts komen tot aan m'n vingers. Incl duimgat
![]()
. In het oranje en roze.
En note het oplaadbare LED lampje op de mouw![]()
![]()
Wel een wintertight nemen... Zo'n dunne wil je dan niet aanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ondershirt (evt. met lange mouwen)
shirt met lange mouwen
windjacket
tight
muts
handschoenen
wintergarderobe.......... done![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, maar een week heeft 7 dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:30 schreef GotC het volgende:
Wat een slim lichaam heb je!
Eerder slim lichaam en eigenwijze eigenaar. Ben weer gaan slapenquote:
shirts met duimgaten
Oeh, duimgat. Dat is een goedequote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar kort haar+muts op =...net alsof je kaal bent..
En handschoenen: Meh. Na paar km ben ik warm en zijn die dingen irritantPlus, 2 van m'n shirts komen tot aan m'n vingers. Incl duimgat
[ afbeelding ]. In het oranje en roze.
En note het oplaadbare LED lampje op de mouw
Zouden die dingen nu niet juist goedkoop zijn omdat het buiten het seizoen is?
En een band voor over je oren? Is dat niks? Want die hebben het het koudstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar kort haar+muts op =...net alsof je kaal bent..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goeiemorgen. Zo naar de huisarts
. * Viking84 nerveus is
Dat zeg ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik moest hier wennen aan: D'r is een mooie film voor vanavond. Waarvoor.
Niet meer actief op Fok!![]()
Volgens mij liggen ze nu gewoon niet in de winkel... Ik heb ze al tijden niet meer gezien in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, duimgat. Dat is een goede
Zouden die dingen nu niet juist goedkoop zijn omdat het buiten het seizoen is?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jump, deed dat niet zeer qua ademhalen? Ik weet nog dat ik soms naar buiten liep en blij was dat ik ergens weer naar binnen kon en dat het een scherpe koude lucht was.
Rd, ik heb wel nog wat lange ondergoed van defensie op de zolder liggen![]()
![]()
Zag wel mutsen en handschoenen in de winkel bij de hardloopsectiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze nu gewoon niet in de winkel... Ik heb ze al tijden niet meer gezien in ieder geval
Duimgat is wel prettigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, duimgat. Dat is een goede
Zouden die dingen nu niet juist goedkoop zijn omdat het buiten het seizoen is?Alleen..nja, moet je ervoor zorgen dat je het shirt niet al aandoet als het net 5-10 graden is ofzo
WARM!
Mmm daar ben je alweer te laat voor![]()
![]()
Oh ja! Dat is wel een goedequote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een band voor over je oren? Is dat niks? Want die hebben het het koudst![]()
![]()
Ach, kan ik nog even sparenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Duimgat is wel prettigAlleen..nja, moet je ervoor zorgen dat je het shirt niet al aandoet als het net 5-10 graden is ofzo
WARM!
Mmm daar ben je alweer te laat voor
Die dingen liggen er standaardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zag wel mutsen en handschoenen in de winkel bij de hardloopsectie.
![]()
Oh, niet gezien... Tja, ik heb al handschoenen, en ik heb een band voor over m'n oren. Dat is goed genoeg gebleken tot nu toe. Mutsjes ben ik niet zo'n fan van. Alleen van gehaakte wintermutsen, maar die maak ik zelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zag wel mutsen en handschoenen in de winkel bij de hardloopsectie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Duimgat is niet verplicht, dus zo'n shirt is ook gewoon als shirt met lange mouwen te gebruiken.
Volgens mij ligt mijn plunjebaal nog altijd bij mijn moeder op zolder inderdaad....en ik moet zeggen, dat lange ondergoed voor in de winterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:53 schreef streamnl het volgende:
Rd, ik heb wel nog wat lange ondergoed van defensie op de zolder liggen
Ik heb een nog grotere hekel aan mouwen opstropen (iets wat dan wel moet, aangezien de mouw nog steeds lang is)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:56 schreef Viking84 het volgende:
Duimgat is niet verplicht, dus zo'n shirt is ook gewoon als shirt met lange mouwen te gebruiken.
![]()
nee, maar wel lekker op van die dagen dat het nog niet koud genoeg is om handschoenen te dragenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:56 schreef Viking84 het volgende:
Oké, leuke dingen!!!
Donderdag 26 graden
![]()
![]()
![]()
Ik wil onderhand eens kunnen genieten op het strand van de zon!![]()
verdient!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:06 schreef streamnl het volgende:
Oké, leuke dingen!!!
Donderdag 26 graden
![]()
![]()
![]()
Ik wil onderhand eens kunnen genieten op het strand van de zon!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fuck die shirts.. Fok! wintermutsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, niet gezien... Tja, ik heb al handschoenen, en ik heb een band voor over m'n oren. Dat is goed genoeg gebleken tot nu toe. Mutsjes ben ik niet zo'n fan van. Alleen van gehaakte wintermutsen, maar die maak ik zelf
Wintermutsen zijn fijnquote:
Ja, en je hebt in principe tijd zat om er een stuk of 20-30 te makenquote:
Tot aan de winter welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en je hebt in principe tijd zat om er een stuk of 20-30 te maken
Ik zou maar beginnenquote:
Ik moest maar eens wol inslaan voor de komende horrorwinterquote:
kan je Molly niet scheren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moest maar eens wol inslaan voor de komende horrorwinter'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.![]()
Wacht maar tot ik de cavia weer moet knippenquote:daar komt meer haar vanaf dan van een heel jaar Molly
Beterschapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.En succes. Hopelijk heb je nergens last van
Kies getrokkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.de horror...
Ik hoef ze niet op te stropen? Die van mij heeft een elastisch bandje in de mouw, dus blijft gewoon boven m'n hand zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb een nog grotere hekel aan mouwen opstropen (iets wat dan wel moet, aangezien de mouw nog steeds lang is).
Linkjes willen wequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet op te stropen? Die van mij heeft een elastisch bandje in de mouw, dus blijft gewoon boven m'n hand zitten.
Ja later, moet zo eerst weg.
En met een beetje pech heb ik voorlopig tijd genoeg om Fok!-mutsen te breien![]()
/doomscenario
.
Viel reuze mee! hij had een soort van kurkentrekker... Dus geen geduw en geruk. Ding erop, knijpen maar en 5 minuten later *plop* kies eruit.
Geen verstandskies hoor, een melkkies.
Wil volgend weekend naar Bodegraven/Leiden voor goede loopschoenen. Dit weekend gaat me niet lukken...![]()
Ik wil ook Rundiesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:34 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Hatsikidee. Rundies aan, klaar voor de dag!
Tandartsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Silmarwen het volgende:
Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vanmiddag!
En Vick, jij ook succes.![]()
Werk zequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja later, moet zo eerst weg.
En met een beetje pech heb ik voorlopig tijd genoeg om Fok!-mutsen te breien![]()
/doomscenario
.
Ik ga ook zo maar eens.
Thxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tandartsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes vanmiddag!
En Vick, jij ook succes..
Ik wil nog een extra tight, nog een extra long sleeve en thermo-ondergoed. Ben nu vooral voorbereid op temperaturen boven de 10 graden.Niet meer actief op Fok!![]()
race.... altijd handig als je diarree hebtquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik krijg dat plaatje van die hardloper echt niet meer van mijn netvliesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
race.... altijd handig als je diarree hebt
Maar ik ga werken zodat ik deze hobby kan blijven betalen.Zij die gaan sporten vandaag: succes en veel plezier.
Gister weer met veel moeite een rustig tempo gelopen, zelfs de rustige start begin ik steeds beter onder controle te krijgen en heb maar wat minder km's gelopen vanwege mn hiel, maar nu ook dus geen last van de hiel dus dat is lekkerWerd wel voor een van de eerste keren ingehaald tijdens een trainingsrondje, maar het was duidelijk een versnelling van die persoon om me in te halen, want daarna blijf hij de hele tijd op 20 meter voor me lopen
Moest de drang onderdrukken om hem niet voluit voorbij te gaan
http://www.endomondo.com/workouts/66536468<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
mooie vlakke HS..!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
Gister weer met veel moeite een rustig tempo gelopen, zelfs de rustige start begin ik steeds beter onder controle te krijgen en heb maar wat minder km's gelopen vanwege mn hiel, maar nu ook dus geen last van de hiel dus dat is lekkerWerd wel voor een van de eerste keren ingehaald tijdens een trainingsrondje, maar het was duidelijk een versnelling van die persoon om me in te halen, want daarna blijf hij de hele tijd op 20 meter voor me lopen
http://www.endomondo.com/workouts/66536468
prachtig gelopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar laag trainingstempo lopen blijft lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie vlakke HS..!!
prachtig gelopen!
Volgens mijn schema van RW moet ik woensdag weer draven, dus weer eens wat snelheid, heb daar wel echt zin in
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
inderdaad...moeilijk om je in te houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar laag trainingstempo lopen blijft lastig
Volgens mijn schema van RW moet ik woensdag weer draven, dus weer eens wat snelheid, heb daar wel echt zin in
nu twee dagen herstelloopjes gedaan...morgen maar even het tempo de 5km iets opvoeren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad MD, laag tempo is heuuul lastig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar laag trainingstempo lopen blijft lastig
Volgens mijn schema van RW moet ik woensdag weer draven, dus weer eens wat snelheid, heb daar wel echt zin in![]()
![]()
Netjes gelopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/66536468![]()
En snel!!! (voor mij dan)
![]()
Zat wel continue te denken, zal ik er een intervalletje van maken? Maar omdat ik zaterdag op wedstrijdtempo 6 km gelopen had, dacht ik, laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...moeilijk om je in te houden.
nu twee dagen herstelloopjes gedaan...morgen maar even het tempo de 5km iets opvoeren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hey! Heb even terug gelezen ( sort ofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Netjes gelopen.![]()
) ennuh:
GEFELICITEERD!![]()
![]()
Maar het voelde wel goed qua spieren en nu ook nog steeds, dus moet wel blijven lukkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad MD, laag tempo is heuuul lastig!
Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...Thnx, ach ja, grote stappen snel thuis hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Netjes gelopen.![]()
Nou, dan heb je iets goed gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar het voelde wel goed qua spieren en nu ook nog steeds, dus moet wel blijven lukken
Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...![]()
![]()
voor mij een reden geweest om bij een club te gaan trainen, mijn eigen rondjes op mijn eigen tempo en dan vooral in het weekend een lange langzame duurloop en dan in bij de club voornamelijk op snelheid trainenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I feel your pain...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef GotC het volgende:
Ik kan zo niet wachten tot m'n nieuwe sportbh binnen is!
Om een of andere reden gaat mijn trein maar tot Ede Wageningen. Geen idee wat er daar gaat gebeuren... Hmpf...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou dat hoop ik nietquote:M'n hartslagmeter schuurt als een idioot. En nu heb ik dus gewoon..een wond. Waar dat opklikding zit.
. En m'n bh schuurt erlangs.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef GotC het volgende:
Ik kan zo niet wachten tot m'n nieuwe sportbh binnen is!
![]()
![]()
Van je Garmin?! Auwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik nietM'n hartslagmeter schuurt als een idioot. En nu heb ik dus gewoon..een wond. Waar dat opklikding zit.
aaauuwwwww...schurende dingen tijdens het hardlopen zijn sowieso oervervelendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik nietM'n hartslagmeter schuurt als een idioot. En nu heb ik dus gewoon..een wond. Waar dat opklikding zit.
sssssttttt....what happens in the sect stays in the sectquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I ain't no member yet...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sssssttttt....what happens in the sect stays in the sect[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trouwens een nette HM gelopen dit weekend! Ik zag alleen maar bekertjes in Endomondoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor mij een reden geweest om bij een club te gaan trainen, mijn eigen rondjes op mijn eigen tempo en dan vooral in het weekend een lange langzame duurloop en dan in bij de club voornamelijk op snelheid trainen
the rules are the same for members to be..... walk to the light..!! we know you want to...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
aaauuwwwww...schurende dingen tijdens het hardlopen zijn sowieso oervervelendJaquote:Doe m'n hartslagmeter onder m'n sportbh. En GODNONDEJU dat doet zeer tegenwoordig. En met elke rustdag komt er een korstje op..en dan ga ik weer lopen.
![]()
MAAR! M'n nieuwe sportbh gaat dit oplossen![]()
![]()
![]()
Auw, dat is echt nasty... Hopelijk lost je nieuwe BH dat op!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:32 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
JaDoe m'n hartslagmeter onder m'n sportbh. En GODNONDEJU dat doet zeer tegenwoordig. En met elke rustdag komt er een korstje op..en dan ga ik weer lopen.
![]()
MAAR! M'n nieuwe sportbh gaat dit oplossen
Ik heb namelijk deze besteld:
De Pure Lime compression BH met hartslagsensorstrip. Dingetje v/d Garmin erop klikken en GAAN!![]()
![]()
Die ken ik van de site!! Hopelijk is dat watquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:33 schreef GotC het volgende:
Ik heb namelijk deze besteld:
[ afbeelding ]
De Pure Lime compression BH met hartslagsensorstrip. Dingetje v/d Garmin erop klikken en GAAN!
Ik sta nu in Ede, te wachten op de volgende trein. En er staat een man hier met een Champion Chip op z'n schoen...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien zit je midden in een wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die ken ik van de site!! Hopelijk is dat wat
Ik sta nu in Ede, te wachten op de volgende trein. En er staat een man hier met een Champion Chip op z'n schoen...?![]()
![]()
Dan gaan we hard verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien zit je midden in een wedstrijd?zo zonder treinen...
Mogge luitjes! Wat een heerlijk weertje!
Beetje werken, hoef lekker niet veel te doen vandaag. Beetje in het zonnetje liggen en de een na laatste training van RW10 doen, maar die duurt hooguit een kwartier op een slakkentempe, dus komt goed met mij vandaag
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Koos Treinloosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan gaan we hard verliezenzo zonder treinen...
![]()
![]()
misschien moet je hem feliciteren met een bos bloemen! Kijken hoe hij reageert ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, er is er weer een!! We're back in the race!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dank je.. ook dik tevreden met de tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Trouwens een nette HM gelopen dit weekend! Ik zag alleen maar bekertjes in Endomondo
Race opbouw had beter gekund maar dat zie ik maar als iets waar aan gewerkt kan worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is bijna jammer dan bloemen niet tot m'n dagelijkse reisuitrusting behorenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Jumparound het volgende:
misschien moet je hem feliciteren met een bos bloemen! Kijken hoe hij reageert ;-)
hop on,back in the lead Gupquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, er is er weer een!! We're back in the race!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was een beetje een aflopend schema, maar opzich is daar ook niet veel mis mee volgens mij...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dank je.. ook dik tevreden met de tijd.
Race opbouw had beter gekund maar dat zie ik maar als iets waar aan gewerkt kan worden
Was dit je eerste HM?Dank je, ja hartslag blijft lekker laag, maar met een snelheidstraining kom ik ook nauwelijks boven de 160 volgens deze hartslagmeter...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens MD, wat een lekkere loop. En snel en een sick lage HS.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
sinds ik weer ben begonnen met lopen wel iig....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was een beetje een aflopend schema, maar opzich is daar ook niet veel mis mee volgens mij...
Was dit je eerste HM?
het verval ging imo vanaf de 15-16km iets te snel maar zoals gezegd.... ik wilde gewoon kijken waar het schip zou stranden... verder dik tevreden hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat is het rustig hier....iedereen verstandig aan het werk of aan het rennen??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben feest aan het vierenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat is het rustig hier....iedereen verstandig aan het werk of aan het rennen??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Er is een post-quota op deze reeks gezet, het gaat te snel ;-)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat is het rustig hier....iedereen verstandig aan het werk of aan het rennen??![]()
bij aan het komen van gisterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ecosia
zolang we sneller rennen dan dat we posten gaat het nog steeds goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:22 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Er is een post-quota op deze reeks gezet, het gaat te snel ;-)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben nog in de treinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zolang we sneller rennen dan dat we posten gaat het nog steeds goed
Morgenmiddag weer lopen, eerste keer 5 minuten achter elkaarBen benieuwd hoe dat gaat worden!
![]()
alvast succes!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:26 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Morgenmiddag weer lopen, eerste keer 5 minuten achter elkaarBen benieuwd hoe dat gaat worden!
Dat gaat je helemaal lukkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:26 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
![]()
![]()
Hmm, eigenlijk zou ik morgen en vrijdag respectievelijk les 17 en les 18 moeten lopen. Het komt echter niet uit qua planning, ik kan vrijdag tot en met zondag waarschijnlijk niet lopen.
Ik denk dat ik vanavond toch maar les 17 ga lopen, daarna kan ik overmorgen les 18 proberen. Gelukkig is les 17 geen zware les, die kan ik m.i. prima zonder rustdag na les 16 lopen.![]()
Opzich heb je gelijk. Maar aangzien mijn horloge toch al aanstond en ik toch moest kijken hoeveel tijd ik nog had totdat de trein zou komen is het op zich niet raar dat ik zag hoe hard ik liepquote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Webkim het volgende:
[..]![]()
treinsprintjes klokken..!
[ afbeelding ]
Ecosia
natuurlijk, je hebt je toch al door 16 lessen heen geworsteld en je spieren en pezen zullen wel beginnen te wennenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm, eigenlijk zou ik morgen en vrijdag respectievelijk les 17 en les 18 moeten lopen. Het komt echter niet uit qua planning, ik kan vrijdag tot en met zondag waarschijnlijk niet lopen.
Ik denk dat ik vanavond toch maar les 17 ga lopen, daarna kan ik overmorgen les 18 proberen. Gelukkig is les 17 geen zware les, die kan ik m.i. prima zonder rustdag na les 16 lopen.
je zal wel merken dat je spieren wat stijf aanvoelen als je loopt zonder rustdag, maar ook dat is niet erg. Goed warmlopen en rekken en strekken!
Succes
Ecosia
Yep, daarom ga ik vandaag les 16 lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
natuurlijk, je hebt je toch al door 16 lessen heen geworsteld en je spieren en pezen zullen wel beginnen te wennen
je zal wel merken dat je spieren wat stijf aanvoelen als je loopt zonder rustdag, maar ook dat is niet erg. Goed warmlopen en rekken en strekken!
SuccesThanks!
![]()
Ben benieuwd. Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, op weg naar het werk. X ray laten maken en alles.![]()
Mn thee door mn neus wat doe jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik de cavia weer moet knippendaar komt meer haar vanaf dan van een heel jaar Molly
geef je dat beestje ook een Mohawk? Hahaha
![]()
Goedemorgen !
Ik mag vandaag weer... En ik geloof dat het geen onaardige dag wordt vandaag.
Hoe is het hier.. Heb ik nog wat gemist?![]()
![]()
were do we start.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het hier.. Heb ik nog wat gemist?
* rechtsedirecte verlangt terug naar de goede oude tijd dat we nog 6 dagen nodig hadden om een topic te vullen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Afspraak met de fysio!![]()
Of eigenlijk ...Het is voor voorzorg... Zal toch zonde zijn als ik niet mee kan doen met Ekiden
![]()
Het zijn er maar 3,5quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
were do we start.....
* rechtsedirecte verlangt terug naar de goede oude tijd dat we nog 6 dagen nodig hadden om een topic te vullen
Dus valt nog mee.. maar geen tijd/zin om bij te lezen als het zo hard gaatAi.. succes en sterkte, hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef xzaz het volgende:
Of eigenlijk ...Het is voor voorzorg... Zal toch zonde zijn als ik niet mee kan doen met Ekiden
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 09:55:23 ]![]()
LIF: Hardlopen voor het beginnerstopic veteranenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
were do we start.....
* rechtsedirecte verlangt terug naar de goede oude tijd dat we nog 6 dagen nodig hadden om een topic te vullen![]()
Hmm zo te zien wordt het geen hardlopen vandaag
http://www.weeronline.nl/europa/hooikoorts-nederland/135
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ben benieuwd of MoBlo al weer kan lopen
Ecosia
Goed gedacht!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef xzaz het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
eind deze week even contact opnemen maar volgens mij laat een x ray geen breuk zien, alleen een ct of mri. Maar goed op basis van mijn verhaal dacht ze niet aan een stressfractuur omdat het dan pijn zou moeten doen bij elke stap die ik zet. En natuurlijk kon ik het pijnlijke plekje niet vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Wanneer krijg je de uitslag?. Ze vindt het ook een goed idee als ik in het dagelijks leven ook zooltjes ga dragen dus ik ga even checken met de verzekering. Als de foto niks laat zien, ik niks meer voel en mn knieën ook weer goed voelen ga ik over een week eens met een post blessure schema beginnen denk ik, kijken hoe dat gaat.
Waar is er een xray van gemaakt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eind deze week even contact opnemen maar volgens mij laat een x ray geen breuk zien, alleen een ct of mri. Maar goed op basis van mijn verhaal dacht ze niet aan een stressfractuur omdat het dan pijn zou moeten doen bij elke stap die ik zet. En natuurlijk kon ik het pijnlijke plekje niet vinden. Ze vindt het ook een goed idee als ik in het dagelijks leven ook zooltjes ga dragen dus ik ga even checken met de verzekering. Als de foto niks laat zien, ik niks meer voel en mn knieën ook weer goed voelen ga ik over een week eens met een post blessure schema beginnen denk ik, kijken hoe dat gaat.
Als het goed is laten xray juist breuken zien!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mmm..gewoon lopen. Zoek dan wel een route uit in de stad/strandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?Oftewel: Parkjes enzo vermijden!
![]()
Does the trick for me:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?
Alleen sporadisch nog een niesbui verder niksIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Jumparound het volgende:
Ben benieuwd of MoBlo al weer kan lopen
Ja doei.![]()
M'n hooikoorts pillen innemen, neus sprayen en gewoon gaan. Als ik hier op 3 hoog zit met m'n ramen/deur open, heb ik er evengoed last van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?![]()
Wel een beeeetje last van mn rechterheup!iets teveel mn best gedaan met hardlopen denk ik. Nou ja, vandaag alleen maar zwemmen dan !
Ja doei.![]()
zij zei dat dat de enige manier is maar ik heb diverse malen gelezen dat die alleen nieuwe botaanmaak laten zien, dus een paar weken na de breuk, en dat een botscan of mri meer info geeft. Bovendien gaat het niet om een echte breuk maar om een haarscheurtje bik een stressfractuur dus minder goed te zien. Miss weet liesje hier meer van? Ik mag iig geen mri scan ivm implantaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar is er een xray van gemaakt?
Als het goed is laten xray juist breuken zien!Niet meer actief op Fok!![]()
Allemaal al geprobeerd. Het probleem is ook niet dat ik een loopneus heb of moet niezen maar echt astma achtige aanvallen krijg van graspollen. En nog geen medicijn of pufje gevonden dat het echt tegengaat. En thuis heb ik er inderdaad ook last van maar lopen gaat voor geen meter op dagen zoals vandaag. En toch wil ik lopen.... dilemma..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm..gewoon lopen. Zoek dan wel een route uit in de stad/strandOftewel: Parkjes enzo vermijden!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Auw , beterschap?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zij zei dat dat de enige manier is maar ik heb diverse malen gelezen dat die alleen nieuwe botaanmaak laten zien, dus een paar weken na de breuk, en dat een botscan of mri meer info geeft. Bovendien gaat het niet om een echte breuk maar om een haarscheurtje bik een stressfractuur dus minder goed te zien. Miss weet liesje hier meer van? Ik mag iig geen mri scan ivm implantaat.![]()
Waarschijnlijk maken ze dan geen mri omdat ze niet denken aan een haarscheur (dat gaf je in je vorige post aan)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zij zei dat dat de enige manier is maar ik heb diverse malen gelezen dat die alleen nieuwe botaanmaak laten zien, dus een paar weken na de breuk, en dat een botscan of mri meer info geeft. Bovendien gaat het niet om een echte breuk maar om een haarscheurtje bik een stressfractuur dus minder goed te zien. Miss weet liesje hier meer van? Ik mag iig geen mri scan ivm implantaat.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Rustig aan hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een beeeetje last van mn rechterheup!iets teveel mn best gedaan met hardlopen denk ik. Nou ja, vandaag alleen maar zwemmen dan !
Ik moet er weer vandoor![]()
![]()
![]()
Lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Allemaal al geprobeerd. Het probleem is ook niet dat ik een loopneus heb of moet niezen maar echt astma achtige aanvallen krijg van graspollen. En nog geen medicijn of pufje gevonden dat het echt tegengaat. En thuis heb ik er inderdaad ook last van maar lopen gaat voor geen meter op dagen zoals vandaag. En toch wil ik lopen.... dilemma..Misschien dan toch maar een dagje overslaan? Vervelend dat pufjes etc ook niet helpen
![]()
![]()
Ja heel irritant! Het enige wat werkt is een hele sterke antihistamine maar ben echt compleet van de kaart dus die gebruik ik alleen in echte noodzaak. Als ik die gebruik kan ik zeker niet meer hardlopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:08 schreef GotC het volgende:
[..]
LastigMisschien dan toch maar een dagje overslaan? Vervelend dat pufjes etc ook niet helpen
Ik gebruik mijn inhalor + lichte anti histamine (van de zware word ik moe) + oogdruppels voor het lopen. Dat werkt genoeg om 30 minuten door te gaan.![]()
doekje voor het ... euh... bloeden?quote:
of was het geen periodiek onderhoud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thanks! En doeg! Fijne dag!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rustig aan hoor
Ik moet er weer vandoor![]()
kan m'n goede badpak niet meer vinden, heb alleen nog maar 'n oud 'vod' waar de rek uit is
heb sinds de verhuizing niet meer gezwommen (>1 jaar
) en hem sindsdien ook niet meer gezien
was een fijn badpak
Ja doei.![]()
Dámn, op de sneeuw na lekker loopweer!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 04:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
sneeuw
Ecosia
Ik heb de neiging op m'n bek te gaan met sneeuwdus die mag achterwege blijven van mij
Werd hier ook niet zo goed gestrooid op de stoepen en fietspaden hebben ze ook niet, dus dan is 't gewoon NIET lopen hier. Dat was jammer.
Ja doei.![]()
Ik zit er aan te denken om helemaal opnieuw te gaan beginnen met C25K, maar dan een versnellinkje hoger. Ik ben niet zo'n snelle loper en met sprinten heb ik persoonlijk ook niks (en ook niet handig met het verkeer in de stad), dus op deze manier zou je dan wel het looptempo kunnen versnellen imho.
Is dit verstandig of kan ik het beter op een andere manier aanpakken?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
klopt, ik heb de luxe van de hei om de hoek. De sneeuw was daar redelijk stroef omdat het niet constant tot pulp werd gereden... Dat was echt heerlijk lopen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de neiging op m'n bek te gaan met sneeuwdus die mag achterwege blijven van mij
Werd hier ook niet zo goed gestrooid op de stoepen en fietspaden hebben ze ook niet, dus dan is 't gewoon NIET lopen hier. Dat was jammer.
Ecosia
Jaaaaa! Lekker wanneer de sneeuw nog kraakt onder je schoenenquote:.
Wel even oppassen dat je niet op je snufferd gaat.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Medicijnen gewoon nemen, zonnebril op en gaan, doordat mijn lijf in hardloopstand gaat heb ik minder last van de hooikoortsklachten...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb gek genoeg tijdens het lopen totaal geen last van m'n hooikoorts, terwijl ik normaal nog geen 2 minuten naar buiten kan zonder er last van te krijgen. Wellicht omdat ik tijdens het lopen via m'n mond inadem en normaal via m'n neus? Alleen wat last van m'n ogen soms, maar daar hebben ze een zonnebril voor uitgevondenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat doen andere mensen met hooikoorts hier als ze last hebben en toch willen lopen?![]()
![]()
Ik heb er nog wel vier ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! En doeg! Fijne dag!kan m'n goede badpak niet meer vinden, heb alleen nog maar 'n oud 'vod' waar de rek uit is
heb sinds de verhuizing niet meer gezwommen (>1 jaar
) en hem sindsdien ook niet meer gezien
was een fijn badpak
Mja beetje ver reizen eer je hier bent
![]()
![]()
Sneeuw
Sneeuw dat smelt![]()
Goedemorgen verder
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Vandaag was ook heerlijk loopweer geweest, zon is weg. Dan vanavond maar 'n eind fietsen naar 't zwembad!
En zo warming up: gras in de voor- en achtertuin staat tot onder de okselsdus daar ga ik maar 's wat aan doen!
Ja doei.![]()
Dank je!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hey! Heb even terug gelezen ( sort of) ennuh:
GEFELICITEERD!
@ mossel,
Ik ben erg benieuwd hoe jij straks de 10 ervaart, aangezien jij netjes Renate hebt gevolgd en eigenlijk ietsje voor op mij loopt qua schema.![]()
^^ Kutklusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef VKV het volgende:
Echt fijn dat het hier nu zo rustig is, schiet ineens flink op met werk. Gelukkig bijna klaar
. Op naar de volgende kutklus
.
Ik ben alleen maar weer aan het vliegen... even een kleine 20 minuten op mijn dikke reet zitten en dan gaan we weer....![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef VKV het volgende:
Echt fijn dat het hier nu zo rustig is, schiet ineens flink op met werkHier ook - ben de laatste weken zelden zo efficient bezig geweest
Moet ook wel want ik hoop vanmiddag even te kunnen gaan kijken naar een skydivende Freeflyer
![]()
![]()
Ik ben zelf ook benieuwd. Alleen omdat ik denk dat het toch echt nog wel een pokke-eind is, heb ik een rondje van 3km aan mijn nieuwe 7km-rondje toegevoegd. Mocht het dan na 6,5 niet lukken, loop ik lekker 7.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dank je!!
@ mossel,
Ik ben erg benieuwd hoe jij straks de 10 ervaart, aangezien jij netjes Renate hebt gevolgd en eigenlijk ietsje voor op mij loopt qua schema.
En o ja: Gefeliciteerd DJMO!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt als leuk werkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ Kutklus. Gelukkig bijna klaar
. Op naar de volgende kutklus
.
![]()
![]()
Het lijkt mij ook zo ver...pffquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook benieuwd. Alleen omdat ik denk dat het toch echt nog wel een pokke-eind is, heb ik een rondje van 3km aan mijn nieuwe 7km-rondje toegevoegd. Mocht het dan na 6,5 niet lukken, loop ik lekker 7.Kan je nagaan als je een hele marathon moet.
![]()
dank jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef streamnl het volgende:
Hee DJMO!!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is wel wijsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook benieuwd. Alleen omdat ik denk dat het toch echt nog wel een pokke-eind is, heb ik een rondje van 3km aan mijn nieuwe 7km-rondje toegevoegd. Mocht het dan na 6,5 niet lukken, loop ik lekker 7.
Maar ik denk dat het wel goed komt.
En daarna?? Op naar de 15km?![]()
![]()
7 heuvels!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is wel wijs
En daarna?? Op naar de 15km?
Ja doei.![]()
Twee maanden trainen om de 10 sneller af te raffelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is wel wijs
En daarna?? Op naar de 15km?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens: verse ananas bij de lunch. Da's altijd een feestje![]()
![]()
Niemand moet een hele marathonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:36 schreef VKV het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook zo ver...pffKan je nagaan als je een hele marathon moet.
.
Lekkerrrrr! Ik heb een pistoletje brie bij de bakker gehaald, had geen zin in mijn broodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:45 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens: verse ananas bij de lunch. Da's altijd een feestje.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Wtf door een fout van administratie mag ik weer een maand wachten voor ik bij tandarts kan![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Wij hebben ons hele grasveldje opgeofferd aan onze konijntjes. Nooit meer grasmaaienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom maaien we het gras niet eerder
Boh.. en dan moet de voortuin ook nog
Voor:
[ afbeelding ]
Nu, halverwege:
[ afbeelding ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
konijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben ons hele grasveldje opgeofferd aan onze konijntjes. Nooit meer grasmaaien
Ecosia
Mensen die het wel snappenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben ons hele grasveldje opgeofferd aan onze konijntjes. Nooit meer grasmaaien![]()
Ik snap de mensen niet die een konijn altijd in een"konijnenhok" laten...
Mobo, die staat ook op mijn lijstje qua wedstrijden![]()
![]()
Ik wel. Weet je wat een ellende het is om zo'n beest weer in z'n hok te krijgen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mensen die het wel snappen![]()
Ik snap de mensen niet die een konijn altijd in een"konijnenhok" laten...![]()
.
idd een konijn hoort in zn natuurlijk habitat
de oven
Ecosia
Off topic: Wij hebben drie konijntjes. Drie ex-mannetjes, vader en twee zoontjes. Moeder is overledenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mensen die het wel snappen![]()
Ik snap de mensen niet die een konijn altijd in een"konijnenhok" laten...(en nee, niet gepland een nestje, 1, EEN dag voor de geplande castratie was vader uitgebroken en besprong moeder
).
Ze wonen buiten in de tuin, hebben 4 a 5 m2 aan grasveld en een dubbel nachthok. En ze zijn zo lief en tam als wat, komen altijd naar je toe om gekriebeld te worden.
Ik vind konijnen in een hok ook zo zielig. Als ik in de dierenwinkel kom wil ik ze het liefst allemaal meenemen
Die ellende hebben wij dus nooit, omdat ze buiten wonen en uit zichzelf hun nachthok in kunnen als ze dat willenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Weet je wat een ellende het is om zo'n beest weer in z'n hok te krijgen?![]()
.
.
Dat is wel ideaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die ellende hebben wij dus nooit, omdat ze buiten wonen en uit zichzelf hun nachthok in kunnen als ze dat willen.
.
Mijn vader verschoof het hok wel zo nu en dan. Was het gras weer lekker kaalgevreten.
Gefeliciteerd streamnl en DJMO!![]()
Ik moet maar eens gaan lopen!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Vanavond weer lekker lopen, na de 10 km van afgelopen zaterdag een extra rustdagje ingepland. Vanavond wil ik een rondje van 8km gaan maken. Rugklachten zijn verminderd, dus ik heb er zin in!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik heb gewoon alweer een klotedag op het werk. Niet zo erg als gisteren maar echt fun is het ook niet.
Morgen gelukkig vrij
Zo, les 19 zit erop!4 x 8
Vond hem wel zwaar, dus ik denk dat ik donderdag voor nog een keer les 18 ga en dan volgende week het rijtje 18-19-20 volmaken. Ik denk niet dat nu donderdag 10-10-12 al haalbaar is, dus dan maar een keer extra herhaling.
***![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vond hem wel zwaar, dus ik denk dat ik donderdag voor nog een keer les 18 ga en dan volgende week het rijtje 18-19-20 volmaken. Ik denk niet dat nu donderdag 10-10-12 al haalbaar is, dus dan maar een keer extra herhaling.
Lekker bezig hoor. En 10 minuten is echt niet meer veel verder. Kan je best al!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vond hem wel zwaar, dus ik denk dat ik donderdag voor nog een keer les 18 ga en dan volgende week het rijtje 18-19-20 volmaken. Ik denk niet dat nu donderdag 10-10-12 al haalbaar is, dus dan maar een keer extra herhaling.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goh, wat vervelend om nu al vrij te zijn
Merk dat de zenuwen voor zaterdag en 7 juli beginnen te komenGa ik het wel redden?
Probeer me maar te bedenken dat ik 2 maanden geleden begon met Evy en nu bijna 40 min aan een stuk kan hardlopen. En dat als ik dat nu al 4 keer heb gedaan, ik dat zaterdag en met Ekiden ook kan
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Natuurlijk ga je dat reddenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
Merk dat de zenuwen voor zaterdag en 7 juli beginnen te komenGa ik het wel redden?
Probeer me maar te bedenken dat ik 2 maanden geleden begon met Evy en nu bijna 40 min aan een stuk kan hardlopen. En dat als ik dat nu al 4 keer heb gedaan, ik dat zaterdag en met Ekiden ook kan. En na zaterdag maak je je al helemaal geen zorgen meer voor de Ekiden
.
Wat goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vond hem wel zwaar, dus ik denk dat ik donderdag voor nog een keer les 18 ga en dan volgende week het rijtje 18-19-20 volmaken. Ik denk niet dat nu donderdag 10-10-12 al haalbaar is, dus dan maar een keer extra herhaling.![]()
Ik ben ook weer terug, 3,58 km in 25 minutenGing wel oke, wel warm zeg!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Durf te wedden dat je het al zou halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vond hem wel zwaar, dus ik denk dat ik donderdag voor nog een keer les 18 ga en dan volgende week het rijtje 18-19-20 volmaken. Ik denk niet dat nu donderdag 10-10-12 al haalbaar is, dus dan maar een keer extra herhaling.maar als je zelf liever een stuk herhaalt: gewoon doen!
Netjes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Ik ben ook weer terug, 3,58 km in 25 minutenGing wel oke, wel warm zeg!
En wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat je tussendoor even moet wandelen? Maakt niks uit. Zeker bij de Ekiden gaat het vooral om de gezelligheidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
Probeer me maar te bedenken dat ik 2 maanden geleden begon met Evy en nu bijna 40 min aan een stuk kan hardlopen. En dat als ik dat nu al 4 keer heb gedaan, ik dat zaterdag en met Ekiden ook kan
En het gaat volgens mij zaterdag ook helemaal goedkomen
40 minutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef Yuki het volgende:
Probeer me maar te bedenken dat ik 2 maanden geleden begon met Evy en nu bijna 40 min aan een stuk kan hardlopen. En dat als ik dat nu al 4 keer heb gedaan, ik dat zaterdag en met Ekiden ook kan![]()
Dat gaat echt wel lukken!Ziggy played guitar
Jou ook tztquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
40 minuten![]()
Dat gaat echt wel lukken!![]()
.
MissBliss, bedankt!!!!
mare jij ookmet je loop net!
Brighteyes,
Jij hebt ook lekker gelopen:Y
MaLo, dat heb ik ook. Ik vind het zielig hoe sommige met huisdieren omgaan. Je vraagt je ooit af of ze het überhaupt beseffen...
En Yuki, (zie je, ik vergeet je weer niet)
Je gaat het echt wel redden. Al is het maar om mij trots te maken![]()
![]()
![]()
Thanks guys
Ziggy played guitar
Zeh pressurequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:22 schreef streamnl het volgende:
MissBliss, bedankt!!!!
mare jij ookmet je loop net!
Brighteyes,
Jij hebt ook lekker gelopen:Y
MaLo, dat heb ik ook. Ik vind het zielig hoe sommige met huisdieren omgaan. Je vraagt je ooit af of ze het überhaupt beseffen...
.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:22 schreef streamnl het volgende:
dit blijf ik horen hè?
En thx... Ik ga jou (en de rest van de hardloopfamilie) zeker proberen trots te maken
Voor iedereen die reageerde: bedankt! Jullie zijn lief
We know.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Yuki het volgende:
[..]dit blijf ik horen hè?
En thx... Ik ga jou (en de rest van de hardloopfamilie) zeker proberen trots te maken
Voor iedereen die reageerde: bedankt! Jullie zijn liefNiet meer actief op Fok!![]()
quote:
jij bent ook lief hoor![]()
/Kleffe bende hier.
Aangezien ik vanavond NIET (ik herhaal, NIET) naar school hoef, was ik van plan om al 1 ding van mijn to-do-list te gaan halen en dat is rondje Eersel lopen. Maar met dit weer.... Ik denk dat ik mijn vrouw ga vragen of ze mee fietst. Dan kan ik haar bagagedrager misbruiken voor mijn water
[ Bericht 19% gewijzigd door streamnl op 26-06-2012 14:35:15 ]![]()
Moblo, schiet al lekker op je tuintje... wat een oerwoud
Yuki je kan het gewoon ... PUNTNou pff heb ook ff een dipje, (zit ook weer net ff 10 minuten en ik mag zo weer weg)quote:
Vanavond weer lopen... Ben benieuwd hoe het gaat
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 14:37:36 ]![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
jij bent ook lief hoor![]()
/Kleffe bende hier.
Aangezien ik vanavond NIET (ik herhaal, NIET) naar school hoef, was ik van plan om al 1 ding van mijn to-do-list te gaan halen en dat is rondje Eersel lopen. Maar met dit weer.... Ik denk dat ik mijn vrouw ga vragen of ze mee fietst. Dan kan ik haar bagagedrager misbruiken voor mijn water![]()
/klef
Goed plan om op je vrouw te wachten. Ik ben best blij dat ik vandaag niet mag lopen, WARM!!
En donderdag mag ik ook niet![]()
Morgen laatste training, dan 2 rustdagen en dan volle bak knallen zaterdag
BAM!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:38 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
/klef
Goed plan om op je vrouw te wachten. Ik ben best blij dat ik vandaag niet mag lopen, WARM!!
En donderdag mag ik ook niet![]()
Morgen laatste training, dan 2 rustdagen en dan volle bak knallen zaterdagNiet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:38 schreef Yuki het volgende:
Morgen laatste training, dan 2 rustdagen en dan volle bak knallen zaterdag![]()
![]()
Ik heb zoooooo veel zin in 2 september. Daarna kan ik ook meepraten over wwedstrijden!!!![]()
Stagerapport is naar de drukker, nu kan ik er ook niks meer aan doen (ja, of wel, maar dan kost het veel centjes)Wel lekker om hem af te hebben!
Vanavond les 2 RW10! 15x1 minuut![]()
![]()
Moet je hem nu nog even doorbladerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:48 schreef VKV het volgende:
Stagerapport is naar de drukker, nu kan ik er ook niks meer aan doen (ja, of wel, maar dan kost het veel centjes)Wel lekker om hem af te hebben!
Vanavond les 2 RW10! 15x1 minuut
Nee ik blijf er van af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je hem nu nog even doorbladeren
Hoewel m'n handen nu al jeuken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je hem nu nog even doorbladerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn huisgenoot had dat met z'n scriptie. Ingeleverd, er thuis achterkomen dat er nog fouten in stonden, aangepast, naar de uni gesjeesd 's avonds, foute versie uit postvak docent gevist en de nieuwe erin gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee ik blijf er van af.
Hoewel m'n handen nu al jeuken/
Haha nou bij de mijne lukt dat niet zo snel, hij moet 15x keer afgedrukt wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot had dat met z'n scriptie. Ingeleverd, er thuis achterkomen dat er nog fouten in stonden, aangepast, naar de uni gesjeesd 's avonds, foute versie uit postvak docent gevist en de nieuwe erin gedaan/
![]()
![]()
Ik ookquote:
TUKJEBOKS
Vanavond lekker tennissen
Toch wel even alles op 300 dpi/CMYK/Lekker papiertje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:48 schreef VKV het volgende:
Vanavond les 2 RW10! 15x1 minuut
En Comic Sans all the way natuurlijk![]()
![]()
Donderdag 26 graden naar het schijnt. So close yet so far, voor mij in ieder geval![]()
![]()
Nog last?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Toch wel even alles op 300 dpi/CMYK/Lekker papiertje?
![]()
Donderdag 26 graden naar het schijnt. So close yet so far, voor mij in ieder geval![]()
Waarom is Comic Sansquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
?
.
Ik heb mijn scriptie ook in Comic Sans geschreven. Vond het wel een mooi lettertype.
Wat dacht je, elke titel in WordArt natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik loop nooit weer op schoenen met houten zolen, brandenquote:houd je scherp
Ik hoop dat je loopt te trollen want daar kotst elke vormgever vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is Comic Sans![]()
?
.
Ik heb mijn scriptie ook in Comic Sans geschreven. Vond het wel een mooi lettertype.
Als ik dat op school doe pakt die leraar me bij m'n kloten en krijg ik een trap na, door het raam naar buiten.
WordArt ------->quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Wat dacht je, elke titel in WordArt natuurlijk!Voor de ekte ekte
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik hoop dat je loopt te trollen want daar kotst elke vormgever vanAls ik dat op school doe pakt die leraar me bij m'n kloten en krijg ik een trap na, door het raam naar buiten.
.
Oh you so evil womanquote:![]()
![]()
Maar ik zit te denken he, ik heb nog wel bandage liggen. En als dat om polsen werkt, dan kan het ook om enkels![]()
![]()
Lang lang geleeee toen design en letterspatiering er niet toe deedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef VKV het volgende:
Vroegâh vond ik WordArt en Comic Sans echt zó mooi![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef VKV het volgende:
Vroegâh vond ik WordArt en Comic Sans echt zó mooi![]()
.
Jammer van die 'd' aan het eind, anders had je een rijmpje gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lang lang geleeee toen design en letterspatiering er niet toe deed.
Ze bestaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag van de week toevallig nog een scriptie in comic sans langskomen![]()
![]()
Je hebt er toch wel met rode dikke letters FAIL op geschreven hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag van de week toevallig nog een scriptie in comic sans langskomenWaar trouwens? Werk je op een hogeschool/uni ofzo?
Zal mijn vrouw de hint snappen als ik eerder dan haar thuis ben en haar in mijn sportkleren opwacht met haar fiets in de hand???
Edit: euh ik heb een oudere man bij mij in de klas zitten en hij leverde zijn eerste verslag ook in comic sans in.
Hij doet het niet meer maar hij vindt (met dt) heel die ophef onzin![]()
![]()
Ik denk dat ze dan vraagt: 'Is je eigen fiets kapot?''quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef streamnl het volgende:
Zal mijn vrouw de hint snappen als ik eerder dan haar thuis ben en haar in mijn sportkleren opwacht met haar fiets in de hand???Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Master scriptie van een medestudent (uni ja)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel met rode dikke letters FAIL op geschreven hè?Waar trouwens? Werk je op een hogeschool/uni ofzo?
![]()
![]()
Ik zou spontaan een natte la krijgen, dus ik denk dat zij het helemaal wel snaptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef streamnl het volgende:
Zal mijn vrouw de hint snappen als ik eerder dan haar thuis ben en haar in mijn sportkleren opwacht met haar fiets in de hand???![]()
Dinsdag aam'd bokaam'd![]()
Ja of ze roept: Hey een (rasistische opmerking over fietsenjatters die altijd trainingspakken en parka's dragen)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vraagt: 'Is je eigen fiets kapot?''![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Master scriptie van een medestudent (uni ja)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet minimaal Helvetica is met 4 verschillende alinea soorten en 3 soorten kopteksten, waarvan de text op een basislijn moet staan inlever is het direct een fail product hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef streamnl het volgende:
Zal mijn vrouw de hint snappen als ik eerder dan haar thuis ben en haar in mijn sportkleren opwacht met haar fiets in de hand???
Edit: euh ik heb een oudere man bij mij in de klas zitten en hij leverde zijn eerste verslag ook in comic sans in.
Hij doet het niet meer maar hij vindt (met dt) heel die ophef onzin![]()
![]()
Ik heb Palatino Linotype (idee van de Uni Leiden gepikt), lettergrootte 10. Vind het best deftig staanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als het niet minimaal Helvetica is met 4 verschillende alinea soorten en 3 soorten kopteksten, waarvan de text op een basislijn moet staan inlever is het direct een fail product hier![]()
![]()
Hahaha uuhhh ik zou gewoon vragen of ze gezellig meegaat. Dat ze moet pak-ezelen merkt ze dan onderweg vanzelf welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:22 schreef streamnl het volgende:
Zal mijn vrouw de hint snappen als ik eerder dan haar thuis ben en haar in mijn sportkleren opwacht met haar fiets in de hand???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb Palatino Linotype (idee van de Uni Leiden gepikt), lettergrootte 10. Vind het best deftig staanDeze meid snapt
![]()
![]()
![]()
![]()
Times new roman 11 schijnt trouwens het snelste te lezen te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:28 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb Palatino Linotype (idee van de Uni Leiden gepikt), lettergrootte 10. Vind het best deftig staan![]()
hmm ik en fietsen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan vraagt: 'Is je eigen fiets kapot?''![]()
Als ik ergens een hekel aan heb.... Nee, niet mij ding. Ik doe het wel ooit maar dan omdat we naar een terrasje gaan en we beiden iets met alcohol kunnen pakkenDat is een beeld wat ik niet wil visualiseren....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik zou spontaan een natte la krijgen, dus ik denk dat zij het helemaal wel snapt![]()
Dinsdag aam'd bokaam'd![]()
Maar die vind ik niet zo mooiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Times new roman 11 schijnt trouwens het snelste te lezen te zijn.En ze moeten er wel een beetje tijd aan besteden om het te lezen heur, heb er zelf ook zat tijd in gestoken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef Shravani het volgende:
Ik heb een nieuw huisdier![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik wou (en wil) die altijd 1 maar ik mocht dat nooit. Nu ben ik oud genoeg om zelf beslissingen te maken en mag ik ze nog niet hebben als huisdier![]()
![]()
Timesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Times new roman 11 schijnt trouwens het snelste te lezen te zijn.En snel lezen zorgt er meestal voor dat de tekst niet blijft hangen.
![]()
Ik als juf maak alles in verdana 11, regelafstand 1,5 en ook nog eens uitvullen. Ze hebben onderzocht dat dat voor dyslecten het fijnst leest.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Times new roman 11 schijnt trouwens het snelste te lezen te zijn.![]()
hihi ik vond 'm wel lief, zit ook nog steeds op m'n raam, ga 'm zo wel buitenzetten. Van andere spinnen moet ik niks hebben trouwens....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wou (en wil) die altijd 1 maar ik mocht dat nooit. Nu ben ik oud genoeg om zelf beslissingen te maken en mag ik ze nog niet hebben als huisdier![]()
Tarantula'squote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Slangen
![]()
![]()
Hondjes
![]()
Katten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik als juf maak alles in verdana 11, regelafstand 1,5 en ook nog eens uitvullen. Ze hebben onderzocht dat dat voor dyslecten het fijnst leest.
Goed om te weten, thanks!![]()
Tahoma 10 gebruiker hier. Vind die wel erg fijn
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dyslecten is weer heel wat anders natuurlijk. Die krijgen bij ons ook tentamens in een apart lettertypequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik als juf maak alles in verdana 11, regelafstand 1,5 en ook nog eens uitvullen. Ze hebben onderzocht dat dat voor dyslecten het fijnst leest.![]()
![]()
Die regelafstand heb ik er ook in gegooid, maar ik las juist dat uitvullen ervoor zorgt dat het slechter leestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik als juf maak alles in verdana 11, regelafstand 1,5 en ook nog eens uitvullen. Ze hebben onderzocht dat dat voor dyslecten het fijnst leest.![]()
Maargoed, maakt niet uit.![]()
Nou ik zal je vertellen dat ik illegaal aan dat lettertype was gekomen (licentie voor scholen is echt onbetaalbaar btw) en toen heb ik een aantal leerlingen die heel zwaar dyslectisch zijn een tekst laten lezen in dat lettertype. Ze vonden het helemaal niet fijn lezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dyslecten is weer heel wat anders natuurlijk. Die krijgen bij ons ook tentamens in een apart lettertype
@stream: donkerblauw lettertype op cremekleurig papier is nog eens extra extra fijn![]()
![]()
Oke, ook vandaag nog geen loopje.. Morgenvroeg denk ik. Vanochtend wel even gefitnessd..
Na zondag mag ik wel eventjes rust (A)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: