Tis een jongen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hem? Er is een gast die ze draagt?![]()
Grapje hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Ik kan ze echter héél goed hebben.quote:
Staat je vast goed !quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik kan ze echter héél goed hebben.![]()
Heb onlangs bij de H&M een limegroene skinny gekocht, zit perfect strak en mooi lang.
Het rode skinnyjeans topic, wie kent 'm nog?
ja, jouw kledingsmaak kennen we nu welquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:27 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik kan ze echter héél goed hebben.![]()
Heb onlangs bij de H&M een limegroene skinny gekocht, zit perfect strak en mooi lang.
Het rode skinnyjeans topic, wie kent 'm nog?
Flared jeans bij een kerel? Oh god...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:47 schreef Tanin het volgende:
Lelijk in 99% van de gevallen, en in die 1% waar het wel bij staat, zou een flared jeans alsnog nog leuker staan.
Ik had het over 1% van de bevolking bij wie skinny jeans wel staan, die zijn dus per definitie vrouwelijkquote:
Wat een slechte onderbouwing...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik had het over 1% van de bevolking bij wie skinny jeans wel staan, die zijn dus per definitie vrouwelijk![]()
Nou, ik vind dus van niet. Ik vind het bij nagenoeg alle vrouwen ook niet mooi, en zoals gezegd, die paar waar het wel goed staat zouden er alsnog nog beter uitzien in flared jeansquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat een slechte onderbouwing...
Ik durf met zekerheid te stellen dat er mannen zijn die een skinny kunnen rocken en dat ze er nog mee weg kunnen komen ook.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Bij mannen een no-go, vieze flikkers..
Edit: Homo's vind ik geen mannen dus die kunnen het wel dragen
Flikkers eersteklas die gasten man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:10 schreef Plums het volgende:
Ik ken superveel skateboarders en bmx'ers die skinny's dragen, en om die nou gay te noemen, echt niet![]()
Sterker nog, het viert vandaag wederom zijn lustrum.quote:
Woord.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Flikkers eersteklas die gasten man.
Voor gays en reetkluivers.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:27 schreef galaxy366 het volgende:
Uit je mening!
Een doet het bij ons in de klas, maar bij hem merk je het niet omdat hij het laag draagt waardoor het gewoon een normale lijkt.
Gewoon lekker je vertrouwde C&A spijkerbroek aan houden hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:20 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Net als al die gekleurde chino's/kaki broeken(rood, groen enz) vind ik het afschuwelijk.
Ik zou me er echt voor schamen
Of gewoon een fatsoenlijke jeans. Dus geen G-Star of Chasin' meuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker je vertrouwde C&A spijkerbroek aan houden hoor.
Ik draag geen c&a kleding, ik draag jeans, lichtgekleurde en donkerequote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker je vertrouwde C&A spijkerbroek aan houden hoor.
Wat vind jij een 'fatsoenlijk' jeans merk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Of gewoon een fatsoenlijke jeans. Dus geen G-Star of Chasin' meuk.
Mannen in gekleurde chino's.
Beetje kort door de bocht al die te voorbarige reacties hier dat skinny jeans bij mannen gay zijn of niet uitzien.quote:
Niks, het is de "niet mannelijk" connotatie waar mensen niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Trouwens wat is er mis met ''gay'' zijn?
Dat is dan hun probleem, maar afgezien daarvan trek ik komende dagen gewoon mijn rode zelfmaak skinny aan (je weet wel die uit het rode skinnyjeans topic van 2010) en daar draag ik dan een grote zwarte zellf gebreide trui overheen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, het is de "niet mannelijk" connotatie waar mensen niet mee om kunnen gaan.
Post eens een foto om iedereen het tegendeel te bewijzen! Niet iedereen heeft zin om jouw history door te lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 04:04 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem, maar afgezien daarvan trek ik komende dagen gewoon mijn rode zelfmaak skinny aan (je weet wel die uit het rode skinnyjeans topic van 2010) en daar draag ik dan een grote zwarte zellf gebreide trui overheen.![]()
Mijn haartjes die intussen gestaag doorgroeien zijn dan opgestoken.
Dikke benen en kont dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Je moet er (als vrouw) net het goede figuur voor hebben. Als je een platte reet en dunne benen hebt is het echt geen smoel.
Bij mannen vind ik het sowieso niet mooi
Zag vanmiddag een chick in een skinny en van die oma schoentjesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef sijs het volgende:
alleen bij vrouwen en dan met een paar heel hoge hakken, dan staat het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |