Verdomme, ik had dus gewoon nog 1 final offer moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Later zei hij ook. Ik wilde bijna ja zeggen hoor mama, we kunnen het geld goed gebruiken maar principes he!
Toen moest ik huilen
[..]
Kopen? Ik klim wel over het hek, vraag wel tips aan Steven
Ja he.quote:
Ik vond die naam echt te bizar voor woorden.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, ik had dus gewoon nog 1 final offer moeten doen.
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde eerst wachten tot na lowlands, maar eigenlijk kan lowlands me ook weer niet zoveel schelen. Waarschijnlijk hele lange shifts, paar dagen troep eten en slecht slapen en niets zien van wat je wilt zien.
Daar gaan werken. Ze nemen letterlijk iedereen aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.
maar zijn er meer, en is er enige kans dat ik die zou kunnen ontmoeten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond die naam echt te bizar voor woorden.
Kun je toch de 2 leukste vrouwen in je leven combineren, loefje.quote:
Vind ik leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja even mn emmer water vullen zodat ik kan gaan plassen.
Te erg dit
Als je er gewoon gaat werken wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet dat er minstens 1 tof meisje is die wekt op festivals zoals jij.
maar zijn er meer, en is er enige kans dat ik die zou kunnen ontmoeten?
Grmbl!!quote:
Als muntverkoper mag je bijna geen contact hebben nee. Bij de drank wel, maar dat gaat ook te snel allemaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mogen jullie niet omgaan met het publiek dan?
Half uur in de auto om even te poepenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan er niks aan doen.
Je mag wel hier naar de wc komen hoor
Ik zou het er voor over hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half uur in de auto om even te poepen
Ik niet. Lang leve de emmerquote:
Dan niet hoor, ondankbarequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. Lang leve de emmer![]()
Hopelijk is de wc morgen gemaakt
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als muntverkoper mag je bijna geen contact hebben nee. Bij de drank wel, maar dat gaat ook te snel allemaal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |