Ik weet nu al dat ik iets heb die dagquote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Oh en iedereen die wil is uitgenodigd op -2 december dan ik jarig
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Oh en iedereen die wil is uitgenodigd op -2 december dan ik jarig
Oh dank jequote:
waarschijnlijk het boek: Daten voor dummiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef Drommeldaris het volgende:
KT, je moet ze gewoon wat muziekjes laten horen en ze zijn instant natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw dates zien er zo uit?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik iets heb die dag
Rolstoelvaardigheidsbijspijkercursus?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik iets heb die dag
Moet ik er wel weer eerst eentje ergens rippenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rolstoelvaardigheidsbijspijkercursus?
Watskebeurt?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
En Mono mag mij gewoon niet meer duwen wanneer ik in een rolstoel zit
We laren je wel achterquote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
En Mono mag mij gewoon niet meer duwen wanneer ik in een rolstoel zit
Een meet in Oktober vorig jaar, ik had een rolstoel ontvreemd uit een restaurant op het Damrak.quote:
Dus jij had mijn rolstoelquote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een meet in Oktober vorig jaar, ik had een rolstoel ontvreemd uit een restaurant op het Damrak.
We gingen hiermee dus heel Amsterdam door
Op een gegeven moment lopen we op de keizersgracht en Mono vond het nodig mij in een redelijke scherpe bocht de weg op te duwen, de rolstoel kon dit niet aan en de wiel brak af
Als jij bij een Argentijns restraurant zat te eten dan zou dat kunnen jaquote:
Tegen die tijd heb ik dat niet meer nodigquote:Op zondag 24 juni 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarschijnlijk het boek: Daten voor dummies
Niets mis meequote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw dates zien er zo uit?
Zo zo, jij bent veel van plan danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik dat niet meer nodig
[..]
Niets mis mee
Ja today a date tomorrow a haramquote:
Weet die date er ook vanaf?quote:
Uiteraard zij heeft de leiding over de rest samen met mijquote:
Wel lief van je moeder dat ze met je naar de bios wilquote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard zij heeft de leiding over de rest samen met mij
Zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lief van je moeder dat ze met je naar de bios wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |