abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113131028
Ik wil een sugar daddy!

Vet topic, alle ingrediënten waar ik van hou. De illusie van seks, geld, goede ideeën en een hoop weerstand vanuit fokkers. :7

Maar ik heb me dus aangemeld, want ik wil weleens zien wat er zoal gebeurt op zo'n site. Ik heb een klein profieltje in elkaar gedraaid met foto (vereiste om iets te kunnen posten).

Mijn omschrijving: I'm a fun loving and easy going person. I love making photos, it gives me an outlet for my creativity. I train kickboxing four times a week to keep me fit. I've also got a law degree and an interest in political and international matters.

Nou heb ik helemaal geen interesse in politiek en internationale zaakjes, maar hey, ik kan me inlezen denk ik dan maar.

Wat ik zoek: I'd like somebody to do fun things with, like having dinner, going on vacation, sightseeing in cities in other countries, learn how to scuba dive, etc. In return you'll get my undivided attention.

Undivided attention. Dat zegt dus echt niets. Lekker vaag, het wekt verwachtingen, maar ik kan altijd zeggen dat attention in mijn woordenboek geen seks is.

Tot dusver ben ik drie keer gefavorited, god weet wat dat is, heb ik twee berichten ontvangen en heb ik zelf vijf mensen gewinkt, nadat deze goed waren gekeurd door mijn homoseksuele buur. Het doel? Misschien een date of drie eruit slepen, me laten overgieten met cadeaus om vervolgens na een date of drie te zeggen dat ik geen klik voel.

Ik zeg, game on. Hoe gaat het bij Moofasah, roosjeroosje1988 en Buffalo-Soldier, die eerst erg sceptisch was en zich vervolgens aanmeldde voor een sugarcougar website?

(Stiekem toch een tweede deel, hihi. :@)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_113131271
in tegenstelling tot de rest ben ik juist zeer benieuwd bij de hoeveelste ontmoeting de eerste daterape plaatsvindt. Succes TS.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:25:48 #3
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113131291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:25 schreef steeg het volgende:
in tegenstelling tot de rest ben ik juist zeer benieuwd bij de hoeveelste ontmoeting de eerste daterape plaatsvindt. Succes TS.
Dat kan dan in een nieuw topic. Maar dit gaat te ver.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:28:24 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113131355
Bij deze een wink terug.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113131395
TS komt aandacht in real life te kort en komt dan hier huilen dat ze niet genoeg aandacht krijg dmv een 2e deel :')
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:36 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113131765
Ik ga nog even bedenken wat ik hier mee aan moet, misschien richting R&P.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:47:33 #7
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_113131922
tvp, ik miste het 2e deel ook al!

Edit: En ja, dit wordt hem wél!
pi_113132058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik ga nog even bedenken wat ik hier mee aan moet, misschien richting R&P.
Ik fluister in je oor wat je moet doen
pi_113132172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp, ik miste het 2e deel ook al!

Edit: En ja, dit wordt hem wél!
:D! En nu is het enkelt wachten op Moofasa en Buffalo-Soldier.

R&P is misschien wel beter, daar zijn ook de relatieplanetdatetopics, right?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 10:51:39 #10
54263 crew  Pharkus
pi_113134168
Schopje R&P > voor een discussie over de ervaringen van onze FOK!kers die op zoek zijn naar een sugardaddy dan wel cougar.
pi_113135773
Shit zeg, had ik dit eerder geweten ;(
Sarcasme. Herken het.
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 11:33:22 #12
54263 crew  Pharkus
pi_113135795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
Shit zeg, had ik dit eerder geweten ;(
Je had ook graag een sugardaddy gehad?
pi_113135881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je had ook graag een sugardaddy gehad?
Iedereen die zegt van niet liegt :7

Ik bedoel, het hele principe van een paar uurtjes leuke dingen doen met een ouwe beer/bes en daarvoor betaald krijgen? Ik teken ervoor. De zonnebloem noemt dat vrijwilligerswerk :P

Maar helaas, ik denk niet dat mijn vent dat zou kunnen waarderen. Jaloers kreng dat het is :(
Sarcasme. Herken het.
pi_113136071
Meeleespost.
pi_113136201
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
pi_113136252
Ik snap het niet zo goed... de deal komt toch eigenlijk neer op seks in ruil voor goodies? Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen als je niet bereid bent aan jouw deel van de ruil te voldoen.
Ja, ik generaliseer.
pi_113136323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
Iedereen die zegt van niet liegt :7
Ik niet. En ik lieg niet.
Ja, ik generaliseer.
pi_113136348
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?
Sarcasme. Herken het.
pi_113136403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Northside het volgende:
Ik snap het niet zo goed... de deal komt toch eigenlijk neer op seks in ruil voor goodies? Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen als je niet bereid bent aan jouw deel van de ruil te voldoen.
Nee, seks komt er wel eens bij kijken, maar dit hoeft niet per se. Vaak gaat het gewoon om het gezelschap houden van die mannen op feestjes, bij etentjes etc.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_113136411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik niet. En ik lieg niet.
Er staat duidelijk dat seks er niet bij hoeft te horen en dat dat een keuze is. Dus een avondje pokeren met een opa of oma of naar de film en elkaars gezelschap wederzijds oprecht waarderen, een vriendschappelijke band met de ander opbouwen en als ruil daarvoor een aandeel krijgen in het testament? :P

(jaaaa, moraalridder, het hoort niet om geld te draaien, I know ;( )
Sarcasme. Herken het.
pi_113136430
wat verdien je ermee, als dame?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_113136454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?
Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:49:54 #23
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_113136455
quote:
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Waarom zou je daar voor in therapie moeten???
pi_113136538
quote:
Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:
(1) ze zijn niet homo;
(2) ze zijn vrouwen;
(3) eh... ze hebben mooiere nicknames?

Jezus, wat een kortzichtigheid. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.
pi_113136592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:
(1) ze zijn niet homo;
(2) ze zijn vrouwen;
(3) eh... ze hebben mooiere nicknames?

Jezus, wat een kortzichtigheid. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.
Mensen lezen echt altijd wat ze willen lezen en verzinnen er de helft bij. Is het domheid of iets anders? Jammer is dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')