SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
A - Grote markt
B - UMCG
C - Station (CS)
D - Stadspark
E - Euroborg
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Dat ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Luco, gefeliciteerd met je overwinning. Jammer dat jullie er in de halve finale uitgaan!
Succes, ik heb 14.00 een tentamen over Milieu. Geluidsbelasting en straling enzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zo tentamen over [integratie] in Nederland.
En hoe ging het? Die van mij was best lastig, ondanks dat ik de strekking van het boek goed begrepen had.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Succes, ik heb 14.00 een tentamen over Milieu. Geluidsbelasting en straling enzo.
vast wel iemand die voor je kan overnemenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja maar dan moet ik m'n shift van vanavond later deze week inhalen, daar heb ik ook geen zin in
Deutschland über alles; die maken straks een pizzabodem van die Italianenquote:
Ging wel goed!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En hoe ging het? Die van mij was best lastig, ondanks dat ik de strekking van het boek goed begrepen had.
Grrrquote:Op maandag 25 juni 2012 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik krijg vanaf september ook geen studiefinanciering meer maar dat vind ik niet zo erg als het feit dat ik heel jaar moet werken
Nu alquote:
Ga je mond spoelen. Half jaar uitloop op Bachelor, half jaar op Master.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Half jaar uitloop op Bachelor, half jaar op Master.
Daarom. Studie duurt nominaal al 6 jaar. Ga er met 7 jaar klaar mee zijn, maar heb daar wel studeren in het buitenland in zitten.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:45 schreef S-RS het volgende:
Valt best mee toch, kunnen de meesten niet zeggen
Ik mag nog minstens 2 twee jaar vakantie vieren
3 jaar MBO, 3 jaar HBO?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef Renesite het volgende:
Ik heb incl. MBO 6 jaar lang 'gestudeerd/een cursus gedaan'.
Ja, what the fuck is daar opeens meequote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
En toch... was ik liever als FusionFreak geeindigd. Met lekkere kipfilet
wat zie ik?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Luco het volgende:
Voor de onwetenden: [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #75 . En als je KPD in kan: http://forum.fok.nl/topic/1781634
Je denkt ECHT dat het en vrouw is? ECHT?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat zie ik?
een vrouw die een wild leven heeft gehad of een heel erg verwarde man?
hell no dat ik in KPD ga kijken
weet ik veel, mss een (ex) drugsverslaafde ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je denkt ECHT dat het en vrouw is? ECHT?
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Luco het volgende:
Voor de onwetenden: [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #75 . En als je KPD in kan: http://forum.fok.nl/topic/1781634
Ja, nu al! Gaat zo snel! Volgend schooljaar LIO en dan kan ik volgend jaar rond deze tijd afstuderen. Wil graag nog verder studeren maar 1 jaar pre master en 2 jaar master wordt toch echt te duur.quote:
Wehkamp catalogus.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen vroeger deden, voor het bestaan van internet
Maar je hebt ook nog een half jaartje gestudeerd!quote:
deze reactie is epischquote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat zie ik?
een vrouw die een wild leven heeft gehad of een heel erg verwarde man?
hell no dat ik in KPD ga kijken
net als de reacties in dat andere topic overigens. moet die vent niet worden opgenomen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:30 schreef NotYou het volgende:
Aangezien niemand hier de moeite lijkt te nemen..![]()
Dude, ongeacht wat je jezelf allemaal inbeeldt zie jij er helemaal niet meisjesachtig uit. Eenieder die anders beweert trollt je (overduidelijk) for teh lulz.
Je ziet eruit als een oude, kalende, uitgemergelde kerel in doorgaans lelijke vrouwenkleding. Je oogt niet mooi slank maar bijzonder ongezond (niet alleen wat je gewicht betreft) en 'verward'. Met alle respect FusionFreak, op de foto gepost door Sinterklaaskapoentje zie je eruit als een compleet wereldvreemde debiel. Een vrolijke compleet wereldvreemde debiel maar een wereldvreemde debiel niettemin. Ik kan me goed voorstellen dat kinderen simpelweg bang zouden worden van je aanblik.
Ook kun je dit soort kleding in tegenstelling tot wat je hier zelf beweert, helemaal niet goed hebben: je ziet eruit als een hoekige, knokkige man in topjes en rokjes.. Lijkt mij persoonlijk niet echt de bedoeling van dergelijke kleding.![]()
Ik zeg je dit niet om je leuk de grond in te trappen of belachelijk te maken, ik zeg je dit omdat je het zelf ogenschijnlijk geheel niet doorhebt en zelfs plezier lijkt te beleven aan dit in mijn beleving toch behoorlijk zorgwekkende voorkomen.
De foto van je buik in dit topic doet mij iig sterk denken aan de welbekende foto's van massagraven/lijken bij concentratiekampen.
In deze categorie val jij:
[ afbeelding ]
niet deze:
[ afbeelding ]
Doe jezelf een groot plezier en neem gewoon een gezond eetpatroon aan. Kleding zal je dan sowieso beter staan/passen, of 't nou mannen- of vrouwenkleding betreft.En mocht je mooi lang haar willen, investeer in een pruik. Krampachtig ontkennen dat je kalend bent zal aan de feiten niets veranderen.
Wat een nare gast is datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef MaxMark het volgende:
Is die Fusionfreak wel echt de persoon van de foto's?
Edit: Topic wat verder doorgelezen, lijkt er op dat het inderdaad echt is
Mjaaaaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog een half jaartje gestudeerd!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik kan ze echter héél goed hebben.![]()
Heb onlangs bij de H&M een limegroene skinny gekocht, zit perfect strak en mooi lang.
Het rode skinnyjeans topic, wie kent 'm nog?
Que?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:15 schreef nietzman het volgende:
We hebben net het beste afscheidspak voor een collega _ever_ opgeleverd.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk dat het nachtwerk wordt voor m'n tentamen morgen.
Ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik denk dat het nachtwerk wordt voor m'n tentamen morgen.
({)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef ShiningStar het volgende:
Dat wordt de dood of de gladiolen zometeen.
Met welke spellen? Als je MW3 hebt kunnen we wel even knallen vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zonder mij de komende weken even af. Playstation 3 gekocht
Voorlopig alleen FIFAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met welke spellen? Als je MW3 hebt kunnen we wel even knallen vanavond.
Je had een aantal meevallertjes onlang?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zonder mij de komende weken even af. Playstation 3 gekocht
Je bent zelf gayquote:
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:45 schreef Jesse_ het volgende:
mw3
Je bent toch geen puistige puber meer boem-dikkie
Schietspelletjes zijn voor pubers!quote:
Omdat bloed en moorden dan nog 'stoer' en 'volwassen' zijn.quote:
Wa?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet niet eens wat MW3 is
voor 300+ euro een playstation kopen en dan dat soort suffe spellletjes gaan spelen TERWIJL DE ZOMER IN ZICHT IS!!!!!!!![]()
Er zijn best leuke spelletjes, alleen fifa en call of doodie (hihi) horen daar niet bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet niet eens wat MW3 is
voor 300+ euro een playstation kopen en dan dat soort suffe spellletjes gaan spelen TERWIJL DE ZOMER IN ZICHT IS!!!!!!!![]()
de nederlandse zomer iig, wij verwachten altijd veel te veel van onze zomers maar we vergeten elk jaar weer dat het hier amper zomer wordtquote:
Ik ben zomers in Frankrijk gewend. Sue me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
de nederlandse zomer iig, wij verwachten altijd veel te veel van onze zomers maar we vergeten elk jaar weer dat het hier amper zomer wordt
vervolgens lekker zeiken over dat het geen zomer is geweest
kom eens achter je computertje weg en ga lekker van het mooie weer genieten
binnenkort zitten we weer in de vrieskou
dan ga je daar maar naar terug homoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben zomers in Frankrijk gewend. Sue me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |