Vind ik leuk!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik houd me soms wel aan mijn woord hoor
iik heb een deel gemist geloof ikquote:
Ik bedoelde het topicquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik heb een deel gemist geloof ik
Weet ikquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, lieve schat; dat bedoelde ik niet
oh. RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:
Fiew...quote:
Eens. Houden we nog iets van een avondwake? Of is dat te christelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh. RIP aan de nabestaanden dan maar.
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Fiew...
[..]
Eens. Houden we nog iets van een avondwake? Of is dat te christelijk
En cake erbij natuurlijk!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.
Ik denk nog even.
Altijd tof, mensen die meedenken. Heb ik tenminste niet het idee dat ik er alleen voor staquote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.
Ik denk nog even.
bier vult voldoendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hey, jij hier? Wij zijn wel ontzettend interactief bezig vanavond!quote:
Hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Wij zijn wel ontzettend interactief bezig vanavond!![]()
Slaap lekker
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:30 schreef Marcoss het volgende:
Wisten jullie al dat die versie van Triggerfinger bij Giel zelf in de studio opgenomen is?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:30 schreef Marcoss het volgende:
Wisten jullie al dat die versie van Triggerfinger bij Giel zelf in de studio opgenomen is?
quote:
quote:
Issie op vakantie? Ik had hem nog niet gemist...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan niet wachten tot Domien terug is om zijn vakantie te delen met ons
DOMIEN
Niet haten op Domienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Issie op vakantie? Ik had hem nog niet gemist...
I'm the worst fan in the world
Scherpquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk, ga je een BMW kopen, vraag je een nummer aan uit de Audi reclame...
Ik ben juist een van de weinige posters hier die niet haat op Domienquote:
Ik vond de eerste beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, net Lynyrd Skynyrd en dan nu Kid Rock
Eigenlijk dus 2 keer hetzelfde liedje in een ander jasje
Goedzo, want een onbenul als Rob Stenders mag natuurlijk nog niet eens de veters van baas Domien strikken. Laat dat helder zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinige posters hier die niet haat op Domien
Pardon?!quote:
Ik kan het natuurlijk alleen maar met je eens zijn in dezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goedzo, want een onbenul als Rob Stenders mag natuurlijk nog niet eens de veters van baas Domien strikken. Laat dat helder zijn
Laat mij ffquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pardon?!
Spandau Ballet... Het kan te gek ook, hoor.
Het origineel van Kid Rock is natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, net Lynyrd Skynyrd en dan nu Kid Rock
Eigenlijk dus 2 keer hetzelfde liedje in een ander jasje
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het origineel van Kid Rock is natuurlijk veel beter.
Ja en wat dacht je van de baas Vanilla Ice, die een nummer schreef waar Queen een nummer op heeft gebaseerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
En helemaal dat Neil Young 'Southern Man' schreef naar aanleiding van dat nummer van Kid RockBriliant!
Hansquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van de baas Vanilla Ice, die een nummer schreef waar Queen een nummer op heeft gebaseerd
Overigens heeft Neil Young alles gejat van Jimmy Fallon, laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
En helemaal dat Neil Young 'Southern Man' schreef naar aanleiding van dat nummer van Kid RockBriliant!
Noem dat nummer nou niet, dat triggert je broer om mij via msn allerlei links te sturen. Dan klik ik erop (nieuwsgierig als ik ben...) En dan blijkt het een stukje Plage te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Lion in the morning sun
Is dit nummer nou nog niet dood
Lijkt plage wel![]()
Volgend jaar vrolijk nog een keer
Tony Joe White is geinspireerd door Dire Straits sowieso..quote:
Lotto krassen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem dat nummer nou niet, dat triggert je broer om mij via msn allerlei links te sturen. Dan klik ik erop (nieuwsgierig als ik ben...) En dan blijkt het een stukje Plage te zijn.
Ik ga er van krassen
Al wat gewonnen met krassen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Noem dat nummer nou niet, dat triggert je broer om mij via msn allerlei links te sturen. Dan klik ik erop (nieuwsgierig als ik ben...) En dan blijkt het een stukje Plage te zijn.
Ik ga er van krassen
Nee, ik ben net een streepjescode dankzij Plagequote:
Je was me voorquote:
BLIEP!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben net een streepjescode dankzij Plage
Ik liep laatst iets te dicht langs zo'n scanapparaat, ¤15,65!quote:
Die heb ik nog gezien Werchter 08quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik liep laatst iets te dicht langs zo'n scanapparaat, ¤15,65!
Nee, kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet duur overigens
Come as you are
Wait, what happened?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Overigens heeft Neil Young alles gejat van Jimmy Fallon, laat dat duidelijk zijn.
De lunch, het toiletbezoek erna of het feit dat je mij de genadeklap hebt uitgedeeld in WF?quote:
Lunchquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
De lunch, het toiletbezoek erna of het feit dat je mij de genadeklap hebt uitgedeeld in WF?
The gates waren vanmorgen rond 8:30 wagenschijt open!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lunch
Toilet komt straks wel weer rond 15:00Je kan bij mij de klok er bijna op gelijk zetten
9:15 bij mij meestal, na de 2e koffiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The gates waren vanmorgen rond 8:30 wagenschijt open!!
2 en 2 dagen om precies te zijn. Althans, de enige van de twee die er toe doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog maar een paar maanden tot het Paradiso-concert van dat andere IJslandse exportproduct.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
2 en 2 dagen om precies te zijn. Althans, de enige van de twee die er toe doet.
Omdat Limp Bizkit vet isquote:
Moest wel even het kaartje erbij pakken om te kijken wanneer het ook alweer was...quote:
Klasgenoot was naar LB in HMH vorige week...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat Limp Bizkit vet is
Toen ik er live bij was 2 jaar terug in de HMH kregen ze het zelfs voor elkaar een cover te doen van een Coldplay nummer (Yellow) en beter te laten klinken dan het origineel
Ja ik vond 1 keer wel voldoende, maar dat ligt meer aan het gespring van het publiek waar ik toch echt te oud voor benquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klasgenoot was naar LB in HMH vorige week...
Nog altijd goed voor een glimlach op m'n gezicht.quote:
Ik word er narrig van, ik overweeg nu zelfs te gaan shoppenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nog altijd goed voor een glimlach op m'n gezicht.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
"Maybe the dingo ate your baby"
In de Giel-show. Nu heeft ie twee kanalen waarop ie z'n copypaste-'talenten' kan verspreiden. Dat ie lekker commercieel gaat. Dit soort shows heeft bij de publieken niks te zoeken.quote:
twitter:RamonSchuttinga twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:46:25Nog meer singer songwriter drek op #3fm. Fragiel emo gezever. reageer retweet
twitter:markwestelaken twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 14:46:43#3fm hou op met dat twarres achtig jammerend zingend meisje!! Alvast bedank reageer retweet
Ik zou haar gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef Sersjee het volgende:
Weliswaar bij de buren, maar ik vind 'em leuk!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft toch al genoeg op haar hoofd?
Ik weet niet hoe ik over deze grap heen moet gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze heeft toch al genoeg op haar hoofd?
quote:
Wat ik allemaal uitgevroten heb vroeger!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Die enorme schrikreactie is niet alleen jouw schuld hoor, ik heb een walgelijk slecht geweten
Ik snap die leraar wel, wat een rotstreek van je...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ik allemaal uitgevroten heb vroeger!!!
Straffen toen je in het Voortgezet Onderwijs zat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik snap die leraar wel, wat een rotstreek van je...
Mopje, dat was vroeger! Nu ben je gewoon een enorm brave en beschaafde vent gewordenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Organisatie ZiggoDome doet vaag, op de een of andere manier denken ze dat Michiel vanaf 21.30 live Pearl Jam gaat uitzenden op 3FM... maar volgens mij weet die van niets.
twitter:concerten twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 19:39:07Vanaf 21:30 uur kan je op 3FM live luisteren naar het concert van Pearl Jam in het Ziggo Dome. #pearljam reageer retweet
Die zal het wel weer van @ZiggoDome hebben gekopieerd, is exact dezelfde tekst namelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:concerten twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 19:39:07Vanaf 21:30 uur kan je op 3FM live luisteren naar het concert van Pearl Jam in het Ziggo Dome. #pearljam reageer retweet
Ik heb in m'n laatste jaar met 5 vrienden de school een paar uur bezet, waardoor er menig proefwerk niet door kon gaan en het een lichte chaos werd in de buurt. Toen we later die dag terug kwamen, riep de rector ons bij hem in z'n kantoor en kregen we een biertje. Gouwe vent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ik allemaal uitgevroten heb vroeger!!!
Straffen toen je in het Voortgezet Onderwijs zat
Dat biertje werd rectaal ingebracht zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb in m'n laatste jaar met 5 vrienden de school een paar uur bezet, waardoor er menig proefwerk niet door kon gaan en het een lichte chaos werd in de buurt. Toen we later die dag terug kwamen, riep de rector ons bij hem in z'n kantoor en kregen we een biertje. Gouwe vent.
Nee hoor, netjes ontkurkt in het handje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat biertje werd rectaal ingebracht zeker.
Wat is er dan vrijdag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Evertjan het volgende:
geen stenders dus vrijdagavond? of laten ze Rob opnieuw chaos radio maken zoals vorige jaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Sersjee het volgende:
*heeft al een hele tijd terug webcams opgehangen in het topic*
na ons eindexamen natuurkunde in 1992, het was zomers weer, hebben we nog een tijd in de zon gezeten met onze natuurkunde leraar, en een krat bier dat hij had meegenomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb in m'n laatste jaar met 5 vrienden de school een paar uur bezet, waardoor er menig proefwerk niet door kon gaan en het een lichte chaos werd in de buurt. Toen we later die dag terug kwamen, riep de rector ons bij hem in z'n kantoor en kregen we een biertje. Gouwe vent.
Mijn privacy, wat doe je?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Sersjee het volgende:
*heeft al een hele tijd terug webcams opgehangen in het topic*
Hmja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, netjes ontkurkt in het handje.
DOeidoeiiiiiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
Saaie avond is saai, net als de muziek. Ik duik op de bank, mogelijk af en toe nog een post om de hoek gooiend
Ik geloof dat ik daar maar niet aan moet beginnen, lijkt me verslavendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef borisz het volgende:
Ik raadde Roels Luchtdrumnummer een tiende sneller dan Roel zelf.
Gezellig hoor skatjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hang hier nog met een half oog, sorry
Dat. Hetzelfde als met DrawSomething en Wordfeud, ik begin er niet aan, anders kom ik nergens meer aan toe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar niet aan moet beginnen, lijkt me verslavend
Wordfeud speel ik nog met een select gezelschap, niet meer met een hele kudde. Das inderdaad niet te doen. Drawsomething ben ik op uitgekeken, speel ik nog een of twee keer per maandquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Hetzelfde als met DrawSomething en Wordfeud, ik begin er niet aan, anders kom ik nergens meer aan toe.
geen idee. EW gaat wel "gewoon" door en ik hoop dat Stenders er is. kan me herinneren dat het vorige jaar een puinzooi was jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Evertjan het volgende:
geen stenders dus vrijdagavond? of laten ze Rob opnieuw chaos radio maken zoals vorige jaar
Sorry, ik weet het echt niet! Ik weet wel dat ik eerst een compleet lege dag in m'n agenda had staan, maar dat er vanavond stiekem een verjaardag in is geslopenquote:
Dan heb je toch gewoon hoofdpijn/buikpijn/een gebroken been?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het echt niet! Ik weet wel dat ik eerst een compleet lege dag in m'n agenda had staan, maar dat er vanavond stiekem een verjaardag in is geslopen
Nee, ik heb het zelf afgesproken. Diegene is al lang jarig geweest en moet er toch een keertje heenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon hoofdpijn/buikpijn/een gebroken been?
Ik speel nu Rumble, moeite van t opzoeken waard!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordfeud speel ik nog met een select gezelschap, niet meer met een hele kudde. Das inderdaad niet te doen. Drawsomething ben ik op uitgekeken, speel ik nog een of twee keer per maand
Ach ja het is wel kansloos idd, maar als je weet dat hij zingt 'come closer and see', dan raak je het gauw genoeg kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Markeerstift het volgende:
Pascal verneukt A Forest met zijn reclamepoging.
Misschien is hij wel heel erg verlegenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Wtf is er met sommige mensen...
Word ik gebeld op m'n mobiel, onbekend nummer voor mij, dus ik neem netjes op met m'n naam etc...
Reactie:
"met wat?"
ik: "Met Martin...Met wie spreek ik?"
tuut, tuut, tuut....
Ik heb zin om deze fucking trainer van de Venlosche boys (lang leve Google) terug te bellen en te zeggen dat beleefde mensen ook gewoon kunnen zeggen: oh sorry, verkeerd verbonden...
Onbeschofte tyfushorken
Ik had gestemd op BSBquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:52 schreef minthy het volgende:
Bummer, ik had wel zin in Dragostea din tei
Dus dankzij jou heb ik een van m'n favoriete nummers niet gehoordquote:
Alors on Dansequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
Een zomerhit die ik nog wel kan aanhoren.
Misschien in oktober, behalve als het dan lekker weer is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou ein-de-lijk eens afgelopen met dat Lion In The Morning Sun mongolennummer?
quote:Vrijdag 29 juni 3FM op Concert At SEA
19.00 - 22.00 uur MetMichiel
22.00 - 01.00 uur Stenders Late Vermaak![]()
![]()
Zaterdag 30 juni 3FM op Concert At SEA
18.00 - 20.00 uur That's Live
20.00 - 22.00 uur Annemieke Plays
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het nou ein-de-lijk eens afgelopen met dat Lion In The Morning Sun mongolennummer?
Genoeg tijd ervóór om het nummer níet meer te draaien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien in oktober, behalve als het dan lekker weer is.
De teller staat slechts op 132.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker nummer!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gatver iddquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Plage op 609...
We hebben dus nog wel ff vrees ik
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Plage op 609...
We hebben dus nog wel ff vrees ik
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet wel zeggen dat dat per dag verschilt hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Paul het volgende:
Gewoon heel dat 3fm moet meer varieren. Ok in de spits mag het van mij lekker eentonig zijn omdat het filepubliek dat wil. Maar de rest vd uren mag er echt wel wat meer variatie. Het is toch geen commerciele omroep?
Nouquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dat per dag verschilt hoor!Soms is het echt een goede dag
Neen, is dat aan te raden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En alors heb je de show van Rihanna +Jay Z op Hackney al bekeken ?
Okay ik ga het binnenkort checken,bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |