Het is dan ook erg lekkerquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga even wat chips naar binnen kegelen om dat vieze mcdonalds weg te spoelen.
oh god, er komen nog meer kinderen bijquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit post een chick die ik ken op fb en op haar 22e al 3 kinderen had van 2 verschillende gasten, hoe ironisch gewoon
Nog meerquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh god, er komen nog meer kinderen bij
Als vader nietquote:
Ze zit nu te wachten op dm'squote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit post een chick die ik ken op fb en op haar 22e al 3 kinderen had van 2 verschillende gasten, hoe ironisch gewoon
Nah dat denk ik nietquote:
Heeft vast een mooie 'carriere'quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nah dat denk ik niet
Ze is best wel knap
Alleen ze is gewoon oer en oer dom, maarja de looks helpen haar op weg
ohja... ik moet ook nog afwassen, zit het zoooo uit mn geheugen te bannen en dan herinner jij me er ff aanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, de afwas is bijna klaar, alleen nog maar een paar pannetjes in de week en dat zit dat er weer op
Ze werkt wel gewoonquote:
Blij dat ik een vaatwasser hebquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik moet ook nog afwassen, zit het zoooo uit mn geheugen te bannen en dan herinner jij me er ff aanfijn haha
en hellow trouwens
als ik later groot ben wil ik ook een vaatwasserquote:
Ben ik groot dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik ook een vaatwasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |