Dat kan dan in een nieuw topic. Maar dit gaat te ver.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:25 schreef steeg het volgende:
in tegenstelling tot de rest ben ik juist zeer benieuwd bij de hoeveelste ontmoeting de eerste daterape plaatsvindt. Succes TS.
Ik fluister in je oor wat je moet doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik ga nog even bedenken wat ik hier mee aan moet, misschien richting R&P.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp, ik miste het 2e deel ook al!
Edit: En ja, dit wordt hem wél!
Je had ook graag een sugardaddy gehad?quote:
Iedereen die zegt van niet liegtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je had ook graag een sugardaddy gehad?
Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Nee, seks komt er wel eens bij kijken, maar dit hoeft niet per se. Vaak gaat het gewoon om het gezelschap houden van die mannen op feestjes, bij etentjes etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Northside het volgende:
Ik snap het niet zo goed... de deal komt toch eigenlijk neer op seks in ruil voor goodies? Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen als je niet bereid bent aan jouw deel van de ruil te voldoen.
Er staat duidelijk dat seks er niet bij hoeft te horen en dat dat een keuze is. Dus een avondje pokeren met een opa of oma of naar de film en elkaars gezelschap wederzijds oprecht waarderen, een vriendschappelijke band met de ander opbouwen en als ruil daarvoor een aandeel krijgen in het testament?quote:
Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?
Waarom zou je daar voor in therapie moeten???quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:
(1) ze zijn niet homo;
(2) ze zijn vrouwen;
(3) eh... ze hebben mooiere nicknames?
Jezus, wat een kortzichtigheid. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.
Mensen lezen echt altijd wat ze willen lezen en verzinnen er de helft bij. Is het domheid of iets anders? Jammer is dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |