quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, en thuis heb ik ook maar een lullig 50 Mbits glasvezellijntje
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik laatst League of Legends spelen en tegelijk met 2.5 MB/s downloaden, ging mijn ping van zestien naar achttien. Hardstikke onspeelbaar natuurlijk.
Dus jij bent die laggende kutzweed!quote:
ik doe nog steeds recon als een baas hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus jij bent die laggende kutzweed!
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.
En ik weet veel geheimpjes van jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb echt iets heeeeeeel grappigs van VB
En ik van jouquote:
Toen ik nog thuis woonde hadden we echt heel traag internetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had je me laatst moeten zien zeg, zaten mijn broertje en mijn zusje tegelijk Full HD films te streamen, mijn internet was letterlijk stroop. Lagspikes van rond de vijfentwintig. Kutzooi.
Poepbroeder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wij kijken op jullie allebei neer.
Haha, dat klinkt wel vervelend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde hadden we echt heel traag internet(mijn ma wist niet eens wat voor internetsnelheid we hadden, maar het zal niet meer zijn geweest dan 20mb). Maar dat leverde iig flink wat ruzies op in huis tussen mij en mijn broertje, want die wilde nog wel eens wat downloaden en dan kon ik niet eens meer een youtube filmpje bekijken
![]()
Dat nog wel.quote:
Kom is op skypequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |