Ik heb een Yvonne-fobiequote:Op maandag 25 juni 2012 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, je moet ff Yvonne roepen, kan die ook ff lachen gieren ende brullen.
+1quote:
Dan denk je verkeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Robijn doet me denken aan die zelfbenoemde oudjes in de supermarkt die al klagende over de 'jeugd van tegenwoordig' voordringen bij mensen die nog ouder zijn en er niets van durven te zeggen
Wat de neuk! Had er 3 opgeplaktquote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zit 1 zegel op???
Ongestempeld, dat dan weer wel
Ooh kijk, daar is ze alweer.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd.
Maar je word nog wel ouder, en dan snap je het wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:04 schreef HuubTuub het volgende:
de hele dag boos achter de geraniums zitten vitten op katten en jeugd. Dan kun je net zo goed maar alvast in je graf gaan liggen en wachten op het eind.
Ja lieverdquote:
Ik dacht dat jij weg was?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd.
Maar je word nog wel ouder, en dan snap je het wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q, alleen drie strippen, geen vogel, geen briefje of zo, en 1 postzegel
Ja, maar hallo, ik zit echt in een generatiekloofdingetje Q! Hier heb ik moeite met de oudjes en daar met de jonkiesquote:
Nee man, je zei toch dat die vogel er ook bij zat?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk! Had er 3 opgeplakt
Ongestempeld?![]()
ooh god. Zou Robijn stiekem bij de post werken?
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, ik zit echt in een generatiekloofdingetje Q! Hier heb ik moeite met de oudjes en daar met de jonkies
Nee man, op de vlop staat oh-oh koude frummels, geen briefje, geen vogel , 1 zegel , 3 strippenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er zat een briefje in met "Hey geile kutsnol, hier je drugs. Kun je mooi in je haringstal steken! Kusjes, je kutje."
En die vogelvlop wel heel? Zelfde vlop?
Zullen we een poule gaan houden jongens? Ik zag een keer of 8, voordat ze vertrektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |