({)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef ShiningStar het volgende:
Dat wordt de dood of de gladiolen zometeen.
Met welke spellen? Als je MW3 hebt kunnen we wel even knallen vanavond.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zonder mij de komende weken even af. Playstation 3 gekocht
Voorlopig alleen FIFAquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met welke spellen? Als je MW3 hebt kunnen we wel even knallen vanavond.
Je had een aantal meevallertjes onlang?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zonder mij de komende weken even af. Playstation 3 gekocht
Je bent zelf gayquote:
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:45 schreef Jesse_ het volgende:
mw3
Je bent toch geen puistige puber meer boem-dikkie
Schietspelletjes zijn voor pubers!quote:
Omdat bloed en moorden dan nog 'stoer' en 'volwassen' zijn.quote:
Wa?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet niet eens wat MW3 is
voor 300+ euro een playstation kopen en dan dat soort suffe spellletjes gaan spelen TERWIJL DE ZOMER IN ZICHT IS!!!!!!!![]()
Er zijn best leuke spelletjes, alleen fifa en call of doodie (hihi) horen daar niet bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
voor 300+ euro een playstation kopen en dan dat soort suffe spellletjes gaan spelen TERWIJL DE ZOMER IN ZICHT IS!!!!!!!![]()
de nederlandse zomer iig, wij verwachten altijd veel te veel van onze zomers maar we vergeten elk jaar weer dat het hier amper zomer wordtquote:
Ik ben zomers in Frankrijk gewend. Sue me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
de nederlandse zomer iig, wij verwachten altijd veel te veel van onze zomers maar we vergeten elk jaar weer dat het hier amper zomer wordt
vervolgens lekker zeiken over dat het geen zomer is geweest
kom eens achter je computertje weg en ga lekker van het mooie weer genieten
binnenkort zitten we weer in de vrieskou
dan ga je daar maar naar terug homoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben zomers in Frankrijk gewend. Sue me.
Demon/Dark souls op de ps3.quote:
Precies, fantasy crap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Riddertje spelen, dat deed ik toen ik 3 was.
Welk bejaardentehuis? Ik zie in de Nieuwe Ebbinge als je vanaf het plantsoen komt altijd zoveel olle mensies naar buiten kijken, die zwaaien altijd heel vrolijk terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef Luco het volgende:
Ik zal nog eens een keer spontaan iets doen zeg.
Liep langs een bejaardenhuis, zag een groep binnen zitten. Loop naar binnen en vraag of ze zin hebben om een potje te klaverjassen. Krijg ik me toch een zooi chagrijnig gezeik over me heen
zie die lui elke dag langs kruipen, die zijn al half doodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Luco het volgende:
Eentje aan de Zaagmuldersweg. Ze zwaaiden ook heel vrolijk naar me toen ik langsliep. Toen naar binnen besloot te gaan en de woonruimte in liep sloeg die bui opeens om.
"Kloaverjoas'n, benst mie mal mien jung."
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:44 schreef Luco het volgende:
Ik zal nog eens een keer spontaan iets doen zeg.
Liep langs een bejaardenhuis, zag een groep binnen zitten. Loop naar binnen en vraag of ze zin hebben om een potje te klaverjassen. Krijg ik me toch een zooi chagrijnig gezeik over me heen
Een ambulance vervoert geen doden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zie die lui elke dag langs kruipen, die zijn al half dood
en ook paar keer per week komt er weer heel stilletjes een ambulance en verdwijnt net zo subtiel weer met een dooie erin
voor bejaardetehuizen enzo wel dacht ik.quote:
200 eypo kost een ps3 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso niet vanuit een bejaardentehuis.
het zal misschien af en toe wel eens voorkomen ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso niet vanuit een bejaardentehuis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom niet?
als zo'n tehuis officieel een kliniek of verpleeghuis is dan is dat helemaal niet gek hoor.
instellingen mogen ook een eigen ambulance hebbben
Omdat er bij bejaardentehuizen vaak genoeg plekken zijn om doden op te slaan totdat de begrafenisonderneming ingeschakeld wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het zal misschien af en toe wel eens voorkomen ...
Ambu is prijzig hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je zou denken dat laten ophalen met een ambu de voorkeur heeft boven het "opslaan" van zo'n lijk
Zodra een ambulance met een lijk rondrijdt kan hij zich niet echt bezighouden met levenden, die net iets belangrijker zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je zou denken dat laten ophalen met een ambu de voorkeur heeft boven het "opslaan" van zo'n lijk
epic lulz. iedereen die ik ken met een iphone sloopt hem of heeft kapotte knopjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Laat ik wéér m'n iPhone vallen, weer een barst (alleen niet zo erg als de vorige keer..)
Sukkel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Laat ik wéér m'n iPhone vallen, weer een barst (alleen niet zo erg als de vorige keer..)
Mij niet, laat hem morgen gelijk vervangenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Luco het volgende:
Barst in de achterkant zou me echt aan m'n reet roesten.
heb je dan nog wel geld voor een fiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mij niet, laat hem morgen gelijk vervangen
Ik ben geen arme student.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je dan nog wel geld voor een fiets?
Gewoon een S2 kopen, die van mij heeft onderhand z'n vliegbrevet maar doet het nog perfect, alleen wat schrammetjes op de hoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
epic lulz. iedereen die ik ken met een iphone sloopt hem of heeft kapotte knopjes
je hebt een sugardaddy?quote:
ik heb een Note.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef S-RS het volgende:
Ongezond, net van kwart voor 6 tot kwart over 10 liggen pitten, en ik val nu weer in slaap
[..]
Gewoon een S2 kopen, die van mij heeft onderhand z'n vliegbrevet maar doet het nog perfect, alleen wat schrammetjes op de hoeken
Ja die had ik liever gehad. Maar die was er nog niet toen ik deze kocht. Ben nogal fan van grote schermenquote:
Ik heb ook beide. Ben mijn eigen sugardaddy.quote:
Nee maar heb een tijdelijke fiets. Leen 1 van een collega. Zij woont in Leeuwarden en gebruikt haar 'Groningen' fiets bijna nooit dus die heb ik nu tot ik een andere heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
i know. Ben je trouwens alweer voorzien van een tweewieler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |