Dat is gestoord.. maar wat is het?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Wow toen zei ik dat maar geen idee of het mogelijk was,
Nu kom ik dit tegen
Mandelbulb is een 3d variant op dit:quote:
Ai, maar hoe heb je dat gedaan dan? Om de zoveel minuten een foto? Of heletijd filmen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel me eerste vriendin.
Owja me eerste test :
Mijn eerste time lapse : Erg leerzaam want : te snel, te overbelicht, te lage kwaliteit, wat minder cliché onderwerp gebruiken MAAR! hier was ik niet achter gekomen zonder het te proberen. More to come en laat die coole ideeën maar komen.
Wel aardig die timelapsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel me eerste vriendin.
Owja me eerste test :
Mijn eerste time lapse : Erg leerzaam want : te snel, te overbelicht, te lage kwaliteit, wat minder cliché onderwerp gebruiken MAAR! hier was ik niet achter gekomen zonder het te proberen. More to come en laat die coole ideeën maar komen.
zn autisten dorp ._.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:17 schreef Lorrelies het volgende:
Hij had misschien inderdaad iets langer moeten zijn, de zon ging net onder
(grappige locatie btw, wat is het?)
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik heel eerlijk ben... nou, ik vind 'm goed hoor man! Jammer dat je net niet nog iets langer door bent gegaan!
Voor zo'n timelapse moet je eigenlijk een compact hebben....zonde van je sluiter/spiegel mech.
Jup maar t klopt wel. Maar ook soms timelapse filmpjes. En gebruik ook een compact camera. Het nadeel van die dingen is alleen dat er vaak hele beperkte tot geen instel mogelijkheden zijn om foto's te maken met een interval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.
Inderdaad, ik heb geen flauw idee wat hij allemaal zeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt, gewoon reactie copy/pasta.
Elke 20 sec en foto. die met Quiktime pro achter elkaar gooien en dan op youtube pleuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ai, maar hoe heb je dat gedaan dan? Om de zoveel minuten een foto? Of heletijd filmen?
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:01 schreef vogelkooi het volgende:
Nee serieus, mensen in een straat timelapsen lijkt me wel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |