Goed ideequote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zet de Robijn ignore modus aan en gaat maar lekker wat anders doen. Mischien even een modje aanklampen ofzo...
Hou jij muil meisje.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Had ze gedaan in DM
maar ze begrijpt niet, dat niet iedereen een DM meteen leest, iets met mobiel enzo
en als je dan niet meteen reageert, gaat ze schelden_
Ah, ik schuif ook bij jullie aanquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goed idee
* Ynske komt naast Bos op t bankje zitten. Wil je popcorn? of liever een cocktail?
Sommige oudjes worden steeds ongeduldiger. Dat knopje om de zuster te roepen wordt ook misbruikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Had ze gedaan in DM
maar ze begrijpt niet, dat niet iedereen een DM meteen leest, iets met mobiel enzo
en als je dan niet meteen reageert, gaat ze schelden_
quote:
Doe maar borrelnootjes cocktail smaak.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goed idee
* Ynske komt naast Bos op t bankje zitten. Wil je popcorn? of liever een cocktail?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige oudjes worden steeds ongeduldiger. Dat knopje om de zuster te roepen wordt ook misbruikt.
Misschien heeft er iemand een leven? in tegenstelling tot jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou jij muil meisje.
Ik heb je uren geleden ge DM't. En je durft enkel hier. Je durft niks terug te zeggen in DM.
Goh, waarom verbaast me dat toch niet?
Klopt.Het zijn allemaal meisjes en jongens hier. Verder niks.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Q., heb je nieuwe pillen gestuurd?????????
Ik heb ze, je moet ook wel beter frankeren he![]()
![]()
Hey, ik heb een vraagje aan je. Is het mogelijk dat je zelfmoord pleegt?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet ze helemaal haar grote bek houden.
Je bent echt het onbeleefdst en het domst van iedereen hier, op je ouwe dagquote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou jij muil meisje.
Ik heb je uren geleden ge DM't. En je durft enkel hier. Je durft niks terug te zeggen in DM.
Goh, waarom verbaast me dat toch niet?
Doegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt.Het zijn allemaal meisjes en jongens hier. Verder niks.
En nu ga ik weer wat zinnigs doen. Tabee!
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee nee, je moet ff Yvonne roepen, kan die ook ff lachen gieren ende brullen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zet de Robijn ignore modus aan en gaat maar lekker wat anders doen. Mischien even een modje aanklampen ofzo...
Ze hebben de toetsenborden weer niet achter slot en grendel gedaan in het gestichtquote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef HuubTuub het volgende:
is het weer volle maan ofzo? of staat het hek weer open bij Huize Wappie?
Hallo, 3 postzegels, niet genoeg??? En nee, geen nieuwquote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Q., heb je nieuwe pillen gestuurd?????????
Ik heb ze, je moet ook wel beter frankeren he![]()
![]()
Dag hea!!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, 3 postzegels, niet genoeg??? En nee, geen nieuw
Ik heb een Yvonne-fobiequote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, je moet ff Yvonne roepen, kan die ook ff lachen gieren ende brullen.
+1quote:
Dan denk je verkeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Robijn doet me denken aan die zelfbenoemde oudjes in de supermarkt die al klagende over de 'jeugd van tegenwoordig' voordringen bij mensen die nog ouder zijn en er niets van durven te zeggen
Wat de neuk! Had er 3 opgeplaktquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zit 1 zegel op???
Ongestempeld, dat dan weer wel
Ooh kijk, daar is ze alweer.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd.
Maar je word nog wel ouder, en dan snap je het wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
de hele dag boos achter de geraniums zitten vitten op katten en jeugd. Dan kun je net zo goed maar alvast in je graf gaan liggen en wachten op het eind.
Ja lieverdquote:
Ik dacht dat jij weg was?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd.
Maar je word nog wel ouder, en dan snap je het wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q, alleen drie strippen, geen vogel, geen briefje of zo, en 1 postzegel
Ja, maar hallo, ik zit echt in een generatiekloofdingetje Q! Hier heb ik moeite met de oudjes en daar met de jonkiesquote:
Nee man, je zei toch dat die vogel er ook bij zat?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk! Had er 3 opgeplakt
Ongestempeld?![]()
ooh god. Zou Robijn stiekem bij de post werken?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, ik zit echt in een generatiekloofdingetje Q! Hier heb ik moeite met de oudjes en daar met de jonkies
Nee man, op de vlop staat oh-oh koude frummels, geen briefje, geen vogel , 1 zegel , 3 strippenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er zat een briefje in met "Hey geile kutsnol, hier je drugs. Kun je mooi in je haringstal steken! Kusjes, je kutje."
En die vogelvlop wel heel? Zelfde vlop?
Zullen we een poule gaan houden jongens? Ik zag een keer of 8, voordat ze vertrektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |