Dat is iets totaal anders en vele malen beter natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Ik heb er vooral vertrouwen in dat ik mijn zoon "genoeg" heb geleerd waardoor hij niet in 7 sloten tegelijk zal lopen en ik dus niet zijn handje hoef vast te houden zoals hoe heloef zn moeder wil doen.
Geen idee of dat met open minded te maken heeft tbh
Doe ik ookquote:
Jammer dit!quote:
Tuurlijk niet, ik ga de toffe ome Royco worden natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
gaan ze je dan ook zien als hun vaderfiguur?
Daarom.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders en vele malen beter natuurlijk.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel weet je al van dat meisje trouwens?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Doei doei mooie manquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Ben gedaan hier. Bier drinken. Zwemmen. Adios!
Je hebt een rotjochquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
En dat mijn zoon nu al een ware eindbaas is dat moge duidelijk zijn
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ga de toffe ome Royco worden natuurlijk.
Levensmoe?quote:
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.quote:
Diegene die je hebt toegevoegd op fb met dezelfde naam als Pinda?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel weet je al van dat meisje trouwens?
Wat? Ik ga het adres voor ze worden waar ze hun eerste biertje enzo krijgen, en ik heb een shitload aan videogames natuurlijkquote:
Ik wil wel bij je in je tentje komen liggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.
Voor het geld hoef ik het niet te doen, en van de festivals krijg ik toch helemaal niets mee.
En daarbij zou ik dit weekend op concert at sea moeten werken en van donderdag tot zondag in mn eentje in een tentje moeten slapen.
Omkoping dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Ik ga het adres voor ze worden waar ze hun eerste biertje enzo krijgen, en ik heb een shitload aan videogames natuurlijk
Heb ik ook al aangeboden, moet je een kaartje kopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je in je tentje komen liggen
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.
Voor het geld hoef ik het niet te doen, en van de festivals krijg ik toch helemaal niets mee.
En daarbij zou ik dit weekend op concert at sea moeten werken en van donderdag tot zondag in mn eentje in een tentje moeten slapen.
Dan ben je op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diegene die je hebt toegevoegd op fb met dezelfde naam als Pinda?
Ik wilde eerst wachten tot na lowlands, maar eigenlijk kan lowlands me ook weer niet zoveel schelen. Waarschijnlijk hele lange shifts, paar dagen troep eten en slecht slapen en niets zien van wat je wilt zien.quote:
Later zei hij ook. Ik wilde bijna ja zeggen hoor mama, we kunnen het geld goed gebruiken maar principes he!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grapje hups, je hebt een leuk kind, alleen wilde ie niet meewerken
Kopen? Ik klim wel over het hek, vraag wel tips aan Stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik ook al aangeboden, moet je een kaartje kopen
Verdomme, ik had dus gewoon nog 1 final offer moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Later zei hij ook. Ik wilde bijna ja zeggen hoor mama, we kunnen het geld goed gebruiken maar principes he!
Toen moest ik huilen
[..]
Kopen? Ik klim wel over het hek, vraag wel tips aan Steven
Ja he.quote:
Ik vond die naam echt te bizar voor woorden.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, ik had dus gewoon nog 1 final offer moeten doen.
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde eerst wachten tot na lowlands, maar eigenlijk kan lowlands me ook weer niet zoveel schelen. Waarschijnlijk hele lange shifts, paar dagen troep eten en slecht slapen en niets zien van wat je wilt zien.
Daar gaan werken. Ze nemen letterlijk iedereen aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.
maar zijn er meer, en is er enige kans dat ik die zou kunnen ontmoeten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond die naam echt te bizar voor woorden.
Kun je toch de 2 leukste vrouwen in je leven combineren, loefje.quote:
Vind ik leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja even mn emmer water vullen zodat ik kan gaan plassen.
Te erg dit
Als je er gewoon gaat werken wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.
maar zijn er meer, en is er enige kans dat ik die zou kunnen ontmoeten?
Grmbl!!quote:
Als muntverkoper mag je bijna geen contact hebben nee. Bij de drank wel, maar dat gaat ook te snel allemaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mogen jullie niet omgaan met het publiek dan?
Half uur in de auto om even te poepenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan er niks aan doen.
Je mag wel hier naar de wc komen hoor
Ik zou het er voor over hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half uur in de auto om even te poepen
Ik niet. Lang leve de emmerquote:
Dan niet hoor, ondankbarequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. Lang leve de emmer![]()
Hopelijk is de wc morgen gemaakt
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als muntverkoper mag je bijna geen contact hebben nee. Bij de drank wel, maar dat gaat ook te snel allemaal.
quote:
Jij werkt ook op festivals?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Een dop?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja dat is wel het leuke vanmet festivals of feesten enzo werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja.quote:
Een goede saus kan een gerecht maken of brekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wat is jullie mening over sausjes.
Iets klopt hier niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede saus kan een gerecht maken of breken
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.
Krijg ik gratis muntjes bij jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Slaap lekker maanstraaltjequote:
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Ja want zoals eerder gezegd mag je die dingen niet meegeven zodat er geen volle fles water of wat dan ook naar iemands kop kan worden gegooid of worden gevuld. Mevrouw gooide toen maar al haar vrouwelijke charmes in de strijd.quote:
Dat is wel een groot voordeel, maar voor de festivals waar ik maar een dag werk vind ik de bar leuker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.
godver heloef, geef antwoordquote:
Wat denk jezelf?quote:
ja dusquote:
quote:
quote:
flippieesquote:
Weet ik niet. En nu ga ik -echt- naar bedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
dus.... heb ik hier al vrienden die me mee willen nemen ergens naar toe? netzoals kingtoppie matties heeft.
Kennen ze daar geen doe het zelf garages? Ohnee, meneer wil alles zo goedkoop mogelijk.. Veel plezier..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee geen plezier. is kut want moet ze op straat in enschede gaan maken.openbare weg enzo! allemaal mensen en gezeik!.
dat is ook wat nog meer stress oplevert, wanneer ik wel eraan bezig ga.
ben nog steeds niet begonnen.
Het is global smurfs day!!quote:
Dat soort nachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Boh tot 4uur met iemand whatsappen en om half 8 opmoeten was misschien niet zo heel slim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort nachten.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Je wil een hoger cijfer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga helemaal fout gekleed naar school.
Roze bloemetjes topje aan, geel/wit doorschijnend topje eroverheen, jeans en rode all stars.
Laatste les van een homo docent van ons die ook altijd in felle kleuren loopt met het liefst matchende crocs erbij.
kunstzinnige klassen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we gaan gewoon met de hele klas zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |