quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, op de vlop staat oh-oh koude frummels, geen briefje, geen vogel , 1 zegel , 3 strippen![]()
![]()
![]()
![]()
Okaay, dag poppetjequote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef HuubTuub het volgende:
is het klaar? Dan ga ik weer aan de slag. Mocht iemand iets willen quoten, ga je gang... er zit geen auteursrecht op.
Jij houdt maar een poule meisje...je hebt immers niks anders te doen. Prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we een poule gaan houden jongens? Ik zag een keer of 8, voordat ze vertrekt
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand al een plaatje voor een attentionwhore?
Ja, is dit je 2de?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij houdt maar een poule meisje...je hebt immers niks anders te doen. Prima.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef HuubTuub het volgende:
is het klaar? Dan ga ik weer aan de slag. Mocht iemand iets willen quoten, ga je gang... er zit geen auteursrecht op.
Degenen die hier elke dag zitten, dat zijn pas de aandachtshoeren.quote:
Nou die vlop was mooi dicht hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
IK SNAP HET NIET
![]()
![]()
Koude frummels klopt wel
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Degenen die hier elke dag zitten, dat zijn pas de aandachtshoeren.
Maar daar hebben ze blijkbaar nooit bij nagedacht
wist je trouwens dat SanDisk zelfs een modderbad overleefdquote:Op maandag 25 juni 2012 15:07 schreef Miniem het volgende:
[..]Extra accu en snelle geheugenkaart.
Is trouwens nog sneller dan die ik besteld had
Wtf, miss heb ik er dan 2 gemaakt en ligt die ene hier nog in de stapel met rotzooi ? Morgen maar ff tjekken. Zo eerst met Boe te DA.quote:
Je zei wel de wasmachinequote:Op maandag 25 juni 2012 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wist je trouwens dat SanDisk zelfs een modderbad overleefd
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, miss heb ik er dan 2 gemaakt en ligt die ene hier nog in de stapel met rotzooi ? Morgen maar ff tjekken. Zo eerst met Boe te DA.
Dat was vorige weekquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat was vorige week
Gister een modderbad
laat me raden, Blisters?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
VERDOMME, WIE BEDENKT ER ALTIJD VAN DIE SCHIJTVERPAKKINGEN
Biertje graag. Euroshopper is prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Goed idee
* Ynske komt naast Bos op t bankje zitten. Wil je popcorn? of liever een cocktail?
TU/Delftersquote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
Management dat een krap verpakkingsbudget toedeelt.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
*proest*quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef HuubTuub het volgende:
niet alleen pubers hebben penetratiedrang, kijk dat de kriebel in je poes verdwijnen nadat ver over de houdbaarheidsdatum bent, hoeft niet te betekenen dat we allemaal als een non moeten leven.
Oh ik dacht dat je weg wasquote:Op maandag 25 juni 2012 15:14 schreef Robijn48 het volgende:
Oh goh...ik word genegeerd.
Maar me wel in de TT zetten, stelletje zieligerds.
Nou deze zagen we toch allemaal van verre aankomen hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Zet niemand meer onaangekondigd in TT of ondertitel, stelletje dombo's.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou deze zagen we toch allemaal van verre aankomen hoor
Geef dr nou geen aandachtquote:
Ja jij zei tabee, ik dacht daar gaat ze dan hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 15:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je moet eens lezen, en niet denken, wat dat kan je niet.
Daaaar gaaaaat zeeeeeee.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij zei tabee, ik dacht daar gaat ze dan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |