SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
A - Grote markt
B - UMCG
C - Station (CS)
D - Stadspark
E - Euroborg
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Dat ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:40 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Luco, gefeliciteerd met je overwinning. Jammer dat jullie er in de halve finale uitgaan!
Succes, ik heb 14.00 een tentamen over Milieu. Geluidsbelasting en straling enzo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zo tentamen over [integratie] in Nederland.
En hoe ging het? Die van mij was best lastig, ondanks dat ik de strekking van het boek goed begrepen had.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Succes, ik heb 14.00 een tentamen over Milieu. Geluidsbelasting en straling enzo.
vast wel iemand die voor je kan overnemenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja maar dan moet ik m'n shift van vanavond later deze week inhalen, daar heb ik ook geen zin in
Deutschland über alles; die maken straks een pizzabodem van die Italianenquote:
Ging wel goed!quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En hoe ging het? Die van mij was best lastig, ondanks dat ik de strekking van het boek goed begrepen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |