SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door YskaFredriksson op 25-06-2012 01:22:05 ]Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Gaaf hoor!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat: Chantal trouwen? Mike
[ afbeelding ]
Dit is de ring die ik van Mike kreeg toen we een jaar samen waren, elk jaar zou ik er een steentje bij krijgen. Vorig jaar s dat niet gelukt dus 3 weken geleden heeft M de ring weggebracht om er 2 steentjes in te laten zetten. Heeft de smiecht er stiekem ook nog een grotere in laten zetten. Dus 4 kleintjes en 1 grote
[ afbeelding ]
Jippie!
Mooi detail, k had die dag nog geen borstel door mn haar gehaald en had ook helemaal geen make up op!
Hihi jaaaaa en ik word er nu ook helemaal weer druk van met al die filmpjes enzo. K heb een zwaar slaap te kort, ben morgen weer aan het werk maar ik kan nu wel 3 uur hakken voor mn gevoel :pquote:
ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi jaaaaa en ik word er nu ook helemaal weer druk van met al die filmpjes enzo. K heb een zwaar slaap te kort, ben morgen weer aan het werk maar ik kan nu wel 3 uur hakken voor mn gevoel :p
Chantal trouwen? Mikequote:Op maandag 25 juni 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op die sleep staat.
Maar Yska, ik kan je alleen maar feliciteren, hoop dat jullie een prachtige tijd tegemoet gaan!
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op die sleep staat.
Maar Yska, ik kan je alleen maar feliciteren, hoop dat jullie een prachtige tijd tegemoet gaan!
lezen niet je sterkste kant?quote:
Mijn wekker gaat ook weer vroeg dus slaap lekker dolfina-chicaquote:Op maandag 25 juni 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
Maatje!!! Droom lekker wijffie
ik ga mijn ogen sluiten en lekker slapen, wekker gaat weer vroeg![]()
pulver slaap lekker
Iedereen hier slaap lekker.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
Maatje!!! Droom lekker wijffie
ik ga mijn ogen sluiten en lekker slapen, wekker gaat weer vroeg![]()
pulver slaap lekker
mijne gaat 6.15...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook weer vroeg dus slaap lekker dolfina-chica![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat: Chantal trouwen? Mike
[ afbeelding ]
Dit is de ring die ik van Mike kreeg toen we een jaar samen waren, elk jaar zou ik er een steentje bij krijgen. Vorig jaar s dat niet gelukt dus 3 weken geleden heeft M de ring weggebracht om er 2 steentjes in te laten zetten. Heeft de smiecht er stiekem ook nog een grotere in laten zetten. Dus 4 kleintjes en 1 grote
[ afbeelding ]
Jippie!
Mooi detail, k had die dag nog geen borstel door mn haar gehaald en had ook helemaal geen make up op!
http://i1141.photobucket.(...)riksson/c5d805f8.mp4
De foto's voor de mensen die morgenochtend komen binnenvallen* Inlognaam feliciteert Mike met Yska's Ja-woord! En wenst beide een sprookjeshuwelijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
Thank youquote:Op maandag 25 juni 2012 01:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam feliciteert Mike met Yska's Ja-woord! En wenst beide een sprookjeshuwelijk toe![]()
Morgequote:Op maandag 25 juni 2012 06:59 schreef DJMO het volgende:
dat moet een bizar mooie ervaring zijn geweest Yska, de droom van elke jonge vrouw om zo publiekelijk ten huwelijk gevraagd wordengeweldig gewoon
![]()
heel veel geluk samen
Morge dolfina, ik was te laat wakker dus ik drink mijn koffie wel op mijn werk. Maar morgen kan je het nog eens proberen.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica komt binnen rennen...
* dolfina-chica pleurt het dienblad met de bekende kopjes en koffie/thee potten op tafel
waarom hebben jullie dat nog niet gedaan??
Belle zet het elke avond klaar... kleine moeite toch!!!
* dolfina-chica heeft zich verslapen...
Maar ik niet!!! GRUMBLE....quote:Op maandag 25 juni 2012 07:33 schreef nikky het volgende:
Yska
Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd
Dolfi. Ik kom elke ochtend tijd tekort.
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 25 juni 2012 07:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Maar ik niet!!! GRUMBLE....
* dolfina-chica gaat gewoon wat later beginnen...
zoek het uit
2 en vragen of je terug mag brengen wat over is? Ik drink geen bierquote:Op maandag 25 juni 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
goed . boodschappen doen.
1 of 2 kratten bier ?
Dan zorgen we er wel voor dat er niets overblijft.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:04 schreef DJMO het volgende:
wat er overblijft zuipt johan wel op dan LOL
Goedemorgenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Merlijn het volgende:
Meuning...
Ys, ook hier dan maar van harteWel gaaf hoor...
Kreeg ook kippenvel bij je filmpjequote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef Ireth het volgende:
Yska! Ik zit hier met kippenvel en aangezien ik emotioneel incontinent ben lopen de tranen over mijn wangen!! Wat een heerlijk jong is Mike toch dat ie dit zo even regelt!!
Gefeliciteerd skat!
Weet je wel waarvoor ik al 12 jaar aan het sparen benquote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Dat trouwt maar allemaal.... Wittegewelwadakost?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Weet je wel waarvoor ik al 12 jaar aan het sparen ben![]()
Ben inmiddels bijna 13 jaar getrouwd, maar de totaalprijs staat nog zeer vers in mijn geheugen idd!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Dat trouwt maar allemaal.... Wittegewelwadakost?![]()
Ik lurk af en toe wel eens mee in het trouwen topic hier op fok, maar daar loopt het ook erg uiteen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben inmiddels bijna 13 jaar getrouwd, maar de totaalprijs staat nog zeer vers in mijn geheugen idd!
Uiteindelijk kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilquote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe wel eens mee in het trouwen topic hier op fok, maar daar loopt het ook erg uiteen.
Dat is ook zo... Ruim ze!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil
*Er vandoor gaat.. bij danspartner z'n berging opruimen wie weet kom ik nog wat tegen voor FHF*
Dat is prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef Papabear het volgende:
Rucky, ik denk dat ik rond 18:15 uur bij je ben (als het verkeer een beetje meewerkt)
Plu? of ga je fietsen?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Ehhe het volgende:
Oei, geen regenkleding hebben maar wel door een dikke regenbui heen moeten straks is niet heel handigHet gaat echt dik tekeer xD
Elektra kan ik ook wel doen als je Merlijn maar uit mijn buurt houdt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef maffemuts het volgende:
Gefeli Yska
Oh.. ennuh hoi allen, zwaar weekend gehad, moet nog e.e.a in huis gebeuren, morgen intake kraamzorg, verloskundige controle.
Vanavond komt joop pijpleiding langs om even te kijken of het hem gaat lukken (voor een zacht prijsje!) de badkamer in te bouwen... met de huidige geplande indeling zou het toch 'makkelijk' moeten zijn... 1 afvoer verleggen (ca. 30cm) + 1 waterleiding omleggen (warmwater ongv 2,20 over het systeemplafond) en een stroomleiding trekken van ongv 1,5 meter... ( voor wasmachine+droger)
Natuurlijk begrijp ik dat het makkelijker klinkt dan dat het is in de werkelijkheid maar ik wihiiiil t zooo graag NU![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Elektra kan ik ook wel doen als je Merlijn maar uit mijn buurt houdt.
Stroompunt (geaard ala trekschakelaar etc) zit er al, moet alleen een geaard punt (over het systeemplafond!) overgelegd worden naar de andere hoek + 1 draad naar de moter van de whirpool. Beide kunnen veilig en geaard lopen, en via de trekschakelaar wordt ook gelijk voorkomen dat de droger/wasmachine en bad tegelijk aan kunnen. maar het hoofdpunt zit op 2meter nog wat van de grondquote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat je vantevoren weet hoeveel draadjes je nodig hebt?![]()
En Maffemuts, ik hoop dat je ook rekening houdt met het feit dat niet overal een spanningspunt geplaatst mag worden (ivm afstand douche/bad) en dat deze geaard moet zijn.
Top! Alleen dat laatste niet dan....quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Stroompunt (geaard ala trekschakelaar etc) zit er al, moet alleen een geaard punt (over het systeemplafond!) overgelegd worden naar de andere hoek + 1 draad naar de moter van de whirpool. Beide kunnen veilig en geaard lopen, en via de trekschakelaar wordt ook gelijk voorkomen dat de droger/wasmachine en bad tegelijk aan kunnen. maar het hoofdpunt zit op 2meter nog wat van de gronden water zal er dus niet bij in de buurt komen, ook niet als je de douche er op zou richten (afgedekt en waterdicht) Maar goed... nog even wachten dus
Zometeen eerst maar eens naar de KNO met de oudste... wordt doof
terug stoppen waar ie vandaan kwam!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef DJMO het volgende:
ik word knetergek van Jan. Ik ruim a op en hij gooit b over de vloer, ik sta te stofzuigen en dweilen en hij smijt zand naar binnen .. ik hang slingers op en hij trekt ze los ...
GRRRRR
de reden... waarom ik mijn verjaardagen niet vier!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef DJMO het volgende:
het bier staat koud, de frisdrank ook, de gevulde eiren zijn klaar, nu dadelijk rijst met kip en kerrie maken voor 't avondeten ..
* DJMO heeft geen rug meer over
Ik zal hem vanavond wel even een dreun geven. Gaan we ook koekhappen want daar was ik altijd goed in.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:49 schreef DJMO het volgende:
ik word knetergek van Jan. Ik ruim a op en hij gooit b over de vloer, ik sta te stofzuigen en dweilen en hij smijt zand naar binnen .. ik hang slingers op en hij trekt ze los ...
GRRRRR
Pijnlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 15:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
terug stoppen waar ie vandaan kwam!
ligt eraan... ik kom uit zo'n luikje uit de muur...quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ligt eraan... ik kom uit zo'n luikje uit de muur...
zo'n febo actie...
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:26 schreef Rucky het volgende:
[..]volgens mij heb jij ook overal een antwoordt op.
Lijkt me even pijnlijk, TBHquote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo'n febo actie...
Meestal welquote:
Licht eraan hoe groot het vakje is waar je ingepropt wordt!!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lijkt me even pijnlijk, TBH
Zo... twee calls van een uur elk in 20 minuten gepropt. Jammer dat dat met die laatste dan weer net niet lukt
dat is dus geen wijsheid, maar stomheid geslagen en niet weten wat je zeggen moet..quote:Op maandag 25 juni 2012 15:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meestal welen anders is het uit wijsheid dat ik mijn mond houd.
Goed geregeld! Hmm die laatste begint zeker ook niet eerderquote:Op maandag 25 juni 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lijkt me even pijnlijk, TBH
Zo... twee calls van een uur elk in 20 minuten gepropt. Jammer dat dat met die laatste dan weer net niet lukt
Ik zeg niets.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is dus geen wijsheid, maar stomheid geslagen en niet weten wat je zeggen moet..![]()
Dus dan maar roepen, ik hou wijs mijn mond....
![]()
![]()
Ik bedenk een ontwerp voor iets onmogelijks en draag dan andere mensen op om het te bouwenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Licht eraan hoe groot het vakje is waar je ingepropt wordt!!
wat voor werk doen je?
Dat bedoel ik dus...quote:
Groot gelijk, waarom het zelf bouwen, als je het kan laten bouwen!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik bedenk een ontwerp voor iets onmogelijks en draag dan andere mensen op om het te bouwen![]()
Dat heb ik 10 jaar lang gedaan...quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Groot gelijk, waarom het zelf bouwen, als je het kan laten bouwen!
Als het je goed doet wil ik jou wel gelijk geven.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
Zeg dan gewoon dat ik gelijk heb... doet geen zeer hoor!!
Jij krijgt -net als ik- ook elke maand alleen een voorschot?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Top! Alleen dat laatste niet dan....
Woei! Vakantiegeld is gestort.... Eindelijk een salaris wat ergens op begint te lijken
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij krijgt -net als ik- ook elke maand alleen een voorschot?
Zwaar! Maar wat doe je er aan....quote:
Nu ik mijn nieuwe baan heb ben ik er pas goed achter gekomen hoeveel ik bij mijn vorige werkgever ben ondergewaardeerd.quote:
Ja Merlijn zit ook al dat ie geen kant op kan!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Papabear het volgende:
Ik weet niet of ik vanavond 'op tijd' ben: http://www.verkeerplaza.nl/
Zooitje rondom Rotjeknor![]()
Ik zit nog tot 17:00 uur op kantoor en dan kijk ik nog wel ff hoe de situatie is. Anders wordt het dus gewoon wat later.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja Merlijn zit ook al dat ie geen kant op kan!an maar alleen naar DJMO komt*
dan kan ik ineens wel opruimenquote:
overleeft het dat tot vanavond en morgen met die twee orkaantjes van je?quote:
Pas je nu anders ook niet meer in hoor.... dus het wordt hoedan ook pijnlijk om je in zo'n klein vakje te proppenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo'n febo actie...
ik ben lenigquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pas je nu anders ook niet meer in hoor.... dus het wordt hoedan ook pijnlijk om je in zo'n klein vakje te proppen
Pink Floyd had de oplossingquote:Op maandag 25 juni 2012 16:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pas je nu anders ook niet meer in hoor.... dus het wordt hoedan ook pijnlijk om je in zo'n klein vakje te proppen
Nostalgie!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Yska gefeliciteerd.
En hakken? Las ik hakken?![]()
![]()
![]()
![]()
* DJMO kijkt mistroostig naar de vloer en haalt er nog maar een dweil overheen na het etenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
overleeft het dat tot vanavond en morgen met die twee orkaantjes van je?
Rustig aan, iedereen staat toch in de filequote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt mistroostig naar de vloer en haalt er nog maar een dweil overheen na het eten
washandjes om voeten van kids bindenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt mistroostig naar de vloer en haalt er nog maar een dweil overheen na het eten
*Vond de garage redelijk netjes*quote:Op maandag 25 juni 2012 17:41 schreef vannelle het volgende:
*Meldt!
Flink wat ruimte nu in de garage met dank aan Merlijn.
Laptop paar dagen niet aangeraakt en guess what? usb muis is stuk.
Nondejuu, wat heb ik een hekel aan een touchpad!
Garage kan een heel stuk netter én er staat gewoon te veel spul, er moet echt een hele hoop weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Vond de garage redelijk netjes*
*Merlijn z'n garage staat nu vol haha*
Paar daagjes weg was wel ff lekker idd.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:52 schreef dolfina-chica het volgende:
Heej vannelle!!!!!!!!!
uitgerust en tot jezelf gekomen?
Nee niet gezienquote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Garage kan een heel stuk netter én er staat gewoon te veel spul, er moet echt een hele hoop weg.
Hebben jullie mrs. vannelle nog gezien eigenlijk?
Die zou ook ergens in de garage gestald moeten zijn, of begrijp ik het nu verkeerdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Garage kan een heel stuk netter én er staat gewoon te veel spul, er moet echt een hele hoop weg.
Je viert alleen voor fhf je verjaardag?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:56 schreef DJMO het volgende:
* DJMO nog even geniet van de rust voordat de FOK! invasie begint ...
Johan is al weg, Jan slaapt al .. alleen Geert zich nog rustig om zich te kijken en z'n fles leeg te drinken![]()
*tijd heeft om kaas en worst te snijden *
Als ik mijn verjaardag ga vieren dan komen er volgens mij ook alleen maar mensen van het FHF.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Je viert alleen voor fhf je verjaardag?
Ah, dan was mijn idee van sleutel opbergen zo gek nog niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee niet gezien
Succes met alles dat je nu moet gaan regelen
Daarom moet ik de garage ook opruimen, vind ik haar mss. weer terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die zou ook ergens in de garage gestald moeten zijn, of begrijp ik het nu verkeerd
He, je staat er gelukkig niet alleen voor.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah, dan was mijn idee van sleutel opbergen zo gek nog niet.
En thanks, gaat een pokketijd worden.....
Weet ik moatje, maar dat maakt het niet ineens makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
He, je staat er gelukkig niet alleen voor.
vanavond welquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Je viert alleen voor fhf je verjaardag?
Nee, maar volgens mij was ze wel thuis.. voelde me net een inbrekerquote:Op maandag 25 juni 2012 17:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat is daar zo gek aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:42 schreef DJMO het volgende:
oh en m'n bezoekers gaan iets unieks mee maken![]()
ik draag een roze shirt
hoe kom je dan in g.naam aan een roze shirt?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb een hekel aan roze (voor mezelf that is)
Van yskaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoe kom je dan in g.naam aan een roze shirt?
aaaaaaaaah zo!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van yskahad ze cadeau gegeven voor m'n dochter, maar die is nog net wat forser gebouwd dan ik ... ik paste hem wel, m'n dochter dus niet. Dus ik draag deze met regelmaat omdat ie zo lekker zit
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van yskahad ze cadeau gegeven voor m'n dochter, maar die is nog net wat forser gebouwd dan ik ... ik paste hem wel, m'n dochter dus niet. Dus ik draag deze met regelmaat omdat ie zo lekker zit
djmo is een pinkie?quote:
Ik heb DJMO en haar dochter ook wel eens door elkaar gehaald dus nu weten jullie hoe dat komt.quote:
vanaf de achterkant mag ik hopenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb DJMO en haar dochter ook wel eens door elkaar gehaald dus nu weten jullie hoe dat komt.
Nope de voorkant.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vanaf de achterkant mag ik hopen
Dat vind ik best ernstig?quote:
Oh? Geen braakschade gezien eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij was ze wel thuis.. voelde me net een inbreker
Nee, die lijken echt verdomd veel op elkaar.quote:
Het is best gezellig op DJMO's verjaardags feestje.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef vannelle het volgende:
En nu ff de felicitatieronde:
DJMO: Van harte met je verjaardag en dat het maar een leuke avond mag worden!![]()
Yska: Gefeliciteerd!!! Maak er wat van, veel geluk met elkaar.
kan nietquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is best gezellig op DJMO's verjaardags feestje.
Deze meneer spreekt de waarheid.quote:
Maar eer die hier zijn... hoop ik toch echt al ver in dromenland te liggenquote:
Der staat nog een film meet en een bbq meet op de planning dus dat komt wel goed.quote:
was als geintje bedoeld ruckyquote:Op maandag 25 juni 2012 22:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der staat nog een film meet en een bbq meet op de planning dus dat komt wel goed.
Maar het was een gezellig avondje.
Maar dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
was als geintje bedoeld rucky
niet serieus he, snappen ze toch wel ( hoop ik )
en dj moet dat zeker snappen, die is een jaar ouder geworden dus.....
grijns
Jij was ook niet uitgenodigd?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Maar eer die hier zijn... hoop ik toch echt al ver in dromenland te liggen
opruimkabouters?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:28 schreef maffemuts het volgende:
Heb vandaag nergens zin meer in... en eigenlijk moest de woonkamer nog opgeruimd worden voor morgenochtend 9:15 ... enige vrijwilligers ? (tis tenslotte FHF![]()
)
Of zou D-C soms nog wat kaboutertjes over hebben ???
nee, jij houdt het bij...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:12 schreef cvboer het volgende:
Zal ik dan smetfrees hebben? omdat ik om de 2 dagen aan het stofzuigen ben?
Klopt, geen koters en huisdieren hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij houdt het bij...
plus jij hebt geen kids (geloof ik) en geen huisdieren... dus is het bij te houden...
dan ben je zo klaar...
ja en nee, want ik hoef nergens rekening mee te houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef Egberts het volgende:
Lang leve het thuis wonen ♥
Eigenlijk is thuis wonen wel breed
Mag ik ook in het kliekje???quote:Op maandag 25 juni 2012 22:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij was ook niet uitgenodigd?
Dan gaan we klieken, kom ik jou helpen.
Binnenkort
Uhuh ze zien hier vanzelf of ik thuis ben of niet, en dat van dat laat thuis komen is ook geen issue als ik maar niet de boel verbouw midden in de nachtquote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee, want ik hoef nergens rekening mee te houden![]()
ik hoef niet te zeggen of ik mee eet of niet mee eet...
en als ik laat binnen kom banjeren.. of juist vroeg...
Vrijheidddddddddddddd
dat scheelt dan ook weer...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:20 schreef Egberts het volgende:
[..]
Uhuh ze zien hier vanzelf of ik thuis ben of niet, en dat van dat laat thuis komen is ook geen issue als ik maar niet de boel verbouw midden in de nacht
ik hou niet van klieken...quote:
Voor mij heeft het vooralsnog meer voordelen dan nadelen, en dat poetsen is er een van koken is er ook een.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat scheelt dan ook weer...
maar ik zou voor geen goud weer thuis willen wonen...
Douwe egberts is de enige echte ...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik hou niet van klieken...
dat is leftovers... en ik hou meer van het echte
als het werkt... moet je blijven zitten...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Voor mij heeft het vooralsnog meer voordelen dan nadelen, en dat poetsen is er een van koken is er ook een.
Dus voorop7g blijf ik nog even waar ik ben. Tot iets anders mijn pad kruist
aaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, zit te sentimenten op Youtube... de nacht nadat mijn eerste echte grote liefde me had verlaten (ingeruild had voor mijn beste vriendin, die een week later over het tuinhekje de camping over werd gemept door mij..) heb ik de hele nacht dit nummer zitten luisteren.. en maar op vol (en vals) volume mee zitten bleren terwijl de tranen in liters over mijn wangen stroomden en het snot tot uit mijn traanbuizen kwam...
Ik heb er niets mee behalve dat het een gaaf nummer is ♡quote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah
ik heb hele andere associaties bij dit liedje![]()
grappig is dat he...
mooi nummerquote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, zit te sentimenten op Youtube... de nacht nadat mijn eerste echte grote liefde me had verlaten (ingeruild had voor mijn beste vriendin, die een week later over het tuinhekje de camping over werd gemept door mij..) heb ik de hele nacht dit nummer zitten luisteren.. en maar op vol (en vals) volume mee zitten bleren terwijl de tranen in liters over mijn wangen stroomden en het snot tot uit mijn traanbuizen kwam...
Oef dies ook mooi, maar blijft altijd nu verbonden daarmee...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:32 schreef cvboer het volgende:
Gedraaid op de crematie van mijn vader 6 maanden geleden...
Klopt, dergelijke nummers blijven je altijd bij om die reden.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oef dies ook mooi, maar blijft altijd nu verbonden daarmee...
Dat heb ik dus met deze
Alleen dan ruim 4 jaar geleden...
Dit nummer heb ik mijn ma gegeven voor moederdag toen het net uitkwamquote:Op maandag 25 juni 2012 23:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oef dies ook mooi, maar blijft altijd nu verbonden daarmee...
Dat heb ik dus met deze
Alleen dan ruim 4 jaar geleden...
Veels te jong, vreselijke rotziekte.quote:
Mijn moeder maar 58..quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt, dergelijke nummers blijven je altijd bij om die reden.
Helaas slechts 52 mogen worden.
in mijn beleving (mijn denkwereldje.. mijn droomwereldje) horen hele ouwe mensen eerst te gaan...quote:
Net je post ook gelezen, zitten veel herkenbare dingen in. Blijft vreselijk om mee te maken zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder maar 58..
(zit mijn topic van toen even terug te lezen.. lijkt zo lang geleden.. en toch staat het me nog vers in mijn geheugen)
kippevel!! en tranen in mijn ogen...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder maar 58..
(zit mijn topic van toen even terug te lezen.. lijkt zo lang geleden.. en toch staat het me nog vers in mijn geheugen)
Pfff das ook een slopende pijnlijke ziektequote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net je post ook gelezen, zitten veel herkenbare dingen in. Blijft vreselijk om mee te maken zoiets.
Mijn vader is overleden aan de gevolgen van maagkanker.
Precies, dat gun je niemand. Je weet dat het moment ooit komt, maar dan hoop je zelf ergens in de 60 te zijn, dat je je ouders weg moet brengen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kippevel!! en tranen in mijn ogen...
en de hoop dat ik dat voorlopig nog lange niet hoef mee te maken!
Dat lijkt me helemaal zwaar, mijn pa had "gelukkig" een kort ziektebed van 2 weken, een lange lijdensweg is hem daarmee bespaard gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pfff das ook een slopende pijnlijke ziekteMijn moeder had zeer ernstig longemfyseem waardoor alle organen overbelast werden en uitvielen. Nieren werkten niet meer, ze was blind, zat in een rolstoel, had continue zuurstof nodig en woog op het laatst nog maar 29 kilo... 3 lange jaren is ze bezig geweest met sterven...
(genoeg zware kost, morgen weer vroeg op, ik ga proberen te slapen)
of heel egoïstisch gezegd.. dat je ze niet weg hoeft te brengen omdat je eerder gaat...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Precies, dat gun je niemand. Je weet dat het moment ooit komt, maar dan hoop je zelf ergens in de 60 te zijn, dat je je ouders weg moet brengen.
pfff... toch lijkt me dat ook lastig...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal zwaar, mijn pa had "gelukkig" een kort ziektebed van 2 weken, een lange lijdensweg is hem daarmee bespaard gebleven.
Klopt, hij verheugde zich helemaal op z'n pré-pensioen, nog 3 jaar werken en dan met pensioen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pfff... toch lijkt me dat ook lastig...
want je wilt nog zoveel doen lijkt me..
damn...quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt, hij verheugde zich helemaal op z'n pré-pensioen, nog 3 jaar werken en dan met pensioen.
Het heeft helaas niet zo mogen gebeuren.
Klote inderdaad. gelukkig komt kanker erg weinig voor in de familie. Reuma des te meer.quote:
klinkt heel stom, maar daar valt nog mee te leven en ook op redelijk oud mee te worden op een aangepaste manier dan wel... met juiste medicatie..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klote inderdaad. gelukkig komt kanker erg weinig voor in de familie. Reuma des te meer.
Helaas kom ik daar ook niet onderuit.
Klopt ook helemaal. Welke vorm heb jij? Ik heb Bechterew.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klinkt heel stom, maar daar valt nog mee te leven en ook op redelijk oud mee te worden op een aangepaste manier dan wel... met juiste medicatie..
(zit in zelfde reuma schuitje)
Het was zeker gezellig. Volgend jaar weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Papabear het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. DJMO, bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond. En nu ben je echt jarig, dus nogmaals van harte gefeliciteerd!!![]()
En nu duik ik snel m'n bed in
moeder heeft bechterew.. zou voor haar 32 in een rolstoel terecht komen.. is g.dank niet gebeurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal. Welke vorm heb jij? Ik heb Bechterew.
das ook heftigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moeder heeft bechterew.. zou voor haar 32 in een rolstoel terecht komen.. is g.dank niet gebeurd.
Haar oma ook bechterew.
Vaderskant zit reuma... Oma, zijn zus.. haar zoon... oma's zus... allemaal reuma...
Ik heb allerlei klachten.. maar ze zijn er nog niet achter wat het precies bij mij is.
Maar het zou maar zo een combi kunnen zijn bij mij... zoals ik mijn ma en mijn pa zijn familie hoor zeg maar.
ouwe oma is er heeeeeeeel oud mee geworden 98... oma is er oud mee geworden... 97...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
das ook heftigBij mij heeft het bijna 2 jaar geduurd voordat ze de diagnose hadden. Met de juiste medicatie is er goed mee te leven.
Dat hoefde ik al niet toen ik nog thuis woonde.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee, want ik hoef nergens rekening mee te houden![]()
ik hoef niet te zeggen of ik mee eet of niet mee eet...
en als ik laat binnen kom banjeren.. of juist vroeg...
Vrijheidddddddddddddd
mijn broertjes hadden regels.. en omdat ik er ook zat.. moest ik me er ook aan houden, op zich logisch, maar niet handig voor de verstandhouding toen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat hoefde ik al niet toen ik nog thuis woonde.
Mijn moeder
Toen ik nog onder de 18 was hoefde ik alleen maar te laten weten of ik na 23.00u thuis kwam. En als ik dronken thuis kwam lachte zij het hardst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn broertjes hadden regels.. en omdat ik er ook zat.. moest ik me er ook aan houden, op zich logisch, maar niet handig voor de verstandhouding toen..
Ik moest me ook aan regels houden net als mijn zusje maar er werd wel rekening mee gehouden dat ik ouder was. Maar ik werd ook behoorlijk vrij gelaten zoals Kentekenplaat beschrijft. Maar mijn ouders hadden ook niet veel keus want ik was toch druk met van alles toen ik nog thuis woonde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn broertjes hadden regels.. en omdat ik er ook zat.. moest ik me er ook aan houden, op zich logisch, maar niet handig voor de verstandhouding toen..
bij ons was iedereen gelijk, met gelijke regels...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest me ook aan regels houden net als mijn zusje maar er werd wel rekening mee gehouden dat ik ouder was. Maar ik werd ook behoorlijk vrij gelaten zoals Kentekenplaat beschrijft. Maar mijn ouders hadden ook niet veel keus want ik was toch druk met van alles toen ik nog thuis woonde.
Je zou dus zo mijn zusje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij ons was iedereen gelijk, met gelijke regels...
tuurlijk als ik op stap ging, dan had ik een andere tijd mee... (toen ik nog tijd mee kreeg)
dan mijn broertje...
maar rekening houden 18uur eten... eet je niet mee, van te voren aangeven...
dat soort kleine dingentjes... waar ik pffff laatmaar
Soms belde een moeder van een vriend naar mijn moeder met de vraag of haar zoontje gisteren bij mij is blijven slapen. En mijnn moeder maar antwoorden dat ze even zal gaan kijken want dat wist ze nog niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
1 van de normaalste zinnen werd:
"het is hier geen hotel!"
na een jaar dat te horen hebben gekregen was ik pleite
en zorgde het eerst jaar ervoor dat inderdaad een restaurant werd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Soms belde een moeder van een vriend naar mijn moeder met de vraag of haar zoontje gisteren bij mij is blijven slapen. En mijnn moeder maar antwoorden dat ze even zal gaan kijken want dat wist ze nog niet.
En dat ze terug aan de telefoon kwam om te zeggen bel de moeder van... ook maar want die ligt hier ook.quote:
* Rucky tijdschakelaar aan dolfina-chica geeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken....
slaap lekker voor straks...
* dolfina-chica zet dienblad met kopjes alvast klaar
* dolfina-chica zet suiker alvast op tafel en de lepeltjes
koffiezetap. staat ook klaar om aan te zetten.
theekan ook
heren wie het eerst wakker is, zet de boel ff aan en zet het ff braaf op tafel... niet weer als vanmorgen hoor!!
Nee, maffe!! tuurlijk mocht jij het ook klaar zetten, maar laatste 2 dagen pakken de heren koffie en laten dat blad staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:00 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen!
En gefeliciteerd DJMO met je verjaardag![]()
* maffemuts koffie, thee, melk, sapjes op tafel zet en een ontbijtje (te vroeg voor taart sorry)
Oh, alleen de heren hadden het klaar mogen zetten... nou ja doen die de verse ronde maar rond 10:00
Goeiemorgen!quote:
Snap ook niet waarom je dan voor half 9 al zo'n waslijst doet....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:29 schreef maffemuts het volgende:
Straks dus intake, en om 12u verloskundige *sugt* en dan zeggen ze dat je verlof bedoeld is om rust te nemen
Ze zou hier rond 9:30 zijn... (en oudste moet om 8:45 op school zijn)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom je dan voor half 9 al zo'n waslijst doet....
intake.. ze komt bij je thuis?
dan moeten ze maar accepteren hoe het erbij staat!
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:14 schreef dolfina-chica het volgende:
Nee, maffe!! tuurlijk mocht jij het ook klaar zetten, maar laatste 2 dagen pakken de heren koffie en laten dat blad staan.
Goed bezig! Rest van de dag je rest dan maar pakken!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:29 schreef maffemuts het volgende:
Pfff heb m'n activiteit voor de dag wel weer gehad...
speelgoed opgeruimd
eettafel schoongeschrobt (glas)
wasmachine + droger aangezet
vaatwasser uit en ingeruimd
kinders verzorgd
mezelf verzorgd
kat eten en drinken gegeven
afgestoft
bedden afgehaald en opgemaakt
strijk klaar gezet
Oh nee, nog niet helemaal klaar... stofzuigen en dweilen![]()
(oh ja en een ontbijt met koffie/thee sapjes en melk klaargemaakt voor de SC van FHF)
Straks dus intake, en om 12u verloskundige *sugt* en dan zeggen ze dat je verlof bedoeld is om rust te nemen
uhh waarom ging je eerder met verlof?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:39 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ze zou hier rond 9:30 zijn... (en oudste moet om 8:45 op school zijn)
M'n schoonmoeder heb ik met een missie de stad in gestuurd... dus half rust en half overwerkt nu
m;'n schoonmoeder is echt een schat, komt nu 4 dagen in de week om te ondersteunen... maar tevens ook best wel evangeliserend en herhaald veel verhalen dus uiteindelijk is dat best behoorlijk vermoeiend en frustrerend. Maar zolang ze iig de 'zware' zorg voor de kids overneemt ben ik al blij aangezien ik net 50/100 meter kan lopen en school alleen al 100m verder op is, en dan moet ik ook weer teruga 4x per dag.
Nu echt gefeliciteerd Mo!quote:
Ik ben verplicht eerder met verlof ivm hoge bloeddruk, harde buiken, voorweeen en 1e tekenen van verweking.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh waarom ging je eerder met verlof?
misschien dat je dan ook sommige dingen uit handen moet geven...
en misschien had je tegen schone moeder moeten zeggen... ik ga douchen.. wil jij..... (vul dat lijstje hier maar in) doen?
Toen had ik mijn ogen nog niet eens open mens...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Edit : eerlijk is eerlijkhhad vanmorgen (voor 6:30) al de kattenbak, de wc+badkamer en het vuil gedaan
Ik heb geen idee dus vergeef mij mijn domheid, maar waar is paps in het verhaal?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ben verplicht eerder met verlof ivm hoge bloeddruk, harde buiken, voorweeen en 1e tekenen van verweking.
En ja, k probeer schoonmams ook wel dingen te laten doen hoor, mja mensje is ook de 65 gepasseerd en daarbij heb ik al heel snel het gevoel misbruik te maken van mensen (terwijl ik weet dat ik het niet doe en dat als ik 100% ben klaar sta voor jan en alleman)
Edit : eerlijk is eerlijkhhad vanmorgen (voor 6:30) al de kattenbak, de wc+badkamer en het vuil gedaan
En jij denkt... dat omdat jij verplicht met verlof bent.... hoge bloeddruk notabene dat jij je zo uit moet gaan sloven, dat jij een waslijst klaar hebt voor half 9?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ben verplicht eerder met verlof ivm hoge bloeddruk, harde buiken, voorweeen en 1e tekenen van verweking.
En ja, k probeer schoonmams ook wel dingen te laten doen hoor, mja mensje is ook de 65 gepasseerd en daarbij heb ik al heel snel het gevoel misbruik te maken van mensen (terwijl ik weet dat ik het niet doe en dat als ik 100% ben klaar sta voor jan en alleman)
edit... huh... wat??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:21 schreef DJMO het volgende:
psst d-c .. haar lief had de kattenbak gedaanzij heeft 't beestje alleen eten en drinken gegeven
k weet het D-C, en ja, k heb nu ook mezelf te pakken (en de kleine indirect) vanmiddag dus lekker naar bed nadat ik bij de VK geweest ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
En jij denkt... dat omdat jij verplicht met verlof bent.... hoge bloeddruk notabene dat jij je zo uit moet gaan sloven, dat jij een waslijst klaar hebt voor half 9?
Ik weet niet maffe... maaruhh...
had jij het van de week niet over bekkeninstabiliteit? en als ik lees waarom jij verplicht al thuis zit...
zou ik maar maken dat ik rustig aan deed...
(gevoelige snaar voor mij)
Mag ik dan wel een kopje koffie ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zet maffe op een stoel/bank naar keuze...
* dolfina-chica kijkt streng
"zitten blijven!!! Een ander loopt voor je"
je kunt thee krijgenquote:
is niet zo goed voor hoge bloeddruk hequote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is niet zo goed voor hoge bloeddruk he
quote:
* Rucky gaat wel een sinasappeltje voor je uitpersen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Aan thee gaan de meeste mensen dood
Man naar m'n hartquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
* Rucky gaat wel een sinasappeltje voor je uitpersen.
Succes met je stickers verdienenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:23 schreef maffemuts het volgende:
professionele topic-kill
Dan ga ik maar n sticker halen bij de VK ofzo
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zal zo even naar de kapper.![]()
Goedemorgen trouwens
Gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Succes met je stickers verdienen
*Na het douchen maar even winkelcentrum Hoogvliet gaat ontdekken..*
ben je snel mee klaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
*Na het douchen maar even winkelcentrum Hoogvliet gaat ontdekken..*
* Anwb,quote:
Ohja, dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha
Dat gaat vast goedkomen, maar eerst zin maken om te douchen
Da's altijd goed jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* Anwb,
* Scapino
* C&A
* Action
Komt wel goedga ik de rest van de middag gewoon in de tuin zitten
Hier wordt het waarschijnlijk gewoon pizza, of ik moet zin krijgen om te koken maar ik geloof dat ik momenteel nergens zin in hebquote:
Fijn dat het vandaag wel goed ging!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohja, dat gevoel ken ikIk zat vanochtend om kwart over 8 al in de lesauto! Ging gelukkig wel erg lekker vandaag
quote:
Hoe laat moet ik er zijn voor het eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Ehhe het volgende:
Ja maar die vind ik vaak niet zo lekker. Dus dan zou ik zelf kunnen maken. Maar het wordt lasagne
Uurtje of half 7quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Hoe laat moet ik er zijn voor het eten.
Ook lekker, maar ik kan niet zo goed lasagne maken als Merlijn en aangezien ik voor het eten zorg vanavondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Ehhe het volgende:
Ja maar die vind ik vaak niet zo lekker. Dus dan zou ik zelf kunnen maken. Maar het wordt lasagne
Leuk!! Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef Ehhe het volgende:
Ohoo en volgende week maandag begin ik met zumba! Heb er helemaal zin in
Met veul kaas?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:42 schreef Ehhe het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef Ehhe het volgende:
Oh lasagne is zo makkelijkMaar eigenlijk zijn die bakken van de aldi ook best te doen heh
Maar ik vind zelfgemaakte nog net iets lekkerder en niet eens zo heel veel meer werkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
de 400 gram bakken met spinazie lasagna zijn ook lekker
Ahh vandaar, niet omdat je het niet meer leuk vond dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Te druk enzo + dat zumba & gitaarles op dezelfde tijd gegeven worden, in hetzelfde buurthuis
Nee ik vond het heel erg leuk, maar miste een stukje het idee dat ik iets gedaan had zeg maar, *weinig zweten na afloop* en dat vond ik wel jammer! En ik deed altijd alles vol enthousiasme enzo meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahh vandaar, niet omdat je het niet meer leuk vond dus
Dan moet ik om 14:00 uur hier vertrekken. Ik houd hem wel tegoed.quote:
Da's wel heul vroeg hehquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik om 14:00 uur hier vertrekken. Ik houd hem wel tegoed.
Mja, dat zou kunnen ik liep toen ook 3x in de week hardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:51 schreef Ehhe het volgende:
Dan is je conditie gewoon te goedIk ga met een vriendin mee naar n andere stad. Die hier in het dorp vond zij ook niet uitdagend genoeg. Zij rijdt er sowieso heen, dus kan ik mooi met haar mee
Als ik nog eens naar Ingrid ga dan spreken we wel wat af.quote:
Dat vind ik ook niets inderdaad, zo'n sportschool waar je de mooiste moet zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:54 schreef Ehhe het volgende:
Da's helemaal ideaal. De sportschool hier in het dorp zit ook nog 15-20 minuten fietsen hier vandaan... En de andere is wel iets dichterbij, maar da's meer voor bodybuilders waar het heel erg belangrijk is hoe je eruit ziet
Daar zou ik me nooit op mn gemak voelen volgens mij
Whoa 6 weken!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niets inderdaad, zo'n sportschool waar je de mooiste moet zijn
Ik heb er bij zo 1 gewerkt, gelukkig in de crèche, maar mijn hemel, kindjes die met 6 weken 3x gebracht worden (van 9 tot half 12 (onze openingstijden)), zodat mama haar zwangerschapskilo's kwijt kan raken binnen 2 weken :S
Kom je hier maar n hap etenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik nog eens naar Ingrid ga dan spreken we wel wat af.
Jep bizar hè! Nou vond ik dat op zich niet zo heel erg, lekker met die kleintjes kroelen enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whoa 6 weken!
[..]
Kom je hier maar n hap eten
haha, ik dacht inderdaad precies hetzelfde, kan me voorstellen dat je wel weer meer wil bewegen maar dan minimaal 3x in de week lijkt me wel heel erg veel!quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha, ik dacht inderdaad precies hetzelfde, kan me voorstellen dat je wel weer meer wil bewegen maar dan minimaal 3x in de week lijkt me wel heel erg veel!
*Geen ervaring mee, alhoewel..*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
JaZo vaak wil je toch ook helemaal nog niet bij je kindje weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |