abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113131028
Ik wil een sugar daddy!

Vet topic, alle ingrediënten waar ik van hou. De illusie van seks, geld, goede ideeën en een hoop weerstand vanuit fokkers. :7

Maar ik heb me dus aangemeld, want ik wil weleens zien wat er zoal gebeurt op zo'n site. Ik heb een klein profieltje in elkaar gedraaid met foto (vereiste om iets te kunnen posten).

Mijn omschrijving: I'm a fun loving and easy going person. I love making photos, it gives me an outlet for my creativity. I train kickboxing four times a week to keep me fit. I've also got a law degree and an interest in political and international matters.

Nou heb ik helemaal geen interesse in politiek en internationale zaakjes, maar hey, ik kan me inlezen denk ik dan maar.

Wat ik zoek: I'd like somebody to do fun things with, like having dinner, going on vacation, sightseeing in cities in other countries, learn how to scuba dive, etc. In return you'll get my undivided attention.

Undivided attention. Dat zegt dus echt niets. Lekker vaag, het wekt verwachtingen, maar ik kan altijd zeggen dat attention in mijn woordenboek geen seks is.

Tot dusver ben ik drie keer gefavorited, god weet wat dat is, heb ik twee berichten ontvangen en heb ik zelf vijf mensen gewinkt, nadat deze goed waren gekeurd door mijn homoseksuele buur. Het doel? Misschien een date of drie eruit slepen, me laten overgieten met cadeaus om vervolgens na een date of drie te zeggen dat ik geen klik voel.

Ik zeg, game on. Hoe gaat het bij Moofasah, roosjeroosje1988 en Buffalo-Soldier, die eerst erg sceptisch was en zich vervolgens aanmeldde voor een sugarcougar website?

(Stiekem toch een tweede deel, hihi. :@)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_113131271
in tegenstelling tot de rest ben ik juist zeer benieuwd bij de hoeveelste ontmoeting de eerste daterape plaatsvindt. Succes TS.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:25:48 #3
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113131291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:25 schreef steeg het volgende:
in tegenstelling tot de rest ben ik juist zeer benieuwd bij de hoeveelste ontmoeting de eerste daterape plaatsvindt. Succes TS.
Dat kan dan in een nieuw topic. Maar dit gaat te ver.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:28:24 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113131355
Bij deze een wink terug.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113131395
TS komt aandacht in real life te kort en komt dan hier huilen dat ze niet genoeg aandacht krijg dmv een 2e deel :')
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:36 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113131765
Ik ga nog even bedenken wat ik hier mee aan moet, misschien richting R&P.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:47:33 #7
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_113131922
tvp, ik miste het 2e deel ook al!

Edit: En ja, dit wordt hem wél!
pi_113132058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik ga nog even bedenken wat ik hier mee aan moet, misschien richting R&P.
Ik fluister in je oor wat je moet doen
pi_113132172
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp, ik miste het 2e deel ook al!

Edit: En ja, dit wordt hem wél!
:D! En nu is het enkelt wachten op Moofasa en Buffalo-Soldier.

R&P is misschien wel beter, daar zijn ook de relatieplanetdatetopics, right?
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 10:51:39 #10
54263 crew  Pharkus
pi_113134168
Schopje R&P > voor een discussie over de ervaringen van onze FOK!kers die op zoek zijn naar een sugardaddy dan wel cougar.
pi_113135773
Shit zeg, had ik dit eerder geweten ;(
Sarcasme. Herken het.
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 11:33:22 #12
54263 crew  Pharkus
pi_113135795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
Shit zeg, had ik dit eerder geweten ;(
Je had ook graag een sugardaddy gehad?
pi_113135881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je had ook graag een sugardaddy gehad?
Iedereen die zegt van niet liegt :7

Ik bedoel, het hele principe van een paar uurtjes leuke dingen doen met een ouwe beer/bes en daarvoor betaald krijgen? Ik teken ervoor. De zonnebloem noemt dat vrijwilligerswerk :P

Maar helaas, ik denk niet dat mijn vent dat zou kunnen waarderen. Jaloers kreng dat het is :(
Sarcasme. Herken het.
pi_113136071
Meeleespost.
pi_113136201
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
pi_113136252
Ik snap het niet zo goed... de deal komt toch eigenlijk neer op seks in ruil voor goodies? Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen als je niet bereid bent aan jouw deel van de ruil te voldoen.
Ja, ik generaliseer.
pi_113136323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik niet. En ik lieg niet.
Ja, ik generaliseer.
pi_113136348
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Ziba het volgende:
ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?
Sarcasme. Herken het.
pi_113136403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Northside het volgende:
Ik snap het niet zo goed... de deal komt toch eigenlijk neer op seks in ruil voor goodies? Ben benieuwd hoe dat in de praktijk gaat lopen als je niet bereid bent aan jouw deel van de ruil te voldoen.
Nee, seks komt er wel eens bij kijken, maar dit hoeft niet per se. Vaak gaat het gewoon om het gezelschap houden van die mannen op feestjes, bij etentjes etc.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_113136411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik niet. En ik lieg niet.
Er staat duidelijk dat seks er niet bij hoeft te horen en dat dat een keuze is. Dus een avondje pokeren met een opa of oma of naar de film en elkaars gezelschap wederzijds oprecht waarderen, een vriendschappelijke band met de ander opbouwen en als ruil daarvoor een aandeel krijgen in het testament? :P

(jaaaa, moraalridder, het hoort niet om geld te draaien, I know ;( )
Sarcasme. Herken het.
pi_113136430
wat verdien je ermee, als dame?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_113136454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zie de logica hier niet van in. Sinds wanneer is homoseksualiteit en/of op oudere mannen (of vrouwen) vallen een geestesziekte?
Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:49:54 #23
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_113136455
quote:
Moofasah, jij bent echt te triest. Heb je geen normale vader ofzo? Maar goed, ik weet wel dat je homo bent, van mijn leeftijd bent en ook nog eens op oude kerels valt. Misschien moet je in therapie gaan ofzo.
Waarom zou je daar voor in therapie moeten???
pi_113136538
quote:
Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:
(1) ze zijn niet homo;
(2) ze zijn vrouwen;
(3) eh... ze hebben mooiere nicknames?

Jezus, wat een kortzichtigheid. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.
pi_113136592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Dit geldt natuurlijk alleen voor Moofasah en niet voor de vrouwen, want die zijn heel anders! Namelijk:
(1) ze zijn niet homo;
(2) ze zijn vrouwen;
(3) eh... ze hebben mooiere nicknames?

Jezus, wat een kortzichtigheid. Laat die mensen lekker doen wat ze willen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo negatief opvat en dat je moet zeggen dat homoseksualiteit en op oudere mannen vallen een ziekte moet zijn. Maar wacht, het is normaal om te willen dat je zo'n relatie aangaat met een oude man enkel voor het geld? Ik vind het niet normaal. Maar dat ben ik. Ik vind dat je dan wel degelijk issues hebt en dat je therapie nodig hebt. Iets met onzekerheid, lage eigenwaarde.
Mensen lezen echt altijd wat ze willen lezen en verzinnen er de helft bij. Is het domheid of iets anders? Jammer is dat.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:53:11 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113136600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Er staat duidelijk dat seks er niet bij hoeft te horen en dat dat een keuze is. Dus een avondje pokeren met een opa of oma of naar de film en elkaars gezelschap wederzijds oprecht waarderen, een vriendschappelijke band met de ander opbouwen en als ruil daarvoor een aandeel krijgen in het testament? :P

(jaaaa, moraalridder, het hoort niet om geld te draaien, I know ;( )
Geen verwachting van seks nee, uh-huh. :')____!!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113136650
2 weken single en gelijk weer op zoek :') slet :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 11:54:17 ]
pi_113136672
'Vaak komt er geen sex bij kijken'. Yeah right, en Estelle is echt verliefd op Badr Hadi.
pi_113136699
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

[..]

Mensen lezen echt altijd wat ze willen lezen en verzinnen er de helft bij. Is het domheid of iets anders? Jammer is dat.
Ik lees dat je alleen Moofasah aanspreekt en niet de vrouwen. Ik lees nergens een goede reden waarom. Maar ik kan niet lezen, dus please enlighten me.
  Forum Admin woensdag 20 juni 2012 @ 11:55:38 #30
54263 crew  Pharkus
pi_113136710
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Dit ging niet over Badr harrie
pi_113136718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Onzin. Zolang ik nog (een greintje) trots heb zal ik hier niet aan mee doen.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_113136842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Ik lees dat je alleen Moofasah aanspreekt en niet de vrouwen. Ik lees nergens een goede reden waarom. Maar ik kan niet lezen, dus please enlighten me.
Omdat het in feite het topic van/door Moofasah is. Vrouwen die zo'n man zoeken hebben net zulke problemen, maar goed, er staat dan ook nergens van niet. :') Het kan trouwens ook zijn dat Moofasah gewoon trollt, het was in KLB.
pi_113136966
Geniaal plan _O-
Maar zet je jezelf dan niet erg snel op de verkracht lijst?
Twiddel
pi_113137036
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Omdat het in feite het topic van/door Moofasah is. Vrouwen die zo'n man zoeken hebben net zulke problemen, maar goed, er staat dan ook nergens van niet. :') Het kan trouwens ook zijn dat Moofasah gewoon trollt, het was in KLB.
Fijn om te horen dat je toch geen homofoob of mannenhater bent, maar je kortzichtigheid in ieder geval zonder discriminatie tentoonstelt.

Rest mij om de jongens en meisjes veel plezier te wensen.
pi_113137584
Bestaat zoiets ook voor mannen, beetje hangen met zo'n steenrijke oma die me financieel in de watten legt? Lijkt me toch redelijk geniaal.
pi_113137838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:14 schreef Rebubbled het volgende:
Ik zeg, game on. Hoe gaat het bij Moofasah, roosjeroosje1988 en Buffalo-Soldier, die eerst erg sceptisch was en zich vervolgens aanmeldde voor een sugarcougar website?
Ik kreeg voorgister spontaan hele erge hoofdpijn en ben dus even niet meer op het internet geweest. Ben echter wel van plan om toch een foto te gaan posten op Seeking Arrangement. Heb momenteel alleen nog geen naar mijn idee geschikte pic :P

Leuk om te horen dat je al reacties hebt btw.
quote:
Waarom zou ik in therapie moeten gaan? :')

Kijk eerst eens in de spiegel zou ik zeggen. Met je hoge eisen lijst aan mannen. Wie weet wat er allemaal wel niet mis is met jou.
pi_113137922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Juminelle het volgende:
Nee, seks komt er wel eens bij kijken, maar dit hoeft niet per se. Vaak gaat het gewoon om het gezelschap houden van die mannen op feestjes, bij etentjes etc.
Ik kan me wel situaties voorstellen waarbij een man veel geld investeert in een vrouw, alleen voor het gezelschap. Maar dan moet je wel een ontzettend interessante en vermakelijke vrouw zijn en het spel heel goed kunnen spelen. En dat niveau halen heel veel vrouwen niet, dan eindig je toch met seks om dat te compenseren. Denk ik.
Ja, ik generaliseer.
pi_113137933
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef summer2bird het volgende:
Geniaal plan _O-
Maar zet je jezelf dan niet erg snel op de verkracht lijst?
Ik zou als vrouw zijnde wel voorzichtig zijn. Niet te snel privé afspreken met zo;n man.

Kijk in mijn geval hoef ik me daar allemaal niet druk om te maken. Die mannen kunnen mij fysiek toch niet aan.
pi_113137954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Iets zegt me dat het niet zo makkelijk gaat. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_113137987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Northside het volgende:

[..]

Iets zegt me dat het niet zo makkelijk gaat. :)
Laat mij lekker in mijn droomwereld hangen ja :(
Sarcasme. Herken het.
pi_113138061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Spirit82 het volgende:
Laat mij lekker in mijn droomwereld hangen ja :(
Je hebt je droomman toch ook al begreep ik?
Ja, ik generaliseer.
pi_113138095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Je hebt je droomman toch ook al begreep ik?
Soms worden dromen realiteit O+
Sarcasme. Herken het.
pi_113138162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Soms worden dromen realiteit O+
Nou nog zorgen dat hij rijk wordt en je hebt je eigen legale sugar-daddy-liefdesrelatie.
Ja, ik generaliseer.
pi_113138229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou nog zorgen dat hij rijk wordt en je hebt je eigen legale sugar-daddy-liefdesrelatie.
Hij is jonger dan ik ben ;(

En nu weer OT, stom joch :( Ik heb al genoeg topics verkloot met mn off topic geouwehoer :P
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:40:03 #45
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_113138505
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Moofasah het volgende:
Kijk in mijn geval hoef ik me daar allemaal niet druk om te maken. Die mannen kunnen mij fysiek toch niet aan.
Ben je nou al eigenlijk uit de kast of niet? :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_113138604
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ben je nou al eigenlijk uit de kast of niet? :')
Ik zit niet eens in een kast. Altijd die cliché verhalen van homo's die zich opgesloten voelen in een leugen... Daar heb ik mezelf nou nooit in herkend. Wat ik wel/niet voel zijn mijn zaken.
pi_113138696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waarom zou ik in therapie moeten gaan? :')

Kijk eerst eens in de spiegel zou ik zeggen. Met je hoge eisen lijst aan mannen. Wie weet wat er allemaal wel niet mis is met jou.
Je ziet niet eens wat er mis is? Maar goed, zelf weten wat je doet. En een hoge eisenlijst heb ik ook niet, sterker nog, die lijstjes stellen uiteindelijk niks voor. En mijn zogenaamde eisenlijst is blijkbaar niet hoog genoeg om niet te realiseren. :')
pi_113138792
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je ziet niet eens wat er mis is? Maar goed, zelf weten wat je doet. En een hoge eisenlijst heb ik ook niet, sterker nog, die lijstjes stellen uiteindelijk niks voor. En mijn zogenaamde eisenlijst is blijkbaar niet hoog genoeg om niet te realiseren. :')
Meerdere mensen zien niet wat er mis is en vonden jouw post nogal discrimerend overkomen. Probeer misschien een iets met zelfreflectie?
Sarcasme. Herken het.
pi_113138898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Meerdere mensen zien niet wat er mis is en vonden jouw post nogal discrimerend overkomen. Probeer misschien een iets met zelfreflectie?
Dat ik vind dat mensen die zo'n ouder iemand willen hebben voor geld (en dan in ruil voor seks, sowieso) in therapie moeten oid is discriminatie? Weet je wel wat discriminatie is? Als je daadwerkelijk zoiets wil ben je erg onzeker en heb je geen zelfrespect/trots enzovoort, vind ik.
pi_113138916
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Ik was niet op de hoogte dat er een rouwperiode aan het uitmaken van een relatie vastzit. Vooral wanneer jij degene bent die het initieerde.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Friek_ het volgende:
Bestaat zoiets ook voor mannen, beetje hangen met zo'n steenrijke oma die me financieel in de watten legt? Lijkt me toch redelijk geniaal.
Ja, daar is Buffalo_Soldier lid van geworden. En ze schijnen niet eens heel lelijk te zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef Moofasah het volgende:
Ik kreeg voorgister spontaan hele erge hoofdpijn en ben dus even niet meer op het internet geweest. Ben echter wel van plan om toch een foto te gaan posten op Seeking Arrangement. Heb momenteel alleen nog geen naar mijn idee geschikte pic :P

Leuk om te horen dat je al reacties hebt btw.

Gewoon een kekke foto van jou bij een jacht doet het goed, zo op de site te zien. :P En fuck die druipkaars met haar vooroordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')