SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
En een S2 is 1cm langer dan een iPod Touch.. dus lijkt me dan toch niet zo handig.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Via Buyincoins en Dealextreme kun je ook voor heel weinig een goeie armband kopenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef Debsterr het volgende:
En een S2 is 1cm langer dan een iPod Touch.. dus lijkt me dan toch niet zo handig.. Heb de mijne er ook vandaan.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ziet er goed uit MoBlo!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over dit soort paden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had mezelf net op tijd in de OP gezet! Leuk! Zin in om naar toe te trainen! Moet te doen zijn in iets minder dan 2 maanden
Ja doei.![]()
Mooi om naartoe te werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Had mezelf net op tijd in de OP gezet! Leuk! Zin in om naar toe te trainen! Moet te doen zijn in iets minder dan 2 maanden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja, ik had er ineens zin in om me ergens voor op te geven, dus maar even gezocht en dus, hats, een redelijk in de buurt gevonden. Nog wel een uurtje rijden ongeveer, maar Mr.Mo heeft al gezegd mee te gaan en me aan te moedigen enzo
Ja doei.![]()
Wie is de admin van het Fok! team op Endomondo? Ik heb mijzelf er per ongeluk uitgetyfd
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ze is eten. En eenmaal eruit is eruit. No excuses.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef henkde_j het volgende:
Wie is de admin van het Fok! team op Endomondo? Ik heb mijzelf er per ongeluk uitgetyfdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whehe.. dat heb ik ook een paar keer gehadquote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef henkde_j het volgende:
Wie is de admin van het Fok! team op Endomondo? Ik heb mijzelf er per ongeluk uitgetyfd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze is eten. En eenmaal eruit is eruit. No excuses.
Jij begrijpt _O_![]()
Helaas, wel een mooi brits merk...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier ervaring met de schoenen van inov-8?![]()
Hij stapte er ook uit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
GotCquote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef henkde_j het volgende:
Wie is de admin van het Fok! team op Endomondo? Ik heb mijzelf er per ongeluk uitgetyfd![]()
Ik ben daar ook geweest! Supervakantie was dat. Jordanië is cool. Ik deed het in combi met Syrië. Zonde om die oorlog daar nu te zien. Maar Jordanië; topkeuze!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Endomondo was weer lekker aan het kloten. 10 km in 43 minEen kilometer in 1:47
? Zo na het douhen maar eens opnieuw installeren en met de hand m'n afstand en pace meten.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik dacht al dat je superman was gewordenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef justmattie het volgende:
Endomondo was weer lekker aan het kloten. 10 km in 43 minEen kilometer in 1:47
? Zo na het douhen maar eens opnieuw installeren en met de hand m'n afstand en pace meten.
Zon, regen, wind, lekkere temperatuur, kortom een heerlijke 12,5km gelopen![]()
En onderweg ook nog gelasergunned (gelukkig viel mijn snelheid binnen de marge)
De eerste 3km rommelde ik nog wat met snelheid, maar de rest heb ik echt onwaarschijnlijk vlak gelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/66209924![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef GlenHighland het volgende:
De eerste 3km rommelde ik nog wat met snelheid, maar de rest heb ik echt onwaarschijnlijk vlak gelopen![]()
![]()
Heb ik ook allebei gedaan! Syrië, schitterend land en vriendelijke mensenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest! Supervakantie was dat. Jordanië is cool. Ik deed het in combi met Syrië. Zonde om die oorlog daar nu te zien. Maar Jordanië; topkeuze!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ben jaloers!![]()
![]()
Gaaf! Lijkt me een schitterende bestemming!quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:09 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Dat gaat bij jou toch ook wel komen?
Je hebt inmiddels weer gelopen?nee...
Van de week ga ik het weer eens proberen![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~quote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]nee...
Van de week ga ik het weer eens proberen
Nog maar eens een wave voor LiesjeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nog maar eens een wave voor Liesje![]()
![]()
Rustig aan beginnen en probeer er van te genietenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]nee...
Van de week ga ik het weer eens proberen![]()
![]()
Zal'k doen...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen en probeer er van te genieten![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geweest! Supervakantie was dat. Jordanië is cool. Ik deed het in combi met Syrië. Zonde om die oorlog daar nu te zien. Maar Jordanië; topkeuze!Tis een rib uit m'n lijfquote:Op zondag 24 juni 2012 19:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaaf! Lijkt me een schitterende bestemming!maar superveel zin in idd!
Zal best even eng zijn in het begin, maar als het goed gaat, krijg je weer zelfvertrouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]nee...
Van de week ga ik het weer eens proberen. En dan niet overmoedig worden natuurlijk
.
Hier 100km verderop is het bewolkt, nat en winderig....quote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De ironie. Het is hier windstil, zonnig en strak blauw nu. Heerlijk hardloopweer![]()
![]()
Hier ook. Prachtig weer sinds een uur of 14.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De ironie. Het is hier windstil, zonnig en strak blauw nu. Heerlijk hardloopweerNiet meer actief op Fok!![]()
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De ironie. Het is hier windstil, zonnig en strak blauw nu. Heerlijk hardloopweer
Petra is schitterend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Tis een rib uit m'n lijfmaar superveel zin in idd!
In Syrië Craq de Chevalier... en Damascus.![]()
zal je altijd zienquote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
De ironie. Het is hier windstil, zonnig en strak blauw nu. Heerlijk hardloopweer
hier begint het weer ook rustiger te worden, nadat ik zeiknat geregend ben
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nou hier pas sinds een half uurtje. Hemelsbreed wat... 30KM verder.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook. Prachtig weer sinds een uur of 14.![]()
hier ook alquote:*ik wil naar buiten!*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Denk t ook...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal best even eng zijn in het begin, maar als het goed gaat, krijg je weer zelfvertrouwen. En dan niet overmoedig worden natuurlijk
.
Zal me proberen te gedragen maar ik denk dat ik door die suffe pech van de afgelopen maanden wel iets geleerd heb...![]()
Idemquote:Maar morgenochtend mag ik weer
challenge in 2 weken van -10 naar -5,8 gelopen
Ecosia
Beter te voorzichtig dan te snel te veel willen, dan word je zo weer een eind richting Start geslingerdquote:Op zondag 24 juni 2012 19:24 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Denk t ook...
Zal me proberen te gedragen maar ik denk dat ik door die suffe pech van de afgelopen maanden wel iets geleerd heb.... Nou, we gaan ervan uit dat het goed gaat
. Je hebt al 2 weken extra gerust
.
nicequote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Jumparound het volgende:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dit! En Akkaba was bloedheet toen ik er wasquote:Op zondag 24 juni 2012 19:23 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Petra is schitterend.
In Syrië Craq de Chevalier... en Damascus.Je kent dat wel. Zo'n busje wat een dag door de woestijn heeft gereden. Daar komt die hitte vanaf. Wij stapten na een rit door Wadi Rum (wat ook schitterend is overigens) uit de bus en voelden de warmte. Dacht even weg te lopen want het was vies warm. Bleek het 10 meter verder dat die warmte helemaal niet van de bus kwam, maar dat dat gewoon de buitentemperatuur was. 55 graden
De mensen in Syrië waren wel veel en veel aardiger dan in Jordanië toen ik er was. Ik denk een jaar of 5 geleden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Good busy!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Jumparound het volgende:
challenge in 2 weken van -10 naar -5,8 gelopenJa doei.![]()
That's the spiritquote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Jumparound het volgende:
Achteraf gemeten heb ik dus zo'n 7.8 km gelopen in 43:26. Zal een gemiddelde pace van zo 5.35 zijn denk ik.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
En dat is?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:24 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Denk t ook...
Zal me proberen te gedragen maar ik denk dat ik door die suffe pech van de afgelopen maanden wel iets geleerd heb...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pas je op, niet te snel willen hequote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Jumparound het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Over snel gesproken: ik loop echt langzaam. Maar goed, ik heb nog maar vijf keer gelopen in totaal en zoals Evy zegt: kies een tempo waarin je het volhoudt
.
Eerst maar minuten opbouwen, snelheid komt daarna wel.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik neem m'n Garmin misschien wel mee. Ga ik de paardrijtocht erin zetten. Hoe cool is dat, een kaartje van Jordanië in Endomondoquote:![]()
![]()
.
Juistquote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef MaLo het volgende:
Over snel gesproken: ik loop echt langzaam. Maar goed, ik heb nog maar vijf keer gelopen in totaal en zoals Evy zegt: kies een tempo waarin je het volhoudt
.
Eerst maar minuten opbouwen, snelheid komt daarna wel..
Oké na twee dagen uitstellen van mijn eerste loop na mijn blessure, heb ik besloten om het morgenavond te doen
Feyenoord Rotterdam![]()
Goede TT!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zelfde ervaring met de mensen...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit! En Akkaba was bloedheet toen ik er wasJe kent dat wel. Zo'n busje wat een dag door de woestijn heeft gereden. Daar komt die hitte vanaf. Wij stapten na een rit door Wadi Rum (wat ook schitterend is overigens) uit de bus en voelden de warmte. Dacht even weg te lopen want het was vies warm. Bleek het 10 meter verder dat die warmte helemaal niet van de bus kwam, maar dat dat gewoon de buitentemperatuur was. 55 graden
De mensen in Syrië waren wel veel en veel aardiger dan in Jordanië toen ik er was. Ik denk een jaar of 5 geleden.
Craq was mijn favoriet.![]()
Moet je doen, is leuk om achteraf eens terug te bekijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem m'n Garmin misschien wel mee. Ga ik de paardrijtocht erin zetten. Hoe cool is dat, een kaartje van Jordanië in Endomondo![]()
![]()
.
![]()
![]()
Wijze woorden van Evyquote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef MaLo het volgende:
.
Eerst maar minuten opbouwen, snelheid komt daarna wel.
Maar nog wijzer van jou om daar naar te luisterenSnelheid komt met de tijd
Ziet er ook supervet uitquote:Op zondag 24 juni 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over vakantie gesproken. Als die kinderen oud genoeg zijn komt deze er. Avontuurlijke reizen
.
Ik wil ook nog een keer de Route 66 rijden, dat lijkt me zo gaaf. Stel me er zo veel van voor dat het alleen maar kan tegenvallen
![]()
.
Euh... goed luisteren naar je lichaam en pijntjes serieus nemen. En opletten op kastjes op het werk ( niet tegenaan kleunen met de knie) en scheve stoeptegels vermijden.quote:![]()
![]()
Swets goes trailrunningquote:Op zondag 24 juni 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over vakantie gesproken. Als die kinderen oud genoeg zijn komt deze er![]()
![]()
Waarom niet een uurtje lopen Jordaniëquote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem m'n Garmin misschien wel mee. Ga ik de paardrijtocht erin zetten. Hoe cool is dat, een kaartje van Jordanië in Endomondo![]()
![]()
.
? Oke, het is wel 'extra' onnodige bagage. Maar hoe tof zou dat zijn.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Oké na twee dagen uitstellen van mijn eerste loop na mijn blessure, heb ik besloten om het morgenavond te doen![]()
![]()
Maar aan de andere kant: ook niet direct compleet in de stress schieten van een pijntjequote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh... goed luisteren naar je lichaam en pijntjes serieus nemen. En opletten op kastjes op het werk ( niet tegenaan kleunen met de knie) en scheve stoeptegels vermijden.. Dat wordt ook nog wel een uitdaging, denk ik:+.
Wij hebben een paar km van route 66 geredenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er ook supervet uit. Avontuurlijke reizen
.
Ik wil ook nog een keer de Route 66 rijden, dat lijkt me zo gaaf. Stel me er zo veel van voor dat het alleen maar kan tegenvallen
![]()
.
. Tijdens onze rondreis door het westen van de VS. Zo'n reis staat bij ons op het verlanglijstje, als dochter ouder is en onze portemonnee gevulder
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik zie welquote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom niet een uurtje lopen Jordanië? Oke, het is wel 'extra' onnodige bagage. Maar hoe tof zou dat zijn.
. Weet niet of daar tijd voor is en of dat veilig is? En moet ik dan niet in een burqa hardlopen?
.
Als ik je van avontuurlijke reizen houdt en je hebt nog eens wat tijd over.. dan kan ik je zeker aanraden om een keer met de Amsterdam Dakar Challenge mee te doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er ook supervet uit. Avontuurlijke reizen
.
![]()
.
![]()
Yay!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Oké na twee dagen uitstellen van mijn eerste loop na mijn blessure, heb ik besloten om het morgenavond te doen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Preciesquote:Op zondag 24 juni 2012 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: ook niet direct compleet in de stress schieten van een pijntje. Dat wordt ook nog wel een uitdaging, denk ik:+.
Dat is iets wat je leert met ervaring. Is dit wat of dat...wil ook niet hysterisch worden...
![]()
Heb je 'weer-beginnen-vrees'?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
Oké na twee dagen uitstellen van mijn eerste loop na mijn blessure, heb ik besloten om het morgenavond te doen.
Haha, ik was er 9 jaar geleden en toen runde ik nog niet. Toen hebben we de rondweg gereden, ik zou graag nog een keer door het binnenland van IJsland willen crossen.quote:
Maar Alaska staat ook nog hoog op m'n verlanglijstje. Eigenlijk 50% van het Askja aanbod![]()
![]()
Misschien kun je een militair verleiden om met je mee te laten lopen. Goede work out ook voor hemquote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie wel. Weet niet of daar tijd voor is en of dat veilig is? En moet ik dan niet in een burqa hardlopen?
.
![]()
Ik weet verder niet hoe veilig Jordanië is voor toeristen
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over vakantie gesproken. Als die kinderen oud genoeg zijn komt deze er
Zó mooi!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Over vakantie gesproken. Als die kinderen oud genoeg zijn komt deze er
Dat zouden we vorig jaar gaan doen maar vulkaan enzo. Of is dat alweer twee jaar terug?
Dus nu wachten we tot de jongste een jaartje of 6 is, en dan gaan we dat dus ook doen.![]()
![]()
Ga je ze meenemen??quote:Op zondag 24 juni 2012 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat zouden we vorig jaar gaan doen maar vulkaan enzo. Of is dat alweer twee jaar terug?
Dus nu wachten we tot de jongste een jaartje of 6 is, en dan gaan we dat dus ook doen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heb zo'n zin in morgenochtend
Nee, we laten ze bij opa en oma. Lekker rustig.quote:
Ja nemen we ze mee. Ze zijn wel avontuurlijk en gek op de natuur en lopen enzo. Dat is echt wel wat voor ze.![]()
Mijn lange duurloop die ik vandaag zou doen verschoven naar morgen. Dus die ga ik een keer niet in de ochtend doen.quote:Anders wordt het wel erg vroeg.
![]()
Moeten we jou ook pepstalkenquote:?
Heb een zusje in Chili dus is dit 'sort of ' in de buurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het er van gaat komen.![]()
Jordanië is veilig. Da's het Zwitserland van het Midden-Oosten. En zeker in Amman, rond Petra en in Akkaba zijn ze wel hoogblonde langharige vrouwelijke toeristen gewend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie wel. Weet niet of daar tijd voor is en of dat veilig is? En moet ik dan niet in een burqa hardlopen?
.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Liesje68 het volgende:
Heb een zusje in Chili dus is dit 'sort of ' in de buurt:Nice nice nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of het er van gaat komen.
Hebben jullie die in de Runners World ook gezien?
Maar je moet ook wel behoorlijk lang in de auto. En het is vooral... kaal. Persoonlijk denk ik dat het voor kinderen minder indrukwekkend is. Dan zou ik eerder Noorwegen doen ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, we laten ze bij opa en oma. Lekker rustig.
Ja nemen we ze mee. Ze zijn wel avontuurlijk en gek op de natuur en lopen enzo. Dat is echt wel wat voor ze.![]()
Betekent wel dat je nog steeds je brein moet gebruiken...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jordanië is veilig. Da's het Zwitserland van het Midden-Oosten. En zeker in Amman, rond Petra en in Akkaba zijn ze wel hoogblonde langharige vrouwelijke toeristen gewend.![]()
Wij gingen eigenlijk altijd met meerdere mensen op pad en er zaten altijd mannen bij...![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ook al is het dan voor jou al zo'n beetje middagWekker gaat idd om 5.15
Pff.. vroeg is relatiefquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mijn lange duurloop die ik vandaag zou doen verschoven naar morgen. Dus die ga ik een keer niet in de ochtend doen.Anders wordt het wel erg vroeg.
Ahuhquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Want dan mag je weer lopen neem ik aan?En niet kloten met de route deze keer dus ik hoop stiekem op een 5km PR
Loop met mijn Garmin, dus geen Endomondoquote:Daarnaast denk ik niet dat jullie om 5.30 al zin hebben om te pepstalken
HEt was zoiets waar we naar hebben gekeken. Alleen was het een soort 4x4 camper, dus minder ver rijden en meer kamperen. Noorwegen staat ook nog op het lijstje, heel Scandinavie eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel behoorlijk lang in de auto. En het is vooral... kaal. Persoonlijk denk ik dat het voor kinderen minder indrukwekkend is. Dan zou ik eerder Noorwegen doen ofzo.
Maar goed, de jongste is nog geen 2, dit jaar gaan we niet eens op vakantie. Volgend jaar doe we nog een jaartje Frankrijk.![]()
Ik was aan het vragen waarom we dit ineens 'pepstalken' noemen, maar halverwege het typen viel het kwartje.
Om 5.30 pepstalken is een beetje vroeg, Maraca. Kwartiertje later kan wel, maar dan heb ik m'n pjoeter nog niet aan.
Maar Endomondo staat ook niet aan, dus geen pepstalkquote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik was aan het vragen waarom we dit ineens 'pepstalken' noemen, maar halverwege het typen viel het kwartje.
Om 5.30 pepstalken is een beetje vroeg, Maraca. Kwartiertje later kan wel, maar dan heb ik m'n pjoeter nog niet aan.
Behoor jij ook al tot de Garmin-sektequote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Loop met mijn Garmin, dus geen EndomondoDaarnaast denk ik niet dat jullie om 5.30 al zin hebben om te pepstalken
Ik had er de wekker voor gezet anders
Dan zou ik rond 4:30, max 4:45 moeten opstaan..quote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]Wekker gaat idd om 5.15
[..]
Pff.. vroeg is relatief
.........![]()
![]()
Oh jaquote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar Endomondo staat ook niet aan, dus geen pepstalk. Blond
. En ik wilde nog wel gaan pepstalken morgen omdat je het niet verwachtte
![]()
.
Dat is ook waar. Ik ben een vent, dus heb makkelijker pratenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Betekent wel dat je nog steeds je brein moet gebruiken...![]()
Wij gingen eigenlijk altijd met meerdere mensen op pad en er zaten altijd mannen bij...
Nou, net dus les 1 van RW10 gelopen... Vond het weinig bevredigend eigenlijk5x2 minuten lopen met telkens een minuutje wandelen ertussen... Totaal ook maar 2,5 km afgelegd. Voelde een beetje als een van de eerste lessen van Evy
![]()
Aan de andere kant deden m'n benen nog wel een beetje pijn van afgelopen vrijdag dus daar was het wel een mooi rustig lesje voor.![]()
Sinds gisteren heb ik een Garminquote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Behoor jij ook al tot de Garmin-sekteIk had er de wekker voor gezet anders
En dat is pas echt pepstalken
*ziet geen probleem*quote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan zou ik rond 4:30, max 4:45 moeten opstaan..
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja. Blond
. En ik wilde nog wel gaan pepstalken morgen omdat je het niet verwachtte
![]()
.
![]()
Wen er maar aan. De eerste twee weken zijn bizar rustigaanquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef VKV het volgende:
Nou, net dus les 1 van RW10 gelopen... Vond het weinig bevredigend eigenlijk5x2 minuten lopen met telkens een minuutje wandelen ertussen... Totaal ook maar 2,5 km afgelegd. Voelde een beetje als een van de eerste lessen van Evy
![]()
Aan de andere kant deden m'n benen nog wel een beetje pijn van afgelopen vrijdag dus daar was het wel een mooi rustig lesje voor.
Verdeuriequote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wen er maar aan. De eerste twee weken zijn bizar rustigaan
Waarom eiglijk?![]()
6quote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
In hoeveel weken ga je van 5 naar 10 dan, VKV?![]()
Ja precies. Vond ik ook. Het lijkt wel of je aan het trainen bent voor de 5 km.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wen er maar aan. De eerste twee weken zijn bizar rustigaanIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
5x2 minuten lopen? En dat voor RW10? Wat vreemdquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef VKV het volgende:
![]()
Aan de andere kant deden m'n benen nog wel een beetje pijn van afgelopen vrijdag dus daar was het wel een mooi rustig lesje voor.
Moet bekennen dat ik me daar minder onveilig voelde dan hier in Rotterdam 's avondsquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik ben een vent, dus heb makkelijker praten![]()
![]()
Dat zou ík zelfs nog volhoudenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef VKV het volgende:
![]()
De muziek is inderdaad erg goed. Ik luister ook altijd een training vooruit op de fiets, gewoon voor de muziek.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef VKV het volgende:
Renate+muziek is trouwens wel een GROTE verbetering
It's funny
Dat is niet zo moeilijk. Ben die playlist van Evy helemaal zat nuquote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef VKV het volgende:
Renate+muziek is trouwens wel een GROTE verbetering
Ik vind de muziek van Evy tot nu toe best aardig eigenlijk. Ik kan er goed op lopen, daar gaat het om
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef VKV het volgende:
Renate+muziek is trouwens wel een GROTE verbetering![]()
Echt... met dat tempo/afstand komt het echt wel goed![]()
![]()
+1 ! Heb zelfs nog wat muziek opgeduikeld.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De muziek is inderdaad erg goed. Ik luister ook altijd een training vooruit op de fiets, gewoon voor de muziek.![]()
Dan ben je een van de weinigen denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de muziek van Evy tot nu toe best aardig eigenlijk. Ik kan er goed op lopen, daar gaat het om
![]()
![]()
![]()
Dat belooft iig veel goeds voor de andere lessen!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De muziek is inderdaad erg goed. Ik luister ook altijd een training vooruit op de fiets, gewoon voor de muziek.![]()
In het begin is het nog wel te doen. Maar na een tijdje zijn het steeds dezelfde nummers over and over and over and over againquote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef MaLo het volgende:
Ik vond 't ook prima. Lekker fout. Zou 't niet opzetten als ik thuis ben, maar zo tijdens 't lopen. Heb dingen gehoord die ik óf in geen eeuwen meer gehoord had of waar ik eenquote:![]()
van op m'n gezicht kreeg. Gewoon meezingen en mensen die je dan raar aankijken: priceless
Ja doei.![]()
Oh, dat is jammerquote:Op zondag 24 juni 2012 19:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
In het begin is het nog wel te doen. Maar na een tijdje zijn het steeds dezelfde nummers over and over and over and over again. Nou ja, ik ben niet zo heel kieskeurig qua muziek, hoop dat ik het mee vind vallen
oooooooooohohoooo jealousy!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef MaLo het volgende:
oooooooooohohoooo jealousy!
/rinse repeat into eternityZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ach ja, je hebt gelijk. Ga het gewoon proberen morgenvroeg. Zie dat het de rest van de dag hier regent, maar rond die tijd nog droog isquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik een GarminEn dat is pas echt pepstalken
[..]
*ziet geen probleem*![]()
![]()
Hebben jullie ook 'speciale' hardloopmuziek aan?Of gewoon random nummertjes uit de playlist van de telefoon/mp3 speler.
Ik ben wel heel benieuwd welk nummer dat isquote:Op zondag 24 juni 2012 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
/rinse repeat into eternity. Kan ik het vast op youtube luisteren, ben ik goed voorbereid
Zo zal ik morgen ook wel thuis komen.. ga morgen beginnen met 4 mijl schema van Renatequote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef VKV het volgende:
Nou, net dus les 1 van RW10 gelopen... Vond het weinig bevredigend eigenlijk![]()
![]()
Ik heb wel een "running" playlist gemaakt op m'n telefoon en die ram ik op shuffle.. maar laatste 2 weken zonder muziek gelopen en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef justmattie het volgende:
Hebben jullie ook 'speciale' hardloopmuziek aan?Of gewoon random nummertjes uit de playlist van de telefoon/mp3 speler.
![]()
Gisteren nog gepost (en gemaakt) toevallig:quote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef justmattie het volgende:
Ja doei.![]()
Ik loop vaak met 3FM aan. Een beetje geouwehoer en grappenmakerij tussendoor maken m'n duurlopen veel vlotter gaan dan enkel maar muziek.
En met muziek heb ik snel de neiging op de maat te willen lopen (vroegere beroepsdeformatie, sue me), wat niet handig is, dus eh, radio
Hardloper.
IG @webkim![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt gelijk. Ga het gewoon proberen morgenvroeg. Zie dat het de rest van de dag hier regent, maar rond die tijd nog droog is
Ik WERK altijd met 3FM aanquote:Op zondag 24 juni 2012 20:00 schreef Webkim het volgende:
Ik loop vaak met 3FM aan. Een beetje geouwehoer en grappenmakerij tussendoor maken m'n duurlopen veel vlotter gaan dan enkel maar muziek.
En met muziek heb ik snel de neiging op de maat te willen lopen (vroegere beroepsdeformatie, sue me), wat niet handig is, dus eh, radio
. Laat mijn werkdag ook sneller gaan, haha
Als ik niet met Renate loop draai ik dit grijs:
http://www.amazon.co.uk/101-Running-Songs-Lap-2/dp/B0041WC6A0It's funny
Ik vind het persoonlijk niet tof om naar m'n eigen gestamp te luisteren.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb wel een "running" playlist gemaakt op m'n telefoon en die ram ik op shuffle.. maar laatste 2 weken zonder muziek gelopen en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig.Album hardlopenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gisteren nog gepost (en gemaakt) toevallig:
[ afbeelding ]Veel mainstream muziek heb je erin staan
En tussendoor die reclame, heerlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 20:00 schreef Webkim het volgende:
Leidt dat geouwehoer je ook niet te veel af tijdens een duurloop?Daar zou ik heel hard door gaan lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:04 schreef Nero22 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/101-Running-Songs-Lap-2/dp/B0041WC6A0Zodat ik snel thuis ben en het weer uit kan zetten
"Walk like an Egyptian" , ik zou stukgaan van het lachenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:04 schreef Nero22 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/101-Running-Songs-Lap-2/dp/B0041WC6A0
geen zorgen slacker, ik loop nu precies wat ik wil lopen. En ik hou rekening met mn lichaamquote:
Ecosia
Ik zou het ook écht doenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Walk like an Egyptian" , ik zou stukgaan van het lachen
Ja doei.![]()
Ik moet altijd lachen om "All the Lovers" van Kylie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Walk like an Egyptian" , ik zou stukgaan van het lachen
Breathe
I know you find it hard
But baby breathe
You'll be next to me
Its all you need
And i'll take you there
I'll take you higher higher higher higherIt's funny
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om "All the Lovers" van Kylie.
Breathe
I know you find it hard
But baby breathe
You'll be next to me
Its all you need
And i'll take you there
I'll take you higher higher higher higherWel leuk in die context
vind ik ook niet tof, maar ik kwam er gisteren achter dat ik vrij stabiel loop als ik heel constant tot vier tel en daar m'n passen naar regel. De dag ervoor leek m'n grafiek wel die van een stuiterbal, maar gisteren viel dat reuze meequote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet tof om naar m'n eigen gestamp te luisteren.
quote:quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om "All the Lovers" van Kylie.
Breathe
I know you find it hard
But baby breathe
You'll be next to me
Its all you need
And i'll take you there
I'll take you higher higher higher higherLeuk
Inclusief bijbehorend outfit?quote:
Oh ik kan niet wachten tot die lessen van Evy voorbij zijn! Eigen muziek
Nee, niet met outfit. Vandaag in de sportschool iig ook weer rare blikken gekregen omdat ik half dansend op de stepsmachine stond
Ja doei.![]()
Daar let ik helemaal niet op. Ben meer bezig met wat er om me heen gebeurt. Wolkjes, mensjes om me heen, irritante vliegjes, dat soort dingen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
vind ik ook niet tof, maar ik kwam er gisteren achter dat ik vrij stabiel loop als ik heel constant tot vier tel en daar m'n passen naar regel. De dag ervoor leek m'n grafiek wel die van een stuiterbal, maar gisteren viel dat reuze meeJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ooh I wish that I had Jessie's Girl
Mummiepak!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend outfit?
[ afbeelding ]
Jij begrijpt _O_![]()
Jammer, jammer. Je hebt gewoon plezier in je training zou ik denken wanneer ik dat ziequote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, niet met outfit. Vandaag in de sportschool iig ook weer rare blikken gekregen omdat ik half dansend op de stepsmachine stond
Lichter lopen dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet tof om naar m'n eigen gestamp te luisteren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat ik op Hardstyle / Oldschool wel goed kan lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot die lessen van Evy voorbij zijn! Eigen muziek. Met een flinke bas erin en lekker monotoon, zodat ik niet afgeleid word
.
Volgens Evy zou je jezelf niet mogen horen lopenquote:
Gestamp is wel overdreven hoor. Maar echt stealth is het niet.quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik hoor mezelf alleen als ik stoepjes op en af moet. En vanavond toen ik een stukje door de blubber moest. *sop - sop*quote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens Evy zou je jezelf niet mogen horen lopenYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik ook, heel erg vind ik de muziek niet..quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot die lessen van Evy voorbij zijn! Eigen muziek
Ach.. voor je het weet is het voorbij
GOEDENAVOND!![]()
Ik overweeg nu serieus om Evy te ontslaanDit is toch briljante muziek?
Dubstepquote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op Hardstyle / Oldschool wel goed kan lopen. Met een flinke bas erin en lekker monotoon, zodat ik niet afgeleid word
.
Ik vind het alleen zo leuk om iedereen een beetje te dollen als ik op FB post dat ik weer even los ben gegaan op Evyquote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik had laatst dit in elkaar gedraaid. Moet nog een hoop aan gebeuren en gaat van hot naar her.
Deze dan, als je door de Nederlandse zomerregen looptquote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
![]()
Had ik van jou onlangs een linkje gekregen met zo'n lijst. O.a. Eminem en Survivor?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had laatst dit in elkaar gedraaid. Moet nog een hoop aan gebeuren en gaat van hot naar her.
[ afbeelding ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gestamp is wel overdreven hoor. Maar echt stealth is het niet.+1
![]()
Nope. Niet dat ik weetquote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik van jou onlangs een linkje gekregen met zo'n lijst. O.a. Eminem en Survivor?
Dit uit les 27 15km van Renate :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!![]()
![]()
Hey mijn sportoutfitquote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend outfit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ok, dan was het denk ik Dr. Sexyquote:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Liesje68 het volgende:
Dit uit les 27 15km van Renate :Oh, die zal ik er ook eens ingooien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Liesje68 het volgende:
Dit uit les 27 15km van Renate :hihi die staat ook ergens in mijn playlist, word ik altijd vrolijk van .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!![]()
ik loop het beste op ritmische muziek, ala captain jack / 2 unlimitedKan me voorstellen dat mensen dat helemaal niks vinden, maar ik vind het heerlijk
def rhymzquote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
ik loop het beste op ritmische muziek, ala captain jack / 2 unlimitedKan me voorstellen dat mensen dat helemaal niks vinden, maar ik vind het heerlijk
Zak zak zak maar lekker door door
Daarom denk ik ook dat ik op hardstyle of oldschool goed zou kunnen lopen. Dat soort muziek heeft een goede beatquote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
.
Geweldige app toch dat Shazam!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die zal ik er ook eens ingooien!
Inderdaad, hier kan ik een marathon op lopen!![]()
Ok, kidding...![]()
Tsk, de enige echte hardloopmuziek is Rammstein! Wat ging Evy me snel vervelen wat dat betreft zeg, en dan ook nog eens alles op de repeat elke les."Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."![]()
Ja dat is lekker om op te lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
Ik moet nog steeds een playlist maken...![]()
Ook een aanradertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 20:27:25 ]![]()
Je weet dat je genoeg groente eet als je hele gietijzeren wok vol zit met groente, er nog een struik broccoli bij moet en de noodles er ook nog niet bij zitten.. Eens kijken hoe we dat passend gaan krijgen!
Ja doei.![]()
De lesjes van Evy in je Garmin zetten en op je eigen muziek lopenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
.
Oh ik kan het me wel voorstellen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
.
Drill Instructor lijkt me wel een tof hardloopnr. Ook eens proberen. Lekker meezingen onderweg
. Want dat kan als je praatloopt
.
Zo deed ik dat ook in runkeeper toen ik nog geen garmin had.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De lesjes van Evy in je Garmin zetten en op je eigen muziek lopen.
![]()
Ook goed voor een lekkere boost
Jij begrijpt _O_![]()
doe me eens een lijstje van nrs? ik wil trance ook wel eens proberen ...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik luister alleen maar naar tranceMaar ben geloof ik de enige hier haha
Je bedoelt de intervallen handmatig invoeren?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zie ik dit voor me?
Ik heb geen garmin oid![]()
![]()
Meet her at the love parade van Da Hool (1997) ofzo zal ook heel fijn zijn om op te hardlopen, bedenk ik me net!.
Dat is eigenlijk geeneens zo'n slecht planquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even uitzoeken hoe dat moet
Ik heb ook wel eens een In Search of Sunrise playlist aanquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Rammelaartje het volgende:
Wel een smartphone toch? Je kunt de lesjes van Evy vast ook wel ergens op papier vinden en dan voer je ze inderdaad handmatig inquote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bedoelt de intervallen handmatig invoeren?
Hoe zie ik dit voor me?
Ik heb geen garmin oid. Geen idee hoe dat moet, ik zette alles op m'n hand en liep met een stopwatch toen ik begon
.
Ohja en The Hives niet te vergeten
Jij begrijpt _O_![]()
Ik luister geen losse nrs maar vaak shows, bv Trance Around The World en Global DJ Broadcastquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe me eens een lijstje van nrs? ik wil trance ook wel eens proberen ...![]()
![]()
Via garmin connectquote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geeneens zo'n slecht planEven uitzoeken hoe dat moet
Ik ben allroundquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Rammelaartje het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Je kan in Runkeeper ook intervallen zetten. Dan krijg je een dingdong als er een nieuwe interval begint.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bedoelt de intervallen handmatig invoeren?
Hoe zie ik dit voor me?
Ik heb geen garmin oidZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Werkt ook goed!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:22 schreef DJMO het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
drill instructor, soldier soldier, en van 2 unlimited : let the beat control your body en maximum overdrive .. laatste twee zijn lekker voor intervalquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ik kan het me wel voorstellen hoor.
Drill Instructor lijkt me wel een tof hardloopnr. Ook eens proberen. Lekker meezingen onderweg
. Want dat kan als je praatloopt
.
http://www.hardloop-maatj(...)opschema-evy-0-5-km/quote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een smartphone toch? Je kunt de lesjes van Evy vast ook wel ergens op papier vinden en dan voer je ze inderdaad handmatig in. Geen idee hoe dat moet, ik zette alles op m'n hand en liep met een stopwatch toen ik begon
.
knipOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
iTunes is zo 2011quote:. Spotify is het nu
Oh op zo'n manier... hmmz maar dan moet je steeds op je telefoon kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een smartphone toch? Je kunt de lesjes van Evy vast ook wel ergens op papier vinden en dan voer je ze inderdaad handmatig in. Geen idee hoe dat moet, ik zette alles op m'n hand en liep met een stopwatch toen ik begon
.
Die Search of sunrise cd's zijn idd erg lekker om op te lopen![]()
Denk het niet? Je kunt in je running app vast ook wel een melding krijgen dat je weer moet beginnen met lopen ofzo. Miss weet iemand anders dit?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier... hmmz maar dan moet je steeds op je telefoon kijken
Die Search of sunrise cd's zijn idd erg lekker om op te lopen
Je kunt natuurlijk ook je playlist aanpassen door om de zoveel minuten rustige muziek te draaienquote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een ander schema dan wat ik heb:quote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.hardloop-maatj(...)opschema-evy-0-5-km/
(uit de OP)
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf![]()
Alle muziek van de Fifa games zijn trouwens ook goede sport songs
Jij begrijpt _O_![]()
Ik hedde vandaag wat leuks gedaan. Weet nog niet of het gaat lukken, maar ga vrijwilligen bij een hardloopevent!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gaaf! Wat zou je rol worden?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hedde vandaag wat leuks gedaan. Weet nog niet of het gaat lukken, maar ga vrijwilligen bij een hardloopevent!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik vind nr 5 nog steeds het beste. Die is ook al zo'n 6 jaar oud denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef GotC het volgende:
Mensen die Renate of Evy niks vinden.. er is meer buiten die 2.
Ik heb mijn schema van hardloopschema.nl. Bouwt veel langzamer op dan Evy of Renate (20 min achtereen in 12 weken), maar was voor mij goed vol te houden.Niet meer actief op Fok!![]()
Ah, dan heb je de oude Evyquote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das een ander schema dan wat ik heb:
(uit de OP)
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Vrijwilliger, geen idee. Heb me aangemeld, ze gaan nog contact met me opnemen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hedde vandaag wat leuks gedaan. Weet nog niet of het gaat lukken, maar ga vrijwilligen bij een hardloopevent!![]()
![]()
De allereerste cd van Dj Tiësto live @ Innercity 1999 vind ik nog het lekkers klinken, goede beats...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind nr 5 nog steeds het beste. Die is ook al zo'n 6 jaar oud denk ik
6 jaar? ik dacht toch wel ouder?![]()
Jezus, das oud. Ik was erbij, live...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De allereerste cd van Dj Tiësto live @ Innercity 1999 vind ik nog het lekkers klinken, goede beats...
6 jaar? ik dacht toch wel ouder?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welke?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hedde vandaag wat leuks gedaan. Weet nog niet of het gaat lukken, maar ga vrijwilligen bij een hardloopevent!![]()
![]()
jaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jezus, das oud. Ik was erbij, live...
Ik ben ook al oud maar tof was het wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 20:40:02 ]![]()
Hmm.. dat is vreemd. Mijn muziek loopt namelijk precies met het schema dat ik plaatste.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat gek dat ik het zipje van 2011 hebVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat zeg ik als ik meer weet (iig eentje waar ik niet zelf loop!).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gohquote:Op zondag 24 juni 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik als ik meer weer (iig eentje waar ik niet zelf loop!)..
Ok. Nou.. heb een schema aangemaakt in Garmin. Nu nog een playlist maken en kijken of ik dat een beetje op elkaar kan afstemmen. Ben heel erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor Endomondo want nu heb ik wel aangegeven rustmomenten en een cooldown te hebben terwijl ik normaal gesproken daar geen onderscheid in maak. Judgement day dus
Google zegt dat ie in 2006 uitgekomen isquote:Op zondag 24 juni 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De allereerste cd van Dj Tiësto live @ Innercity 1999 vind ik nog het lekkers klinken, goede beats...
6 jaar? ik dacht toch wel ouder?Goed gegokt van mij
Ok, jaren 90 muziek blijft ook wel lekker om op te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Mijn playlists zijn vaak een enorme zooi van genres en tempo's enzo. En veel ouwe meuk. Of nouja, oud. Niet van nú iig.
Zomaar een greepje uit die van gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ henkdej: die staan ook allemaal in mijn playlists. En wat dacht van van ENCORE UN FOIS! ENCORE UN FOIS! *zwoeg*zwoeg*zwoeg*Hardloper.
IG @webkim![]()
Goed hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Google zegt dat ie in 2006 uitgekomen isGoed gegokt van mij
Sinds ik niet meer in de muziekbusiness werk weet ik dat ook allemaal niet meer hoor![]()
![]()
Ik plaats zelden iets op facebook maar vandaag had ik dat ene filmpje van motivatie marathon NY city geplaatst.
En wat zie je dan voor reactie van mijn eigen moeder voorbij komen...
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt het ook motverend opvatten. Als je ervan blijft dromen, heb je de motivatie om door te trainenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
Ik plaats zelden iets op facebook maar vandaag had ik dat ene filmpje van motivatie marathon NY city geplaatst.
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Webkim het volgende:
Mijn playlists zijn vaak een enorme zooi van genres en tempo's enzo. En veel ouwe meuk. Of nouja, oud. Niet van nú iig.
Zomaar een greepje uit die van gisteren:Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ henkdej: die staan ook allemaal in mijn playlists. En wat dacht van van ENCORE UN FOIS! ENCORE UN FOIS! *zwoeg*zwoeg*zwoeg*![]()
Hahahaha. Moedersquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeft toch niet per se negatief opgevat te worden?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan haar langer dan vandaag. Ik ben vrij optimistisch, zij nietquote:Op zondag 24 juni 2012 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kunt het ook motverend opvatten. Als je ervan blijft dromen, heb je de motivatie om door te trainen
Komt goed hoor, Moest het alleen even kwijt![]()
![]()
Moeders op FB.. het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Webkim het volgende:
Zomaar een greepje uit die van gisteren:Dat ja. Een playlist die je van genre naar genre slingertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ henkdej: die staan ook allemaal in mijn playlists. En wat dacht van van ENCORE UN FOIS! ENCORE UN FOIS! *zwoeg*zwoeg*zwoeg*
Jij begrijpt _O_![]()
Daar zou je toch agressief van wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was geloof ik het eerste jaar dat ik een baan kreeg en als ik een middag alleen werkte, draaide ik die cd's grijsquote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor
Sinds ik niet meer in de muziekbusiness werk weet ik dat ook allemaal niet meer hoor
Goede motivatie om je onderschattende moeder versteld te laten staan!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
Ik zat toen in zo'n trance periodequote:Op zondag 24 juni 2012 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat was geloof ik het eerste jaar dat ik een baan kreeg en als ik een middag alleen werkte, draaide ik die cd's grijsdus ik weet er alles van
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan haar langer dan vandaag. Ik ben vrij optimistisch, zij niet
Komt goed hoor, Moest het alleen even kwijt![]()
![]()
![]()
Mijn ouders begonnen spontaan te lachen toen ik riep dat ze me wel mochten aanmoedigen voor mijn eerst 5kquote:Op zondag 24 juni 2012 20:45 schreef streamnl het volgende:
"Blijf dromen ;-))"
Echt soms.....
![]()
![]()
En maar zeuren dat ze weer zo nodig op dieet moeten
![]()
![]()
![]()
Ik vertel mijn ouders pas dat ik hardloop áls ik een 5 km kan lopen. Mijn moeder is ook zo'n positief wezenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn ouders begonnen spontaan te lachen toen ik riep dat ze me wel mochten aanmoedigen voor mijn eerst 5kEn maar zeuren dat ze weer zo nodig op dieet moeten
![]()
Das wel een verschil, als ik zaterdag vertel dat ik april 2012 samen de finish van de Rotterdamse marathon over wil pinkt mijn vader een traantje weg.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Meer gevalletje van: Laten we niks van em verwachten dan valt het altijd meequote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vertel mijn ouders pas dat ik hardloop áls ik een 5 km kan lopen. Mijn moeder is ook zo'n positief wezen![]()
![]()
Mijn ouders deden in het begin ook lacherig over mijn hardlopen, maar nu ik het al bijna 2 jaar doe en ik ook regelmatig met de schoenen ben thuisgekomen, nemen ze me wel serieuzer.
Ik ga m'n moeder wel slaan als ze nav mijn gekwakkel iets zegt als: "Hardlopen is dan ook helemaal niets voor ons, wij zijn geen sportmensen.".
die is al geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
Das wel een verschil, als ik zaterdag vertel dat ik april 2012 samen de finish van de Rotterdamse marathon over wil pinkt mijn vader een traantje weg.
Mijn moeder is alleen maar trots dat ik mijn levenstijl zo heb weten te veranderen en dat ik al zoveel ben afgevallen.
Mijn vader ziet regelmatig op FB de endomondo stats voorbij komen en dan reageert hij ook positief![]()
Loop ook al bijna een jaar en heb het nog stil gehoudenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vertel mijn ouders pas dat ik hardloop áls ik een 5 km kan lopen. Mijn moeder is ook zo'n positief wezen. Zal ze binnenkort eens vertellen wat ik zoal in mijn vrije tijd doe
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En eenmaal eruit is eruit. No excuses.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zojuist samen met Kwiwieen rondje gelopen. Heeft ze ook nog allemaal hippe kleren aan
Neerkomen wel!![]()
Wat rd ook al eens zei: de ouders van sommigen hier komen uit een andere generatie die niet gewend is te sporten. De mijne komen uit de jaren 40. Denk dat die van streamnl ook al op leeftijd zijn? Het hardlopen is pas in de jaren '80 opgekomen, dus voor jongere ouders is het veel normaler.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Ik weet zeker dat m'n ouders in maart 2013 aan de finish van de HM staan als ik 'm ga lopen
Ja doei.![]()
mag ik trouwens zeggen dat ik mezelf een stommeling vind? Ik had een schop van TWC in DM nodig om terug te gaan naar run2day met m'n probleemachteraf, nu ik de saucony aanheb, voel ik meteen het verschil. Op de mizuno's van afgelopen week durfde ik niet eens in looppas te gaan lopen, zo strak knelden ze af als ik koud een km had gewandeld. Op deze heb ik het gevoel dat ik zonder problemen vijf k wegren ...
Netjesquote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Zo, met Freeflyer een rondje gelopen, in m'n nieuwe kleding3,3 km - evy les 7
We zitten een beetje op gelijk niveau (vandaag les 6 gedaan)![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Freeflyer het volgende:
Zojuist samen met Kwiwieen rondje gelopen. Heeft ze ook nog allemaal hippe kleren aan
goed gedaan kwiews!
Mijn ouders hebben de Evy lesje 1 gezien, mams stond over m'n schouder heen te kijken naar Endomondo. Ze zei toen niks. Ze was afgelopen weekend gewoon aanwezig toen ik de 14km in Almere liep. En ik verwacht dat ze bij de HMA weer aanwezig is, kijken hoe der kroost de finish overkruipt.
En op Facebook heb ik toffe mensen die nagenoeg elke run liken en als je ze IRL spreekt beginnen ze ook over de Endo/Garmin linkjes die ik drop. Los daarvan, je loopt voor jezelf, dus who cares wat anderen zeggen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn ouders en broer sporten vrij veel. Mijn broer en schoonzus zijn ultra-sportief. Ik word gezien als het kneusje op sportgebied. De ongemotiveerde, de gemakzuchtige, degene die er niet voor wil gaan. Verder is mijn familie heel lief hoor
. Dus daarom, pas als ik wat bereikt hebt meld ik het ze.
Mijn ouders zijn ook van de na-oorlogse generatie. Toch heeft mijn moeder een aantal jaren geleden start to run gedaan. Dat was niet helemaal haar ding echter wandelen mijn ouders sindsdien wel heel regelmatig. Recent heeft mijn moeder bijvoorbeeld de slachte nog uitgewandeld. Sporten hoef je dus niet meegekregen te hebben om later alsnog actief te wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Wat rd ook al eens zei: de ouders van sommigen hier komen uit een andere generatie die niet gewend is te sporten. De mijne komen uit de jaren 40. Denk dat die van streamnl ook al op leeftijd zijn? Het hardlopen is pas in de jaren '80 opgekomen, dus voor jongere ouders is het veel normaler.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Neerkomen wel!![]()
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!
***![]()
Jullie hebben ouders om op te griepen![]()
Maar inderdaad, voor sommige zijn de ouders uit een andere niet sportieve generatie.![]()
Goed van julliequote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
hoe ging het?
Nou. Je doet het misschien voor jezelf, maar als je vrienden oprecht geïnteresseerd doen en ook zeggen dat ze het knap vinden wat je doet, helpt dat wel. Bij mij wel tenminste.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn ouders hebben de Evy lesje 1 gezien, mams stond over m'n schouder heen te kijken naar Endomondo. Ze zei toen niks. Ze was afgelopen weekend gewoon aanwezig toen ik de 14km in Almere liep. En ik verwacht dat ze bij de HMA weer aanwezig is, kijken hoe der kroost de finish overkruipt.
En op Facebook heb ik toffe mensen die nagenoeg elke run liken en als je ze IRL spreekt beginnen ze ook over de Endo/Garmin linkjes die ik drop. Los daarvan, je loopt voor jezelf, dus who cares wat anderen zeggen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja anderen jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
En op Facebook heb ik toffe mensen die nagenoeg elke run liken en als je ze IRL spreekt beginnen ze ook over de Endo/Garmin linkjes die ik drop. Los daarvan, je loopt voor jezelf, dus who cares wat anderen zeggen.
Met ouders ligt dat wel even anders denk ik![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Netjes
We zitten een beetje op gelijk niveau (vandaag les 6 gedaan)valt het jou ook elke les weer mee achteraf? Moest nu voor het eerst 4 minuten achter elkaar maar dat ging verbazingwekkend goed, zelfs met tegenwind
En dankje DJMO!![]()
Ik ben wel de sportieveling in huis, en m'n ouders zijn daar trots op. Ik klim, boulder, squash en loop hard. M'n broer daarentegen sport al sinds z'n 14e niet meer. Ze zeggen dan ook vaak tegen hem dat hij een voorbeeld aan mij moet nemen, of dat hij zelfs eens met mij mee moet
(ik ben 24 en hij 29)Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nou les 20 van Evy staat in de Garmin. Ben heel erg benieuwd hoe dat werkt
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja anderen ja
Met ouders ligt dat wel even anders denk ik![]()
Ouders laten je niet zo maar los... en jij hen niet.![]()
Mijn nichtjes en collega's en mijn beste din zijn trots op mij. En verder heb ik dit topicquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou. Je doet het misschien voor jezelf, maar als je vrienden oprecht geïnteresseerd doen en ook zeggen dat ze het knap vinden wat je doet, helpt dat wel. Bij mij wel tenminste..
Mijn ouders zijn van 56 en 59, veel te dik, leven redelijk ongezond, m'n moeder neemt eens in de zoveel tijd een abo op 'de sportschool' om vervolgens 2 keer te gaan en daarna niet meer en dat was 't. Ik vind het jammer en waarschuw ze wel eens voorzichtig, vraag wel eens hoe 't met de sportschool staat, maar ook niet te vaak, want dan ben ik 'onaardig'![]()
Ach, ze vinden het maar wat tof dat ik zo fijn spin en hardloop (m'n moeder like't elke FB-update over hardlopen) en staan dan heel trots aan de finish, maar zelf sporten..
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn rondje zit er ook weer op vandaag, les 19 en het ging echt lekker!
Ik ben zo blij dat ik het weer helemal opgepakt heb!Goed bezig!
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn nichtjes en collega's en mijn beste din zijn trots op mij. En verder heb ik dit topic.
![]()
![]()
Hier ook! Hetzelfde met dit topic: de aanmoedigingen enzo zijn echt heel fijn!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou. Je doet het misschien voor jezelf, maar als je vrienden oprecht geïnteresseerd doen en ook zeggen dat ze het knap vinden wat je doet, helpt dat wel. Bij mij wel tenminste.
Ja doei.![]()
Ik had alleen bij de laatste 3 minuten hardlopen het een beetje zwaar, ik was ook ietwat te warm gekleed ... Maar ondanks die harde woei ging het primaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]valt het jou ook elke les weer mee achteraf? Moest nu voor het eerst 4 minuten achter elkaar maar dat ging verbazingwekkend goed, zelfs met tegenwind
En dankje DJMO!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: