Jij werkt ook op festivals?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons kwam er een man 4x terug voor mij en kwamen er Noren steeds terug voor Fe en kwamen er een stel Grieken steeds terug om een doos flugel te kopen. Al met al best gezellig.
Een dop?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja dat is wel het leuke vanmet festivals of feesten enzo werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn trouwens verschrikkelijke wezens, een beetje flirten voor een dop. Een fucking dop.
Mind was blowen.
Ja.quote:
Een goede saus kan een gerecht maken of brekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wat is jullie mening over sausjes.
Iets klopt hier niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede saus kan een gerecht maken of breken
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt beter dan mijn ervaringen tot nu toe.
Krijg ik gratis muntjes bij jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Slaap lekker maanstraaltjequote:
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Die muntverkoop vond ik wel relaxter maar wel veel minder gezellig. Je kon niet lopen, je kon niet praten, je kon niet echt genieten van de sfeer enzovoort. Wel jammer dat ik dan op Mysteryland in muntverkoop terwijl daar alle mensen niet strak onder de pillen staan.
Ja want zoals eerder gezegd mag je die dingen niet meegeven zodat er geen volle fles water of wat dan ook naar iemands kop kan worden gegooid of worden gevuld. Mevrouw gooide toen maar al haar vrouwelijke charmes in de strijd.quote:
Dat is wel een groot voordeel, maar voor de festivals waar ik maar een dag werk vind ik de bar leuker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn dat je bij de muntverkoop gewoon kon zitten, zeker als je lange shifts moet maken is alleen maar staan wel zwaar. Maar drank was wel veel gezelliger, beetje rondspringen en lekker druk.
godver heloef, geef antwoordquote:
Wat denk jezelf?quote:
ja dusquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |