Jij werkt ook op festivals?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Een dop?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja dat is wel het leuke vanmet festivals of feesten enzo werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja.quote:
Een goede saus kan een gerecht maken of brekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wat is jullie mening over sausjes.
Iets klopt hier niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede saus kan een gerecht maken of breken
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.
Krijg ik gratis muntjes bij jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Slaap lekker maanstraaltjequote:
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Ja want zoals eerder gezegd mag je die dingen niet meegeven zodat er geen volle fles water of wat dan ook naar iemands kop kan worden gegooid of worden gevuld. Mevrouw gooide toen maar al haar vrouwelijke charmes in de strijd.quote:
Dat is wel een groot voordeel, maar voor de festivals waar ik maar een dag werk vind ik de bar leuker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.
godver heloef, geef antwoordquote:
Wat denk jezelf?quote:
ja dusquote:
quote:
quote:
flippieesquote:
Weet ik niet. En nu ga ik -echt- naar bedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 03:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
dus.... heb ik hier al vrienden die me mee willen nemen ergens naar toe? netzoals kingtoppie matties heeft.
Kennen ze daar geen doe het zelf garages? Ohnee, meneer wil alles zo goedkoop mogelijk.. Veel plezier..quote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee geen plezier. is kut want moet ze op straat in enschede gaan maken.openbare weg enzo! allemaal mensen en gezeik!.
dat is ook wat nog meer stress oplevert, wanneer ik wel eraan bezig ga.
ben nog steeds niet begonnen.
Het is global smurfs day!!quote:
Dat soort nachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Boh tot 4uur met iemand whatsappen en om half 8 opmoeten was misschien niet zo heel slim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort nachten.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Je wil een hoger cijfer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga helemaal fout gekleed naar school.
Roze bloemetjes topje aan, geel/wit doorschijnend topje eroverheen, jeans en rode all stars.
Laatste les van een homo docent van ons die ook altijd in felle kleuren loopt met het liefst matchende crocs erbij.
kunstzinnige klassen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we gaan gewoon met de hele klas zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |