Vind ik leuk!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik houd me soms wel aan mijn woord hoor
iik heb een deel gemist geloof ikquote:
Ik bedoelde het topicquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik heb een deel gemist geloof ik
Weet ikquote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, lieve schat; dat bedoelde ik niet
oh. RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:
Fiew...quote:
Eens. Houden we nog iets van een avondwake? Of is dat te christelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh. RIP aan de nabestaanden dan maar.
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Fiew...
[..]
Eens. Houden we nog iets van een avondwake? Of is dat te christelijk
En cake erbij natuurlijk!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.
Ik denk nog even.
Altijd tof, mensen die meedenken. Heb ik tenminste niet het idee dat ik er alleen voor staquote:Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan pitten, maar we hebben het na een begrafenis ook wel eens op een zuipen gezet na de ceremonie.
Ik denk nog even.
bier vult voldoendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hey, jij hier? Wij zijn wel ontzettend interactief bezig vanavond!quote:
Hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, jij hier? Wij zijn wel ontzettend interactief bezig vanavond!![]()
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |