Ze is nog lang niet jarigquote:
Afwisseling. Leren en proberenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Is tenminste niet weerr zo'n jonkie van ietstien
31 september toch?quote:
Ik ben -2 december jarig nog ergerquote:
En wat ging eraan vooraf voordat je ging afspreken?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stad/film/poolen
Film overigens nooit in de bios, altijd thuis
Kloptquote:
Stad of feestquote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat ging eraan vooraf voordat je ging afspreken?
Exactquote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder gewoon een sms'je of facebook / telefoon gesprek om te vragen dus?
Samzzquote:
Ik kom wel een week later danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij dezen is iedereen uitgenodigd. 31 september
Ik ga het in mijn agenda zittenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Ja doe maar ffquote:
Alsof ie nooit is geweestquote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik weet zeker dat die dag voorbij zal vliegen haha!
Ik weet nu al dat ik iets heb die dagquote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Oh en iedereen die wil is uitgenodigd op -2 december dan ik jarig
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Oh en iedereen die wil is uitgenodigd op -2 december dan ik jarig
Oh dank jequote:
waarschijnlijk het boek: Daten voor dummiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
KT, je moet ze gewoon wat muziekjes laten horen en ze zijn instant natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw dates zien er zo uit?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik iets heb die dag
Rolstoelvaardigheidsbijspijkercursus?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik iets heb die dag
Moet ik er wel weer eerst eentje ergens rippenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rolstoelvaardigheidsbijspijkercursus?
Watskebeurt?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
En Mono mag mij gewoon niet meer duwen wanneer ik in een rolstoel zit
We laren je wel achterquote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
En Mono mag mij gewoon niet meer duwen wanneer ik in een rolstoel zit
Een meet in Oktober vorig jaar, ik had een rolstoel ontvreemd uit een restaurant op het Damrak.quote:
Dus jij had mijn rolstoelquote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een meet in Oktober vorig jaar, ik had een rolstoel ontvreemd uit een restaurant op het Damrak.
We gingen hiermee dus heel Amsterdam door
Op een gegeven moment lopen we op de keizersgracht en Mono vond het nodig mij in een redelijke scherpe bocht de weg op te duwen, de rolstoel kon dit niet aan en de wiel brak af
Als jij bij een Argentijns restraurant zat te eten dan zou dat kunnen jaquote:
Tegen die tijd heb ik dat niet meer nodigquote:Op zondag 24 juni 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarschijnlijk het boek: Daten voor dummies
Niets mis meequote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw dates zien er zo uit?
Zo zo, jij bent veel van plan danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik dat niet meer nodig
[..]
Niets mis mee
Ja today a date tomorrow a haramquote:
Weet die date er ook vanaf?quote:
Uiteraard zij heeft de leiding over de rest samen met mijquote:
Wel lief van je moeder dat ze met je naar de bios wilquote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard zij heeft de leiding over de rest samen met mij
Zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lief van je moeder dat ze met je naar de bios wil
Gyrosquote:
Je mag wel in mij bijten hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat inspireert mij ook niet echt
Doe wel wat broccoli over mij heenquote:
Spinaziequote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe wel wat broccoli over mij heen
Ook goedquote:
Met slagroom?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook goed
Maar dan wil ik jou als toetje
Zonder ben je vast net zo lekkerquote:
Haha nee dusquote:
Lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee dus
Het was zo'n diepvriesbakje van de AH met bessen, frambozen, aardbeien en kersen
Ja en deze klef is dus niet positief zoals de klef waar we het gisteren over hadden hahaquote:
Ja goed te doen, beetje zacht en zompig na het ontdooien maar wel lekkerquote:
Nee, dit is van dat suikerachtige kleverige klefquote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en deze klef is dus niet positief zoals de klef waar we het gisteren over hadden haha
Dan kunnen we het beter bij het klef van gisteren houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goed te doen, beetje zacht en zompig na het ontdooien maar wel lekker
[..]
Nee, dit is van dat suikerachtige kleverige klefdan wil ik om de twee minuten mijn handen wassen.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kunnen we het beter bij het klef van gisteren houden
Ik denk of de restjes van gisteren (is nog genoeg voor een hele maaltijd), of macaroni met pastasaus en groentequote:
Oja, jij zou macaroni makenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk of de restjes van gisteren (is nog genoeg voor een hele maaltijd), of macaroni met pastasaus en groente
Lijkt me allebij wel lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, jij zou macaroni maken![]()
Ik twijfel tussen spinaziesoep of pasta met tonijn.
Moksi metiquote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
of een moksi meti![]()
Nou weet ik het niet meer
Met extra pepersquote:
Almere is niet zo ver rijden, dus stap in die auto van jequote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik dichterbij woonde zou ik met je meegaan
Leugensquote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Almere is niet zo ver rijden, dus stap in die auto van je
Ik ben ook met de fiets naar Almere gegaan voor jou
Ja ik was verdwaald tochquote:
Bezorgen ze niet daaro?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar ik ben lui, dus ik ga even rond whatsappen of iemand zin heeft om mee te gaan en kan rijden richting Zaandam
Ja, ik stond al klaar om je op te pikkenquote:
Nee die in Zaandam nietquote:
Ja ik sta nu klaar om door je opgepikt te wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, ik stond al klaar om je op te pikken
Het is dan ook erg lekkerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga even wat chips naar binnen kegelen om dat vieze mcdonalds weg te spoelen.
oh god, er komen nog meer kinderen bijquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit post een chick die ik ken op fb en op haar 22e al 3 kinderen had van 2 verschillende gasten, hoe ironisch gewoon
Nog meerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh god, er komen nog meer kinderen bij
Als vader nietquote:
Ze zit nu te wachten op dm'squote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit post een chick die ik ken op fb en op haar 22e al 3 kinderen had van 2 verschillende gasten, hoe ironisch gewoon
Nah dat denk ik nietquote:
Heeft vast een mooie 'carriere'quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nah dat denk ik niet
Ze is best wel knap
Alleen ze is gewoon oer en oer dom, maarja de looks helpen haar op weg
ohja... ik moet ook nog afwassen, zit het zoooo uit mn geheugen te bannen en dan herinner jij me er ff aanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, de afwas is bijna klaar, alleen nog maar een paar pannetjes in de week en dat zit dat er weer op
Ze werkt wel gewoonquote:
Blij dat ik een vaatwasser hebquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik moet ook nog afwassen, zit het zoooo uit mn geheugen te bannen en dan herinner jij me er ff aanfijn haha
en hellow trouwens
als ik later groot ben wil ik ook een vaatwasserquote:
Ben ik groot dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik ook een vaatwasser
Flipsels, was jij gisteren op de Wolter Kroesdag in Krommenie?quote:
ghehe, ik heb mijn pener-lat erbij gepakt en dat klopt wel zo ongeveerquote:
Balen wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar je kan wel raden hoe ik ben. Oftewel dat gaat studiepunten kosten.
Neuh, jij wel dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels, was jij gisteren op de Wolter Kroesdag in Krommenie?
flippiee is een man en homoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef Evie het volgende:
Iemand nog zoetsappige roddels in de aanbieding?
Neequote:
En terecht. Je zou er maar dood gevonden worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Was wel in de buurt en zijn er paar keer langs gereden, maar dan met een hele grote bocht erom heen
Nee en jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef Evie het volgende:
Iemand nog zoetsappige roddels in de aanbieding?
Wij kwamen er gisteren ook pas achterquote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Je zou er maar dood gevonden worden.
Ik wist niet eens dat die dag was. Niet dat dat uit zou hebben gemaakt.
Peners.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe, ik heb mijn pener-lat erbij gepakt en dat klopt wel zo ongeveer
Hoi lieverd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Je zou er maar dood gevonden worden.
Ik wist niet eens dat die dag was. Niet dat dat uit zou hebben gemaakt.
Dat is zuur. Ik had ook naar defqon gekund, maar niemand in mijn directe omgeving om mee heen te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij kwamen er gisteren ook pas achter
Zouden naar defqon gaan maar die vriend van mij was opgelicht door iemand
Dus wij daarheen ergens in Amsterdam, gast nergens te vinden, dus wij maar terug naar Krommenie en toen kwamen we om een grote bocht om die hell heen
Jawel maar goed.quote:
Je had mee kunnen rijdenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had ook naar defqon gekund, maar niemand in mijn directe omgeving om mee heen te gaan.
Wat een horror.
[..]
Jawel maar goed.
Eens kijken hoe ik het na de vakantie aan ga pakken, want zoals het nu gaat is het echt niks waard.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zuur. Ik had ook naar defqon gekund, maar niemand in mijn directe omgeving om mee heen te gaan.
Wat een horror.
[..]
Jawel maar goed.
Inderdaad. Zo is het zonde van je tijd en geld zeg maar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ik het na de vakantie aan ga pakken, want zoals het nu gaat is het echt niks waard.
Hai schatjequote:
Oh haha achquote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had mee kunnen rijden
Maar we hebben die gozer s'avonds wel gevonden
Denk dat ie nog aan het huilen is
We hebben hem ergens achtergelaten langs een snelwegquote:Op zondag 24 juni 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo is het zonde van je tijd en geld zeg maar.
[..]
Hai schatje
[..]
Oh haha ach
Ai steven en de gang was genadeloos
Vermoeiend terwijl ik niets intensief heb gedaan.quote:
Das wel zielig.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben hem ergens achtergelaten langs een snelweg
Jammer dan, ik heb geen medelijden met oplichtersquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vermoeiend terwijl ik niets intensief heb gedaan.En dat van jou?
[..]
Das wel zielig.
met welk smoesje hebben jullie hem de auto in gekregen dan...? denk dat hij heus niet geloofde dat jullie hem opzochten om hem daarna thuis te brengen zonder consequentiesquote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dan, ik heb geen medelijden met oplichters
En hij moet blij zijn dat ie alleen maar een paar km hoefde te lopen ipv dat we hem wel helemaal de tyfus in slaan,dat was het orginele plan namelijk
We hadden zijn gegevens tochquote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met welk smoesje hebben jullie hem de auto in gekregen dan...? denk dat hij heus niet geloofde dat jullie hem opzochten om hem daarna thuis te brengen zonder consequenties
Je had ook aangifte kunnen doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hadden zijn gegevens toch
Dan heb je geen smoes nodig als je met zijn 4en bent
Kan, alleen de politie doet niks tegen internet fraudequote:
Wel dom van hem om z'n gegevens te vertellen terwijl hij jullie oplichtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan, alleen de politie doet niks tegen internet fraude
maar jullie hadden kaartje al betaald en zou terplekke pas t kaartje krijgen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel dom van hem om z'n gegevens te vertellen terwijl hij jullie oplicht
Vriend van mij is nogal goed van vertrouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jullie hadden kaartje al betaald en zou terplekke pas t kaartje krijgen?
waarom dan niet contant betalen op t moment dat je t kaartje in je handen hebt?
Gewerkt in de regen. Verder nu aan het SOGgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vermoeiend terwijl ik niets intensief heb gedaan.En dat van jou?
[..]
Das wel zielig.
politie doet er toch niks meequote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel dom van hem om z'n gegevens te vertellen terwijl hij jullie oplicht
jeetje, boel geld om "zomaar" ff over te maken, denk dat hij nu wel gelijke overdracht wil in t vervolgquote:Op zondag 24 juni 2012 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij is nogal goed van vertrouwen
Maakt dat geld over aan die gozer, 200euro en die zou de kaartjes mailen aangezien het e-tickets waren
Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jeetje, boel geld om "zomaar" ff over te maken, denk dat hij nu wel gelijke overdracht wil in t vervolg
Tja waarom zou je er vanuit gaan dat iemand je gaat oplichten?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jeetje, boel geld om "zomaar" ff over te maken, denk dat hij nu wel gelijke overdracht wil in t vervolg
Het was niet eens goedkoperquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen nooit zo goed.
Ook mensen die er in trappen om een nieuwe iphone enzo te bestellen die bij een onbekende webshop dan veel goedkoper is
Ai wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewerkt in de regen. Verder nu aan het SOGgen.
Dat is alleen een beetje lastig met e-ticketsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik doe best wel regelmatig via marktplaats, maar ga t eigenlijk altijd ophalen, behalve als t klein pakketje is en niet zo duur, dan laat ik t opsturen en daarmee neem je idd een risico. in al die jaren slechts 1x bedondertquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja waarom zou je er vanuit gaan dat iemand je gaat oplichten?
Zelf heb ik het nog nooit via markplaats gedaan, hij wel en dat ging altijd goed
kun je die niet uitprinten en ophalen...? (geen idee hoor..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is alleen een beetje lastig met e-tickets
Hij is ook dus nu 1x bedonderd, en dat hebben we dezelfde dag nog recht getrokken want jij hebt je geld nooit meer terug gezien of wel?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik doe best wel regelmatig via marktplaats, maar ga t eigenlijk altijd ophalen, behalve als t klein pakketje is en niet zo duur, dan laat ik t opsturen en daarmee neem je idd een risico. in al die jaren slechts 1x bedondert
klopt... hij heeft wle terug betaald...? ah fijn, die knakker zal zn lesje ook wel geleerd hebben en niet zo snel mensen bedonderenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is ook dus nu 1x bedonderd, en dat hebben we dezelfde dag nog recht getrokken want jij hebt je geld nooit meer terug gezien of wel?
Je denkt toch niet dat we hem alleen mee hebben genomen zonder geld te krijgen hequote:Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... hij heeft wle terug betaald...? ah fijn, die knakker zal zn lesje ook wel geleerd hebben en niet zo snel mensen bedonderen
Dat bedoelde ik helemaal nietquote:
ghehe geen idee, ik ben niet de persoon die iemand ergens op pikt, in een auto te dwingen, geld terug te vragen en hem er vervolgens langs de snelweg weer uit te zetten...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we hem alleen mee hebben genomen zonder geld te krijgen he
Jawel hoor maar hij kan die tickets zo nog wel 100 keer verkocht hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je die niet uitprinten en ophalen...? (geen idee hoor..)
aiquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel hoor maar hij kan die tickets zo nog wel 100 keer verkocht hebben![]()
Sta je daar met z'n allen voor de poort
ohja idd...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel hoor maar hij kan die tickets zo nog wel 100 keer verkocht hebben![]()
Sta je daar met z'n allen voor de poort
Niet? Dat had ik wel van jou verwachtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe geen idee, ik ben niet de persoon die iemand ergens op pikt, in een auto te dwingen, geld terug te vragen en hem er vervolgens langs de snelweg weer uit te zetten...
Jaaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft we gaan 6juli naar die toko op de Zeedijk, gaan we moksi meti eten
Is lullig jaquote:
Tja, het is een risicoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja idd...
note to myself: nooit e-tickets 2ehands kopen...
Oh zo, ja dat is idd erg dom, nu moest ie zeker 11 km lopen naar de dichtsbijzijnde pompstationquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet
Het was dom van hem om jullie op te lichten terwijl hij wist dat jullie zijn gegevens hadden
Ik normaal ook niet maar ik ben dan ook nog nooit opgelichtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe geen idee, ik ben niet de persoon die iemand ergens op pikt, in een auto te dwingen, geld terug te vragen en hem er vervolgens langs de snelweg weer uit te zetten...
topquote:
Dan ook pindasuas over je patat heen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef marbasnarf het volgende:
oeh weet ineens wat ik straks ga eten... ovenpatatjes en kipsate... en denk dak tomatensalade erbij maak
uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ook pindasuas over je patat heen?
Hehe thanksquote:
Yes, was wel even lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nog naar de fitness gegaan dan, roosje?
Hmm, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in nuquote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ook pindasuas over je patat heen?
nog naar de stad geweest vannacht, of toch tot heel laat/vroeg moeten werken ?quote:
Ik kwam om 5 uur thuis, de stad heb ik niet meer gered dus.. Meteen m'n bed in en nu pas wakker..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog naar de stad geweest vannacht, of toch tot heel laat/vroeg moeten werken ?
zozo klokkie rond geslapen..!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kwam om 5 uur thuis, de stad heb ik niet meer gered dus.. Meteen m'n bed in en nu pas wakker..
Ik had 't nodig blijkbaar, mag ook wel, aangezien ik sinds gisterochtend half 5 al op was..quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw dates zien er zo uit?
Waar is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)aar_de_haaien__.html
leipe shit
Ja die vrouw is wel een beetje een doos, maar geen flauw idee eigenlijk wat het isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
Die vrouw die de hele tijd heen en weer rent
Ook uren vast gestaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 't nodig blijkbaar, mag ook wel, aangezien ik sinds gisterochtend half 5 al op was..
Niet uren, half 1 moesten de bussen uiterlijk rijden, ik had om 12 uur al m'n mensen al, maar stond vast tussen andere bussen.. Half 1 ging alles rijden, maar 1200 bussen kunnen nooit in 1 keer het terrein af natuurlijkquote:
Haiquote:
Wij hebben 3 uur vast gestaan op het parkeerterrein, eerste 2 uur was er helemaal geen beweging. Half twaalf bij de auto en uiteindelijk vier uur thuis ondanks dat het maar een uur rijden is. Dat wordt de voglende x weer de auto ergens bij een boer in de buurt zetten en lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet uren, half 1 moesten de bussen uiterlijk rijden, ik had om 12 uur al m'n mensen al, maar stond vast tussen andere bussen.. Half 1 ging alles rijden, maar 1200 bussen kunnen nooit in 1 keer het terrein af natuurlijk
Om 1 uur stond ik op de rotonde buiten de poort, toen duurde het nog iets van 45 minuten tot een uur eer we eindelijk een beetje de gang erin hadden.. Om precies 3 uur was ik bij m'n laatste stop
Of de bussen van Event Travel nemenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef Casie het volgende:
[..]
Wij hebben 3 uur vast gestaan op het parkeerterrein, eerste 2 uur was er helemaal geen beweging. Half twaalf bij de auto en uiteindelijk vier uur thuis ondanks dat het maar een uur rijden is. Dat wordt de voglende x weer de auto ergens bij een boer in de buurt zetten en lopen.
Nee, zit je vast aan bepaalde tijden plus ik uit principe daar niet mee ga aangezien ze niet eens pendelbussen regelen om te zorgen dat je zowat wel met eventravel moet. Samenwerking is oke maar dit is belachelijk. Laatste keer defqon daarom ook, genoeg andere festivals waar ze wel gewoon pendellen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de bussen van Event Travel nemen
Ja dat hebben we gemerkt op het parkeerterrein.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of de bussen van Event Travel nemen
Het is eigenlijk de bedoeling dat die namelijk voorrang krijgen..
Oeh jongens ze zei hoi tegen mequote:
Er waren wel pendelbussen hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, zit je vast aan bepaalde tijden plus ik uit principe daar niet mee ga aangezien ze niet eens pendelbussen regelen om te zorgen dat je zowat wel met eventravel moet. Samenwerking is oke maar dit is belachelijk. Laatste keer defqon daarom ook, genoeg andere festivals waar ze wel gewoon pendellen.
Whehe, ja wat wil je dan, 1200 bussen gemiddeld 55 personen per bus.. Die wil je echt niet boos hebben..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gemerkt op het parkeerterrein.
goed zo. poesje goed verzorgen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blikvoerik heb mezelf vandaag eens lekker verwend!
Uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. poesje goed verzorgen natuurlijk.
Alweer?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja ik moet ook eens iets te eten regelen.. En dan maar weer slapen
Mjah nouja, niet meteen, maar wel snel, morgen weer 4 uur opstaan...quote:
Oh dat lijkt me klote zegquote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah nouja, niet meteen, maar wel snel, morgen weer 4 uur opstaan...
Ik had ook medelijden met de parkeerwachters. honderden auto's die toeteren, vuurtjes die worden gestookt, auto's die vaststaan, mensen die out gingen, auto's die elkaar afsnijden om eerder in de rij te komen, auto's die over een greppel proberen te komen om verder vooraan te komen. Een ramp, was tenminste genoeg te zienquote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ja wat wil je dan, 1200 bussen gemiddeld 55 personen per bus.. Die wil je echt niet boos hebben..
Ja maar 's avonds niet, dus dan heb je niet veel aan een pendelbus in de ochtend.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er waren wel pendelbussen hoorTenminste, 's morgens wel..
Goed voor je kater zorgenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had een beetje een kater welke nu af aan het zwakken is.
zo eens wat te eten gaan halen.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
Baba...
Vanavond leiden in? WIe gaat er mee?
kunnen ik en kater wel hebben hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn af en toe een beetje kattig, dat wel
Spannonddddquote:Op zondag 24 juni 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, 1 opdracht af.
Eens kijken hoever ik kom met de tweede opdracht.
WTtje!!!!quote:
Oi, das wel kut ja, wat stom!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik had ook medelijden met de parkeerwachters. honderden auto's die toeteren, vuurtjes die worden gestookt, auto's die vaststaan, mensen die out gingen, auto's die elkaar afsnijden om eerder in de rij te komen, auto's die over een greppel proberen te komen om verder vooraan te komen. Een ramp, was tenminste genoeg te zien
[..]
Ja maar 's avonds niet, dus dan heb je niet veel aan een pendelbus in de ochtend.
Wat was er gisteren?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje!!!!
Wanneer is de volgende meet kerel? Heb ik nog wat gemist gisteren?
mijn eten was niet lekker...;(quote:
Ik ben ook pas -2 december jarig dat duurt nog evenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
is er nu nogsteeds iemand jarig geweest... topic gaat ook niet snel
Wat heb jij gegeten dan?quote:
kipsate met aardappeltjes uit de oven en tomatensla...quote:Op zondag 24 juni 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook pas -2 december jarig dat duurt nog even
[..]
Wat heb jij gegeten dan?
Dat klinkt als een mislukking inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kipsate met aardappeltjes uit de oven en tomatensla...
maar echt élk deel was niet goed...
aardappeltjes hadden over elkaar heen gelegen dus waren maar gedeeltelijk krokant, kipsate was vies (kant en klaar) en tomatensla.. ik kon de italiaanse kruiden niet vinden, en met alleen wat olie enzo was t wat karig
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens stop je je tong op je pad gelakte nagel om te kijken of die al droog is.
Dank je wel FOK!
mjaquote:Op zondag 24 juni 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mislukking inderdaad
En dan opeens stop je je tong op je pad gelakte nagel om te kijken of die al droog is.
Dank je wel FOK!
Dank je wel FOK!
Ik zat meteen rond te kijken op zoek naar een hidden cam.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat meteen rond te kijken op zoek naar een hidden cam.
Ik zag allemaal gepraat over meets enzulks. Vroeg me af of er nog iets uit voort was gekomen.quote:
Haiquote:
Nou, dat is allemaal langs mij heen gegaan denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag allemaal gepraat over meets enzulks. Vroeg me af of er nog iets uit voort was gekomen.
Zij zegt ook al hoi tegen mij, wat is dat toch vanavondquote:
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.quote:
smart... blehg...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, ik moet al mijn leervragen en doelen SMART formuleren. Ik baal daar altijd zo van.
Ik ben zó blij dat ik van al die onzin af ben hequote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, ik moet al mijn leervragen en doelen SMART formuleren. Ik baal daar altijd zo van.
Wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zij zegt ook al hoi tegen mij, wat is dat toch vanavond
Daarna nog wat upchunken zodat je bij de essentie komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag die ninja edit welquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.
SMART, POP, PAP ik kreeg er zin in om te gaan krassen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet relevant.quote:
In tegendeel, heel goed zelfsquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat?niet goed? Wie nog meer dan
Heloef! Je bent terugquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gok omdat je al zo'n 1000 topics hebt bekeken waar liefde, daten, versieren in voorkomt.
Jah, zoiets.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarna nog wat upchunken zodat je bij de essentie komt.
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
SMART, POP, PAP ik kreeg er zin in om te gaan krassen.
Ken je LL Cooj J? Dit is LL Cool G.quote:
Ingewikkeldquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Pfft. Stomme alfastudies.
[..]
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.
Daarna POP2 maken met SMART leerdoelen.
Zegquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Ik zei tegen m'n studiebegeleider: ik besteed die tijd gewoon aan het studeren voor m'n tentamens en haal daardoor gewoon hele goede cijfers (en dat was nog waar ook). Dus FU met die onzin, bottom line is dat ik er op gebrand ben m'n papiertje te halen. En ik kan m'n tijd wel beter gebruiken, die onzin flans ik wel een keer in elkaar als ik tijd over heb houdoe en bedanktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
[..]
Blik terug op je POP1 en kijk hoe je aan je leerdoelen hebt gewerkt ditdat.
Daarna POP2 maken met SMART leerdoelen.
Kaneel is jaloers.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jah, zoiets.
Pfft. Stomme alfamales.
Het is "ik ben te-rug niggah"quote:
Meer vingers in je stinkdoos.quote:
Ja, sorry.quote:
Waarop?quote:
Ja, maar dat accepteren ze niet hier.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n studiebegeleider: ik besteed die tijd gewoon aan het studeren voor m'n tentamens en haal daardoor gewoon hele goede cijfers (en dat was nog waar ook). Dus FU met die onzin, bottom line is dat ik er op gebrand ben m'n papiertje te halen. En ik kan m'n tijd wel beter gebruiken, die onzin flans ik wel een keer in elkaar als ik tijd over heb houdoe en bedankt
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma isquote:
Bij ons ook niet. /carequote:Op zondag 24 juni 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dat accepteren ze niet hier.
Watquote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma is
Klik dan gewoon op die link.quote:
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlinders, dat is sperma. Zie je niet dat sperma is
Ik niet. Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort verslagen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. /care
Ik was gewoon _goed_.
chickiequote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!
[..]
Ik rol op een snolfiets, een snol achterop snap je? Dat zit wel snol.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt mijn vrouw: Gino, zit niet zo te specerijen. Haha!
Doe je goedquote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rol op een snolfiets, een snol achterop snap je? Dat zit wel snol.
Ik ook niet, het uiteindelijke verhaal heb ik dan ook in één A4'tje geplempt. En de SLB'er zei: sja, wil je er nog een evaluatiegesprek aan wagen of.... Ik: Jawaddenkjuhsellufquote:Op zondag 24 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet. Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort verslagen.
Mazzelpik.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet, het uiteindelijke verhaal heb ik dan ook in één A4'tje geplempt. En de SLB'er zei: sja, wil je er nog een evaluatiegesprek aan wagen of.... Ik: JawaddenkjuhsellufHij: hokay, dan laten we het bij het strikt verplichte deel en dat is dat
Ik ben heloef's moeder, heloef is gisteren overleden aan een overdosis XTC. Maar omdat jullie niet zonder mijn zoons aanwezigheid kunnen neem ik zijn plaats even in. Veel postplezier.quote:
Maar jij bent toch ook SMART?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |