quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even nagekeken. Mensen die in deze reeks topics hebben gekaapt zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
Volgende ga ik ook stelen stelletje kut paupers.
Verveel je je zo erg?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken. Mensen die in deze reeks topics hebben gekaapt zijn
TJV, bobbernaut, MineraalWater, AlDieWillenteKaaprenVaren, Yuri_Boyka, drumstickNL en Nozem.
De bastards!
Ah ok, dat is geoorloofd danquote:Op maandag 25 juni 2012 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ja 1 keer van bob omdat hij dat ook bij mij deed.
jij toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie kloont er trouwens nou de hele tijd?
Tis zo ookquote:Op maandag 25 juni 2012 21:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ziet Bobber al met zo'n gezicht zitten*
Mor en Lor.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie kloont er trouwens nou de hele tijd?
quote:
Driver van site halen -> USB -> Laptop?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:39 schreef MineraalWater het volgende:
Ja lekker zeg, Is de netwerkcontrollen opeens niet geinstalleerd op mijn laptop. kan ik nu geen fuck doen en ik heb nog niet eens een CD bij die laptop gekregen.
Leuk vooral met oortjesquote:Op maandag 25 juni 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:
godverdomme! Ik had wat gekloot met mijn geluidsinstellingen en ging t dus weer terug naar normaal zetten.. gaat het volume opeens vol op 100 ik schrik me de tering...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Schrijven en muziek luisteren gaat niet samen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:46 schreef Mordecai het volgende:
Ik ben een onderzoek aan het schrijven over Malcolm X en luister nu deze muziek:
Ik voorspel een lulverhaal over een epische neger
Mjah muziek zonder tekst gaat wel. En neen, is voor m'n studie geschiedenis. Mocht helaas zelf geen onderwerp uitzoeken voor dit vakquote:Op maandag 25 juni 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Schrijven en muziek luisteren gaat niet samen.Is dat onderzoek voor filosofie?
Al gedaan, Werkt ook niet. Alleen WIFI werkt niet maar Ethernet wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Driver van site halen -> USB -> Laptop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |