quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even nagekeken. Mensen die in deze reeks topics hebben gekaapt zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
Volgende ga ik ook stelen stelletje kut paupers.
Verveel je je zo erg?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken. Mensen die in deze reeks topics hebben gekaapt zijn
TJV, bobbernaut, MineraalWater, AlDieWillenteKaaprenVaren, Yuri_Boyka, drumstickNL en Nozem.
De bastards!
Ah ok, dat is geoorloofd danquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ja 1 keer van bob omdat hij dat ook bij mij deed.
jij toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie kloont er trouwens nou de hele tijd?
Tis zo ookquote:Op maandag 25 juni 2012 21:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ziet Bobber al met zo'n gezicht zitten*
Mor en Lor.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie kloont er trouwens nou de hele tijd?
quote:
Driver van site halen -> USB -> Laptop?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:39 schreef MineraalWater het volgende:
Ja lekker zeg, Is de netwerkcontrollen opeens niet geinstalleerd op mijn laptop. kan ik nu geen fuck doen en ik heb nog niet eens een CD bij die laptop gekregen.
Leuk vooral met oortjesquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:
godverdomme! Ik had wat gekloot met mijn geluidsinstellingen en ging t dus weer terug naar normaal zetten.. gaat het volume opeens vol op 100 ik schrik me de tering...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Schrijven en muziek luisteren gaat niet samen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben een onderzoek aan het schrijven over Malcolm X en luister nu deze muziek:
Ik voorspel een lulverhaal over een epische neger
Mjah muziek zonder tekst gaat wel. En neen, is voor m'n studie geschiedenis. Mocht helaas zelf geen onderwerp uitzoeken voor dit vakquote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Schrijven en muziek luisteren gaat niet samen.Is dat onderzoek voor filosofie?
Al gedaan, Werkt ook niet. Alleen WIFI werkt niet maar Ethernet wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Driver van site halen -> USB -> Laptop?
Altijd kankerdom of gestolen.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:18 schreef Mordecai het volgende:
Verlicht mij, wat is er precies mis met 9gag?
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om eens op te rotten met je eeuwige gezeik? Bedankt.quote:
Te duur man, te duur.quote:
Jij eerstquote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om eens op te rotten met je eeuwige gezeik? Bedankt.
Kom vechten dan, provinciaal.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om eens op te rotten met je eeuwige gezeik? Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:30 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, neem er nog een.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ze laten zich allemaal naaien.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef maurisioo het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een betaald account op FOK!?![]()
![]()
Om mij te onderscheiden van het plebs dat hier rondwaart.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
alleen tom hoor?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef maurisioo het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een betaald account op FOK!?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik voel mij verheven, beter, uitverkoren, almachtig en alwetend. En weet je wat het mooie is? Dat ben ik ook.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
nopequote:nopequote:Op maandag 25 juni 2012 22:40 schreef TJV het volgende:
Ik voel mij verheven, beter, uitverkoren, almachtig en alwetend. En weet je wat het mooie is? Dat ben ik ook.![]()
Wie nog meer danquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie ben jij om mij tegen te spreken?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
jij niet/quote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef Mender het volgende:
[..]
ik, drumpie, aldi en verder weet ik zo nietOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
mender is op de zuunige tourIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ooowh ja ik zie nu dat t sterretje goud is!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
eigenlijk heeft ie 2 sterretjesquote:Op maandag 25 juni 2012 22:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja ziet er idd wel een beetje zielig uit zo 1 sterretje Mender.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
linkquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En jij.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
dat kan ik zelfs nog beter-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb verdomme al mijn geld besteed aan het afbetalen van Ted, ik heb toch geen geld meer man!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik gooide een wens in de put, vraag me niet ik zal nooit vertellen
Ik keek naar jou als het viel en nu ben je op mijn manier
Ik zou mijn ziel ruilen voor een wens, stuivers en dubbeltjes voor een kus
Ik was niet op zoek naar, maar nu ben je op mijn manier
Uw blik hield, gescheurde jeans, huid was showin '
Hot Night, wind was Blowin ', waar je denkt dat je gaat kindje
He, ik net ontmoet u, en dit is gek
Maar hier is mijn nummer, dus misschien bel me
Het is moeilijk naar rechts kijken, naar je baby
En alle andere jongens, probeer me te jagen
Je nam je tijd met de oproep, nam ik geen tijd met de val
Je gaf me helemaal niets, maar toch je bent op mijn manier
Ik smeek en lenen en te stelen, op het eerste gezicht en het is echt
Ik wist niet dat ik zou het voelen. maar het is me in de weg
Uw blik hield, gescheurde jeans, huid was showin '
Hot Night, wind was Blowin ', waar je denkt dat je gaat kindje
Het is moeilijk naar rechts kijken, naar je baby
Voordat u in mijn leven kwam, miste ik je zo graag
Ik miste je zo slecht, ik miste je zo, zo slecht
En je moet dat weten, ik miste je zo, zo slecht
Het is moeilijk om goed kijken naar je baby
Ik miste je zo slecht, ik miste je zo, zo slecht
En je moet weten dat, dus bel me misschienOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ontiegelijk saai stuk om te rijden, maar wel leuk om het een keer zo te zienquote:
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Niemand klikt op die aids youtube filmpjes dus doe geen moeite
Waar solliciteer je naar?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef MineraalWater het volgende:
Morgen sollicitatie gesprek dus ik ga naar bed. WELTRUSTEN BIG BOIISSS
Succes en trusten btwSuikoden heerst![]()
Niemand leest jouw aids reacties dus doe geen moeite.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef bobbernaut het volgende:
Niemand klikt op die aids youtube filmpjes dus doe geen moeite [ afbeelding ]![]()
![]()
Licht en geluid.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Waar solliciteer je naar?
