ohja idd...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel hoor maar hij kan die tickets zo nog wel 100 keer verkocht hebben![]()
Sta je daar met z'n allen voor de poort
Niet? Dat had ik wel van jou verwachtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe geen idee, ik ben niet de persoon die iemand ergens op pikt, in een auto te dwingen, geld terug te vragen en hem er vervolgens langs de snelweg weer uit te zetten...
Jaaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft we gaan 6juli naar die toko op de Zeedijk, gaan we moksi meti eten
Is lullig jaquote:
Tja, het is een risicoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja idd...
note to myself: nooit e-tickets 2ehands kopen...
Oh zo, ja dat is idd erg dom, nu moest ie zeker 11 km lopen naar de dichtsbijzijnde pompstationquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet
Het was dom van hem om jullie op te lichten terwijl hij wist dat jullie zijn gegevens hadden
Ik normaal ook niet maar ik ben dan ook nog nooit opgelichtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe geen idee, ik ben niet de persoon die iemand ergens op pikt, in een auto te dwingen, geld terug te vragen en hem er vervolgens langs de snelweg weer uit te zetten...
topquote:
Dan ook pindasuas over je patat heen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef marbasnarf het volgende:
oeh weet ineens wat ik straks ga eten... ovenpatatjes en kipsate... en denk dak tomatensalade erbij maak
uiteraardquote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ook pindasuas over je patat heen?
Hehe thanksquote:
Yes, was wel even lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nog naar de fitness gegaan dan, roosje?
Hmm, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in nuquote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ook pindasuas over je patat heen?
nog naar de stad geweest vannacht, of toch tot heel laat/vroeg moeten werken ?quote:
Ik kwam om 5 uur thuis, de stad heb ik niet meer gered dus.. Meteen m'n bed in en nu pas wakker..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog naar de stad geweest vannacht, of toch tot heel laat/vroeg moeten werken ?
zozo klokkie rond geslapen..!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kwam om 5 uur thuis, de stad heb ik niet meer gered dus.. Meteen m'n bed in en nu pas wakker..
Ik had 't nodig blijkbaar, mag ook wel, aangezien ik sinds gisterochtend half 5 al op was..quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw dates zien er zo uit?
Waar is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)aar_de_haaien__.html
leipe shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |