SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door YskaFredriksson op 25-06-2012 01:22:05 ]Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Gaaf hoor!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat: Chantal trouwen? Mike
[ afbeelding ]
Dit is de ring die ik van Mike kreeg toen we een jaar samen waren, elk jaar zou ik er een steentje bij krijgen. Vorig jaar s dat niet gelukt dus 3 weken geleden heeft M de ring weggebracht om er 2 steentjes in te laten zetten. Heeft de smiecht er stiekem ook nog een grotere in laten zetten. Dus 4 kleintjes en 1 grote
[ afbeelding ]
Jippie!
Mooi detail, k had die dag nog geen borstel door mn haar gehaald en had ook helemaal geen make up op!
Hihi jaaaaa en ik word er nu ook helemaal weer druk van met al die filmpjes enzo. K heb een zwaar slaap te kort, ben morgen weer aan het werk maar ik kan nu wel 3 uur hakken voor mn gevoel :pquote:
ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 25 juni 2012 01:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi jaaaaa en ik word er nu ook helemaal weer druk van met al die filmpjes enzo. K heb een zwaar slaap te kort, ben morgen weer aan het werk maar ik kan nu wel 3 uur hakken voor mn gevoel :p
Chantal trouwen? Mikequote:Op maandag 25 juni 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op die sleep staat.
Maar Yska, ik kan je alleen maar feliciteren, hoop dat jullie een prachtige tijd tegemoet gaan!
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
Ik kan nog steeds niet lezen wat er op die sleep staat.
Maar Yska, ik kan je alleen maar feliciteren, hoop dat jullie een prachtige tijd tegemoet gaan!
lezen niet je sterkste kant?quote:
Mijn wekker gaat ook weer vroeg dus slaap lekker dolfina-chicaquote:Op maandag 25 juni 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
Maatje!!! Droom lekker wijffie
ik ga mijn ogen sluiten en lekker slapen, wekker gaat weer vroeg![]()
pulver slaap lekker
Iedereen hier slaap lekker.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
Maatje!!! Droom lekker wijffie
ik ga mijn ogen sluiten en lekker slapen, wekker gaat weer vroeg![]()
pulver slaap lekker
mijne gaat 6.15...quote:Op maandag 25 juni 2012 01:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook weer vroeg dus slaap lekker dolfina-chica![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 01:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er staat: Chantal trouwen? Mike
[ afbeelding ]
Dit is de ring die ik van Mike kreeg toen we een jaar samen waren, elk jaar zou ik er een steentje bij krijgen. Vorig jaar s dat niet gelukt dus 3 weken geleden heeft M de ring weggebracht om er 2 steentjes in te laten zetten. Heeft de smiecht er stiekem ook nog een grotere in laten zetten. Dus 4 kleintjes en 1 grote
[ afbeelding ]
Jippie!
Mooi detail, k had die dag nog geen borstel door mn haar gehaald en had ook helemaal geen make up op!
http://i1141.photobucket.(...)riksson/c5d805f8.mp4
De foto's voor de mensen die morgenochtend komen binnenvallen* Inlognaam feliciteert Mike met Yska's Ja-woord! En wenst beide een sprookjeshuwelijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
Thank youquote:Op maandag 25 juni 2012 01:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam feliciteert Mike met Yska's Ja-woord! En wenst beide een sprookjeshuwelijk toe![]()
Morgequote:Op maandag 25 juni 2012 06:59 schreef DJMO het volgende:
dat moet een bizar mooie ervaring zijn geweest Yska, de droom van elke jonge vrouw om zo publiekelijk ten huwelijk gevraagd wordengeweldig gewoon
![]()
heel veel geluk samen
Morge dolfina, ik was te laat wakker dus ik drink mijn koffie wel op mijn werk. Maar morgen kan je het nog eens proberen.quote:Op maandag 25 juni 2012 07:28 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica komt binnen rennen...
* dolfina-chica pleurt het dienblad met de bekende kopjes en koffie/thee potten op tafel
waarom hebben jullie dat nog niet gedaan??
Belle zet het elke avond klaar... kleine moeite toch!!!
* dolfina-chica heeft zich verslapen...
Maar ik niet!!! GRUMBLE....quote:Op maandag 25 juni 2012 07:33 schreef nikky het volgende:
Yska
Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd
Dolfi. Ik kom elke ochtend tijd tekort.
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 25 juni 2012 07:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Maar ik niet!!! GRUMBLE....
* dolfina-chica gaat gewoon wat later beginnen...
zoek het uit
2 en vragen of je terug mag brengen wat over is? Ik drink geen bierquote:Op maandag 25 juni 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
goed . boodschappen doen.
1 of 2 kratten bier ?
Dan zorgen we er wel voor dat er niets overblijft.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:04 schreef DJMO het volgende:
wat er overblijft zuipt johan wel op dan LOL
Goedemorgenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Merlijn het volgende:
Meuning...
Ys, ook hier dan maar van harteWel gaaf hoor...
Kreeg ook kippenvel bij je filmpjequote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef Ireth het volgende:
Yska! Ik zit hier met kippenvel en aangezien ik emotioneel incontinent ben lopen de tranen over mijn wangen!! Wat een heerlijk jong is Mike toch dat ie dit zo even regelt!!
Gefeliciteerd skat!
Weet je wel waarvoor ik al 12 jaar aan het sparen benquote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Dat trouwt maar allemaal.... Wittegewelwadakost?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Weet je wel waarvoor ik al 12 jaar aan het sparen ben![]()
Ben inmiddels bijna 13 jaar getrouwd, maar de totaalprijs staat nog zeer vers in mijn geheugen idd!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Dat trouwt maar allemaal.... Wittegewelwadakost?![]()
Ik lurk af en toe wel eens mee in het trouwen topic hier op fok, maar daar loopt het ook erg uiteen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben inmiddels bijna 13 jaar getrouwd, maar de totaalprijs staat nog zeer vers in mijn geheugen idd!
Uiteindelijk kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilquote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe wel eens mee in het trouwen topic hier op fok, maar daar loopt het ook erg uiteen.
Dat is ook zo... Ruim ze!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil
*Er vandoor gaat.. bij danspartner z'n berging opruimen wie weet kom ik nog wat tegen voor FHF*
Dat is prima.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef Papabear het volgende:
Rucky, ik denk dat ik rond 18:15 uur bij je ben (als het verkeer een beetje meewerkt)
Plu? of ga je fietsen?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Ehhe het volgende:
Oei, geen regenkleding hebben maar wel door een dikke regenbui heen moeten straks is niet heel handigHet gaat echt dik tekeer xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |