Mij niet, laat hem morgen gelijk vervangenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Luco het volgende:
Barst in de achterkant zou me echt aan m'n reet roesten.
heb je dan nog wel geld voor een fiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mij niet, laat hem morgen gelijk vervangen
Ik ben geen arme student.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je dan nog wel geld voor een fiets?
Gewoon een S2 kopen, die van mij heeft onderhand z'n vliegbrevet maar doet het nog perfect, alleen wat schrammetjes op de hoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
epic lulz. iedereen die ik ken met een iphone sloopt hem of heeft kapotte knopjes
je hebt een sugardaddy?quote:
ik heb een Note.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef S-RS het volgende:
Ongezond, net van kwart voor 6 tot kwart over 10 liggen pitten, en ik val nu weer in slaap
[..]
Gewoon een S2 kopen, die van mij heeft onderhand z'n vliegbrevet maar doet het nog perfect, alleen wat schrammetjes op de hoeken
Ja die had ik liever gehad. Maar die was er nog niet toen ik deze kocht. Ben nogal fan van grote schermenquote:
Ik heb ook beide. Ben mijn eigen sugardaddy.quote:
Nee maar heb een tijdelijke fiets. Leen 1 van een collega. Zij woont in Leeuwarden en gebruikt haar 'Groningen' fiets bijna nooit dus die heb ik nu tot ik een andere heb.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
i know. Ben je trouwens alweer voorzien van een tweewieler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |