deze man weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De jeugd is niet meer wat het vroeger was. Wij fietsten elke dag zestig kilometer naar school, dertig héén, dertig terug. Maar deze kinderen presteren het nog om de tram die voor het huis stopt te missen.
Ik moet met het ov ja. en koffie. en aankleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, kijk eens wie er allemaal wakker zijn
Kan je gemakkelijk alle standaarmeuk van je branden PC af gooien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker handig dat programma PC Decrapifier!
Haha, ik heb hetzelfde programma gebruikt voor me laptop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker handig dat programma PC Decrapifier!
Boeiend, vertel mij meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef gogosweden het volgende:
hall0n
mijn vaste internet is deaud en mijn backup mobiel dongel ding heeft maar 50kbit/s
nou gr gr
WAUW DIT VOEGT ECHT HEEL VEEL TOE AAN DIT TOPIC!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef Berend. het volgende:
[..]
Haha, ik heb hetzelfde programma gebruikt voor me laptop.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAUW DIT VOEGT ECHT HEEL VEEL TOE AAN DIT TOPIC!!
Bnerd je bent stom, ga weg.
Ja dat heeft je normale internet toch ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef gogosweden het volgende:
hall0n
mijn vaste internet is deaud en mijn backup mobiel dongel ding heeft maar 50kbit/s
nou gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |