quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, op de vlop staat oh-oh koude frummels, geen briefje, geen vogel , 1 zegel , 3 strippen![]()
![]()
![]()
![]()
Okaay, dag poppetjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef HuubTuub het volgende:
is het klaar? Dan ga ik weer aan de slag. Mocht iemand iets willen quoten, ga je gang... er zit geen auteursrecht op.
Jij houdt maar een poule meisje...je hebt immers niks anders te doen. Prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we een poule gaan houden jongens? Ik zag een keer of 8, voordat ze vertrekt
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand al een plaatje voor een attentionwhore?
Ja, is dit je 2de?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij houdt maar een poule meisje...je hebt immers niks anders te doen. Prima.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef HuubTuub het volgende:
is het klaar? Dan ga ik weer aan de slag. Mocht iemand iets willen quoten, ga je gang... er zit geen auteursrecht op.
Degenen die hier elke dag zitten, dat zijn pas de aandachtshoeren.quote:
Nou die vlop was mooi dicht hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
IK SNAP HET NIET
![]()
![]()
Koude frummels klopt wel
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Degenen die hier elke dag zitten, dat zijn pas de aandachtshoeren.
Maar daar hebben ze blijkbaar nooit bij nagedacht
wist je trouwens dat SanDisk zelfs een modderbad overleefdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Miniem het volgende:
[..]Extra accu en snelle geheugenkaart.
Is trouwens nog sneller dan die ik besteld had
Wtf, miss heb ik er dan 2 gemaakt en ligt die ene hier nog in de stapel met rotzooi ? Morgen maar ff tjekken. Zo eerst met Boe te DA.quote:
Je zei wel de wasmachinequote:Op maandag 25 juni 2012 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wist je trouwens dat SanDisk zelfs een modderbad overleefd
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, miss heb ik er dan 2 gemaakt en ligt die ene hier nog in de stapel met rotzooi ? Morgen maar ff tjekken. Zo eerst met Boe te DA.
Dat was vorige weekquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat was vorige week
Gister een modderbad
laat me raden, Blisters?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
VERDOMME, WIE BEDENKT ER ALTIJD VAN DIE SCHIJTVERPAKKINGEN
Biertje graag. Euroshopper is prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goed idee
* Ynske komt naast Bos op t bankje zitten. Wil je popcorn? of liever een cocktail?
TU/Delftersquote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
Management dat een krap verpakkingsbudget toedeelt.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
*proest*quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef HuubTuub het volgende:
niet alleen pubers hebben penetratiedrang, kijk dat de kriebel in je poes verdwijnen nadat ver over de houdbaarheidsdatum bent, hoeft niet te betekenen dat we allemaal als een non moeten leven.
Oh ik dacht dat je weg wasquote:Op maandag 25 juni 2012 15:14 schreef Robijn48 het volgende:
Oh goh...ik word genegeerd.
Maar me wel in de TT zetten, stelletje zieligerds.
Nou deze zagen we toch allemaal van verre aankomen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Zet niemand meer onaangekondigd in TT of ondertitel, stelletje dombo's.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou deze zagen we toch allemaal van verre aankomen hoor
Geef dr nou geen aandachtquote:
Ja jij zei tabee, ik dacht daar gaat ze dan hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je moet eens lezen, en niet denken, wat dat kan je niet.
Daaaar gaaaaat zeeeeeee.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij zei tabee, ik dacht daar gaat ze dan hoor
Ik zou bijna zover willen gaan dat ze erger is dan MP, maar dat kan geloof ik nietquote:
netjesquote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef Miniem het volgende:
Ik kan trouwens 663 foto's schieten in RAW@ mijn 16GB SD kaart.
Nou als dat het enige wasquote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je vocabulair is ietwat aan de beperkte kant me dunkt
Das mooi, en nu?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef Miniem het volgende:
Ik kan trouwens 663 foto's schieten in RAW@ mijn 16GB SD kaart.
Wat jou dunkt, interesseert me niet. Niet van iemand die uit '89 komt en maar wat zwetst.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zat net al te denken, miss nog 1 extra aanschaffen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes
zorg wel dat je voldoende afwisselt, iets met kaarten die corrupt raken
Wie weet, het doet me denken aan mensen met afasie, ze probeert zich te uiten maar krijgt er alleen maar dit uitquote:
Ja. En dat zegt iemand uit '89.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet, het doet me denken aan mensen met afasie, ze probeert zich te uiten maar krijgt er alleen maar dit uit
Beperkt is echt een sleutelwoord in haar levenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat afasie niet de gehele lading dektquote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet, het doet me denken aan mensen met afasie, ze probeert zich te uiten maar krijgt er alleen maar dit uit
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beperkt is echt een sleutelwoord in haar leven
toevallig net aan t bekijken wat ik heb liggenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zat net al te denken, miss nog 1 extra aanschaffen.
Godverdommequote:Op maandag 25 juni 2012 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
toevallig net aan t bekijken wat ik heb liggen
4x1GB
2x2GB
4x4GB
2x8GB
Ga jij nou maar weer katten uit je niet bestaande tuin weren.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beperkt is echt een sleutelwoord in haar leven
Jij moet echt niet lachen, jij weet zelf niet eens meer wat je op de post doet en wanneer en zoquote:
Wat voor kaartjes precies? ook extra snelle?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
toevallig net aan t bekijken wat ik heb liggen
4x1GB
2x2GB
4x4GB
2x8GB
Hey, ik kan het afschuiven op de drank, welk excuus heeft zij?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet echt niet lachen, jij weet zelf niet eens meer wat je op de post doet en wanneer en zoDDD
Je hecht wel erg veel waarde aan leeftijd he, maar dat moet ook wel want intelligentie heb je niet. En nogmaals, voor iemand die ons zo oninteressant vind ben je wel erg veel met ons bezig nu.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat jou dunkt, interesseert me niet. Niet van iemand die uit '89 komt en maar wat zwetst.
quote:
quote:
Nou kamper, wieberen naar je woonwagenkamp.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hecht wel erg veel waarde aan leeftijd he, maar dat moet ook wel want intelligentie heb je niet. En nogmaals, voor iemand die ons zo oninteressant vind ben je wel erg veel met ons bezig nu.
Hetzelfde geld voor je standaard retributie dat we je niet kennen, achterlijk wijf dat je bent, je kent ons ook niet en toch maak je net zoveel aannames over ons. Je komt een stuk geloofwaardiger over als je jezelf niet tegen zou spreken. Respect moet je verdienen, dat hebben we niet voor je omdat je antiek bent.
Qwea, weet je zeker dat je mijnes gepost hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, ik kan het afschuiven op de drank, welk excuus heeft zij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hohohomaar!
Hell yaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qwea, weet je zeker dat je mijnes gepost hebt?
Ik heb er vertrouwen in, ik moet ook zo wegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Qwea het volgende:
Ik moet echt zo weg, kan ik het aan Muis of Oh-Oh overlaten om een geniale robijn TT te maken?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef SecretSanta001 het volgende:
Robijn is net een wrat, dar moet je niet aan peuteren, die moet je negeren.Ik denk dat 30 kuren chemo niet gaan helpen tegen RobijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Of LK!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou bijna zover willen gaan dat ze erger is dan MP, maar dat kan geloof ik niet
Geldt is hier met een t.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hecht wel erg veel waarde aan leeftijd he, maar dat moet ook wel want intelligentie heb je niet. En nogmaals, voor iemand die ons zo oninteressant vind ben je wel erg veel met ons bezig nu.
Hetzelfde geld voor je standaard retributie dat we je niet kennen, achterlijk wijf dat je bent, je kent ons ook niet en toch maak je net zoveel aannames over ons. Je komt een stuk geloofwaardiger over als je jezelf niet tegen zou spreken. Respect moet je verdienen, dat hebben we niet voor je omdat je antiek bent.
Mijn god. Echt. Ik ga weg voordat ik erin blijfquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geldt is hier met een t.
Jochie uit '89. Niet opgevoed zeker?
Succes met Boequote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god. Echt. Ik ga weg voordat ik erin blijf
Inderdaad, ik ben jonger, maar iets zegt me dat de honderd jaar voorsprong die je hebt op leeftijd niet gelijk staat met de levenservaring die je zou moeten hebben want anders had je allang afgehaakt hier. Je gaat dit niet winnen en je zit jezelf alleen maar te irriteren terwijl wij in een deuk liggen. Dit is hopeloos, en je weet het en toch blijf je doorgaan. Beetje tegen molens blijven vechten is prima, maar besef wel dat Don Quichot ook een rare boon was.quote:
Doe dat zelf, jochie.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef HuubTuub het volgende:
zeg, mislukte abortus... ga je zelf doorspoelen.
Oorspronkelijk is Don Quichot een politieke satire.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben jonger, maar iets zegt me dat de honderd jaar voorsprong die je hebt op leeftijd niet gelijk staat met de levenservaring die je zou moeten hebben want anders had je allang afgehaakt hier. Je gaat dit niet winnen en je zit jezelf alleen maar te irriteren terwijl wij in een deuk liggen. Dit is hopeloos, en je weet het en toch blijf je doorgaan. Beetje tegen molens blijven vechten is prima, maar besef wel dat Don Quichot ook een rare boon was.
nee, heb je niet nodig, je camera kan dat in buffermode niet eens zo snel wegschrijvenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat voor kaartjes precies? ook extra snelle?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben jonger, maar iets zegt me dat de honderd jaar voorsprong die je hebt op leeftijd niet gelijk staat met de levenservaring die je zou moeten hebben want anders had je allang afgehaakt hier. Je gaat dit niet winnen en je zit jezelf alleen maar te irriteren terwijl wij in een deuk liggen. Dit is hopeloos, en je weet het en toch blijf je doorgaan. Beetje tegen molens blijven vechten is prima, maar besef wel dat Don Quichot ook een rare boon was.
De eerste helft van de TT is van een liedje, er staat alleen dat jij in deze SC zit, dus waar maak je je nou druk om?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef Robijn48 het volgende:
Feit is wel dat jullie zowel de TT als een ondertitel gebruiken over iemand om lekker te treiteren.
Ga zo door. Echt. Dan zal er nog een boel van jullie terechtkomen.
Zo hoog?????quote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef HuubTuub het volgende:
volgens mij slaat 48 op het IQ... maar ik twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |