Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Zo maar 's de laptop afsluiten Morgen fitness en zwemmen op 't programma!
morgen? ik dacht nu
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
óók! Vol ( ) programma deze vakantie als 't op sporten aankomt! In allerlei classificaties!
hup, ga zak-zitten jij! Ksst!
voor je gaat slapen MoBlo...misschien de "wie loopt waar" spoiler even opschonen??!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
thankxs iedereen! haha in het grafiekje zie je precies waar ik op mijn bek ga! was zo aan het opletten naar de electriciteitsmasten waar we veels te dichtbij kwamen naar mijn zin. dat ik niet oplette en in de modder onderuit ging. ik heb namelijk een fobie voor electriciteitsmasten. als ik in mijn eentje loop dan kom ik er nooit in de buurt.maar met mijn pa mee ging het wel. i know rare fobie hahaha!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
ik heb namelijk een fobie voor electriciteitsmasten.
Even zonder dollen, dat lijkt me een vervelende fobie.. Wat vind je het engst eraan?
ja geen idee . de hoekmasten met de duivelshoorns en dikkere poten vind ik het engst. de electriciteits spanningsveld ben ik wel gevoelig voor. als kind al bang voor en nooit echt weg gegaan. als ik een nieuw stuk bos wil gaan verkennen kijk ik altijd op google earth of er lijnen doorheen gaan.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef winterstorm666 het volgende: thankxs iedereen! haha in het grafiekje zie je precies waar ik op mijn bek ga! was zo aan het opletten naar de electriciteitsmasten waar we veels te dichtbij kwamen naar mijn zin. dat ik niet oplette en in de modder onderuit ging. ik heb namelijk een fobie voor electriciteitsmasten. als ik in mijn eentje loop dan kom ik er nooit in de buurt.maar met mijn pa mee ging het wel. i know rare fobie hahaha!
Ik heb stiekem gegniffeld. Maar in ieser geval kun je er zelf nog om lachen. Ergens snap ik het wel hoor, groot lomp ding van ijzer en stroom(heul veul stroom).
En elektrisiteits huisjes die zoemen dan? Of echt puur die masten?
Ken trouwens een.gezin die onder van die leidingen wonen en zweren.dat ze sindsdien overal last van hebben. Inclusief ongeluk. Dus ach zo raar is het niet.
Misschien voel jij instinctief wel aan wat wij al niet meer kunnen voelen ofzo
gelukkig lijdt je niet aan Hexakosioihexekontahexaphobia
dit is de wekelijkse nieuwsbrief die ik per email krijg van ons overkoepelend provinciaal orgaan, leuk stukje onderaan over de Kenianen
Op dinsdag 26 juni 2012 03:59 schreef kwiwi het volgende: Gegeten, gaan hardlopen, niks aan de hand.. en nu, bijna 10 uur later, komt het eten er weer uit
heb je te dicht naast YUR gezeten?
daarom rennen wij ook in shorts het hele jaar door... da brotherhood jweetz
oke, oke....alleen vandaag dan niet...
Op dinsdag 26 juni 2012 06:30 schreef GotC het volgende: Dat is waar Maar..4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 2 lange tights (1 dik, 1 dun), 1 hardloopjasje..
ik moet mijn motivatie nog maar bewijzen met die temperaturen. Succes!
ik begon eind januari. na 2 lessend werd het-15 ik moet zeggen dat dat wel wat heeft om dan te lopen
Op dinsdag 26 juni 2012 06:30 schreef GotC het volgende: Dat is waar Maar..4 shirts met lange mouwen (waarvan 1 dunne), 2 lange tights (1 dik, 1 dun), 1 hardloopjasje..
nog geen handschoenen op het lijstje, en een muts...
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat goede hardloop kleren voor de winter is. Ik heb eigenlijk niets. Maar daar wil ik nog niet aan denken. * streamnl hoorde net op de radio dat het donderdag 26 graden wordt
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 26-06-2012 06:50:57 ]
Op dinsdag 26 juni 2012 06:44 schreef streamnl het volgende: Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat goede hardloop kleren voor de winter is. Ik heb eigenlijk niets. Maar daar wik ik nog niet aan denken. * streamnl hoorde net op de radio dat het donderdag 26 graden wordt
ondershirt (evt. met lange mouwen) shirt met lange mouwen windjacket tight muts handschoenen
wintergarderobe.......... done!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-06-2012 06:55:40 ]
nog geen handschoenen op het lijstje, en een muts...
Ja maar kort haar+muts op =...net alsof je kaal bent. . En handschoenen: Meh. Na paar km ben ik warm en zijn die dingen irritant Plus, 2 van m'n shirts komen tot aan m'n vingers. Incl duimgat . In het oranje en roze. En note het oplaadbare LED lampje op de mouw
Ja maar kort haar+muts op =...net alsof je kaal bent. . En handschoenen: Meh. Na paar km ben ik warm en zijn die dingen irritant Plus, 2 van m'n shirts komen tot aan m'n vingers. Incl duimgat [ afbeelding ] . In het oranje en roze. En note het oplaadbare LED lampje op de mouw
Oeh, duimgat. Dat is een goede
Zouden die dingen nu niet juist goedkoop zijn omdat het buiten het seizoen is?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Jump, deed dat niet zeer qua ademhalen? Ik weet nog dat ik soms naar buiten liep en blij was dat ik ergens weer naar binnen kon en dat het een scherpe koude lucht was.
Rd, ik heb wel nog wat lange ondergoed van defensie op de zolder liggen
Zag wel mutsen en handschoenen in de winkel bij de hardloopsectie
Oh, niet gezien... Tja, ik heb al handschoenen, en ik heb een band voor over m'n oren. Dat is goed genoeg gebleken tot nu toe. Mutsjes ben ik niet zo'n fan van. Alleen van gehaakte wintermutsen, maar die maak ik zelf
Rd, ik heb wel nog wat lange ondergoed van defensie op de zolder liggen
Volgens mij ligt mijn plunjebaal nog altijd bij mijn moeder op zolder inderdaad....en ik moet zeggen, dat lange ondergoed voor in de winter
Op dinsdag 26 juni 2012 06:56 schreef Viking84 het volgende: Duimgat is niet verplicht, dus zo'n shirt is ook gewoon als shirt met lange mouwen te gebruiken .
Ik heb een nog grotere hekel aan mouwen opstropen (iets wat dan wel moet, aangezien de mouw nog steeds lang is)
Op dinsdag 26 juni 2012 06:56 schreef Viking84 het volgende: Duimgat is niet verplicht, dus zo'n shirt is ook gewoon als shirt met lange mouwen te gebruiken .
nee, maar wel lekker op van die dagen dat het nog niet koud genoeg is om handschoenen te dragen
Ik wil onderhand eens kunnen genieten op het strand van de zon!
verdient!
Oh, niet gezien... Tja, ik heb al handschoenen, en ik heb een band voor over m'n oren. Dat is goed genoeg gebleken tot nu toe. Mutsjes ben ik niet zo'n fan van. Alleen van gehaakte wintermutsen, maar die maak ik zelf
Fuck die shirts.. Fok! wintermutsen
Ik moest maar eens wol inslaan voor de komende horrorwinter
kan je Molly niet scheren?
Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.
Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Silmarwen het volgende: Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.
Beterschap En succes. Hopelijk heb je nergens last van
Op dinsdag 26 juni 2012 07:30 schreef Silmarwen het volgende: Nou gister kies getrokken, vandaag zo goed als geen last. Alleen een beetje een dikke wang. Dus ik ga vanavond voorzichtig proberen hard te lopen volgens schema. Lukt het niet, gaat het bloeden, stop ik gewoon wat eerder.
Gister weer met veel moeite een rustig tempo gelopen, zelfs de rustige start begin ik steeds beter onder controle te krijgen en heb maar wat minder km's gelopen vanwege mn hiel, maar nu ook dus geen last van de hiel dus dat is lekker Werd wel voor een van de eerste keren ingehaald tijdens een trainingsrondje, maar het was duidelijk een versnelling van die persoon om me in te halen, want daarna blijf hij de hele tijd op 20 meter voor me lopen Moest de drang onderdrukken om hem niet voluit voorbij te gaan
Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef MaleDuck het volgende: Gister weer met veel moeite een rustig tempo gelopen, zelfs de rustige start begin ik steeds beter onder controle te krijgen en heb maar wat minder km's gelopen vanwege mn hiel, maar nu ook dus geen last van de hiel dus dat is lekker Werd wel voor een van de eerste keren ingehaald tijdens een trainingsrondje, maar het was duidelijk een versnelling van die persoon om me in te halen, want daarna blijf hij de hele tijd op 20 meter voor me lopen Moest de drang onderdrukken om hem niet voluit voorbij te gaan
Ja, maar laag trainingstempo lopen blijft lastig Volgens mijn schema van RW moet ik woensdag weer draven, dus weer eens wat snelheid, heb daar wel echt zin in
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ja, maar laag trainingstempo lopen blijft lastig Volgens mijn schema van RW moet ik woensdag weer draven, dus weer eens wat snelheid, heb daar wel echt zin in
inderdaad...moeilijk om je in te houden. nu twee dagen herstelloopjes gedaan...morgen maar even het tempo de 5km iets opvoeren
Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef MaleDuck het volgende: Gister weer met veel moeite een rustig tempo gelopen, zelfs de rustige start begin ik steeds beter onder controle te krijgen en heb maar wat minder km's gelopen vanwege mn hiel, maar nu ook dus geen last van de hiel dus dat is lekker Werd wel voor een van de eerste keren ingehaald tijdens een trainingsrondje, maar het was duidelijk een versnelling van die persoon om me in te halen, want daarna blijf hij de hele tijd op 20 meter voor me lopen Moest de drang onderdrukken om hem niet voluit voorbij te gaan
inderdaad...moeilijk om je in te houden. nu twee dagen herstelloopjes gedaan...morgen maar even het tempo de 5km iets opvoeren
Zat wel continue te denken, zal ik er een intervalletje van maken? Maar omdat ik zaterdag op wedstrijdtempo 6 km gelopen had, dacht ik, laten we dat maar niet doen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Maar het voelde wel goed qua spieren en nu ook nog steeds, dus moet wel blijven lukken Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...
Maar het voelde wel goed qua spieren en nu ook nog steeds, dus moet wel blijven lukken Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...
Alleen vind het lastig om een balans te vinden tussen snel trainen en langzaam trainen...
voor mij een reden geweest om bij een club te gaan trainen, mijn eigen rondjes op mijn eigen tempo en dan vooral in het weekend een lange langzame duurloop en dan in bij de club voornamelijk op snelheid trainen
Nou dat hoop ik niet M'n hartslagmeter schuurt als een idioot. En nu heb ik dus gewoon..een wond. Waar dat opklikding zit. . En m'n bh schuurt erlangs.
Nou dat hoop ik niet M'n hartslagmeter schuurt als een idioot. En nu heb ik dus gewoon..een wond. Waar dat opklikding zit. . En m'n bh schuurt erlangs.
aaauuwwwww...schurende dingen tijdens het hardlopen zijn sowieso oervervelend
sssssttttt....what happens in the sect stays in the sect
voor mij een reden geweest om bij een club te gaan trainen, mijn eigen rondjes op mijn eigen tempo en dan vooral in het weekend een lange langzame duurloop en dan in bij de club voornamelijk op snelheid trainen
Trouwens een nette HM gelopen dit weekend! Ik zag alleen maar bekertjes in Endomondo
the rules are the same for members to be..... walk to the light..!! we know you want to...
Ja Doe m'n hartslagmeter onder m'n sportbh. En GODNONDEJU dat doet zeer tegenwoordig. En met elke rustdag komt er een korstje op..en dan ga ik weer lopen.
Ja Doe m'n hartslagmeter onder m'n sportbh. En GODNONDEJU dat doet zeer tegenwoordig. En met elke rustdag komt er een korstje op..en dan ga ik weer lopen.
MAAR! M'n nieuwe sportbh gaat dit oplossen
Auw, dat is echt nasty... Hopelijk lost je nieuwe BH dat op!!
Beetje werken, hoef lekker niet veel te doen vandaag. Beetje in het zonnetje liggen en de een na laatste training van RW10 doen, maar die duurt hooguit een kwartier op een slakkentempe, dus komt goed met mij vandaag