Succes en trusten btw![]()
Steek je hand in je kont joh.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:30 schreef bobbernaut het volgende:
Niemand klikt op die aids youtube filmpjes dus doe geen moeite [ afbeelding ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord...quote:(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
bij een shop ?quote:Je mist nietsquote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, daar had ik nog nooit van gehoord...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Mender het volgende:
Wow je zou hiermee iets moeten kunnen doen in combinatie met minecraft blokken.Wow toen zei ik dat maar geen idee of het mogelijk was,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dat kan maar dat zou wel epic zijn
Nu kom ik dit tegen
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah vet, lijkt mij ook wel cool werk zeker bij grote evenementen.quote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dat is gestoord.. maar wat is het?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Wow toen zei ik dat maar geen idee of het mogelijk was,
Nu kom ik dit tegen
Mandelbulb is een 3d variant op dit:quote:
En bestaat nog maar sinds een paar jaar.
Maar nu heeft iemand dus een manier gevonden om er een minecraft map mee te maken.![]()
![]()
Lijkt wel me eerste vriendin.
Owja me eerste test :
Mijn eerste time lapse : Erg leerzaam want : te snel, te overbelicht, te lage kwaliteit, wat minder cliché onderwerp gebruiken MAAR! hier was ik niet achter gekomen zonder het te proberen. More to come en laat die coole ideeën maar komen.Fear is the grease of society.![]()
Ai, maar hoe heb je dat gedaan dan? Om de zoveel minuten een foto? Of heletijd filmen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Owja me eerste test :
Mijn eerste time lapse : Erg leerzaam want : te snel, te overbelicht, te lage kwaliteit, wat minder cliché onderwerp gebruiken MAAR! hier was ik niet achter gekomen zonder het te proberen. More to come en laat die coole ideeën maar komen.
Als ik heel eerlijk ben... nou, ik vind 'm goed hoor man! Jammer dat je net niet nog iets langer door bent gegaan!
Voor zo'n timelapse moet je eigenlijk een compact hebben....zonde van je sluiter/spiegel mech.![]()
Wel aardig die timelapsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Owja me eerste test :
Mijn eerste time lapse : Erg leerzaam want : te snel, te overbelicht, te lage kwaliteit, wat minder cliché onderwerp gebruiken MAAR! hier was ik niet achter gekomen zonder het te proberen. More to come en laat die coole ideeën maar komen.![]()
![]()
Hij had misschien inderdaad iets langer moeten zijn, de zon ging net onder
(grappige locatie btw, wat is het?)
zn autisten dorp ._.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef Lorrelies het volgende:
Hij had misschien inderdaad iets langer moeten zijn, de zon ging net onder
(grappige locatie btw, wat is het?)
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik heel eerlijk ben... nou, ik vind 'm goed hoor man! Jammer dat je net niet nog iets langer door bent gegaan!
Voor zo'n timelapse moet je eigenlijk een compact hebben....zonde van je sluiter/spiegel mech.Fear is the grease of society.![]()
Jup maar t klopt wel. Maar ook soms timelapse filmpjes. En gebruik ook een compact camera. Het nadeel van die dingen is alleen dat er vaak hele beperkte tot geen instel mogelijkheden zijn om foto's te maken met een interval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.
Maar als je er custom software op zet van deze site http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK heb je ineens wel ontiegelijk veel mogelijkheden. Met mijn compact camera kan ik dan zelfs RAW schieten. Je zet die software op je sd kaart. Je camera denkt dat het een firmware update is, hij start de software en je kan vooruit.![]()
![]()
Inderdaad, ik heb geen flauw idee wat hij allemaal zeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.![]()
![]()
Elke 20 sec en foto. die met Quiktime pro achter elkaar gooien en dan op youtube pleuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ai, maar hoe heb je dat gedaan dan? Om de zoveel minuten een foto? Of heletijd filmen?
Is mijn woning, woon er met nog 200 mensen ofzo en je ziet de binnentuin met kapel.Fear is the grease of society.![]()
Waarom spellen mensen Tekkit? Omdat ze meer uitdaging willen?
Mij lijkt het niks omdat je veel meer moet verzamelen terwijl je inventory even klein blijft. En je simpele dingen in gewikkeld gaat maken.Fear is the grease of society.![]()
En de TD heeft besloten om gaten te gaan boren in het dak, met en klopboor. Voelt als en tandarts met ADHD.Fear is the grease of society.![]()
Ideen timelapse? Heb al groeiende plantjes gehoord, rottend fruit maar wil wat orgineels.Fear is the grease of society.![]()
Dan praat je over seconden met die peugot, en dan kan ik beter filmen.
En die duitse stad die af brand lijkt me wel vet. Waar woont je familie?
Nee serieus, mensen in een straat timelapsen lijkt me wel vet.Fear is the grease of society.![]()
quote:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef vogelkooi het volgende:
Nee serieus, mensen in een straat timelapsen lijkt me wel vet.![]()
Of anders gewoon een deel van een straat, de straat bij een hoek ofzo. Dat je alleen de voeten van de mensen ziet.![]()
Ja of meerdere standpunten combineren, ga eens kijken voor en draai motortje voor me statief oid.Fear is the grease of society.![]()
Een poos geleden maakte ik zo'n grapje, bleek diens moeders een paar jaar geleden verongelukt te zijn. Dat was wel even heel genant.![]()
De vader van een vriend heeft een leuk grapje. Hij kijkt op de klok en zegt "mannen, nog vijf minuten!"
Wij natuurlijk "wat dan?", waarop hij zegt "Dan is het vijf minuten later!"
Elke keer dat ik er ben trap ik er weer inElke fucking keer
![]()
![]()
Oh, dattem. Nee er ehm, donderdag ben ik dus jarig, dus had ik daarvoor vrij gevraagd. Maar nu ga ik mijn verjaardag op een andere datum vieren, bij voorkeur wanneer mijn ouders een weekje/weekendje weg zijn. Er kunnen er donderdag wel een paar mensen langs komen, maar geen dertig ofzo.
Dus heb ik ontvrij gevraagd en werk ik dus donderdag gewoon. Om vijf uur ben ik dan klaar, om half zes terug. Oftewel: kom niet voor vijfen aanzetten.![]()
Op goedkoopbier.nl maken ze reclame voor een biershotjespistool voor drankspellen. Maar wat is het nut van een biershotjespistool?![]()
Gewoon zo een super soaker vullen met wodka/jagermaister/rum/oid. en dan mensen in de mond spuiten. Eerst snappen ze niet wat het is, maar aan het eind van de avond willen ze het niet eens meer weten.Fear is the grease of society.![]()
Ik zit mij te bedenken, het klinkt niet onaardig. Maar dan moet er op het einde van de avond wel iemand nog in staat zijn om dat ding na te vullen.![]()
![]()
En als er iemand na die suggereerde pomp beweging nog niet wild is dan weet ik het ook niet meer.Fear is the grease of society.![]()
Goedemiddag, het is al weer bijna halverwege de dag, Ekte mannen staan om zes uur op!.Fear is the grease of society.![]()
De jeugd is niet meer wat het vroeger was. Wij fietsten elke dag zestig kilometer naar school, dertig héén, dertig terug. Maar deze kinderen presteren het nog om de tram die voor het huis stopt te missen.![]()
deze man weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De jeugd is niet meer wat het vroeger was. Wij fietsten elke dag zestig kilometer naar school, dertig héén, dertig terug. Maar deze kinderen presteren het nog om de tram die voor het huis stopt te missen.
![]()
![]()
Nu klink je als die nep japanner van de frontpage.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
hoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HAPPY BIRTHDAY ARIANA GRANDE!
Ik moet met het ov ja. en koffie. en aankleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, kijk eens wie er allemaal wakker zijn![]()
|o|Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan je gemakkelijk alle standaarmeuk van je branden PC af gooien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker handig dat programma PC Decrapifier!![]()
Haha, ik heb hetzelfde programma gebruikt voor me laptop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker handig dat programma PC Decrapifier!![]()
hall0n
mijn vaste internet is deaud en mijn backup mobiel dongel ding heeft maar 50kbit/s
nou gr grWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Boeiend, vertel mij meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef gogosweden het volgende:
hall0n
mijn vaste internet is deaud en mijn backup mobiel dongel ding heeft maar 50kbit/s
nou gr gr![]()
WAUW DIT VOEGT ECHT HEEL VEEL TOE AAN DIT TOPIC!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha, ik heb hetzelfde programma gebruikt voor me laptop.
Bnerd je bent stom, ga weg.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAUW DIT VOEGT ECHT HEEL VEEL TOE AAN DIT TOPIC!!
Bnerd je bent stom, ga weg.![]()
![]()
Ja dat heeft je normale internet toch ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef gogosweden het volgende:
hall0n
nou gr gr![]()
Waarom ALTIJD en OVERAL CONTINU Bnerd i.p.v. Berend?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAUW DIT VOEGT ECHT HEEL VEEL TOE AAN DIT TOPIC!!
Bnerd je bent stom, ga weg.![]()
![]()
normaal is het minstens 1mbit/s en dat vind ik nog wel redelijk te doen,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat heeft je normale internet toch ook?
maar als je 7mbit gewend bent en je gaat dan naar 50kbit/s omdat je internet er mee ophoud vind ik klote...Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Omdat Bnerd een flikker is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom ALTIJD en OVERAL CONTINU Bnerd i.p.v. Berend?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat nijlpaardfotootje was niet voor niks 8 MBquote:Size: 81,06 KB (83 009 bytes)
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
same here.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik grote pics en .gifs bekijk loopt internet hier op kantoor ineens flink traag
Toen ik nog in KPD mocht duurde het een pakweg 20 minuten om 25 posts met gifjes te laden
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, en thuis heb ik ook maar een lullig 50 Mbits glasvezellijntje![]()
ik vind 7mbit download al snel
Ik laatst League of Legends spelen en tegelijk met 2.5 MB/s downloaden, ging mijn ping ineens van zestien naar achttien. Hardstikke onspeelbaar natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik laatst League of Legends spelen en tegelijk met 2.5 MB/s downloaden, ging mijn ping van zestien naar achttien. Hardstikke onspeelbaar natuurlijk.![]()
ik speel bf3 met 120 ping
Dus jij bent die laggende kutzweed!quote:
ik doe nog steeds recon als een baas hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus jij bent die laggende kutzweed!
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.quote:![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.![]()
![]()
![]()
verwend enzo
Ik heb echt iets heeeeeeel grappigs van VBOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En ik weet veel geheimpjes van jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb echt iets heeeeeeel grappigs van VBWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
En ik van jouquote:
Toen ik nog thuis woonde hadden we echt heel traag internetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.(mijn ma wist niet eens wat voor internetsnelheid we hadden, maar het zal niet meer zijn geweest dan 20mb). Maar dat leverde iig flink wat ruzies op in huis tussen mij en mijn broertje, want die wilde nog wel eens wat downloaden en dan kon ik niet eens meer een youtube filmpje bekijken
![]()
Poepbroeder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wij kijken op jullie allebei neer.
Haha, dat klinkt wel vervelend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde hadden we echt heel traag internet(mijn ma wist niet eens wat voor internetsnelheid we hadden, maar het zal niet meer zijn geweest dan 20mb). Maar dat leverde iig flink wat ruzies op in huis tussen mij en mijn broertje, want die wilde nog wel eens wat downloaden en dan kon ik niet eens meer een youtube filmpje bekijken
Dat nog wel.quote:![]()
![]()
Kom is op skypequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zei vroeger altijd 'poepbroek' ipv 'kroepoek'(dat vond mijn pa leuk om me aan te leren overigens)
![]()
_!
Maar ik ben ook een hele brave en lieve vrouw heurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vrouwmens eerder op om eten klaar te maken? In dat geval goed voor elkaar.
Wat een trage kutverbindingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, en thuis heb ik ook maar een lullig 50 Mbits glasvezellijntje
en laat me raden, upload speed is 10mbit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat een trage kutverbinding
en laat me raden, upload speed is 10mbit?
Nee, gewoon 50/50 wel. En tsja, 50 Mbit werkt prima, ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: