Dat is iets totaal anders en vele malen beter natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hmm
Ik heb er vooral vertrouwen in dat ik mijn zoon "genoeg" heb geleerd waardoor hij niet in 7 sloten tegelijk zal lopen en ik dus niet zijn handje hoef vast te houden zoals hoe heloef zn moeder wil doen.
Geen idee of dat met open minded te maken heeft tbh
Doe ik ookquote:
Jammer dit!quote:
Tuurlijk niet, ik ga de toffe ome Royco worden natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
gaan ze je dan ook zien als hun vaderfiguur?
Daarom.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders en vele malen beter natuurlijk.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel weet je al van dat meisje trouwens?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Doei doei mooie manquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Barbusse het volgende:
Ben gedaan hier. Bier drinken. Zwemmen. Adios!
Je hebt een rotjochquote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
En dat mijn zoon nu al een ware eindbaas is dat moge duidelijk zijn
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ga de toffe ome Royco worden natuurlijk.
Levensmoe?quote:
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.quote:
Diegene die je hebt toegevoegd op fb met dezelfde naam als Pinda?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel weet je al van dat meisje trouwens?
Wat? Ik ga het adres voor ze worden waar ze hun eerste biertje enzo krijgen, en ik heb een shitload aan videogames natuurlijkquote:
Ik wil wel bij je in je tentje komen liggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.
Voor het geld hoef ik het niet te doen, en van de festivals krijg ik toch helemaal niets mee.
En daarbij zou ik dit weekend op concert at sea moeten werken en van donderdag tot zondag in mn eentje in een tentje moeten slapen.
Omkoping dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Ik ga het adres voor ze worden waar ze hun eerste biertje enzo krijgen, en ik heb een shitload aan videogames natuurlijk
Heb ik ook al aangeboden, moet je een kaartje kopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je in je tentje komen liggen
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon echt niet mee kan leven dat ze mn reiskosten niet betalen. Ben vorig weekend voor het indian summer festival in totaal 14 uur onderweg of bezig geweest, en heb misschien een tientje verdiend.
Voor het geld hoef ik het niet te doen, en van de festivals krijg ik toch helemaal niets mee.
En daarbij zou ik dit weekend op concert at sea moeten werken en van donderdag tot zondag in mn eentje in een tentje moeten slapen.
Dan ben je op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diegene die je hebt toegevoegd op fb met dezelfde naam als Pinda?
Ik wilde eerst wachten tot na lowlands, maar eigenlijk kan lowlands me ook weer niet zoveel schelen. Waarschijnlijk hele lange shifts, paar dagen troep eten en slecht slapen en niets zien van wat je wilt zien.quote:
Later zei hij ook. Ik wilde bijna ja zeggen hoor mama, we kunnen het geld goed gebruiken maar principes he!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grapje hups, je hebt een leuk kind, alleen wilde ie niet meewerken
Kopen? Ik klim wel over het hek, vraag wel tips aan Stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik ook al aangeboden, moet je een kaartje kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |